رواية غموض الحب البارت السابع 7بقلم هبه الله
رواية غموض الحب البارت السابع 7بقلم هبه الله
البارت السابع
غموض الحب
مارفن بابتسامه شر:لا غيرت قراري مش هقت"لك بس وعد مني هتقت"لي شخص أنتِ بتحبيه ومش نااللي هقت"له وقرب منها ونزل لمستواها واردف بهوس:وهتكوني ليا وضربها علي رئسها بمسدسه
أما حور فكانت في عالم آخر لم تكن تشعر بشيء كانت تنظر بصدمه الي يدها الملط"خه بد"ماء عائلتها ولم تشعر الي بضربه علي رئسها وأفقدتها وعيها
اند باك
حور بدموع:ده اللي فاكره
مراد بوجع ومسك رئسه:اااه
حور بخوف:مراااد في ايه وحضنته بخوف
حور بخوف:مراااد رد عليااا
مراد وقع علي الارض وهو ماسك رئسه ،حور نزلت لمستواه ومسكن وجهه بخوف :رد عليا مراد واكملت ببكاا:انا هعمل ايه دلوقتِ لازم تروح المستشفي
مازن: حور اهدي خديه المستشفي وانا هنقذ ياسين
حور ببكاء:لازم اكون معاهم مش هتعرف
مازن: ثقي فيا متقلقيش هنقذه خدي مراد المستشفي
حور :بس متفتحش باب المخزن أو تدخله
مازن باستغراب:لي
حور :لانه اكيد مارفن عمل حاجه ولأن مفيش حراسه كتير علي المخزن اي تصرف منك ممكن يقت"ل ياسين
مازن:متقلقيش هرجع ياسين النهارده
حور شكرا
مازن سند ياسين معاها وحور فتحت باب السياره ودخلت مراد وربطتله حزام الامان وركبت مكان السائق وقادت السياره باقصي سرعه المستشفي
____________________________________________________________________________
عند سليم
الاب بقلق:حور لسه مجاتش
سليم بقلق هو الآخر علي أخته الوحيده:أن شاء الله خير هيرجعو وقاطع كلامه رنه تليفونه
سليم:دي حور
الاب:رد بسرعه
سليم رد عليها:حور أنتِ فين أنتِ كويسه و
حور بمقاطعه:سليم انا في مستشفي******* تعالا انتَ بسرعه
سليم بخوف:في المستشفي في ايه
حور:مفيش وقت مستنياك
سليم:حاضر
الاب بخوف:في ايه يا سليم حور قالتلك ايه
سليم:متقلقيش يا عمي بس لازم اطلع
الاب:هتروح فين؟ وايه اللي حصل؟!
سليم :مفيش وقت يا عمي وأخذ مفاتيح سيارته وخرج من القصر
____________________________________________________________________________
عند حور
كانت تقود السياره بسرعه وتنظر الي مراد الذي فقد وعيه ولا حظت سيارات خلفها تلاحقها
حور بصريح:لااا مش وقته حرااام بقا ليبيه كل ده بيحصل ليييي
حور طلعت مسدسها وقادت السياره بسرعه اكبر بس سمعت صوت طلق نا"ري والسيارات بدأت تقرب منها حور مسكت موبايلها ورنت علي سليم
سليم:حور عشر دقائق ونكون عندك
حور :سليم انا في****ابعت قوات بسرعه لان في سيارات بتلاحقنا ومراد معايا
سليم بخضه وخوف :حاضر حاضر هاجي
حور مسكت مسدسها ونزلت مراد في العربيه من تحت حور اول أما بتسمع ضرب النار بيبدأ الاشتباك بينها وبتنزل من العربيه علشان تحمي مراد علشان العربيه ممكن تنف"جر ولكن شخص بيصوب مسدسه اتجاه حور ولكن قبل أما يضرب عليه ليلاقي اللي ضربه طل"قه في رئسه وبيكون شخص لابس قناع اسود وقرب من حور ومسكها من ايديها ودخلها السياره
حور باستغراب:انت مين
الشخص:مش لازم تعرفي انا مين انا هنا علشان احميكِ أنتِ ومراد من مارفن
حور كانت لسه هنتكلم قاطعها :مفيش وقت للكلام ممكن نموت
حور :هنعمل ايه
الشخص:تعالي معايا
حور خرجت من السياره وهي تحاول تفادي الرصاصات وذهبت لكرسي السائق وقادت السياره باقصي سرعه
حور بخوف:هنعمل ايه دلوقتِ
الشخص:نطي أنتِ ومراد من السياره
حور:نععععممم!
الشخص بعصبيه:مفييش وقت نفذي اللي بقلك عليه أما تنطي في أشخاص هيساعدوكم انا متفقه معاهم بس نطي بسرعه حور فكت حزام الامان لمراد وفتحت باب السياره بخوف ونطت هي ومراد من السياره وانخبطت في رئسها وفقدت وعيها
يتبع..
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
الرواية كامله من👈 (رواية غموض الحب)
اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️
تعليقات
إرسال تعليق