القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


رواية طيف البارت التاسع 9بقلم يارا محمد 





رواية طيف البارت التاسع 9بقلم يارا محمد 



/


ميار لبست واستعدت علشان تخرج شافها ابوها.


عز الدين: رايحه فين دلوقتي.


ميار: بتوت*ر ها خارجه اتمشي شويه زهقت من قعدة البيت.


عز الدين: ماشي بس مش تتاخري.


ميار مشيت وهي خايفه ومتوترة ركبت تاكسي وراحت شقه راقيه فتحت بالمفتاح ودخلت لقته جوه.


اتاخرتي ليه كنت همشي.


ميار: أنا اسفه بس كان لازم أأمن نفسي .


خير كنتي عايزاني ف ايه وأخبارها ايه.


ميار: مش تفكرني بيها دي مش اتكس"رت زي ما كنا مخططين بالعكس عامله نفسها القويه يا مراد.


مراد: كنت متوقع أنها تتكس*ر ولما يجوزوها لاخوكي يدوقها الذ*ل .


ميار: وبعدين دي خطتي أنا أنا مش بحبها طول السنين دي وانا بخلي ثقت*ها مهزوزة وآخرهم انت اللي خليتها تحبك وسبتها يوم الفرح .


مراد: وخطتك ماشيه كويس وبعدها تاني يوم اتجوزنا أنا وانتي ودي كانت رغبتك.


ميار: ومش عايز تحول جوازنا ده لرسمي بقي.


مراد: لا مش عايز ينفع تسكتي ونقضي الوقت مع بعض وانتي ساكته.


ميار: بتنهيدة تمام .


أما عند طيف كانت واقفه قدام خالد وعمها.


خالد: بغض*ب أنا عندي هلوس*ه يا طيف انتي جرا لعقلك حاجه


طيف: اطلع برة علشان عايزة انام واحمد ربنا اني مش سجن*ت اختك.


نوارة: اسمعي يا بنت منير ولا تقدري تعملي حاجه فاهمه ضربت"ي ابني وعايزة تسج*ني بنتي مش هسمحلك بده.


طيف: ماشي شوفي بنتك بتروح فين من وراكم طول عمرها كده.


وووو يتبع.


روايه طيف 


معلش البارت صغير اصلي ف القطر ومسافرة

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من👈( رواية طيف)

اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع