القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ام البنات البارت الاول والثاني بقلم شروق الجندي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية ام البنات البارت الاول والثاني بقلم شروق الجندي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية ام البنات البارت الاول والثاني بقلم شروق الجندي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية ام البنات البارت الاول والثاني بقلم شروق الجندي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





_ياحازم حرام عليك انزل الجنين ازاى دى بنتك ازاى تقتلها_انتى السبب لو كنتى المرادى جبتى ولد كنتى رحمتى نفسك لكن كل مره اقول المرادى هتجيبلى الواد لكن بتجيبى زفته بنت وانا زهقت منك ومن بناتك_ده رزق وربنا باعته هو انا اللى برزق _خلاصه الكلام اما تنزليها او هتجوز واحده تفرحنى بولد يسندنى انا رايح شغلى وبليل ردى عليا"انا نيرمين ام ل3 بنات زى القمر واذكياء جدا لكن جوزى عايز ولد وناسى أن ده رزق من ربنا وطبعا حماتى نفسها فى ولد وبتكرهه بناتى وناسيه انها ست وجوزى كل مره يزعق بس دى اول مره يهددنى بجوازه ومقابل ايه مقابل حياة بنته!!_ايه ياختى هتفضلى قاعده كده قومى اطبخى وشيل السجاد_ياماما انا تعبانه اوى سجاد ايه اللى اشيله هو انا قادره اقوم اصلا_ايوه ادلعى اومال لو معاكى واد كنتى عملتى ايه فينا بلا وكسه"نفسى صعبت عليا وكتمت دموعى وقومت انضف واول ماشوفت بناتى رميت نفسى فى حضنهم معرفش مين فينا محتاج لمين,فيروز4 سنين مسحت دموعى وقالتلى_انابحبت ياماما مث تعيطى"حضنتها جامد وانا كمان بحبك ياقلب ماما ومش هفرط فيكم آبدا"بليل جوزى رجع وبعد العشاء قال:هافكرتى?رديت ببرود عكس نار قلبى:مبروك ياعريس...


2 ام البنات


_أنتى بتتحدينى يانيرمين طب والله لأجوز الأسبوع ده وأبقى خلى بناتك ينفعوكى انا داخل أنام أحسن"وقتها قلبى أنكسر وفضلت أبكى لحد الصبح وطبعا حماتى مرحمتنيش من الشغل مع أنى كنت فى الشهر الخامس"_ايه يابرنسيسة هو الغدا هيخلص الفجر ولا ايه_حاضر ياماما ثوانى بس"اتجمعنا على الغداء ونظراتها لبناتى بتقتلنى مع أن سما وصفا وفيروز بيحبوها اوى بس أعمل أيه انا يتيمه ومليش حد وأدينى صابرة وساكته لحد ما قالتلى بشماته :خلصى وجهزى أحلى بدلة لحازم عشان رايح يخطب الليلة والمره دى عروسة حسب ونسب مش مقطوعه من شجرة وأرض بور"حسيت بسكينة أتغرزت فى قلبى ودموعى نزلت لوحدى وطلعت فورا على شقتى ودخلت أوضتى ودفنت وشى فى المخده وقعدت أصرخ وأعيط لحد مانمت مكانى ومفوقتش غير لما لاقيت حازم بيهزنى وبيقول:انتى ياهانم قومى جهزى البدلة_حازم عشان خاطرى راجع نفسك بلاش تخرب حياتنا البنات ملهمش ذنب محدش بيخلق نفسه_خاطر مين ياأم خاطر ده رباط الجزمه فيه فايده عنك يلا غورى انا هاخد دش واخرج ألبس"دخل يجهز وسابنى فيا نار تحرق بلد وقتها بصيت فى المرايا بقوة جت من الظلم اللى شوفته وقولت_وحياة كسرتى لأخليكم تندموا اوى...

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 




تعليقات

التنقل السريع