القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نوران اقتباس من الفصل الرابع 4 بقلم ساحرة القلم





رواية نوران اقتباس من الفصل الرابع 4 بقلم ساحرة القلم 




رواية نوران اقتباس من الجزء الرابع 4 بقلم ساحرة القلم 

#نوران


#اقتباس  صغنون من بارت 4 🌸


كانت قبلة قوية وعني،فة لم يجد حل لاسكاتها غير هذا 

نوران والدموع تتساقط من عينيها : انا استقلت قبل م اشتغل 

انت مش جاسر اللى انا اعرفه ابدا 

امسك جاسر يدها بندم وضيق : نوران انا اسف م ما

قاطعته نوران بحده : اسف على اى ولا اى ي جاسر  على انك سافرت وسيبتنى ولا اسف انك وعدتنى انك عمرك م تسيبنى ولا اسف على انك م كلمتنيش وغلطت مرة حتى انك ترن ف الخمس سنين دول ..ثم اكملت بقهر لا م تاخدش ف بالك انا ماشية 

امسكها من مرفقها برفق : نوران صدقينى انا مسبتكيش انتى متعرفيش اسبابى اى انا عملت كل ده عشانك نوران انا لسه بحبك وعاوز اتجوزك 

نوران بسخرية وقهر : تتجوزنى بعد اى بعد فوات الاوان 

جاسر وهو يبتلع ريقه بخوف : ق قصدك اى بالكلام دا اوعى تقولى انك تجوزتى ارجوكى ردى م تفضليش ساكته كده 

نوران وهى ترد بانهيار : عاوزنى ارد اقولك اى ارد اقولك ا انى مش ب

بتر كلمتها دخول فارس المفاجئ 

فارس بقلق : ف اى ي جاسر صوتكم عالى ليه مين الانسة 

جاسر وهو يحاول ان يخرج صوته طبيعيا : مفيش يا فارس دا الانسة نوران اللى كانت جاية عشان الوظيفة 

ودا فارس اخويا ي انسة نوران 

يتبع......

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات

الرواية كامله من👈( رواية نوران) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️


تعليقات

التنقل السريع