القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عصام وجميله الفصل الثالث 3 الأخير بقلم كيان كاتبة


رواية عصام وجميله الفصل الثالث 3 الأخير بقلم كيان كاتبة 






رواية عصام وجميله الفصل الثالث 3 الأخير بقلم كيان كاتبة 




اسكريبت 3♡

جميله بتوتر: انا خايفه يا مرات عمي 

: اهدي متخفيش،وبعدين هنرفض أن شاءلله

جميله: لا يا طنط انا زهقت لو الي متقدم دا كويس ومناسب هوافق

: اهدي يا مجنونه قال توافقي، انا مش هقبل غيرك لأبني   

جميله: يووووه يا مرات عمي 

تلفون جميله رن  وكان عصام ردتت بتوتر 

: ايوه

عصام: لبستوا... خمس دقايق وكون عندكم.. 

جميله: طيب.. جميله قفلت وبص لمرات عمه

: بيقول خمس دقايق وجاي

الجرس رن 

: طاب انا هطلع استقبلهم

جميله قعدت في لاوضه بتوتر وخوف لحد ما مرات عمها نادت عليها تطلع.... جميله طلعت وهي بتطلع خطور وترجع وحده...

:ارفعي وشك

 رفعت وشها بصدمه اول ما سمعت الصوت وكان عصام قعد بلبس شيك وورد قدامه

جميله فضلت مبحلقه بصدمه

عصام قام وقرب منها

: اي مصدومه ليه كدا 

جميله: ا.. انت

عصام: اي كنتِ مفكره أن أنا ممكن اسيبك لغيري دا عندها 

جميله: ب.. بس و.. ازي البنت الي بتحبه

عصام بحب: انا محبتش غيرك

جميله: طاب والي قلته لعمتي 

عصام ضحك: على فكره انا طلبتك منها فوق العشر مرات وهي كل دور تقولي لسه ضغيره... قلت لازم احسسهم أني هضيع منها 

جميله بدموع: يعنى انت مش بتحب وحده غيري 

قرب منها وباسها من جبينها 

: هو انا عيوني شايفه غيرك... تمت ❤ 


اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله من👈 (رواية عصام وجميله)  

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️




تعليقات

التنقل السريع