رواية نجمة كيان الفصل العشرون 20 بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان الفصل العشرون 20 بقلم هاجر سلامة
البارت ال 20
رواية نجمة كيان
بقلم هاجر سلامة
يوم جديد.
=صباح الخير ياماما انا اتجوزت
نعمه..احمد وحشتني اوي واتجوزت مين
احمد..تعالي يا هنا
دخلت بنت جميله قصيره وبشعرها وبيضاء وعينيها زرقاء
نعمه..بسم الله ما شاء الله ايه الجمال ده يا ابني ربنا يحفظك يا حبيبتي
احمد..انا تغيرت يا ماما انا كنت بعيد الفتره دي كلها لاني كنت بتغير وكله من فضلها هي
هنا..والله ما عملت حاجه.
نعمه راحت حضنتها وقالت شكرا ليكي رجعتيلي ابني
هنا..على ايه دي اقل حاجه ممكن اعملها انا بحبه
نعمه..جدع يواد تنك جوزتها هي دي الاشكال الصح اللي انت تتجوزها وتبصلها
احمد..خلاص بقى يا ماما متفتحنيش.
نعمة وهنا بيضحكوا.
نزلت سالي وقالت صباح الخير .
احمد.. صباح النور يقلبي تعالي .
سالي..احمد حمدالله ع السلامة ورحت حضنته وحشنتي اوي كنت فين.
نعمة ضربتها ع دماغها..اهدي شوية الواد لسه جاي خليه ياخد نفسه.
سالي...يوووووووه ياماما.
احمد بضحك..وانتي كمان وحشنتي اوي دي هنا مراتي كنت غياب الفترة دي كلها بسبب اني كنت بتعالج وتغيرت الأحسن.
سالي..أكيد العسل دي سبب.
احمد ضحك..اها
سالي رحت حضنت هنا وقالت اهلا بيكي ف عيلتنا ياقلبي.
هنا..دا شرف ليا اكون من عيلتكم
سالي..والله يا احمد انت محظوظ عقبالي بقى.
كلهم ضحكوا وراحو ياكلوا .
احمد..فين بابا
نعمة بحزن ..ابوك اتسجن ياأحمد
احمد قام وقال بخضة اي دا ازاي وحصل اي .
سالي..انا هحكيله ياماما بص ياأحمد وقالت اللي حصل.
احمد بصدمة..معقول بابا اعمل كد.
نعمة..الأسف
احمد..طيب وكيان واضعه اي مع مراته اي.
سالي..نجمة سبت البيت وقاعدة عند مامتها وكيان معرفش عنه حاجة .
احمد..ازاي دا انا هروح اشوفه وطلع ركب العريبة ويرن علي كيان تلفونه مقفول.
احمد..بقولك اي يا ياسر تعرف فين كيان .
ياسر..ف القسم بتاعه انهاردة .
احمد ..ماشي شكرا يا ياسر وافقل وراح عند كيان.
استغفر الله العظيم ♥️.
احمد وصل ونزل
العسكري..اهلا يا استاذ احمد
(اوعو تكونوا نسيتوا انه كيان ضابط😂)
احمد..هو كيان موجود
العسكري..ايوا موجود بس عنده شغل دلوقتي .
احمد..طيب خش قوله اني موجود
العسكري..حاضر.
بعد ٥ دقايق .
العسكري..اتفضل ياباشا .
احمد..شكرا ودخل المكتب .
كيان..اهلا ياأحمد
احمد.. انا عرفت اللي حصل
كيان..ممم
احمد..ممم اي انت ازاي كد المفروض تكون عند مراتك
كيان..مانا بحاول اشوفها وكلمها وهي بترفض اعمل اي.
احمد..تعمل اي المفروض انك تفضل وراها لحد مترجعلك.
كيان..انت مالك عقل كد ليه انت كويس .
احمد ضحك..بس ياهبل انا خفت الحمدالله وكنا بتعالج الفترة الفاتت وتجوزت كمان.
كيان...ياااااه فينك يازمان المهم انك مبسوط.
احمد ضحك..الحمدالله صح بابا فين .
كيان..ف القسم اللي فوق
وبكره المحكمه ويتحاكم على بابا بجد انا مكنتش متخيل انه بابا بالشكل داا .
احمد..ولا انا ياكيان وقلبي وجعني اوي عليه.
كيان حضنه وقال انشاءلله خير يارب.
احمد..يارب .
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️.
تاني يوم ف المحكمه.
كيان قاعد اهو ونعمة وسالي واحمد وهنا .
دخلوا ايمان و نجمة.
كيان شوفهم وحطت عنيه ف عين نجمة .
نجمة دورت وشها ورحت قعدت.
وحسن دخل ايمان شوفته هان عليها تقوم تق،تله .
القاضي دخل.
من محامين قاعدين في بدا انهم يتكلموا
قامت نجمه وقالت انا معيا دليل يا سياده القاضي
القاضي..اتفضلي
نجمة.. دول تحاليل يثبت ان الولد ابن حسن .
كيان واحمد ونعمة وسالي تصدموا.
وحسن واقف بيعيط وندمان.
القاضي..حكمت المحكمه الحضوريه على المتهم حسن ب 10 سنوات اسجن.
حسن لسه هيمشي قال الضابط ونبي اسنتي هكلم اهلي وعيالي .
الضابط عشر دقايق بس .
حسن بندم..انا اسف حقكو عليا بجد مش عرف انه هيوصل لكد اتمني تسامحوني وتدعوالي عشان شكلي هاموت ولا في السجن وامشي هو زعلان .
نعمة رحت عند ايمان وقالت م عارفة اقولك اي ولا اي بس اتمني انك تخلي نجمة ترجع الكيان اهم ملوش دنب باللي حصل .
ايمان..انا مش زعلانة وعايزاهم يرجعوا بس الري ري نجمة بصيت الأحمد وقالت انت احمد صح وانتي سالي.
سالي و احمد..ايوا
ايمان عيطت..انا كنت مريبة بتاعتكو كبرتوا اوي مشاءالله ممكن حضنكو.
سالي واحمد..اكيد طبعا وحضنوها.
نجمة بغيرة..خلاص يا امي كل شوية حضن يعني
سالي ضحك..وانتي مالك
نجمة رفعت حواجبها وقالت نعم ياحبيبتي دي امي .
سالي..وامي انا كمان.
نجمة..لا انا
سالي..لا انا .
ايمان خدتهم ف حضنوها وقالت انت الاتنين ولادي حبايبي .
كلهم ضحكو .
كيان..نجمة انا اسف انا لسه بحبك وعايزك
نجمة...............
كيان تصدم.
ياتري قالت اي
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا
الرواية كامله من 👈(رواية نجمة كيان)
اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️
تعليقات
إرسال تعليق