القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عاشقة الفصل العشرون 20 بقلم سلمي تامر


رواية انتقام عاشقة الفصل العشرون 20 بقلم سلمي تامر

رواية انتقام عاشقة الجزء العشرون 20





رواية انتقام عاشقة الحلقه العشرون 20 كامله وحصريه 


فتحت  لقيت نفسها بتتزق بعنف للحيطه وفارس محاصرها وبيتكلم بهمس وغضب

_هو ده انتقامك ياعلياء..انك تروحي لغيري


بعدته عنها لتوتر واتكلمت بحدة

_انت..انت عرفت مكاني منين


فارس ببرود

_راقبتك


_وعايز ايه مني..انت مفكر نفسك انك لسه في دماغي وبعمل كده علشان انتقم منك!

انت ولا حاجه بالنسبالي يافارس


رغم انه كلامها وجعه اوي بس دارى ده واتكلم ببرود وقسوة

_وانتِ مفكره انا جايلك دلوقت علشان اخدك في حضني ونطلع على اقرب مأذون ارجعك واقولك تعالي ياحبيبتي ننسى اللي فات ونبدأ صفحة جديدة

انا بقيت بكرهك ياعلياء وبكره نفسي لأني حبيتك في يوم


ابتسمت بألم واتكلمت بدموع

_طبعا.. اكيد مراتك اخدت مكاني في قلبك 


بصلها بإستغراب واتكلم بعدم فهم

_مراتي مين


علياء بغيرة وحقد

_نور هانم..اللي طلقتني علشانها


سند على الترابيزة اللي وراه وربع ايده وبصلها واتكلم بسخرية

_اللي طلقتك علشانها..يعني مش علشان رفعتي السكي.ة على رقبتك زي المتخلفين عقليا تؤ تؤ علشان نور 

انتِ مريضه ياعلياء وخيالك مريض اكتر منك


علياء بحدة

_احترم نفسك لو سمحت


_ولا احترم ولا محترمش..انا كده كده جاي اقولك كلمتين وامشي ومش عايز اشوف وشك في حياتي تاني

مبدأيا كده انتِ لو كنتي كلفتي نفسك وقريتي اي جرنال من الشارع او حتى فتحتي أي ابلكيشن كنتي هتلاقي خبر ان نور وعماد اتسجنوا وان انا اصلا متجوزتش نور وفضحتها قدامهم كلهم 

لو كنتي صبرتي خمس دقايق بس كنتي هتشوفي ده بعنيكي 

بس انتِ كنتي بايعه وعايزة تسبيني بأي طريقة


متنكرش علياء صدمتها من اللي قاله بس اتكلمت برضه بحزن ولوم

_كنت بايعه!

انا كنت كل اللي طالباه تفهمني فيه اي

تحكيلي الحقيقه وتقولي لي قربتلها تاني

كنت مستني مني ايه وانت بتقولي محروج ومكسوف انك تحكيلي حقيقة الحصل وفي نفس الوقت نور تقولي خدي السلسلة بتاعة جوزك اصله كان عندي من شوية وكنا لوحدنا وقضينا وقت مع بعض!

وبعدها بكام اسبوع الاقي فرحكم اتعمل !

بذمتك ياشيخ لو مكاني هتفهم ايه


_اني خونتك صح..اني غلطت مع نور وعلشان كده بصلح غلطتي بأني اتجوزها

ده اللي عقلك وصله


_كان ممكن بكلمه منك شكوكي دي كلها تروح

انك تقولي حقيقة اللي حصل


_ميخصنيش..الموضوع مكنش يخصني ياعلياء علشان اقدر احكيهولك


ابتسمت بسخرية

_يبقى متتكلمش عن الثقه بقا طالما مش واثق فيا


اتنهد بتعب وقام وقف واتكلم بجدية

_طيب..انا عرفتك اللي حصل وكده انا عملت اللي عليا..مبروك يا علياء هانم على خطوبتك..سلام


كان هيمشي بس منعته بغضب ودموع

_استنى..متلومنيش بقا على رد فعلي لما سيبتك واتهمتك انك بعدتني عنك  علشان تتجوز نور وانت بتعمل نفس اللي انا عملته 


_قصدك ايه..انتِ رفضتي وليد 


_حاجه متخصكش بقا


هز دماغه بتأكيد على كلامها واتكلم بإبتسامه وألم

_فعلا..حاحه متخصنيش

المفروض يبقى عندي دم وابعد عنك وكفاية جرح وقلة كرامة

كل اللي خدته منك قلة ثقة وتشكيك فيا طول الوقت وتهور وغبا.ء

وانا كل اللي قدمتهولك حب ودعم وكنت مستعد ابيع العالم كله علشانك ومكنتش مستني منك مقابل

انتِ متعرفيش انا كنت بتعذب ازاي كل يوم وانا مش عارف انتِ حية ولا ميتة ولا عارف مكانك

كنت بموت من تأنيب الضمير 

واتاريكي عايشه ومبسوطه وبتشتغلي كمان ومطلعاني من دماغك وانا الوحيد اللي بتعذب


انا الوحيد اللي كنت بحاول انجح علاقتنا وانتِ كنتي بتهدميها بمنتهى البساطه

بس كفاية لحد هنا

سلام


مشى فارس من قدامها وحزن الدنيا كله فيه لأن اتجددت جروحه منها 


قعدت عالكنبة ونزلت دموعها في صمت

ومبقتش عارفه مين فيهم اللي غلطان

ومين السبب في ان العلاقه دي تنتهي


الباب خبط تاني بس بعنف 

فتحت بخضه لقيت وليد واقف قدامها وشكله مش طبيعي وحسيت انه شارب حاجه


اتكلمت بخوف

_و..وليد بيه..في حاجه


وليد بغضب وعدم وعي

_فارس المرشدي كان نازل من عندك ليه ياعلياء

وكمل بوقاحه

_مش تقولي طيب انك ليكي في الش.مال 


علياء بغضب

_انت بني آدم مش محترم واتفضل من هنا


كانت لسه هتقفل الباب في وشه بس منعها ودخل الشقه وقفل الباب وشدها من شعرها بقوة 

_انا هوريكي اللي مش محترم هيعمل ايه

وهاخد منك اللي انا عايزه من اول ما شوفتك يالولو


يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله اضغط هناااااااا 

 



تعليقات

التنقل السريع