القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي ظابط الفصل السابع 7بقلم فتاه بالخمار تجملت



رواية جوزي ظابط الفصل السابع 7بقلم فتاه بالخمار تجملت 





رواية جوزي ظابط الفصل السابع 7بقلم فتاه بالخمار تجملت 




#جوزي_ظتبط

البارت 7

ونازله بجري ع السلم وفجاه سمعت صوت باب بيتقفل وحد بيقووول مين تحت جريت اوام استخبيت تحت السلم نور وسط البيت اشتغل ولقيت سيلفي اللي واقف وبيلف وشه شافني قالي 

• اي دا هناء مالك يبنتي وااقفه كدا لي ولابسه وعلى فين دلوقتي

= ششش ونبي م تعلي صووتك انا عاوزه اخرج من هنا ونبي قبل ما حد يصححا 

• طب اتخانقتوا ولا حصل اي فهميني وهطلع انا اكلم حسام

● دا احمد اخو حسام مهندس معماري وكان زميلي ف الكليه وكنا صحاب جدا بس بعد الجواز طبعا واثناء الخطوبه كلامنا قل يعني ودا اللي كان عامل عقيقه لابنه امبارح لو فاكرين 

= ممكن نخرج برا البيت ونتكلم عشان لو اخوك شافني هيربطني ويضرب فيا

• طب هاتي كدا الشنطه دي ويالا تعالى 

● وفعلا طفا نور وسط البيت وشالي الشنطه وخرجنا ع الشارع كدا هو بيمد بالشنطه وانا وراه

• هناء ممكن اعرف حصل اي غلط اللي بتعمليه دا واهدي شويه اهل البلد محدش يعرفك منهم وشيفينك بتعيطي معايا هيفهموا غلط اهدى من فضلك

= اخوك بيهني كتير اوووي وهيتجوز عليا انا عاوزه اطلق ي احمد او يخلعني مش عاوزه منه حاجه والله غير انه يسبني ف حالي وكفاايه اوي لحد كدا

• طبعا انا عارف حسام واللي بيعمله وبعتذرلك نيابا عنه بس مينفعش تمشي بالطريقه دي ي هناء افرض حد اتعرضلك ولا حصلك حاجه هتعملي اي

= متخفش عليا انا هركب واوصل بكرا باذن الله القاهره انزل ف اي فندق او عند اي حد ارجع بس انت ليصحوا ميلقوش ولا انا ولا انت

• متقلقيش انا اصلا بنزل اصلي ف المسجد وبروح ع الشغل ف محدش هيشك ف حاجه ومش هينفع اسيبك ف ساعه زي دي بهناء

= عشان خاطري روح المسجد وانا هطمنك بالفون 

• طب معلشي ريحيني ع الاقل اركبك القطر

= تمم ماشي

● فعلا حجزلي التذكره وكل دا والدنيا ضلمه .... واخيرا النهار بيشقشق  ومراته رنيت

▪ الو اي يحبيبي روحت شغلك

• اه ي نور ف المكتب اهو عاوزه حاجه اجبهالك

▪ سلامتك ي قلبي

• امي صحيت

▪ تقريبا بس معرفش انا منزلتش 

• ماشي يحبيتي خدي بالك م العيال سلام

▪ سلام

= طب اديك وصلتني المحطه وقاعدين مفيش حاجه حصلت القطر نص ساعه وجاي قوم بقا ع شغلك

• هناء من فضلك بلاش عند لسا عنديه زي مانتي انا اصلا شايل ذنبك اوووي اني رميتك لاخويا اخويا ي هناء مش وحش بس هو بيسمع لامي اووي

= معادش يفرق معايا خلاص ي احمد مش هتصدقني لو قولتلك كرهته اضعاف ما حبيته م استاهلش اقف جمبه ولا اقف قدام اهلي عشانه

• خلاص بقا روقي قلبتيها نكد لي ثانيه واحده

● وقام اشترالي عصاير كتييير وباتيه وساندوتشات ومايه واداني ٥٠٠ جنيه ..

= احمد انا مع...

• ممكن بقا متكلميش وبعدين انا ليا عندك ٢٠٠ جنيه من ايام الحامعه بتوعوا السوري فينهم

● ضحكت وقولت ف نفسي لو كان النصيب جمعني بيك انت بس يالا الحمدلله

= ماشي ي سيدي تسلملي

● القطر جه وخلاص هركب وفونه رن

: الو ي احمد انت فين 

• انا ف شغلي ي حسام وفي ميتينج

: انا مش لاااااقي هنااااء بنت الك...لاب بتسبني وتمشي تعالالي بسررررعه

• ماشي حاضر بس انا ف الشارع كنت بجيب حجات هطلعها المكتب واجيلك

● وطبعا دا كان ٦ الصبح ربنا ستر انه كانت المحطه رايقه م الناس خالص ومسمعش اي اشاره تدل ع انه ف محطه

= في اي ياحمد

• هناء لازم تمشي حااالا هطمن عليكي كل شويه خلي بالك من نفسك واقفلي الجي بي اس بتاعك حسام صحي وبيدور عليكي يالا اركبي

= سلام 

● وركبني ومشي وانا قاعده خاايفه وف نفس الوقت مبسوطه م الجحيم اللي مشيت منه وفجاه فوني رن يلهوي دا حسام

= الو

: انتي فيييين

= انا ف مصر اهو

: انتي كدابه انا عارف انتي فين

ليل السكه و...

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع