القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عذاب الفارس الفصل الثالث والرابع 3_4بقلم رنا سعيد




رواية عذاب الفارس الفصل الثالث والرابع 3_4بقلم رنا سعيد 






رواية عذاب الفارس الفصل الثالث والرابع 3_4بقلم رنا سعيد 





ايه خلصت المكالمه وبتلف وشها الناحيه التانيه عشان تمشي تتدخل خبطت في شخص وراها 

ايه بصدمه كبيره جدا والفون وقع منها 

ايه بصدمه:ف فارس

فارس بنفس صدمتها وفضل باصص عليها اوي ومركز علي ملامحها اوي لانه اول مره يشوفها علي الواقع

فارس ببتسامه حب ونسي اللي حصل بينهم تماما:انتي جميله اوي عن الصور 

ايه ابتسمت بخجل 

وفجاء صوت جه من وراهم 

:روسه حبيبي بتعمل اي عندك  

فارس فجاء فاق علي صوت البنت وافتكر اللي ايه عملتوا فيه 

فارس ببتسامه:ده الانسه خبطت فيا وكانت بتعتذر ياروحي 

وخدها في حضنه  

البنت:تمام

ايه اضيقت من اسلوبه ليها ومشيت

في مكان اخر في الحفله

ايمان بستغرب:مالك مضايقه ليه يايويو

ايه بخنقه:مفيش 

ايمان:يابت عليا انا الكلام ده ف

وفجاء ايمان سكتت لما لقيت فارس دخل ومع بنت وماسكين ايد بعض 

ايمان في نفسها:عرفت دلوقتي انتي مضايقه من اي ياايه 

إيمان بخبث:مش ده فارس اللي كنتي مرتبطه بي ولا انا متهايلي 

ايه بغيره وحزن وهو ماسك ايد البنت 

ايه بغيره:اها هو 

ايمان بخبث:بس مراته قمر اوي يابت ياايه لايقين علي بعض مش كده.

ايه بصت عليها وعليهم بغيره وضيق ومردتش

وفجاء شاب جه عليهم ومع بنت

الشاب:ازيك ياايه ازيك ياايمان 

ايه وايمان في نفس واحد:الحمدالله اخبارك انت اي يايوسف

وفجاء صوت بنت جاي عليهم وقفت جمب يوسف

البنت بضيق وبغيره:يوسف كلم بابا عايزك يوسف مين دول

يوسف ببتسامه: حاضر ياروحي دول ايه وايمان اجدع بنات عرفتها في حياتي دول اللي كلمتك عنهم وعرفتك عليهم في الفون 

داليا ببتسامه:اها اهلا وسهلا تشرفت بمعرفتكم متعرفوش يوسف بيعزكم قد اي بجد 

ايمان ببتسامه:اهلا وسهلا طلعتي اجمل من الصور ياقمر بجد يايوسف خطيبتك زاي القمر 

داليا ابتسمت ليها  

ايه ببتسامه:اها فعلا بسم الله ماشاء الله زاي القمر ربنا يحفظك 

داليا ببتسامه:تسلمي انتوا اللي قمرات والله 

يوسف ببتسامه:طب اسيبكم تكلموا مع بعض، وتتعرفوا علي بعض اكتر عقبال مااشوف عمي عايز اي عن اذنكم 

داليا ببتسامه:ماشي 

عند عمرو وفارس

عمرو:فارس بس اهدي رايح فين متنسهش انها بقت متخصكش وبقت علي ذمة واحد تاني 

فارس بخنقه وبعصبيه وووووووو

#يتبع 

#البارت_الثالث



عمرو:فارس بس اهدي رايح فين متنسهش انها بقت متخصكش وبقت علي ذمة واحد تاني 

فارس بخنقه وبعصبيه:عندك حق 

وسيبه وخرج برا 

خارج الفيلا 

فارس بعصبيه وسند علي سيارته وبيشرب سيجاره 

:لسه برضوا مبطلتش السجاير 

وبيلف وشه وهو عارف ومتاكد مين صحبت الصوت وكانت ايه حبيبته

فارس ببرود عكس اللي جوه:اظن شيء ميخصكيش 

ايه بحرج:انت اخبارك اي. 

فارس ببرود من غير مايبص عليه:تمام 

ايه ببتسامه:يارب ديما بس ان 

ولسه مكملتش الجمله وفارس قاطعها في الكلام 

فارس ببرود اكثر:عن اذنك 

وفارس لسه هيتحرك بس وقفه صوت ايه وهي بتقوله 

ايه بوجع:فارس طب انا عايزه اقولك علي حاجه ممكن 

فارس ببرود:اظن مش بينا حاجه عشان تقوليها ولو كان فيه فاخلاص خلص

ايه بوجع اكثر:طب ممكن تسمعيني 

فارس وبيحاول يكون قوي عكس اللي جوه

فارس وببرود اكثر:لاء للااسف معنديش وقت عشان اسمع حاجات اكيد سخيفه كده زايك  

فارس سابها ومشي ودخل جوه في الحفله. 

وايه فضلت مصدومه شويه من رد فعله ليها 

ايه لنفسها وبوجع:لا ده مش فارس اللي انا اعرفه ده اكيد شخص تاني غيره ودمعه نزلت منها ومسحتها بسرعه لما لقيت صحبتها جايه عليها 

ايمان وهي جايه شافت فارس وهو وقف مع ايه بس مقدرتش تسمع بيقولوا اي عشان هي كانت بعيده عنهم بمسافات 

بقلمي رنا سعيد

إيمان جريت علي ايه حضنتها لما شافت الدموع في عين ايه 

ايمان بهدوء:عيطي ياايه عيطي عشان ترتاحي بلاش تكتمي اكتر من كده في قلبك عشان خاطري 

ايه فجاء انفجرت في العياط في حضن ايمان 

ايه بدموع:انا بحبه اوي ياايمان بحبه اوي أهلي هما السبب في بعده عني وبعيط وبنهيار اكثر هما السبب في بعدك عني يافارس وعيطت اكثر نفسي اروح اقوله الكلام ده وافضفض معاه بس هو مش راضي يسمعني للاسف ومن حقه يعمل كده في اللي عملته فيه زمان ياايمان اها اها اها اها وبنهيار اكثر انتي اكتر واحده عارفه انا بحبه قد اي ياايمان انا بحبه اوي ياايمو بحبه اوي اوي 

وفجاء صوت جه عليهم 

:وهو كمان بيعشق وبيحب حاجه اسمها ايه 

#يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع