القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الفهد البارت السابع عشر 17بقلم شيماء عبد التواب


رواية عشق الفهد البارت السابع عشر 17بقلم شيماء عبد التواب 




رواية عشق الفهد البارت السابع عشر 17بقلم شيماء عبد التواب 





(عشق الفهد) بقلمى(شيماء عبدالتواب)

البارت السابع عشر

قامت عشق ونظرت من شباك الطياره

عشق: الله شكلها حلو اوى

فهد: طب يلا ننزل نروح الفندق نرتاح شويه وبعدين افسحك

عشق: ماشى يلا

ذهبوا الى الفندق وصعدوا الى غرفتهم

دخلت عشق وكانت منبهره من جمال الغرفه

عشق: الله الاوضه حلوه اوى دى اوضتى انا صح

فهد: اه

عشق: طب الاوضه بتاعتك فين

فهد بأستغراب: هى دى

عشق: ازاى مش فاهمه 

اقترب منها فهد وحضنها

فهد: يعنى احنا الاتنين هنام هنا فى نفس الاوضه وهنبدأ حياه جديده مع بعض ايه رأيك يا عشقى ننسى كل اللى فات ونبدأ صفحه جديده 

نظرت له عشق ورأت الصدق فى عينيه

عشق بخجل: موافقه

فهد: بحبك يا عشقى

عشق بدون يكاد يكون مسموع: وانا كمان

فهد: ايه قولتى ايه

عشق بخجل: مقولتش حاجه 

فهد: لا قولتى

عشق: لا 

فهد: نفسى اسمعها منك 

عشق بخجل: بحبك

ثم جريت على الحمام 

وقف فهم ولم يتحرك

فهد: هى قالت بحبك يعنى هى كمان بتحبنى ابتسم فهد وقرر ان يبدأ صفحه جديده مع عشقه ثم اخذ الشنط وذهب الى الاوضه التانيه يبدل ملابسه

كانت عشق اخذت شاور

عشق: يالهوى نسيت اجيب هدوم واكيد فهد قاعد برا اعمل ايه دلوقتي يا ربى 

فتحت الباب فتحه صغيره واخرجت رأسها ولم تراه ثم نادت عليه ولم يرد عليها

عشق:مش بيرد يبقى نزل تحت

خرجت بسرعه وهى تلف المنشفه على جسمها ءهبت الى مكان الشنط

عشق: الشنط كانت هنا 

ثم شعرت بهواء ساخن خلفها ابتلعت ريقها بصعوبه ونظرت خلفها ورأت فهد 

عشق بسرعه: والله نسيت الهدوم وافتكرتك نزلت تحت

لم يتكلم فهد واقترب منها وحاصرها بيده 

فهد: بحبك اوى يا عشقى

عشق: انا عايزه اخد هدوم عشان البس

اقترب فهد اكثر من عشق وفى اقل من ثانيه بدأ يقبلها بشغف شعر فهد انها تبادله القبله وفرح كثيرا 

ابتعد عنها عندما شعر انها تحتاج الى الهواء

فهد: بحبك

عشق: وانا كمان

حملها فهد وذهب بها الى السرير

وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح😂😂

نسبهم يفرحوا شويه ونروح عند زياد😊

استيقظ زياد وهو سعيد فاليوم سوف يقابل يتقدم لخطبت حبيبته ياسمين

قام وجهز نفسه ثم ركب عربيه وذهب الى بيتها

صعد السلم وطرق الباب فتح له والدها وكان رجل كبير فى السن

سعيد والد ياسمين: اهلا يا ابنى اتفضل

زياد: شكرا ياعمى

دخل زياد وهو مرتبك فهذه اول مره يخطب وفهد ليس معه

سعيد: اتفضل اقعد يا ابنى

جلس زياد ثم بدأ فى الحديث

زياد: طبعا حضرتك عارف انى جاى اطلب ايد بنت حضرتك الانسه ياسمين 

سعيد: ايوه يا ابنى انت شغال ايه عرفنى عن نفسك اكتر

زياد: انا زياد الدمنهورى اهلى متوفيين من زمان ومعنديش اخوات وفهد يعتبر اخويا وشغال رجل اعمال وشريك فهد فى الشغل وليا 20٪ من اسهم الشركه

سعيد: ما شاء الله ربنا يحفظك يا ابنى

زياد: شكرا يا عمى

سعيد: هشوف ياسمين الاول وجيلك

زياد: اتفضل طبعا

دخل سعيد عند ابنته

سعيد: ايه رأيك فى يا بنتى شكله محترم وهيحافظ عليكى

ياسمين بخجل: اللى تشوفه يا بابا

سعيد: على بركه الله

خرج سعيد من عند ياسمين وذهب الى زياد

سعيد: نقرأ الفاتحه يا ابنى

زياد بسعاده: طبعا

بعد وقت ليس بقليل 

زياد: هستأذن دلوقتى ياعمى عشان عندى شغل كتير

سعيد: ربنا يقويك يا ابنى

زياد: مع السلامه

رحل زياد وذهب الى الشركه 

عند فهد وعشق


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 


لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق الفهد)


تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)





تعليقات

التنقل السريع