رواية تزوجتها رأفة بعائلتها الفصل الرابع عشر 14بقلم اية محمد
رواية تزوجتها رأفة بعائلتها الفصل الرابع عشر 14بقلم اية محمد
الفصل الرابع عشر♡♡♡
في الكليه كانت نرمين قاعدة ف الكافتيريا مع وردة اللي راحتلها الكلية وبيتكلمو
نرمين بوعيد: أخوكي اتأخر ويومه مش معدي
وردة بغيظ: أنا مش عارفة إنتي اللي صعبانة عليا ولا أخويا بالظبط، إنتو مطلعين عين بعض
نرمين بضيق: أخوكي مبيجيش غير بكده اسكتي أهو جه أهو ومعاه حازم
قربو منهم وقعدو معاهم
نرمين ل جريح بغيظ: ما لسه بدري ي أستاذ
جريح بهدوء: حقك عليا
نرمين بغضب: ودي أصرفها فين دي؟!
جريح بغيظ: أخوكي اللي أخرني على فكرة
نرمين بإستغراب: إنت جيت إمتى ي حازم؟!
حازم وهو بيبص على وردة بحب: الصبح وروحت ل جريح الشركة
نرمين بهدوء: طيب، مش هعديهالك ي جريح خد بالك
جريح بلامبالاة: اعملي اللي تعمليه
وردة بهدوء: طيب ي جماعة مش كفاية خناقات ونقوم عشان ناخد اليوم من أوله؟!
حازم بإعجاب: شايفين العقل، ربنا يكملك بعقلك ي آنسة وردة
وردة بكسوف: شكرا ي أستاذ حازم
جريح بعصبية: عصير لمون للأساتذة، م تتلم ي حازم وإنتي ي آنسة وردة أخوكي قاعد مش كرسي أنا
وردة بتوتر: م قولتش حاجة
جريح بغضب: خلونا نتنيل نقوم، اليوم باين من أوله
حازم بضيق: إنت هتقفل اليوم ليه ي جدع؟!
جريح بغيظ: أختك السبب
نرمين بضيق: أيوا هات الغلط عليا هات
جريح بعصبية وتهديد: ي بت همد إيدي عليكي
نرمين بغضب: أهو دا اللي ناقص، م تتكلم ي حازم
حازم بهدوء: بصراحة ي نرمين إنتي مستفزة، ودا م يمنعش إنك غلطان ي جريح، يعني إيه تمد إيدك عليها وأنا قاعد؟!
نرمين وهي بتضيق عينها وبتقول بغيظ: يعني من وراك عادي ي حازم؟!
حازم وهو يهز رأسه برفض: لا طبعا ي روحي، وكمل بهمس ل جريح: إنت عامل إيه وحش ف حياتك ي ابني؟!
جريح بغيظ: ذنوب وبتخلص أنا عارف
نرمين بملل: مش خلاص؟!
جريح بضيق: قومي ي اختي
نرمين وهي بتقوم: م تزوقش طاااه
جريح ل نرمين بتساؤل: عايزة تروحي فين؟!
نرمين بسرعة من غير تفكير: الملاهي
جريح بسخرية: يلا ي صغيرة عشان تلكبي المولجيحة
نرمين بلامبالاة: اتريق اتريق هنروح برضو
ركبو كلهم في عربية جريح وجنبه حازم والبنات ورا
ف الملاهي
نرمين بفرحة وهي بتشد وردة من إيدها: يلا ي وردة نركب السلاسل
كانو ماشيين مسك جريح نرمين من إيدها وقال بغيظ: طب اسألي البني آدم اللي واقف جنبك، عرفيه إنك راحة تركبي، مش هتتجوزي وردة حضرتك
نرمين بغضب: إيدك ي كابتن بعد اذنك، شدت إيدها وكملت: إنت مين ي أستاذ عشان أستأذنك؟! ها مين؟! مين؟!
جريح بعصبية: إنتي عايزة تنكدي وخلاص صح؟!
نرمين بضيق: سيبني ي أستاذ وامشي، أنا ماسكة فيك ولا حاجة؟!
جريح بتهديد: همشي
نرمين: م تمشي
جريح: طيب ابقى خديها مشي للمنصورة بقا
نرمين بلامبالاة: ولا يهمني هاخد تاكسي
جريح: همشي
نرمين: طريق السلامة
جريح: يلا ي حازم إنت ووردة
نرمين برفض: دول معايا أنا، بالسلامة إنت
جريح وهو يهز رأسه بإيجاب: طيب براحتكو ومشي
نرمين بفرحة: يلا ي عيال ننبسط، سيبوكو من الكائن ده
ركبو التلاتة السلاسل، كانت نرمين ووردة بيصوتو وحازم بيضحك عليهم
حازم بسخرية: اللي يشوفك دلوقتي م يشوفكيش من دقيقة ي حبيبة أخوكي
نرمين بخوف: دمك تقيل ي حازم ا. كملت بصدمة: نهارك شبه وشك ي جريح، وقفو البتاع ده وقف ياااا عم، إنت ياااااا عم وقف اللعبة دي
وردة بصدمة: بتعملي إيه ي بنت المجنونة؟!
نرمين بعصبية: شوفي أخوكي ي اختي، بُصي تحت واللهي م هرحمه
وردة بقلق: ربنا يصبرنا عليكم ويسترها
وقفت اللعبة ونزلت نرمين بسرعة وجريت ل.
حازم ل وردة: تفتكري إيه اللي هيحصل؟!
وردة بخوف: ي قاتل ي مقتول
حازم بقلق: ربنا يستر
راحت نرمين ل جريح اللي واقف مع.
نرمين بإبتسامة مصطنعة: بتعمل إيه ي حبيبي؟!
جريح وهو بيعمل نفسه متفاجئ من وجودها: أها نرمين، دا أنا بتكلم مع نانسي
نرمين بتفاجئ مصطنع هي الأخرى: والله بجد نانسي، م تعرفنا ب ست نانسي
جريح بهدوء: نانسي كانت زميلتي ف الكلية وصديقة مقربة
نرمين بغيظ: وحيات أمك
نانسي بإستغراب: مين دي ي جريح؟!
جريح: دي نرمين ي نانسي
نرمين بغيظ: والله نرمين بس!! مفيش كلمة حابب تزودها حضرتك؟! دا لو مش هتعب حضرتك يعني
جريح وهو يهز رأسه بإيجاب: دي نرمين أحمد ي نانسي
نرمين بعصبية مكتومة وتهديد: قد إيه ارتحت بعد م قولت اسم بابا، لا بجد كمية راحة كافية تخليني أقتل حد وقتي
جريح بسرعة: نرمين أحمد خطيبتي ي نانسي
نرمين بإبتسامة: شاطر ي حبيبي، أنا خطيبته ي نانوسة عين أبوها
نانسي بصدمة: إيه اللي حصل ل ذوقك ي جريح؟! من امتى وإنت كده؟! دا في الكلية مكنتش بتقعد غير مع أجمل البنات، م اتوقعتش أبدا اختيارك يكون كده
نرمين ببرود: معلشي ي حبيبتي، أصل جريح بعد الكلية ذوقه عمل حادثة ف انحدر وأثر علي اختياراته، حقك عليا أنا
جريح بإحراج: نرمين ا.
نرمين وهي بتضغط على سنانها بغضب: مش يلا نمشي ولا إيه؟!
جريح بموافقة: ااه طبعا نمشي، باي ي نانسي
ردت نرمين عليه وقالت بغضب: باي ي أخويا وزقته ناحية حازم ووردة، وبصت ل نانسي وقالت بتهديد وهي بتبهدلها شعرها بقرف: ألمح خيالك جنب جريح، خيالك بس، عارفة هعمل فيكي إيه؟! خليها مفاجأة أحسن اللهم بلغت، وسابتها وراحت وقفت جنبهم
جريح بعصبية: إيه الطريقة الهمجية دي ي بني آدمة؟!
نرمين ببرود: حازم خدو من هنا وامشو.
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
الرواية كامله من رواية👈( تزوجتها رأفة بعائلتها)
اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️
تعليقات
إرسال تعليق