القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية تزوجتها رأفة بعائلتها الفصل السابع 7بقلم ية محمد


رواية تزوجتها رأفة بعائلتها الفصل السابع 7بقلم ية محمد 




رواية تزوجتها رأفة بعائلتها الفصل السابع 7بقلم ية محمد 



الفصل السابع♡♡♡


نرمين: وهتقعد معانا على اساس ايه؟!

جريح: اساس اي حاجة

نرمين: زي؟!

جريح بتفكير: ابن عمك؟!

نرمين: معنديش اعمام

جريح: ابن خالك؟!

نرمين: خالي مات وهو صغير وما اتجوزش عشان يبقى عنده عيال

جريح بغيظ: صاحب اخوكي؟!

نرمين: بابا مش بيحب صحاب اخويا ف مش بييجو البيت 

جريح بنفاذ صبر: استغفر الله العظيم اخوكي طيب؟!

نرمين: الناس عارفة اني معنديش غير اخ واحد

جريح بعصبية: وانتي مالك ومال الناس؟!

نرمين بغضب مصطنع: يقولو اي عليا وانا بنت لوحدي؟!

جريح بإستغراب: لوحدك فين م والدتك ووالدك وحازم موجودين!!

نرمين بعند: لا مش هينفع تقعد كده من غير صلة قرابة

جريح بنفاذ صبر: يعني ايه؟! أمشي؟!

نرمين برفض: لا انت ضيف عندنا مينفعش نطردك

جريح بغيظ: ما انا مش فاهمك مطلوب مني اروح فين دلوقتي؟!

نرمين: هو في حل

جريح بإهتمام: الا هو؟!

نرمين: تتجوزني

جريح بصدمة: نعم!!

نرمين بتكرار: تتجوزني

جريح بغيظ: انتي هبلة صح؟!

نرمين وهي تهز رأسها برفض: افهم عشان محدش يتكلم عنك وعني

جريح بصدمة: دي طقه منك على الآخر

نرمين: اسمع بس انت هتلاقي زيي فين؟!

جريح: في كتير وأحلى منك كمان

نرمين بغرور: أحلى مني ااه بس مفيش زيي

جريح: دا ايه المنطق ده؟!

نرمين بفخر: م انا قولتلك دا انا اعجبك اوي تاني حاجة

جريح بإهتمام: تاني حاجة؟!

نرمين: انا مش هلاقي حد زيك

عدل الجرافات وقال بفخر: طب بس عشان هشوف نفسي

نرمين: ما ده اللي انا بتكلم فيه احنا لايقين على بعض جدا

جريح بتساؤل: دا مين اللي قال كده؟!

نرمين: انا

جريح: ايه؟!

نرمين: انا شيفانا قمرات مع بعض أقف جنبي كده وقفو قدام عربية وقالت: بص ف المرايا كده ها قمرات ولا مش قمرات مع بعض؟!

جريح: قمرات

نرمين بغيظ: طب ليه رافض بقا؟!

جريح: عشان.

نرمين بإهتمام: عشان؟!

جريح: انا عاوز واحدة عندها طموح

نرمين بتفهم: هقولك على حاجة

جريح: اتفضلي

نرمين: مش احنا مهندسين زي بعض؟!

جريح: ايوا

نرمين: ودرست ف جامعة القاهرة زيي؟!

جريح: ايوا

نرمين: وقريبين لسن بعض تقريبا فرق اربع سنين بينا؟!

جريح: ايوا

نرمين بغيظ: طب ايه بقا؟! معقد الدنيا ليه؟! طموح مين اللي هيفيد الايام دي؟! احنا بينا حاجات كتير مشتركة وكمان انا ست بيت شاطرة

جريح برفض: لا مش حاسك

نرمين بإصرار: هتحسني مع الوقت

جريح: طب اديني وقت أفكر انتي فجأتيني وبعدين استنى هنا احنا لسه شايفين بعض امبارح قررتي امتى تتجوزيني؟!

نرمين: امبارح

جريح بصدمة: في نفس اليوم!!

نرمين وهي بتهز رأسها برفض: ف نفس الثانية اللي شوفتك فيها وحياتك

جريح بتعجب: ودا اسمه ايه ده؟!

نرمين: حب من اول سؤال

جريح بعدم فهم: يعني؟!

نرمين: انت امبارح وقفت بالعربية قدامي وسألتني واقفة عندك كده ليه ي آنسة ساعتها حبيتك وقولت باااس هو ده هو الحب اللي استنيته واللي عرفت الدنيا معاه

جريح بقرف: اوفر اوي

نرمين بلامبالاة: هاا قرارك؟!

جريح: هفكر قولت

نرمين بنفاذ صبر: قدامك ثانيتين

جريح: ثانيتين ايه؟! دا قرار مصيري

نرمين بحزن مصطنع: انا حبيتك ف ثانية وانت تفكر ثانيتين بحالهم عشان تتجوزني ي شيخ اتقي الله

جريح بغيظ: اتقي الله انتي وسيبيني ارجع بلدي، مش مسامحني اني وصلتك بلدك

نرمين: خلص ي بشمهندس والله مش هتلاقي زيي

جريح: عارف والله اني مفيش زيك بس.

نرمين: بس ايه؟!

جريح: انتي هبلة اوي

نرمين: بس بحبك

جريح: مش حاسسها

نرمين: م انت عديم الاحساس هااا؟!

جريح: طيب خلاص انا هعمل معروف مع عيلتك وهخلصهم منك

نرمين بفرحة: هيدعولك كتير والله

جريح: م انا عارف، هشيل كارثة من عندهم

نرمين بتوتر: بس عايزة اقولك حاجة.

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 




تعليقات

التنقل السريع