القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حماتي ولكن البارت الثامن8 بقلم مصطفى جابر


رواية حماتي ولكن البارت الثامن8 بقلم مصطفى جابر 





رواية حماتي ولكن البارت الثامن8 بقلم مصطفى جابر 




#البارت_الثامن ✌#حماتي_ولكن. 


عيسي بهدؤء و دموع:  انا بحبك اسف انتي طالق بالتلاته يا لين و متزعليش عليا . 

لين دمعه نزلت منها وقالت م صدمه حقا:  وانا بكر"هك يا عيسي اتجوزت عليا و بهدلتني و دلدون امك طول الوقت شكيت في شرفي و جاي تطلب مزعلش هاه انت او"سخ انسان قابلته والحمدلله انها جت منك وطلقتني عشان اخد حريتي . 

عيسي بصدمة:  قصدك ايه.. قال بتعلثم.. انا عارف اني مش كويس بس صدقيني انا بحبك وامي مقدرش اخلفها. 

لين بضحك ساخر: امك هههه طب و الحلوة يلي اتجوزتها امك جوزتهالك عشان تدوس عليا. 

عيسي: دا ع اساس انك ملاك اوي  متنسيش انك كمان موتي ابني. 

لين بصت ف عينه:  شوف الحقيقه ف عيني انا عمري ما اذيتك دلوقتي همشي والف حمد انك طلع فيك ذرة نخو"ة و طلقتني. 

مشيت و هي الفرحه مش سايعها. 

عيسي دموعه نزلت:  انا فعلا غلطت اوي وهصلح كل الغلط دا. 


( ياترا حصلك اي غيرك كده 😂).. 


عند شوق. 

شوفت واحدة بقذ"رتك دي. 

سعدية بالم:  بتسميني يا الشوارع اااااه. 

شوق لسه هتضحك وقعت سا"يحه ف د"مها. 

سعدية بخبث: انتي فاكرة اني مشوفتكيش وانتي بتحطي لي السم هههه غبيه. 

شوق وبتطلع ف الروح ضربتها بكل جبروت مرة تانية:  موتي بقا وارتاحي روحي لابنك. 

شوق بتعب والم:  ااه م م مش ه هتعيشي ك كت كتير ح حقيتك كلها هتت هتتكشف. 

سعدية بخبث قعدت ع الارض جنبها:  بتحلمي انا اهو قت"لتك و مين هيلبسها اممم نفكر عيسي. 

شوق بتعب نفسها تصرخ. 

سعدية بمكر:  تؤ تؤ دا ابني بردو هلبسها اكيد ف لين القمر اسكتي انا اتجوزت جوز امها ع جوزي ههههه. 

شوق بتغمض عينيها للموت.... 

سعدية بترمي السكينه و بتشيل الجوانتي من ايديها:  سلام يا مرات ابني. 

داخلت الاوضة ببرود. 

لين بتداخل الشقة عشان تلم هدومها بتنصدم: شوووووووووووووق. 

بتجري عليها: شوق شوق ردي عليااا مين عمل كده. 

لارد. 

لين بصراخ: عيسييي يا عميييي الحقووونييي. 

بينزل عيسي بصدمة: شوق شوق. 

لين بدموع وخوف: الحقها ابوس ايدك. 

بتيجي سعدية بتمثيل الخضة:  قت"لتي ضرتك يا لين. 

لين بدموع وصدمة.... 

#يتبع. 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله من👈 (رواية حماتي ولكن) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️






تعليقات

التنقل السريع