القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حور وأسر الفصل الاول 1بقلم يارا عبد العزيز


رواية حور وأسر الفصل الاول 1بقلم يارا عبد العزيز 




رواية حور وأسر الفصل الاول 1بقلم يارا عبد العزيز 




بارت 1

أسر : قومى يا بشمهندسة

حور وهى بتبص حوليها وبتشاور على نفسها: حضرتك بتقولى انا

أسر: ايوا انتى هيكون مين يعنى قوليلى كدا انا كنت بقول ايه

حور وهى بتبص فى الأرض: مش عارفه

أسر : عشان قاعدة سرحانة مش اد الهندسة بتدخلوها ليه 

حور بدموع وخصوصا اما كل الطلاب بصوا عليها: انا اسفة يا دكتور

أسر : اطلعى برا عشان بعد كدا تبقى تنتبهى للشرح

حور : تمام

فى أوضة مكتب أسر

أسر وهو بيشدها جامد من ايدها: كنتى سرحانة فى ايه فى حبيب القلب

حور بوجع وعياط : كفاية بقى حرام عليك مش عشان انت ابن عمى وابويا قالك تاخد بالك منى فى الكلية تقوم تتحكم فيا وتعاملنى بالطريقة دى

أسر بعصبية وهو بيض'ربها بالقلم : وكمان بتردى عليا والله عال حور العيلة بترد عليا

حور وهى بتمسح الد'م اللى خرج من بوؤها بسبب القلم: انت بجد انسان مريض انت اكيد مش طبيعي

أسر بعصبية شديدة: اسكتى انا مش عايز اسمع صوتك تانى ويلا عشان اوصلك البيت واروح الشركة وحسك عينك اسمع انك بتكلمى الواد اللى اسمه على دا تانى

حور : ما هو انا لازم اكلمه عشان هو معايا فى المشروع اللى بنعمله

أسر : انا هكلم دكتور جابر وهخليه يحطك مع بنت يلا قدمى

فى عربية أسر 

أسر : اهدى واشربى العصير دا

حور بخوف منه : ما ماااشى

فى القصر

حور : انا هطلع اوضتى

أسر : تمام غيرى هدومك وانزلى عشان تاكلى

حور : انا مش جعانة

أسر بعصبية: حوووووور

حور بخوف: حا حااضر

حور دخلت اوضتها وفضلت تعيط وبابها كان معدى وشافها

مراد بخوف  : مالك يا حور ايه اللى حصلك

حور بعياط وهى بتحضنه  : بابا انا عايزة اروح عند جدو انا مش عايزة اقعد هنا

مراد : وتسيبى ابوكى وهو تعبان كدا يا حور

حور بشهقات: يا بابا انا 

أسر بمقاطعة: ازيك يا عمو

مراد : الله يسلمك يا اسر كويس انك جيت شوف حور عايز تروح تعقد عند جدها ابو مامتها الله يرحمها وتسبنى وانا فى اخر ايامى

حور : بعد الشر عليك يا بابا

أسر : سابها انت يا عمى وانا هتكلم معاها وهعقلها

حور : انا عايزة ابقى لوحدى لو سمحتوا

أسر و مراد خرجوا

مراد حس انه دايخ واغم عليه

أسر بخوف : عمى يا عمى فوق 

حور وقتها خرجت على صوتهم

حور بخوف شديد وعياط : يا بابا بابا رد عليا

ونقلوه المستشفى

حور بخوف وهى بتجرى على الدكتور وبعياط: طمنى يا دكتور بابا كويس صح 

الدكتور بحزن : البقاء لله 

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع