القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ليلة ساخنة الفصل الثالث 3بقلم عمرو راشد


رواية ليلة ساخنة الفصل الثالث 3بقلم عمرو راشد

رواية ليلة ساخنة الجزء الثالث 3بقلم عمرو راشد

رواية ليلة ساخنة الحلقه الثالثه 3كامله وحصريه 



رواية ليلة ساخنة الفصل الثالث 3بقلم عمرو راشد

رواية ليلة ساخنة الجزء الثالث 3كامله 

رواية ليلة ساخنة الحلقه الثالثه 3كامله وحصريه 


الحقووووني حرااامي


" باب الشقة اتفتح وظهر قدامي


انت مين يا جدع انت


= انتو اللي مين يا حرامية يا ولاد ال***


انت كمان بتشتم ، والله ل ابلغ عنك البوليس


" امي و اخويا صحيو على الصوت و خرجو من اوضتهم


في ايه يا هند ومين الراجل دا


= حرامي يا ماما حرامي ، اطلبي البوليس بسرعة


استني بس يا هند ، حرامي ايه اللي هيدخل من الباب دا 


= يا ماما أنتي مش شايفة شكله عامل ازاي


" رد عليا بنبرة حادة جدا


مالو شكلي يا بت انتي ما تحترمي نفسك ، ايه شايفاني واخد في وشي 60 غرزة


" الناس اتجمعت على صوتنا ومنهم صاحب الشقة اللي قال


في ايه بس يا جماعة اهدو شوية


= انت مش شايف يا عم جمال ، حرامي و دخل علينا واحنا ستات قاعدين لوحدنا 


يا بنتي حرامي ايه بس ، دا الأستاذ يوسف كان ساكن هنا في الشقة قبلكو


= ولسة معاه المفتاح بيعمل بيه ايه ، اه اكيد عامل نسخة تانية عشان يدخل يسرق اللي هيسكنو في الشقة من بعده


" رد عليا وهو متعصب وصوته كان عالي جدا


يسرق مين يا بت انتي دا انا اشتريكي أنتي و اهلك كلهم ، ما تقولها حاجة يا عم جمال


يا يوسف مينفعش الكلام دا اهدا شوية 


#بقلم : #عمرو راشد

بصو يا جماعة الأستاذ يوسف كان ساكن هنا مع والدته بس هو سافر بقاله 6 سنين ولسة راجع 


= و امي فين يا عم جمال ، مشيتها من الشقة ليه


والله يا ابني ما مشيتها ، امك تعيش انت البقية في حياتك


= انت بتقول ايه يا راجل يا مجنون انت


عيب يا ابني كدا دا انا قد ابوك 


= امي فين يا عم جمال وبلاش تعصبني اكتر من كدا


شد حيلك يا ابني ، والله ما حد عرف يوصلك ولا حد كان عارفلك مكان


" كان واقف مصدوم ، الكلام واقف على لسانه ومبينطقش 


امي ماتت!


= اهدا يا يوسف ، اهدا يا ابني ، تعالى طب  يا حبيبي اقعد استريح ، دا انت جاي من سفر


" مكنش بيرد على اي حد بل بالعكس سابنا و مشي ، قفلنا الباب واحنا مستغربين من اللي حصل ، اما انا كنت مش عارفة اعمل ايه ، كان صعبان عليا أوي ، شكله كان بيحب مامته ومتعلق بيها ، بس ايه اللي يخليه يسافر طالما بيحبها كدا ، حاسة اني زودتها شوية معاه ، هو انا كنت ناقصة تأنيب ضمير ، دخلت اوضتي و حاولت انام عشان عندي معاد مهم الصبح ، كان من ضمن اللي انا عرفته عن حالة عادل ، كان هي انه لازم يتعرض على دكتور نفسي الاول ، وبالفعل كنت حجزت مع دكتور نفسي ، نمت وصحيت تاني يوم روحنا للدكتور ، دكتور وليد عز الدين ، على عكس ما كنت متوقعة اني هلاقي العيادة زحمة جدا لا بالعكس ملقتش حد خالص ، كنا لوحدنا في العيادة ، دخلنا بسرعة وقعدنا مع الدكتور 


متأخرين دقيقتين ونص بس مفيش مشكلة


= احنا اسفين بس دي المواصلات والله 


ماهو دا هيأثر على الكشوفات اللي بعدك يا أستاذة هند


= هي فين الكشوفات دي ، احنا لوحدنا في العيادة


كل حاجة هنا بالحجز يا أستاذة هند وكل واحد لييه معاده ، احنا مش زي العيادات التانية


" امممم دكتور شايف نفسه شوية ، اتعرفنا وطلب مني امشي لانه عايز يقعد مع عادل لوحده ، سيبتهم و خرجت ، يارب بس بعد دا كله يجيب نتيجة ، عموما روحت البيت ، يدوبك لسة هقفل الباب لقيت اللي حط رجله عشان يمنعني اقفله 


ازيك


" كان يوسف ، بيتكلم ب هدوء على عكس ما كان بيتكلم امبارح


كويسة الحمدلله


= أنا اسف على اللي حصل امبارح ، عم جمال فهمني كل حاجة و زي ما قالك انا كنت مسافر ومعرفش اي حاجة هنا


حصل خير 


= حقيقي مش عايزك تزعلي


انا اللي بعتذرلك على طريقتي امبارح بس انت قدر موقفي ، احنا ستات وانت بتفتح علينا الباب الساعة 2 بليل


= انا اسف ، واتفضلي المفتاح اهو 


اهه يبقا انت عامل منه نسخة تانية 


= تاني أنتي تاني


" ضحكت ، باين عليه انه لطيف فعلا ومش هو الشخص اللي كان بيتكلم امبارح ، تغير غريب جدا بس هو معذور


انا لازم امشي عشان عندي شغل


" قال الجملة وثواني و ظهر قدامي الماضي اللي كان نفسي يسيبني في حالي بس واضح انه هيفضل مطاردني


انت ايه اللي جابك هنا


= أنا جاي ل عادل مش ليكي ، هو فين 


وانت مالك ب عادل ، هو انا مش قولتلك ابعد عنه


= أنتي باردة جدا على فكرة ، انا بسألك فين عادل


والله العظيم لو ممشتش يا زياد من هنا ل هصوت و افضحك


" هنا يوسف اتكلم


هو في ايه يا انسة هند


= وانت مالك انت ، ما تخليك في حالك 


" للاسف مش انا اللي رديت ، زياد هو اللي رد عليه 

دا كان خطيبي و مش عايز يسيبنا في حالنا وكل يوم عاملنا مشاكل زي ما انت شايف كدا


" يوسف مسكه من رقبته 


ولااا انت شكلك مش مظبوط اصلا 


= حمش أوي يا كابتن ، انا ممكن اسيب عادل عادي جدا على فكرة


ااهه هو انت منهم 


= مش مهم بقا منهم ولا مش منهم المهم انك هتتبسط


= لا خلي الانبساط عليا انا يا روح ***


" يوسف ضربه بالبوكس ، مرة واتنين وتلاتة و اربعة ، وش زياد كله بقا د*م ، يوسف بدأ يخنق فيه بكل قوته 


يا يوسف هيموت في ايدك ، حد يلحقناااا يا ناس!!!

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله👈 (رواية ليلة ساخنة) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️



تعليقات

التنقل السريع