القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ليلة ساخنة الفصل الخامس 5بقلم عمرو راشد


رواية ليلة ساخنة الجزء الخامس 5بقلم عمرو راشد

رواية ليلة ساخنة البارت الخامس 5

رواية ليلة ساخنة الحلقه الخامسه 5 كامله وحصريه 



رواية ليلة ساخنة الجزء الخامس 5بقلم عمرو راشد

رواية ليلة ساخنة البارت الخامس 5

رواية ليلة ساخنة الحلقه الخامسه 5 كامله وحصريه 



انسة هند.. تتجوزيني!!


= اه اكيد طبعا ، ايه دا ثواني أنت بتقول ايه ، عايز تتجوز مين


اتجوزك انتي ، موافقة ولا لا


= على فكرة يا دكتور انت شكلك غلطان في العنوان 


" هو طلبه غريب ولا انا مش واخدة بالي ، يعني واحد معرفوش الا من يومين ويبقا عايز يتجوزني ، لا طبعا ايه الهبل دا 


معلش يا دكتور ، الوقت متأخر و احنا ناس بننام بدري


= هي ماما موجودة


وهي امك اللي هيجيبها عندنا


= لا مقصدش امي ، قصدي ماما بتاعتك أنتي


ما تقول امك موجودة يا دكتور بدل اللخبطة دي


= طب هي موجودة  ولا لا


هو حد قالك انها بتشتغل في كباريه ف بترجع بعد نص الليل ، ماهي اكيد موجودة هتروح فين يعني


= يا بنتي أنتي كلامك كتير كدا ليه ، خليني ادخل بقا


تدخل فين ، احنا ستات وقاعدين لوحدنا


= وبالنسبة ل عادل اخوكي دا ايه


ايوا ماهو....


= كفاية رغي ، انا واقف بقالي ساعة على الباب خليني ادخل


" سمحتله يدخل ، ندهت على ماما و عادل ، قعدنا كلنا ، انا كنت مستغربة جدا أو مش مستغربة لا انا كنت في حالة اشبه بالصدمة ، هو لحق يعرفني امتا وحتى انا اساسا معرفوش ولا اعرف حاجة عنه يبقا عايز يتقدملي ليه ، أما بالنسبة عنه فهو كان ساكت ، مستنياه يبدأ ويتكلم بس مفيش حاجة بتحصل


وليد على فكرة انا قولتلك احنا بننام بدري 


" قولتها ب تلقائية لكن امي ضرب*تني في رجلي 


لا يا حبيبي دا انت منور ، احنا نحضر عشا بقا ونتكلم واحنا بناكل


= لا يا طنط والله انا شبعان بس انا قاعد كل دا مستني رد ، انا اعتقد اني قولتلك برا يا هند 


طب سيبك منها وقولي انا 


= بصي يا طنط هو الموضوع يبان غريب بس انا بعرف اقرأ الناس ، تقدري تقولي بعرفهم من اول نظرة زي ما انا عرفت هند من اول ما شوفتها ، حسيتها بنت طيبة و محترمة جدا وكفاية أنها شايلة المسؤولية ، انا محتاج واحدة زي هند في حياتي ، تحبني و تشيل اسمي وتصونه ، من الاخر يعني انا عايز اتجوز هند


" تاني ، تاني هيقول يتجوز


هو مش انت بتقول عايز واحدة زي هند ، يعني مش شرط انا يبقا اكيد هتلاقي كتير زيي 


#بقلم : #عمرو راشد


" نفس الضر*بة جاتلي تاني من امي عشان اسكت ، انا مش فاهمة هي عايزة ايه ، مش كفاية اللي فات ، يعني كان كفاية عليا زياد واللي عمله ، طب حتى ااخد وقت عشان افوق 


طب انا عايزة وقت افكر


" جملة قولتها وانا مش فاهم هفكر ف ايه أصلا ، انا حاسة اني متلخبطة ، مش عارفة افكر ، بس هو باين انه كويس ، يعني اللي باين قدامي انه شخص كويس وهو دا اللي ملخبطني خصوصا اني لسة خارجة من علاقة ومش أي علاقة ، دي كانت مصيبة بس نوعا ما اتفائلت ، انا حاسة انه هيبقا خير او العوض زي ما بيقولو ، بعد يومين كلمته 


كنت مستنيكي


= وانت عارف منين اني هتصل


احساس


= احساسك قوي


جدا


= وكنت هقول ايه بقا


لا ماهي دي مستني اعرفها منك دلوقتي


= عشان ثقتك الزايدة دي مش هقول حاجة


لا خلاص اعتبريها مش موجودة بس قولي


= بالنسبة يعني للموضوع اللي انت كنت جيت عشانه دا 


ايوا ماله بقا


= اديني فرصتي يااخي


انا سكت خالص اهو


= انا كنت يعني... 


هااا كنتي ايه


= انا موافقة


" كلمتين كانو كافيين بتحويل حياتي ، حياتي اتغيرت 180 درجة من بعدهم ، اصل انا مكنتش اعرف ايه اللي هيحصلي بعدها ، وليد كان بيخلص كل حاجة بسرعة جدا ، هو كان جاهز وبعد شهرين بالظبط اتجوزنا وحتى هو اتكفل بكل حاجة في الشقة ، يعني انا مجبتش حاجة و اعتبرنا الشهرين دول هنتعرف فيهم على بعض ، ممكن يبان للبعض ان شهرين مش كفاية ولكن هو كان عايز يتجوز باسرع وقت وبالفعل اتجوزنا ، أول 6 شهور كنت حاسة اني في الجنة ، وليد فعلا كان هو الشخص اللي اي بنت تتمناه ، حاسة ان خلاص كل مشاكلي خلصت ، حتى زياد مبقاش يكلمني ، وعادل انتظم في جلساته ، معقول فعلا ما مشاكلي خلصت ، معقول الحياه هتبتسملي شوية بس تفتكر ان هي كدا خلصت ، دا انت بتبقا بتحلم ، اللحظة اللي هتحس فيها انك خلصت كل مشاكلك و هتبدأ تعيش مرتاح هيكون القدر واقف وراك وبيجهزلك مصيبة اكبر من كل اللي فاتو ، في يوم وليد عزم صحابه عندنا بس و احنا قاعدين لاحظت ان واحد من صحابه عينه متشالتش من عليا ، قولت يمكن ميقصدش لكن الموضوع اتكرر ، محبتش اتكلم وخليت اليوم يعدي ، كنا في اوضتنا انا و هو وحبيت اقوله بطريقة غير مباشرة


وليد هو انت خدت بالك النهاردة من حسين


= ماله حسين يا هند ، دا من اعز صحابي وخلي بالك هو متجوز كمان


متجوز!! ، امال مجبش مراته معاه يعني


= احنا متعودين على كدا بس تصدقي دي فكرة حلوة ، المرة الجاية نعزمهم مع بعض


" سكت ، انا مش عايزة اكون سبب اني اخليهم يخسرو بعض ، جايز يكون مش قصده ، وكدا كدا انا مش عايزة مشاكل ، صحيت تاني يوم قومت ملقتوش جنبي ، خرجت برا


صباح الخير


= يا صباح الفل 


ايه اللي مصحيك بدري كدا


= لا طبعا لازم اصحا من بدري


ليه ، هو في حاجة


= عندنا سهرة النهاردة


سهرة تاني يا وليد


= وايه يعني يا روح قلبي ، خلينا ندلع نفسنا شوية


بس مش كل يوم يعني


= يعني مش عايزة


هو انت عايز تروح


= على حسب أنتي عايزة ايه ولا لا


خلاص يا حبيبي نروح


" محبتش ازعله و روحت معاه ، بس بقيت حاسة ان الموضوع زايد عن حده ، بقينا بنسهر كتير جدا وانا اصلا مش محبين السهر ، انا ببقا مبسوطة ب القعدة في البيت أكتر لكن انا عشان عارفة انه بيحب يسهر ف روحت معاه ، مكان جديد ، مزيكا عالية ، ناس بترقص زي المجانين ، محدش حاسس بالتاني ، اول ما دخلنا وليد شدني عشان نرقص ، روحت معاه وبدأنا نرقص 


هو في ايه بقااا


" وقفت في نص المكان و بدأت ازعق مع الشخص اللي كان واقف ورايا


مالك يا حبيبتي


= الراجل دا بيخبطني في مكان مش تمام


طب وايه يعني يا روح قلبي يمكن مش قصده!!

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله👈 (رواية ليلة ساخنة) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️





تعليقات

التنقل السريع