القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خادمة الصقر الجزء الثاني اقتباس البارت الثالث3 يوستينا سامي


رواية خادمة الصقر الجزء الثاني اقتباس البارت الثالث3 يوستينا سامي 





رواية خادمة الصقر الجزء الثاني البارت الثالث3 يوستينا سامي 



#خادمة_الصقر

#الجزء_التاتي 

#يوستينا_سامي


اقتبااااس 🎊🎊🎊🎊


وقرب يزن وبدا يتحرك حوالين ميرا علشان يوترها وهي كانت ساكته تماما وباصة في الارض


يزن قرب منها ورفع وشها بيده بعنف وقالها / ايه هتفضلي  عايشه في دور الخرساء ده كثير ، باقولك ايه انا خلقي ضيق فوق ما تتخيلي و مش بحب المناهده .. فانجزي. 


ميرا بصوت مبحوح و مكنش مسموع / صدقتي انا معرفش اي حاجة خالص .. كل اللي اعرفه اني كنت عند ماما و صحيت لقيت نفسي في الشقة دي. 


يزن استفز جدا من صوتها وانها بتتكلم بصوت واطي قوي ومسك شعرها بغل وشده باقولك ايه/  انا جو البنات الشما*ل ده انا ماليش فيه ، انا باسالك سؤال واضح ردي عليا .. كنتي بتعملي ايه في الشقه ومين اللي جايبك


ميرا انهارت من العياط / والله ما روحت هناك و مكنتش اعرف اي حاجة ، انا كنت عند ماما في بيتها صدقني انا مش كدابة 


يزن بتريقة / ايوا طبعا و انا مصدقك يا بت 


و فاجأه يزن ضربها بالقلم علي وشها جامد لدرجة ان ميرا وقعت علي الارض لانها كانت ضعيفة و قرب يزن منها و شدها من شعرها 


و قال بصوت عالي / انا اكتر حاجة بكرها هي الكدب و الملاوعة بس انا عارف ازاي اخليكي تقولي الحقيقة 


وفاجاااااااه 😟🤬🤬

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله من 👈(رواية خادمة الصقر الجزء 2)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️


تعليقات

التنقل السريع