القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه الرعد الفصل التاسع 9بقلم كاتبه قصص



رواية قسوه الرعد الفصل التاسع 9بقلم كاتبه قصص 





رواية قسوه الرعد الفصل التاسع 9بقلم كاتبه قصص 





#قسوه_الرعد

#البارت_التاسع

#بقلمي_كاتبه_قصص#البارت_طويل_اهو

___________________

رعد بحده:صوتك و انتي بتتكلمي و الاشكال دي انتي قولتي انها بتشتغل عندي و بعدين مش انتي اللي هتقوليلي اشغل مين و مشغلش مين

حياه اتصدمت من رده و كانت دموعها هتخونها و تنزل بس مسمحتش ليها انها تنزل و بصت للبنت بقرف و قالت لرعد:بعد اذنك يا رعد بيه

رعد بستفزاز:هو انا قولتلك تمشي

حياه بصتله بوجه خالي من اي تعبير و قالت:لا بس جبت لحضرتك اللي طلبته

رعد موجه كلامه للبنت:اكشي انتي يا ساندي و استلمي الشغل

ساندي:تمام يا رعد بيه و ماشيه تتمايل اوي

حياه بتبصلها بستحقار و رعد بستفزاز:بقولك

حياه:نعم

رعد شولها تيجي

حياه راحت لي و قالت:في حاجه

رعد بستفزاز:اه كنت عايزك النهارده و اظن الظروف خلصت

حياه:لا وانا مش هخليك تلمس مني شعره واحده

رعد ببرود:تمام مدام هو مش برضاكي هيبقه غصب عنك

حياه بصتله و قالت:نبقه نشوف

رعد بصلها بنظرات وقحه و قال:متقلقيش هديك اللي انتي عايزه

حياه بصتله و مره واحده طخ كف نزل علي وشه(والهي نفسي ادهولو من اول الروايه😹)

رعد بغضب و عيونه قلبت بلون الاحمر و مسكها من شعرها قربها منو و قال بصوت فحيح الافاعي:اجهزي يا حلوه عشان دخلتك يا النهارده يا بكره و رمها علي الارض بقوه و قال بصوت جهوري:القصر ده اجي الاقي بيلمع فاهمه و الاكل يكون جاهز و اه انا مبلمسش واحده غصب عنها بس من النهارده هتشوفي ايام سوده و خرج مشي

حياه قاعدت تضحك و تعيط و تقول:هو الكل بيكرهني لي هھھھھه انا وحشه صح عشان كل الناس تعمل معايا كده لي ياااااارب انا تعابنه بجد مش قادره و قعدت تكسر في اي حاجه تيجي قدامها "الحراس اللي بره سمعو صوت تكسير دخلو بسرعه شافو حياه قاعده بتعيط و تضحك و تكسر في كل حاجه و بتقول بصريخ:لي بتعملو معايا كده ااااه يااارب

واحد من الحرس اتصل برعد مش بيرد اتصل تاني

(في شقه رعد اكيد عرفنها)

نايم عاري الصدر و جنبه فتاه شبه عار*يه

رعد بص علي التليفون و رد و قال:في اي

الحارس:الخدامه الجديده يا بيه قاعده تعيط و تضحك و تكسر في اي حاجه تيجي قدامها و بتقول كلام مش مفهوم بس بتقوله بزعيق هيا تقريبا دخلت في هستريه

رعد اتصدم و قال:اي طب انا جاي حالا سلام

البنت صحيت و قالت:صباح الخير يا رعد بيه

رعد بصلها بستحقار و رمه في وشها فلوس و قال:غوري و مشفش وشك تاني فاهمه قالها بزعيق

البنت قامت لبست بسرعه و جريت علي تحت و رعد مشي وصل الڤيلا بس اتصدم لما شاف حياه مش بتضحك و لا بتعيط و لا الكلام ده بس لاقها لابسه فستان قصير و سايبه شعرها و قربت منو و قالت:انا جاهزه

رعد بصله و قال:روحي غيري

حياه ببرود:بقولك انا جاهزه

رعد ضربها بالقلم عشان تفوق بس الغريبه اني حياه واقفه زي الصنم معملتش اي فعل

رعد خاف ليكون حصلها حاجه بس ضربها بالقلم تانيه حياه دموعها نزلت و بصتله و قالت:انتو كلكو مش بتحبوني كلكو مش بتحبوني ايواه ايواه و ضحكت و بعد كده عيطت و قالت بصريخ انا معرفش اني وحشه اوي كده معرفش اني متقله عليكو لدرجه دي

رعد ساكت و سايبها تطلع اللي جواها

حياه بدموع متحجره:تعرف انا بكرهكو كلكو مفيش حد حسسني بالامان مره واحده طفولتي كلها قسوه قسوه مشفتش يوم حلو من بعد ما امي ماتت حياه دموعها نزلت و قالت:هترتحو مني في يوم

رعد بتوجس:قصدك اي

حياه مسحت دموعها:لا ولا حاجه

رعد قرب منها لحد ما التصق بها و حط ايده علي وسطها و قال:هتفضلي لابسه كده كتير

حياه بتوتر و خجل:اا و انت مالك حاسب

رعد بخبث:مش انتي جاهزه و انا جاهز الصراحه

حياه بألم و دارته و قالت:اه

رعد بصلها اوي و قال:تمام

حياه بخوف:تمام اي

رعد بمكر:مالك خايفه لي

حياه بتوتر: انا مش خايفه ولا حاجه ووسع كده

رعد ببتسامه:لا مش موسع

حياه بصتله بصدمه و هي بتقول:انت بتضحك زينا اهو

رعد كشر و مشي من قدمها و قال ببرود:انا عايز اكل و غيري القرف ده

حياه:تمام يا رعد بيه و دخلت لبست لبس الخدم و خرجت لاقت رعد قاعد علي السفره

رعد:الاكل يكون سخن

حياه:حاضر و مشيت جابت الاكل و حطته علي السفره

رعد ببرود:كلي

حياه:كلت

رعد بالامبالاه:ماشي

(في الصعيد في قصر عائله الاسيوطي)

ضرب النار شغال و الرجاله بترقص و الحريم بترقص بفرح جوه

ام فارس كريمه:يله يا حريم عشان الرجاله تاكل

هنيه:حاضر يا ست الناس

كريمه:كلو يا حبايب النهارده فرح ولدي فارس(اي خدمه هفرحكو عشان البارت حزين شويه هفرفشه😂)

ايه:في اي يا فارس مطلعني هنا لي

فارس بعصبيه:مش قولتلك مترقصش تحت ولا انتي مبتسمعيش الكلام

ايه:يا فارس احنا كلنا حريم تحت مفيش رجاله والله

فارس بضيق:بغير انا بغير يا ايه

ايه بزهول:بتغير عليا حته من الحريم

فارس بصلها بغضب و شدها عليه و قبل*ها لمده دقايق و بعد عنها عشان تاخد نفسها و قال:ده عقاب يا قطتي

ايه في عالم تاني خالص(ايه في عالم موازي يا جماعه😂😉)

فارس بصلها بمكر و قال:حبيبي يا ايه

ايه حطت ايدها علي بوقها و قالت:هااا

فارس ضحك عليها و قربلها و همس عند ودنها و قال:يله ننزل عشان متهورش عليكي و باسها من رقبتها و نزل

ايه ضحكت و نزلت و في اللي غيران و في اللي بيقول ربنا يسعدهم

الفرح خلص و كل واحد راح بيته و تم كتب الكتاب فارس طلع هو و ايه جنحهم ووو

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


الرواية كامله من👈( رواية قسوه الرعد)


اضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️




تعليقات

التنقل السريع