القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت فتون قلبي كامل بقلم مريم حجاج


اسكريبت فتون قلبي كامل بقلم مريم حجاج 






اسكريبت فتون قلبي كامل بقلم مريم حجاج 





اهدي ونزلي المسد"س بلاش جنا''ن

بعيا"ط:كنت بتعمل عندها ايه ها طبعا

كنت نايم في حضنها

بلال بز"عيق:فتون اعقلي وهاتي المسد"س يا ماما 

فتون بز"عيق:كنت بتعمل عندها ايه يا بلال

بلال:كنت بطلب ايدها للجواز يا فتون ها ارتاحتي

نظرت له بدموع وجملته الاخيرة تتردد باذنها

القت فتون مسد"سه امامه وقالت:طلقني ودلفت لغرفتها

اخذت جميع ملابسها وقالت:طلقني يا بلال

بلال:فتون مممكن تقعدي وتهدي

دفعته فتون وقالت:لو مفكر يا حضره

 الضابط ان عشان معنديش اهل هقعد 

هنا تبقي غلطان وقوي كمان

كادت تغادر لكنها توقفت عندما شعرت با"لم 

في بطنها وامسكت بذراعه وهي تصر"خ

بلال بخوف:فتون 

لم تكن سؤي ماء الولاده

بلال بخوف:فتون يا حبيبتي اهدي

بصر"يخ وعياط:كله بسببك يا مالك اهههه

بلال بصدمه:مالك مين يا بت انتي

فتون بعياط :يخر"بيتك ده وقته اعااااااا

امسكت فتون بيده واخذت تعضه بشده 

وقف بسيارته امام المستشفي 

حملها وقال:اهدي ومتاخديش كل حاجه علي

 اعصابك مفيش حاجه بين وبين نور 

بعد خمس ساعات

خرجت تلك الطبيبة من غرفة العمليات 

واقترب منها بلال وقال:فتون والبيبي عاملين ايه

نظرت له الطبيبة باسف وقالت:ربنا يرحمهم

بلال بتوتر:تقصدي البيبي صح

الدكتورة باسف:البيبي اتولد وما"ت ومدام

فتون كمان ربنا يرحمهم ويصبرك

بلال.....

#فتون_قلبي♥️



الاسكريبت الثاني والاخير♥️🎶

الدكتورة باسف:البيبي اتولد وما"ت ومدام فتون

 كمان ربنا يرحمهم ويصبرك

بلال بدموع :مستحيل

دخل لجوه بس وقف مكانه لما لقها وشها متغطي

بلال بخوف ودموع:متهظريش قومي وارفعي عليا المسد"س

براحتك يا فتون وقرب منها اكتر وقال:بس متسيبينيش 

واللهي مكونت عند فاطمة انا كنت عند ماما انتي عارفه اني بحب 

اناغشك قومي 

شال الغطا وضمها وهو بيعيط وقال:فتون متسيبينيش قومي

يا فتون انا بحبك وانتي بتحبيني طب هتسيبيني لوحدي لمين

فتوننننننننننننن

استاذ بلال استاذ بلال فوق

صر"خ بخوف:فتون لا

الدكتورة بابتسامة:متخفش هي كويسة الحمد لله 

وجتلكم بنوتة زي القمر

خذ نفس بارتياح وحمد ربنا ان كل ده كان حلم 

لا ده كان كابو""س

بعد ساعة في اوضة فتون

دخل ومعاه بالونات كتير وقرب من فتون

اللي مبتبصلوش وقال:يارب امو"ت 

فتون:بعد الش"ر

بلال:واللهي مكونت عند نور و بعدين انتي

مش عارفه اني بحب اناغشك

فتون بصتله بدموع وقالت:بلال انت 

لو سيبتني امو"ت من غيرك

ميل عليها وباس راسها وقال:بعد الش"ر عليكي وبعدين

يلا قومي بقي عشان لسه المشوار طويل

فتون بعدم فهم:تقصد ايه 

بلال:نخاوي اسيا

فتون بحد"ه:بلال

بلال ابتسم وقال:بحبك يا فتون

فتون بش"ر:لو عرفت انك كنت عند نور

بلال بمقاطعه:اضر"بيني بالنا"ر في قلبي

فتون ابتسمت وهو مال عليها وبا"سها برقه 

وقال بهمس:بحبك يا فتون قلبي♥️

#فتون_قلبي♥️

~بقلمي مريم حجاج مصطفي



تعليقات

التنقل السريع