القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت جحيم زوجة الابن الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن



اسكريبت جحيم زوجة الابن الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن 






اسكريبت جحيم زوجة الابن الفصل الاول 1بقلم آيات الرحمن 




مالك يا حبيبتي من وقت ما رجعتي من عند أهلك وانتي شكلك متغير ليه

حسام انا مش عايزه اعيش مع مامتك في بيت واحد

ليه هي ماما عملت حاجه ضايقتك

لا ما عملتش حاجه بس مش عاجبني قعدتها معانا

دا اللي هو ازاي يعني

يعني اخواتك عايشين مرتاحين هما وزوجاتهم وانا اللي اعيش تعبانه وشايله فوق طاقتي ليه بقي ان شاء الله

قدامك حل واختيار واحد ياتتصل علي حد من اخواتك ييجي ياخد امك وماما تيجي تعيش معانا هي

ياإما هاخد اولادي وهمشي ومش هتعرف طريقي


يعني انتي عايزاني اطرد أمي عند إخواتي عشان أمك انتي تيجي تعيش معانا

ايوه بالضبط كدا أمي هتعيش معانا وهتخلي بالها من الأولاد لحد مانرجع اما امك عايزه اللي يخدمها وانا بصراحه كدا زهقت منها 


كنت قاعده في الأوضه التانيه وسامعه صوتها وهي بتتكلم ودموعي مش قادره احبسهم كنت مستنيه أسمع رد إبني عليها هيكون اي هيتخلي عني عشانها معقول هينسي كل حاجه عملتها عشانه ولا هيفضلني علي حماته اللي بنتها عايزه تطردني عشان تيجي تعيش معاهم


بص يا حبيبي عارفه الموقف صعب عليك اوي بس انا وانت طول اليوم بتشتغل ويدوب اللي بتشتغل بيه بتصرفه علي علاجها وشغلي بصرف بيه علي اولادي


وبصراحه يعني انا مليت من شيالة المسؤوليه لحد امتي هفضل كدا انا مش عارفه افرح بمرتبي يومين علي بعض 


وفكر شنطتي انا واولادي جاهزه جوا وشنطتها جاهزه اختار واحده فينا يا أنا يا أمك


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع