القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عذاب الفارس الفصل التاسع عشر 19بقلم رنا سعيد


رواية عذاب الفارس الفصل التاسع عشر 19بقلم رنا سعيد

رواية عذاب الفارس الجزء التاسع عشر 19




رواية عذاب الفارس الحلقه التاسعه عشر 19كامله وحصريه 



19


ايه ببتسامه خبث:انا جيت اهو 

فارس بغضب لما شافها بالمنظر ده

ايه كانت ترتدي فستان لونه ابيض في اسود وترتدي طرحه سوداء طويله وكانت تضع كحل في عينها وملمع شفاه كانت جميله جدا جدا

فارس بغضب مكتوم وبص عليها بغيره ومشي ركب سيارته 

وعمرو اخد ايه وايمان وميار وركبهم في المقعد الخلفي 

وعمرو ركب جمب فارس 

فارس وبصص علي ايه من المرايا وايه بتلعب في فونها 

ميار ببتسامه:متشغال الكاست ده نستمع حاجه ياحبيبي 

فارس ببتسامه:حاضر ياروحي 

ايه وبتلعب في فونها وسامعه كل كلمه ودمها اتحرق وغيرانه من ميار علي فارس 

ايه في سره:حبك برص ياشيخه 

فارس شغال الكاست وكانت اغنيه تامر حسني اللي شغاله

بقلمي رنا سعيد

كل يوم بيفوت عليا .. ليك بحن ف كل ثانية 

صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك 

احساسى انك حبيبى .. وانى مش شايفك بعينى 

قد اية مشتاق لحضنك مش لاقيك

فارس بص علي ايه من المرايا وعينه جت في عين ايه 

فارس ونزل عينه وسرح في ذكرياته مع ايه 

فلاش باك 

فارس فاتح شات ايه وبيكلمها واتساب

فارس ببتسامه:يويو 

ايه بنفس الابتسامه:نعم 

فارس بمشاغبه وكدب:انا بصراحه شربت سجاير النهارده وفي حاجه تاني برضوا حصلت بس خايف اقولها ليكي احسن متزعلي 

ايه بضيق:امممم لا مش هزعل قول

فارس بمشاغبه وكدب:النهارده خرجت انا وصحابي مع بنات 

وكل واحد فينا كان معاه بنت 

ايه ببرود:ماشي 

فارس بستغرب:انتي مش غيرانه ومش هتزعقي فيا دلوقتي وتعملي زاي البنات ونتخنق سوا وتقوليلي ازي تخرج مع بنات وازي تشرب سجاير وتزعلي وتقفلي في وشي وانا اصالحك 

ايه ببتسامه:بس انا بثق فيك وعارفه انك معملتش كل اللي بتقول عليه ده 

فارس ببتسامه:بس افرض مثالا عملت كده بجد 

ايه بغيره وضيق من فكرت يعمل كده:هقتلك يافارس انت ملكي انا وبس فاهم 

بقلمي رنا سعيد

فارس بضحكه:اكيد ياروحي فارس ملكك انتي وبس 

فارس فاق من ذكرياته وبص علي ايه تاني 

وبداء يدندن مع الاغنيه في سره وعينه علي ايه 

حتى وانت بعيد عليا .. لسة بتحلم بيك عنيا 

نفسى ترجع تانى ليا انت فين 

لية سايبنى اعيش لوحدى .. قولى راضى ازاى ببعدى 

واقفة كل حياتى بعدك اعيش لمين

ايه وبصت علي فارس والدموع في عينها 

ايه وبتفتكر ذكرياتهم مع بعض 

ايه:روسه انا رايحه عند عمو النهارده 

فارس بغيره:عمك رمضان.. 

ايه ببتسامه:ايوه 

فارس بغيره وضيق:لاء مش هتروحي 

ايه بزعل:ليه 

فارس بغيره:مش عمك ده اللي ابنه عينه عليكي وجه اتقدملك ورفضتي صح 

ايه:اها 

فارس بغيره:واكيد ابنه ده موجود النهارده في البيت صح. 

ايه:ايوه 

فارس بحده:يبقا مش هتروحي 

ايه بغباء:ليه بس 

فارس بغيره:عشان انا بغير 

ايه بضحكه:واتغير ليه بقا 

فارس بعصبيه:بت انتي مجنونه يابت ولا بتستعبطي واحد عينه منك وعايزه تروحي عندهم وتبقا قدامه وهو يفضل يبص عليكي وتكلمي بقا معاه وتهزروا وتضحكوا بقا ومش عايزيني اغير فارس بضيق ايه قفلي ياايه عشان انتي بجد عصبتني 

بقلمي رنا سعيد

ايه بضحكه:خلاص خلاص اهدي مش هروح 

ايه وفاقت من ذكرياتها وبصت عليه وعينها جت في عينه ونزلتها بسرعه 

ميار ولفت ايدها حول رقبة فارس 

ميار وحضنت فارس من الخلف وبدندن مع الاغنيه بصوت عالي وايه بصت عليها بضيق وغيره وايمان حست باايه 

ايمان ومسكت ايد ايه 

وعمرو سرحان في حبيبته اللي اتوفات وحبس دموعه بالعافيه عشان متنزلش قدم البنات 

وبيفتكر ذكرياته معاه 

عمرو وحضن مني من الخلف:مني حبيبتي بتعمل اي 

مني بخجل:عمرو ابعد كده غلط 

عمرو بحب:بس انتي هتبقي مراتي 

مني:اديك بتقول هبقا ابعد بقا 

عمرو بدلع:تؤ تؤ مش هبعد الا بشرط 

مني:اي هو 

عمرو وشاور علي خده:اخد بوسه هنا 

مني بخجل:لاء عيب ياقليل الادب 

عمرو:خلاص هفضل كده 

مني بتفكير:وانا هنادي علي ماما 

عمرو ببتسامه:نادي انتي فاكرك كده بتهدديني ولا اي 

مني ببتسامه خبث:يعني مش خايف 

عمرو:لا مش خايف 

مني:ماشي 

مني فجاء بصوت عالي:مامااااااا 

عمرو فجاء بعد عنها بخوف 

عمرو بضحكه:يابنت المجنونه 

باااك 

بقلمي رنا سعيد

عمرو ابتسم تلقائي وفجاء راجع كشر تاني وزعل وقلبه وجعه من فكرت خلاص ان حبيبته بقت مش موجوده خلاص وانه مبقاش بس فضل ليها غير ذكرياتهم مع بعض 

وميار لسه حضنه فارس من الخلف وبدندن مع الاغنيه 

ياواحشنى وانت عنى بعيد هموت وخدك ف حضنى مهما يحصل برضو قلبى روحو فيك 

ياحبيبى انا كل همى انت عايش ازاى ف بعدى 

نفسى بس لو مرة اطمن عليك


كل يوم بيفوت عليا ليك بحن ف كل ثانية صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك 

احساسى انك حبيبى وانى مش شايفك بعينى قد اية مشتاق 

لحضنك مش لاقيك 

فارس وبص علي ايه وشافها عنيها عليهم وهو وميار وبصه عليهم بضيق وزعل وعينها فيها الدموع 

ايه فجاء بصت عليه وعينها جت في عينه ايه بصت لي بعتاب ولوم وزعل ومقدرتش تقاوم نفسها اكتر من كده ودماعها نزلت منها 

وفارس اخد باله ونزل عينه وشال ايد ميار من عليه

وميار اضيقت من الحركه اللي فارس عملها ديت 

فارس بضيق ووووووووو 

#يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله اضغط هناااااااا 




تعليقات

التنقل السريع