رواية طفلتي المدللة البارت الرابع وعشرون 24بقلم دعاء تهامي
رواية طفلتي المدللة الجزء الرابع وعشرون 24
رواية طفلتي المدللة الحلقه الرابعة وعشرون 24
#Bart_24(قبل الاخير) ✨🦋
تاني يوم الصبح راح محمود عند ابو لينا
محمود: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جلال: وعليكم السلام
محمود: ممكن اتكلم معاك كلمتين
جلال: اتفضل
محمود: انا طالب ايد بنتك لينا لابني زياد الاولد بيحبوا بعض وانا جيت من باب الاصول عشان اطلب ايدها منك
جلال: انا موافق يمكن انا مقدمتش اللي انت قدمتوا لبناتي الفترة الصغيرة دي حسستهم بحنان الاب وانا اللي كنت معاهم طول عمرهم بيخافوا مني يمكن فوقت بس متاخر
محمود: كل حاجه مع الوقت هتتصلح
جلال: تفتكر ممكن يسامحوني
محمود: بناتك بيحبوك بس اللي انت عملتوا معاهم مش سهل بس اكيد لو طلبت منهم يسامحوك هيسامحوك تعال روح معايا
جلال: بس
محمود: صدقني كل حاجه هتبقا تمام
وافق جلال انوا يروح مع محمود البيت بس كان من جواه خايف انهم ميوافقوش يسامحوه وصلوا البيت ومحمود طلب من زينب تنده لينا وليا عشان باباهم يتكلم معاهم
لينا: في حاجه حصلت يا عمي بابا موافقش صح
محمود: الحكاية مش كده ابوكم حابب يتكلم معاكم
ليا: بجد في كلام حابب تقولوا وياترا اي عايز تاخد فلوس مقابل موافقتك
جلال: لا يا بنتي مش كده
ليا: بنتك
جلال: بناتي وحت مني كمان بس انا السبب فيكل حاجهانتوا بتحسوا بيها سامحوني انا غلط معاكم كتير ضيعت عليكم طفولتكم وفوقت متاخر اوي بعد اي بناتي كبروا واتجوزا كمان هتسامحوا ابوكم قبل ما المو*ت ييجي يا خدني
ليا: حطت ايدها علي بوقوا متقولش كده مهما كان اللي عملتوا بس انت ابويا وهتفضل طول عمرك ابويا
جلال: سامحيني يا بنتي
ليا: مسامحاك يا بابا
جلال ضمها لحضنوا وهيا كانت بتعيط
ليا: كان نفسي من زمان اوي تاخدني في حضنك
جلال: حقك عليا يا بنتي وانتي يا لينا مش هتسامحي ابوكي
لينا: بابا
جلال: مد ايدوا ليها تعالي يا قلب بابا خدهم هما الاتنين في حضنوا كانوا بيعيطوا وهو كمان عيط
ليا: انت بتعيط يا بابا
جلال: بعيط علي ظل*مي ليكم انا ظلمت*كم اوي
ليا: كفايه انك معانا دلوقتي
شهاب: مش كفايه احضان يا عمي جلال ولا اي
جلال: 😂😂😂انت بتغير عليها مني ده بنتي
شهاب: لا يا عمي محدش يحضن مراتي غيري مسك ايد ليها وشدها من حضن ابوها خدها في حضنوا وليا كانت هتمو*ت من الكسوف
جلال: 😂😂😂
زياد: طب ممكن يا عمي تسيب لينا كمان
جلال: دي بنتي
زياد: ما هتبقا مراتي فيما بعض
جلال: لما تبقا بقا هو عشان مراتوا انما انت لسه
زياد: كده ظل*م والله اخط*فها واتجوزها ونرجع بعد سنة كدا
جلال: طب اعملها كدا وانا اخدها وامشي
زياد: لا يا عمي انا بهزر كله الا كده
جلال: ايوه كده
زياد: وانتي حبيتي حضنوا قوي
لينا: اه تصدق حبيت القعده كده
زياد: حضني انا احلي
جلال: ولد اتلم عيب
زياد: انا ماشي وسايبكم براحتكم
😂😂😂كلهم كانوا بيضحكوا
بعد وقت كان جلال بيتكلم مع مراتوا ماسك ايدها وبيتكلم معاها
سامحيني انتي كمان انا عارف اني ظلم*تكم اوي وجيت عليكم ليا ولينا سامحوني سامحيني انتي كمان وارجعي اتكلمي تاني وحشني صوتك اوي 🥹دموعوا جت علي خدها 🥹ابتدت تبربش بعيونها وحركت ايدها
جلال: انا مش مصدق نفسي يا ليا
جت ليا جري علي صوت بابها
ليا: خير يا بابا
جلال: شوفي مامتك فتحت عنيها وحركت ايدها كمان شوفي
ليا: بجد يا بابا اهي مفتحه واخيرا ماما فاقت لينا تعالي مااما فاقت رنت علي الدكتور وكلهم كانوا متجمعين بره الاوضة والدكتور كان جوا بيطمن عليها بعد وقت خرج الدكتور اطمنوا صحتها بخير حمدالله علي سلامتها
جلال: الله يسلمك يا دكتور
الدكتور: خدوا بالكم من اكلها عشان لازم تتغذا
ليا: حاضر يا دكتور
مشي الدكتور وكلهم اتجمعوا عندها في الاوضة كانواكلهم فرحانين دخلت نعيمة كلهم سكتوا
نعيمة: سامحيني يا اختي انا مش قادرة احط عيني في عينك بس كلنا بنغلط مش هتسامحوني كلكم زعلانين مني ادوني فرصة تاني حتي بنتي زعلانه مني انا عارفه اني غلط
ليا: مسامحينك يا خالتي
نعيمة:وانتي يا زهرة مش هتسامحي امك
ليا: كلنا بنغلط يا زهرة واحنا سامحنا بابا ومامتك كمان تستاهل فرصة تانية
فتحت نعيمه اديها لبنتها تعالي يا زهرة في حضن امك جريت زهرة وحضنتها
نعيمة: انا آسفه يا بنتي سامحيني
زهرة: مسامحاكي يا مامي
نعيمة: 🥹ربنا يخليكي ليا يا قلب ماما
زهرة: ويخليكي ليا
لينا: خلاص مش عايزين حزن تاني عايزين كلوا يضحك وبالمناسبة دي انا هعملكم نسكافيه باديا
زياد: ههههههه وانا هساعدك
لينا: لا انت خليك هنا هتساعدني زهرة وميساء
زياد: انتي الخسر*انه مساعد زيي
لينا: نينيني
عده وقت والبنات جوا كانوا قاعدين في جوا ملي بالضحك والهزار
#يتبع
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات
الرواية كامله من 👈(رواية طفلتي المدللة)
اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️
تعليقات
إرسال تعليق