القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عذاب الفارس الفصل التاسع 9بقلم رنا سعيد


رواية عذاب الفارس الجزء التاسع 9بقلم رنا سعيد 


رواية عذاب الفارس البارت التاسع 9بقلم رنا سعيد 


رواية عذاب الفارس الحلقه التاسعه 9بقلم رنا سعيد 





رواية عذاب الفارس الفصل التاسع 9بقلم رنا سعيد 



فارس ببتسامه وبكل تكبر وغرور:طبعا انتوا عارفين انا مين اظن مش محتاج اعرفكم انا مين طبعا

الجميع:اممممممممم 

فارس ببتسامه خبث وشاور علي ندي:ودي الباشا مهندسه ندي هتكون المساعده بتاعتي الشخصيه وهتكون المديره عليكم من بعدي اي حاجه هتقولكم عليها هتتنفذ بالحرف الواحد من غير نقاش 

ايمان بمقاطعه:بس ده منصب الباشا مهندسه ايه 

فارس ببتسامه:وانا بعافي الباشا مهندسه ايه من المنصب ده وبسلم مكانها المنصب للباشا مهندسه ندي 

ايمان وكانت لسه هترد بس ايه مسكت ايدها. 

بقلمي رنا سعيد

ايه ببتسامه:وانا موافقه علي قرار حضرتك 

فارس بغيظ وهو ماشي:تمام 

في مكان اخر 

ايات:نعم ياماما 

الام سناء:يلا عشان تاكلي 

ايات:حاضر ياماما روحي وانا جايه وراكي 

وسناء مشيت 

وفجاء فون ايات رن ايات ومسكت الفون ولقيت رقم غريب

ايات:الو سلام عليكم 

المتصل:وعليكم السلام ياقلبي 

وكان صوت شاب 

ايات بستغرب:مين معايا 

بقلمي رنا سعيد

المتصل:انا احمد اللي معاكي في الجامعه 

ايات:احمد مين وعايز اي. 

احمد:انا احمد اللي اعترفتلك النهارده بحبي وانتي مصدقتنيش. 

ايات بقرف:اها تمام جبت رقمي منين وعايز اي 

احمد:بحبك وعايز اجي اتقدملك 

ايات بضيق:جبت رقمي منين بقولك 

احمد ببتسامه:وحشتني 

ايات بغضب وقفلت السكه في وشه وعملت لي بلوك 

في مكان اخر في شركه فارس الشافعي 

ايمان بضيق:انتي ازي وقفتي بسهوله دي تتنزلي عن منصبك

ايه ببتسامه وببرود عكس اللي جوها:عادي يبنتي مش هتفرق 

ايمان بعصبيه:يابرودك يختي اي البرود اللي انتي فيه ده يابت 

ايه ببتسامه اكبر وببرود اكثر:عادي برضوا 

ايمان بضيق:ياشيخه عن ابو البرود اللي انتي فيه ده 

ايه ببتسامه استفزاز:عادي برضوا

وفجاء فون الارضي بتاع مكتب ايه رن 

ايه:الو 

المتصل:******

ايه:حاضر جايه 

ايمان:مين عايزك 

ايه بتفكير وووووووووووو 

يتبع 


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله اضغط هناااااااا 



تعليقات

التنقل السريع