القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق المراد الفصل الثامن8بقلم نور ايمن





رواية عشق المراد الفصل الثامن8بقلم نور ايمن 



رواية عشق المراد الجزء الثامن8بقلم نور ايمن 




عشق المراد

8

نور بضحك : انتِ لسه فاكره لا يا ستي مش بحبو بس دَ انا بعشقو والله

نيرا بفرحه: بجدد 

نور: ايوا انتِ فرحانه كدا لي دا لو انا مكانك كنت جبتك من شعرك مش بتغيري علي اخوكي ولا اي

نيرا: لاء طبعا الِ يفرحوا يفرحني

نور: هو بيحبني!؟

نيرا بتردد: مش عرفا 

نور: اومال لي بتقولي الِ يفرحوا يفرحك

نيرا: اكيد هيحبك بس صبرك

نور: نامي وانتِ محدش مستفيد بحاجه منك

نيرا: انام اي بقَ والكليه دا مراد يقتلني

نور: ماما دلوقتي هتموت من القلق عليا

نيرا: لاء انا كلمتها 

فلاش باك

نيرا: ازيك يا طنط 

نرمين: الحمدلله مين

نيرا: انا صاحبه نور اخت مراد

نرمين: ايوا يا حبيبتي عامله اي

نيرا: معلش يا طنط هيا كانت مصدعه وانا اديتها برشام صداع ونامت وبابا قال انو مينفعش نروحها كدا ممكن تبات معايا وبكرا تيجي

نرمين: اهم حاجه هيا كويسه بجد

نيرا: اه يا طنط بالله

نرمين : ماشي يا حبيبتي

نيرا: شكرا يا طنط

نرمين : علي اي دا انا الي اشكرك خلي بالك منها

نيرا: فعيوني

نرمين : تسلميلي باي

نيرا: باي

عوده الفلاش باك

نور: طب الحمدالله دي كانت تموتني فيها

نيرا بضحك : عدي الجمايل

نور: واحد

نيرا: ماشي يختي هروح اصحي مراد عشان هو الِ هيعرف يجبلك هدوم من  اوضه بابا

نور: اتنين😂😂

نيرا: لسه الِ جاي اكتر يمرات اخويا😉

نور: يخرب عقلك امشي

نيرا خرجت وراحت صحت مراد

نيرا: نور عوزا هدوم

مراد: ما تلبسيها من عندك

نيرا: بتقولي قصير اوي

مراد بتذكر : اهه طب اروح اشتريلها

نيرا: ممكن نسرق حاجه من بتاعت ماما ونرجعها تاني

مراد: بابا هيعرف وهيزعل

نيرا:طب قولوا الاول شوف هيقول اي

مراد: ماشي روحي اللبسي يلا وقام اخد شاور وخرج

زين : ادخل

مراد: جايلك ف خدمه يا حاج

زين: انجز

مراد: عاوز طقم لنور تلبسوا عشان زي مانت شايف جايه بفستان وهيا هتنزل من هنا علي الكليه وطبعا مش هينفع لبس نيرا عشان هيا مختمره

زين:صعب بس مفيش حل غير كدا

مراد: يعني موافق

زين: اه

مراد: يحيا العدل😂😂😂

زين: بطل جنان وانجز قبل ما اغير رائي

مراد: لاء وعلي اي ودخل طلع طقم واخدو وخرج

نور: ادخل

مراد: اتفضلي

نور بكسوف : شكرا واخدتو وقفلت فوشو الباب

مراد:يعني كدا بطل وكدا بطل طب اعمل اي طيب

نيرا: اعترفلها يا بطل

مراد: يمكن مبتحبنيش

نيرا: قوي قلبك كدا 

نيرا مشيت وسابته قبل ما تسمع الرد

مراد: ربنا يستر ونزل قعد يستناهم تحت

نور ونيرا نزلوا ونور كانت حوريه كانت لابسه ادناء ولفه عليه الخمار وكانت جميله اوي 

زين: تعالو اقعدو جمبي

مراد بغيره: افطروا في الكليه عشان تأخر

زين موجه كلامو لنور: تعالي يا حبيبتي هنا انتِ خايفه لي

نور: اخبارك اي يعمو

زين: لاء قوليلي يا بابا انتِ زي نيرا بنتي بالظبط ولو جينا للحق فَ انتِ شبه مراتي الله يرحمها اوي

مراد: ها خلصتو

زين: سيبك منو انتِ اسمك اي

نور: اسمي نور يعمو وانتَ

زين: قولنا بابا انا اسمي زين

نور: تمام يا بابا زين امشي انا بقَ بدل ما يكُلنا

زين: دا غيور اوي

نور بعدم فهم: بيغير علي نيرا من ابوها

زين بضحك ع برائتها : اه

مراد بزعيق: نوووور قداامي

نور بخوف: ج ي ت ا ه و

زين بعصبيه: صوتك ميعلاش في وجودي

مرادبإحترام: حاضر يلا يا نيرا انتِ ونور وخرجوا ونزلوا الكليه 

مراد: عليكوا دكتور معتز ملكوش اي كلام معاه عشان دَ قليل الادب يلا ولو عمل اي حاجه رنو عليا

نيرا: حاضر

مراد وهو بيبص لنور: الكلام ليكي انتِ كمان 

نور: حاضر  ودخلو المدرج 

دخل الدكتور معتز وبدأ يشرح وحاول يستخف دمو كذا مره مع نور وهيا صدته 

( جامده بقَ😉😂😂)

نور: ماماااا وحشتيني

نرمين : وانتِ كمان يا حبيبتي 

نور: حبيبتي يا ماما 

نرمين : يلا عشان ناكُل

نور: انا مش جعانه اكل انا جعانه نوووم

نرمين: كُلي وبعدين نامي

نور: وعد اول مااصحي اكُل تصبحي علي خير يا حبيبتي

نرمين: وانتِ من اهل الخير

نور اخدت شاور ونامت 

صباح يوم جديد علي ابطالنا 

نيرا: مش عوزا اروح انا تعبانه اوي عوزا انام

مراد: اخر كلام

نيرا: اه ونبي

مراد: ماشي وخرج وسابها تنام ما هيا الِ اتظلمت في العلاقه دي 

نرمين: يلا يا نور قومي

نور: يا ماما مش هروح نيرا كلمتني وقالت نريح النهارده وهيا هتخلي مراد يجبلنا المحاضرات

نرمين: ماشي يا حبيبتي وخرجت 

محمد: ماما قومي هنروح ونرجع علطول قبل ما تصحي

نرمين: استني اما تصحي ناخدها معانا عشان متزعلش

محمد: يلا بس هنروح ونيجي بسرعه هيا بتفضل تعيط وبتتعبنا وكأنها طفله

نرمين : ماشي اما اقوم اللبس انا قلبي مش مطمن

محمد: وحشني اوي نفسي اروح تخليكي واروح انا

نرمين: لاء هاجي معاك وقامت لبست وخرجوا

نور: صحيت من النوم تضور علي امها ملقتهاش رنت علي مراد

نور: السلام عليكم 

مراد: وعليكم السلام

نور: معلش يا دكتور مش هعرف اجي الشغل النهارده 

مراد: بس في اجتماع ضروري النهارده

نور:انا صحيت ومش لاقيه ماما وهيا مش عادتها تخرج من البيت من غير ما تقولي اكيد في حاجه لازم افضل في البيت

مراد بخوف حاول يداريه: يعني ممكن تكون راحت فين

نور: مش عرفا والله بس محمد كمان مش هنا يعني اكيد خرجوا بالعربيه 

مراد بخوف معرفش يداريه: يعني هيخرجوا يروحوا فين

نور: معرفش وبعدين انت مالك في اي

مراد : طيب اقفلي هكلمك تاني

نور: ماشي

مراد: ايوا يحبيبي واحشني بالله

مازن: وانت كمان والله

مراد: كنت عاوز منك خدمه بس ضروري 

مازن : قول يا حبيبي

مراد: في حادثه علي طريق ***** طبعا سمعت عنها 

مازن : اه دول مدمرين خالص ومش عارفين نوصل لأي حد من العيله

مراد: طيب مكنش معاه بطاقه

مازن: لاء في بطاقه 

مراد: اسمو اي

مازن:.........

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 





تعليقات

التنقل السريع