القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية التضحية البارت اقتباس من الثالث 3بقلم إسراء هاني شويخ



رواية التضحية اقتباس البارت الثالث 3بقلم إسراء هاني شويخ 





رواية التضحية اقتباس البارت الثالث 3بقلم إسراء هاني شويخ 



في الليل لبست قميص مقفول شويا .... و بدأ يبوسها و هي قرفانه حالها .... و بعد فترة برضة حس كل اعصابه تالفة و مش عارف يعمل حاجة ولسة برضو ما زالت بنت .. 


أدهم : لا لا اكيد في حاجة غلط مش معقول ... انتي مش اول وحدة


بیسان : مش فاهمة يعني العيب فيا انا


أدهم بعصبية : انا ليه بيحصلي كدة ليه 

بيسان : انتي بتزعقلي انا انا ذنبي ايه حرام عليك


أدهم : انتي بومة وش نحس ..

 بيسان : انا يا أدهم متشكرة


سابها و خرج و هو متعصب جدا و دماغه راح تتفجر ازاي حصل كدة


فضلت تعيط مش عارفة اللي بتعمله صح ولا غلط و خايفة جدا .... يا ترى آخرة اللي بتعملوا ده ايه


مر اسبوع على الحال ده . أدهم جرب يروح نایت کلاب و


يجرب ياخد وحدة هناك وحصل نفس الحاجة ... دماغه كانت حتضرب ازاي حصله ده مرة وحدة كدة لدرجة انه راح عمل تحاليل و الدكتور قاله بتكون دماغك تعبانة او النفسية مش مظبوطة رجع البيت متعصب جدا و بيقاتل في اي . حد يتنفس معاه بیسان : انا عملت ايه لكل ده افهم عملتلك ايه فهمني أدهم : انتي تخرسي خالص .. 

بيسان : لا مش حخرس عايزة اعرف بتعمل كدة ليه انا ذنبي ايه


أدهم بعصبية : قولتلك اخرسي قام من مكانه و ضربها ضراب جامد جدا لدرجة وشها ورم

التضحية

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من👈 (رواية التضحية)

اضغط على اسم الرواية 🖕🖕🖕🖕

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع