رواية أحببت قاصرا البارت التاسع والاربعون 49بقلم شيماء الديب
رواية أحببت قاصرا البارت التاسع والاربعون 49بقلم شيماء الديب
ونقوول بسم الله 🤲
🧿🖊️والبارت التاسع والاربعووون 👌🤌
#أحببت_قاصراً 🫶
ملك اتصدمت اول مانزلت من فوق وسط المعازيم وشغلو الاغنيه اللي بتحبها وكل اللي طلبته منه هو نفذه
ملك ماسكه في ايده وبتبصله // ابيه انت عملت كل ده عشاني 😳
سيف // بغض النظر عن ابيه دي 😏 بس اه ياملوكه معنديش اغلي منك عشان احققله احلامه
ملك // انا بجد فرحانه اوووي
سيف // ولسه 😎 دا انا هظبطك 😉
ملك //ممكن تتكلم من غير ماتغمزلي
سيف // ليه بتوترك ياعروسه 😉😉😉😉
ملك بصتله بغيظ وراحت علي امها وابوها سلمت عليهم وبعدها راحت لجدها
خالد // مبروك ياقمر العيله
ملك // كده ياجدو بتبعوني للكائن ده
خالد // ههههه عيب ياملك دا بعد دقيقه هيبقي جوزك
وقام وقف اخدها من ايديها وشاور لسيف وعلي ويوسف عشان يتجمعو عند المأذون عشان يكتبو الكتاب
خالد // يلا ياشيخنا اكتب كتاب ملك وسيف الاول
وبالفعل كتبو الكتاب وسيف بعدها علي طول قام خدها في حضنه وشالها وفضل يلف بيها قدام الكل
ملك بخجل // انت قليل الادب بتشلني قدام ماما وبابا
سيف بضحكه رجوليه // ههههههههه انتي لسه شوفتي حاجه 😉
واتكتب كتاب علي وسمر ويوسف واميره وقام كل عريس رقص مع عروسته
ملك كل شويه تسيب سيف وتروح ترقص مع علي او يوسف وسيف يشدها من الفستان
سيف بصوت واطي // انتي بتستفزيني ?? طب وحيات امي لاربيكي بس نروح شقتنا
عدت الليله بسلام وكل عريس راح علي شقته
ملك اول مادخلت الشقه وشافت صورها في كل الجدران عيونها دمعت // ياحبيبي ياجدو انا بحبك اوووي
سيف بغرور // انا اللي جمعتله الصور علي فكره 😎
ملك بصتله بتناكه وسابته وفضلت تتفرج علي باقي الشقه
ملك // الشقه حلووووووه اوي ياابيه سيف
سيف بصوت واطي // (يخربيت ابيه وسنينه) اه اه ياحبيبتي ذوق جدي حلو اوي🙄
ما يلا ياملوكه ياحبيبتي تعالي ندخل نغير هدومنا 🙈
ملك // نغير ايه ?? لا الفستان عاجبني وشكلي حلو وانا لبساه وحاسه اني باربي 🙊
روح انت غير براحتك
وراحت فتحت التلاجه // الله 😳 شيكولاته من اللي بحبها اخدت واحده وراحت شغلت التلفزيون علي كارتون وقعدت تاكل في الشيكولاته
سيف // ايه ياملوكه دا انهارده ليله مفترجه وبتاع هنبدأها بكارتون 🙄
ملك بسخريه وهي باصه علي الكارتون // ليه انهارده العيد ?? روح نام لو عاوز عادي 🤗
سيف // انا ايه يابت انتي ليه انا اهبل عشان اسيبك واروح انام
ملك // اقعد اتفرج علي الكارتون ده انت عارف البنت الجميله دي هتحب الوحش ياحرام 😏
سيف // ااه الجميله والوحش طب ممكن نتفرج عليه بكره في الاعاده
ملك // لا مش بحب اتفرج في الاعاده اوعي بقي من قدامي مش عارفه اتفرج
سيف // انتي شكلك هتتعبيني قومي يابت انجري قدامي
ملك // من فضلك متزعقليش ماشي
راح شايلها وداخل بيها علي اوضتهم وقعدها علي السرير وراح عشان يطفي التلفزيون
قامت بسرعه قفلت باب الاوضه بالمفتاح ورجع عشان يدخل لقي الباب مقفول
سيف // ملوكه افتحي ياحبيبي
ملك // لا روح نام في الاوضه التانيه
سيف // انتي عارفه لو فتحتي هحكيلك قصة ليلي والذئب
ملك // لا مش بحبها
سيف بدا يتعصب // افتحي بدل مااكسر الباب
ملك // والله لو كسرته لاصوت والم العماره كلها عليك 😳
سيف // يابنت المجنونه بقي كده ياملك طب ماااااشي الهي الوحش يطلعلك من تحت السرير يابعيده 😡
سيف راح علي الاوضه التانيه وهو مقهور // بقي حتة عيله زي دي تعمل فيك كده ياسيف في ليلة فرحك اه ياحوستي السودا ياما
اشرب بقي حد قالك تحب وتتجوز عيله 😭
ملك غيرت هدومه وقعدت علي السرير وبتفكر في كلامه وخايفه ونزلت تبص تحت السرير // الحمدلله مفيش حاجه هو اكيد بيخوفني بس صح وفضلت خايفه لحد ماالنوم غلبها ونامت
يوسف // انتي احلا حاجه حصلتلي يامروه وبحبك اوي
مروه بخجل // وانا كمان يايوسف حبيتك من اول مره شوفتك فيها عند سيف
يوسف // انا اصلا واد عسل وبخطف الانظار 😎
مروه // ياواد يامغرور انت طب انت مش جعان
يوسف // بصراحه اه
مروه // طب هقوم اجيب الاكل واجي
يوسف // لا ورحمة امي انا اللي هجيبه لحد عندك يااميرة الاميرات وباس علي راسها وقام راح علي المطبخ
سمر // علي علي انت هتنام
علي صوت شخيره جايب لاخر الشارع 😴😴
سمر // لا واضح انك مش هتنام وهنسهر لحد الصبح 😏🙄
والله لا اقوم اكل انا وانت خليك نايم 🧑🦯🧑🦯
عدي اليوم باحداثه كلها وطلع النهار
سيف صحي من نومه لقي نفسه نايم بالبدله زي مااهو افتكر اللي حصل امبارح قام ودخل ياخد شاور
ملك صحيت ومتعرفش انه صحي راحت الحمام ولسه بتفتح شافته بياخد شاور والشامبو علي وشه ومش شايف حاجه
ملك قفلت الباب تاني عليه وهي عماله تصرخ
سيف غسل جسمه ووشه بسرعه ولف نفسه بالبشكير وطلع جرري عليها // في ايه بتصرخي ليه كده
ملك // انت كمان طالع عريان ياقليل الادب
ودخلت جري الحمام وبصتله بقرف // روح استر نفسك واحترم نفسك شويه وقفلت بسرعه الباب قبل مايتهور ويضربها
وقفت ورا باب الحمام وهي سعيده من نفسها وهي بتاخد حقها منه 🙊💃💃
سيف دخل الاوضه ولبس هدومه بسرعه ورجع وقفلها قدام باب الحمام
ولسه بتفتح الباب وبترفع عنيها لقته واقف وسادد الباب بايديه
ملك بخوف وبتحاول تبان قويه // ايه واقف ليه كده عاوز تعمل حمام 😳
سيف // لا عاوز افطر
ملك // طب وانا اعمل ايه دلوقتي
سيف بصوت رجولي وشدها من قفاها علي المطبخ // تدخلي زي الشاطره تحضري الفطار
ملك بخوف // ماهو انا مش بعرف اطبخ 🥹
سيف // مش قصتي المهم اني افطر وبيض اومليت
ملك // نعم بيض ايه ??
سيف بتناكه // اومليت 🤨 وسابها وراح قعد قدام التلفزيون
ملك فضلت تبرطم وهي في المطبخ // طب اعمله ازاي ده فقررت تدخل بسرعه علي جوجل تسال عن الطريقه وبالفعل بدأت التنفيذ ولسه بنقول ياهادي والطاسه سخنت اتلسعت في ايديها وفضلت تصرخ
سيف اتخض وقام جري // في ايه في ايه
ملك بزعل طفولي // اتلسعت ياابيه سيف عاااااا 😭😭
سيف فضلت يبردلها ايديها تحت المايه وهي بتضحك بخباثه واول مايبصلها تعمل نفسها بتعيط
سيف لقي مفيش مفر وقرر ياعين امه هو اللي يحضر الفطار وهي جريت قعدت قدام التلفزيون وجابت قناة الكارتون 🤣🤣🤣🤣
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق