القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انا الرجل اقتباس من الفصل الخامس 5بقلم نور الشامي


رواية انا الرجل اقتباس الفصل الخامس 5بقلم نور الشامي 






رواية انا الرجل اقتباس من الفصل الخامس 5بقلم نور الشامي 




اقتباس 

انا الرجل 


صرخت راضيه في وجهها بغضب مردفه:  لع انتي السبب... ابني يعمل ال هو عايزه وهجولها تاني وتالت ورابع هو مش بيخالف شرع ربنا يبجي خلاص انتهينا وبعدين ما انتي وافجتي عليه وهو كان متجوز رهف الله يرحمها جايه دلوجتي تعملي فيها بتاعت الكرامه + انتي ناقصك اي اصلا متجوزه ابن اكبر عيله في البلد.. بتاكلي احسن واكل.. بتلبسي احسن لبس... وبتاخدي كل الفلوس ال انتي عايزاها... اجعدي وعيشي وانتي ساكته ومتنسيش انك حامل في ابن ابني يبجي تحافظي علي نقسك اكده غلشان الولد ميحصلوش حاجه 


نظرت براء اليها بغضب شديد وهي تستمع الي كلامها وتتذكر موت رهف وكل ما حدث بسبب ما غرسته هذه الأم المتسلطه في عقل ابنها منذ صغره وفجأه صرخت بشده مردفه:  بس بجاااا اخررررسي... اخرررسي 


نظرت راضيه اليها بصدمه ثم تحدثت مردفه:  انتي بتجوليلي انا اكده؟!  بتجوليلي اخرسي 


انتهت راضيه كلماتها بصفعه قويه علي وجهه براء التي نظرت اليها بغضب شديد وفجأه دفعتها بقوه فوقعت راضيه من علي درجات السلم لحظه خروج راغب من الغرفه وفجأه وووو 


توقعاتكم ورأيكم ويا تري اي ال هيحصل في ال جاي 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

تكملة الروايه اعملوا متابعه من هنااااااا


الرواية كامله من رواية انا الراجل 

الرواية كامله من البدايه👈( رواية انا الرجل)

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️







تعليقات

التنقل السريع