القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت دكتوري البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة


اسكريبت دكتوري البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة 





اسكريبت دكتوري البارت الرابع 4بقلم كيان كاتبة 




#اسكريبت4♡✦

سندس بنوم: عايزه اي يا منه سبيني انام 

منه: يا بنتي قومي عندنا امتحان

سندس: ياعمي اوعي 

منه: طاب اسلام برا 

سندس بنوم: ايوه قولي لخوكي السا*فل دا ميرنش عليا تاني و بعدين برا هعمله اي 

منه: اممم عليا برضو دا عنيكي بطلع قلوب لما بتشوفيه

سندس: اه بطلع قلوب بس ليه حدود برضو 

منه: علي فكره انا الي طلبت منه يرن ويلا قومي هنتاخر 

سندس: يوووووها ماشي يختي.... سندس قامت ودخلت الحمام... ومنه فتحت الدولاب وختارت ليها فستان اسود ... سندس طلعت

منه: البسي الفستان دا بيبقا حلو عليكي 

سندس:ماشي يختي روحي شوفي اخوكي دا اعمليلو شاي علشان باب مينفعش يسيبه لوحده... عبال مخلص 

منه: طاب يختي خلصي بسرعه بس.... بعد شويه طلعت سندس 

اسلام: هااا يا عم صلاح قلت اي 

صلاح: ولله يا ابني تشرفني في اي وقت 

اسلام: ماشي يا عم صلاح هجيب ماما و اجي بليل 

سندس: صباح الخير.... اسلام لف بنبهار وفضل متنح 

صلاح:صباح النور يا حبيبتي 

سندس: صباح الخير يا دكتور

اسلام بهيام: صباح الفل... سندس بصتله بخجل انقذه من الموقف منه وهي طالعه بشاي

: الشاي يا جماعه... 

اسلام قام بسرعه: لا شاي اي  يلا هنتاخر  

.....

منه: اوووف الحمدلله لامتحان جه سهل 

سندس: الحمدلله خلصنا... جه عليهم اسلام

: يلا يا بنات 

منه: ليه لسه عندنا محاضره تانيه 

اسلام: لا لازم نروح و عم صلاح اتصل بيه عايز سندس لان في حد جاي عندهم بليل 

منه: ok ماشي... سندس همست لمنه وهو مشين سو

: هو لحق ياخد رقم بابا

بعدشويه في شقة اسلام 

منه بفرحه: يعنى احنا بليل رحين نخطب سندس لاسلام وهتعيش معانا... انا فرحانه اوي 

اسلام ضحك: اولا انا مش هجيبه في ايدي واجي... احنا لسه هنشرب الشاي 

منه بفرحه: مش مهم المهم ان في يوم هتبقا في بيتنا... اسلام ابتسم وقرب من امه

: هااا يا ست الكل اي رايك

ام منه بحنيه: يعلم ربنا من اول يوم جات فيه البيت مع منه وهي عنده 6سنين وبتعيط علشان شنطته مقطوعه و قلتلي ان امه ميته و ابوه مش هيعرف يخيطها الشنطه... و انا بعتربه زي منه ولما بعرف انها جايه عندنا ما ببقاش عارف اعمل اي من الفرحه... كفايه اخلاقه وادبه...

اسلام ابتسم: الحمدلله انه عجبتك

منه: طاب يا جماعه انا هروح مع سندس علشان دي بت مخبوله ومش هتعرف تعمل حاجه 

اسلام: واطيه هتسيبي اخوكي 

منه: انت ماما معاك هي معهاش حد 

لام بحنيه: روحي يا حبيبتي لو احتجتي انا كمان هاجي 

اسلام: و انا يا ماما

لام: انت راجل لاكن هي بنت و مشعرها حساسه وخوصا لو ملقتش حد جنبه في يوم زي دا

 اسلام باس ايدها

: ربنا يخليكي يا ست الكل

.... 

سندس بستغرب لباباها

: و هو يجي يشرب الشاي عندنا ليه معندهم شاي 

باباها بيأس: ربنا يعينه... يا حبيبي جاي يتكلم عليكي 

سندسب ضيق: يتكلم عليا ليه يا بابا و بعدين دكتور اسلام محترم و مبيتكلمش علي بنات الناس

 ابوها بحنيه: يا حبيبتي فتحي مخك معاي اسلام جاي يطلب ايدك عايز يتجوزك 

سندس كحت جامد: اسلام انا لا اكيد في حاجه غلط 

صلاح: ليه يا حبيبتي انتي ناقصه رجل و لا ايد

سندس: لا..بس..دا حلم اكيد

... صلاح ضحك.. 

: شكلك واقعه من زمان 

سندس بتوتر: ا.. انا

صلاح: انا كنت بسالك علي رايك بس خلاص عرفة

سندس وشها احمر وسكتت

صلاح: الباب بيخبط هروح افتح اكيد منه

بليل.... يتبع

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من 👈(رواية دكتوري)

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

#كيان_كاتبه

#دكتوري

تعليقات

التنقل السريع