رواية عشقت غفران الفصل الاول 1بقلم دنيا
رواية عشقت غفران الفصل الاول 1بقلم دنيا
بتعيطي ليه ياغفران ياحبيبتي
غفران انكل مصطفى بس"ني بلعفيه وانا قعط اقلوا لأ بس هو ضر"بني وبس"ني
ليل ممكن كان بيسلم عليكي ياقلبي
غفران لأ هو مكنش بيسلم عليا دا كان بيعمل حاجه عي"ب
ليل مصطفى بسك فين ياغفران ياحبيتي
غفران سكتت
ليل غفران رضي عليا مصطفى بسك فين بسك في شفي"فك صح
غفران شورتلوا علي جنب سفي"فها
ليل وانتي ازي تسمحيلوا انه يبوسك ها ازي انتي قلة" "الادب"
غفران بعيط انا مش" قلت" الادب" هو عمل كده غصب عني وسبته وطلعت تجري علي اوضتها
مصطفى ايه ياحبيبتي لأ انا فاضي تعليلي
ليل
انت زي تقرب من غفران ياحيو"ن انت
مصطفى ايه ياليل مالك متعصب كدا ليه انا كنت بسلام عليها بس في ايه
ليل لا والله ولي بيسلم علي حد بيبو'سوا من بق"وا ولا ايه ياز"باله
ابوسها اي دي وحده" عبيطه" هتكدبني انا وتصدق وحده "عبيطه" زي دي
ليل مصطفى متختبرش صبري غفران عمرها مارح تكد"ب في حاجه زي كده
عارف يا مصطفى لو قربت من غفران تاني انا هعمل فيك ايه مش بعيد "اقت"لك" غفران مش ليك ولا عمرها هتبقا ليك انت فاهم ولا لأ
وسبه ومشه
ليل بسخريه سلام ياخالي
غفران قعده بتعيط في اوضتها
ليل دخل عليها الاوض وشفها وهي قعده وحضنه ركبتها علي صدرها وعمله تعيط
ليل بحنان غفران غفران حبيبتي ردي عليا
غفران بصله وبتعيط
ليل غفران حبيبتي ممكن طبطلي عيط
غفران....
طب لو بتحبني بطلي عيط ولا انتي مش بتحبيني
غفران لأ والله بحبك
وقعدة تعيط
ليل طب بطعيتي ليه دلوقتي
غفران ع عشان انت قلت عليا "قلت" أدب" وانا معملتش حاجه والله هو لي عمل بلعفيه
ليل انا اسف ياروحي حقك عليا انا لي "قليل" ادب" يروحي وبد بوي كمان
غفران لأ انت مش بد وبي انت جود بوي
ليل ياقلبي طب انتي لسه زعلانه منى
غفران اه صلحني
ليل طب دي تصلحك ودها شوكلاتيه
غفران الله شوكلات
ليل كدا صلحتني ومعتيش زعلانه
غفران لأ لسه زعلانه
ليل طب دي مش تحسن الموقف وطلعلها شوكلاتيه تاني
غفران اخدتها
ليل لسه زعلانه
غفران حبه صغنين
ليل اه منك انتي اه دول يخلكوي مش زعلانه ودها شوكلاتيه كتير
غفران كدا انا مش زعلانه خالص خالص
وفتحت شوكلاتيه وقعده تكلا فيها
غفران وهي بتكل الاشوكلاته تخد حتا يابيه
ليل لأ ياقلبي كلي انتي
غفران فضلت تكل في الشكلاته بشرها ونغم
ليل برحه يا حبيبتي عصتي وشك
غفران حاضر
ليل متزعليش ياقلبي كلي برحتك بس اصبري امسح الاشوكلاته لي علي وشك دي وبدا يمسح الاشوكلاته من علي وشها بصوبعه
ليل وهو بيمسح جنب شفيفها
ليل "بسك" هنا
غفران اه
ليل من غير وعي بس"ها مكان ما بس"ها مصطفى
غفران عيب يا ابيه ليل مسمعش صوتها خالص كل لي بيفكر في ان ازي يمسح اثره" قبلت" مصطفى ليها
وكل ما يتخيل مصطفى بسها ازي كان بيبسها هو بعنف اكبر مفقش غير لما حس بطعم الدم في بقوا
بعد عن غفران لقها عمله تعيط وشفيفها بتنزف
ليل غفران حبيبتي انا اس
غفران انت وحش يا ابيه وانا "بكر" هك" وجريت من قدمه
ليل ايه لي انا هببتوا دا انا ازي اعمل كده
ليل راح الشغل ونريمان مامتوا راحت الدكتور وسابوا غفران لواحدها في البيت
غفران كانت قاعده بتلعب لقت لي بيحط ايدو عليها
غفران متكلمنيش ياابيه انا مخصمك انت وحش وبتعمل حاجات "قلة" ادب"
مصطفى ههههه وعملي فيها انو ههههه
غفران ا انكل مصطفى
مصطفى اه انكل مصطفى لي جاي يلعب معاكي شوفتي بقا يغفران انا بحبك قد اي
غفران لأ انت مش كويس وبتعمل حاجات "قلة" ادب"
مصطفى بضحك طب اي يعني هو مش انا زي ليل برضو ولا ايه ولا هو حلل ليه وحرام عليه وراح مسكها وحول" يبو"سها "
غفران جريت منه
غفران ببكاء وترجي ابعد عني ابعد
مصطفى وهو بيحول يبو"سها ويقط"علها فستنها
مصطفى مش هسيبك يا غفران غير ماخد لي انا عاوزه ووقعها علي الارض ونام فو"قها وكان بيحول يب"سها لكن غفران كانت بتحول تبعدو من عليها باي طريقه ولكن كيفيه لهذا العصفور ان يقوم ذلك البغل
غفران اغم عليها
مصطفى مهتمش وبدا يقل"عها هدو"مها و....
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق