القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية خيانة زوجية البارت الثانى 2 بقلم عمرو راشد



رواية خيانة زوجية البارت الثانى 2 بقلم عمرو راشد

رواية خيانة زوجية البارت الثانى 2

رواية خيانة زوجية البارت الثانى 2




رواية خيانة زوجية البارت الثانى 2


افتحي يا اسماء انا يوسف


= استنا يا يوسف عشان انا قالعة


وطي صوتك بدل ما الناس تسمعك و بعدين يلا بسرعة عشان مستعجل


= ما قولتلك استنا شوية ، هلبس اهو


" كنت خليت حسن يدخل أوضة الضيوف وانا جريت بسرعة جبت من أوضة النوم روب طويل شوية عشان اغطي نفسي بيه ، و روحت فتحتله


ايه كل دا بتلبسي وياريتك في الاخر لبستي اصلا


= لو مش هقعد في البيت براحتي هقعد فين يعني


مش وقتك خالص على فكرة 


" دخل على أوضة النوم 


هو انت ايه اللي جابك بدري


= نسيت حاجة مهمة 


ومش هتقعد شوية


= لا انا يدوبك امشي دلوقتي عشان الحق اسافر في النهار


" قربت عليه 


ومينفعش السفر دا يتأجل ل بكرا وتخليك معايا النهاردة بس


= مينفعش يا اسماء ، خليها بعدين 


" بعد ما جهز كل حاجة ، لقيته دخل الحمام و دي كانت فرصة كويسة جدا عشان حسن يخرج ، شاورتله بسرعة وفعلا خرج وجري على باب الشقة ، بس في اللحظة دي كنت سمعت باب الحمام بيتقفل ، دا معناه أن يوسف خرج ، حسن جري بسرعة على السلم وانا قفلت الباب بهدوء ، لقيته جاي ووقف قدامي


برضو هتسافر


= معلش يا اسماء بس دي ظروف شغلي لكن أوعدك يا حبيبتي هاخد اجازة و اعوضك عن كل دا


" مشي وسابني زي كل مرة لوحدي ، ممكن الوم نفسي على اللي انا عملته بس انا نفسي اعرف انا متجوزة ليه ، متجوزة بس عشان يصرف عليا ، خلاص كدا مليش حقوق تانية ، ومش شرط يكون حقي الشرعي بس ولكن فكرة اني لوحدي دي مين يقبل بيها ، انا اتجوزت عشان يبقا قاعد معايا ، نخرج سوا ، ناكل سوا ، نتكلم ، نضحك ، نهزر ، نشارك ذكرياتنا زمان ، حاجات كتير أوي كان نفسي اعملها معاه بس فايدتها ايه بقا وهو مش معايا ، قعدت على الكنبة وسندت ضهري عليها ، بعد شوية تليفوني رن ، كان حسن بس مردتش عليه ونمت ، لما صحيت لقيت حاجة غريبة جدا ، حسن اتصل بيا 20 مرة ، 20 مرة حرفيا مش مبالغة ، اما يوسف متصلش بيا اساسا ، مسكت التليفون وبفكر اتصل بيه ولا لا لكن هو كان سابقني واتصل هو ، رديت


أنتي كويسة


= اه كويسة ، في ايه


مفيش بس كنت قلقان عليكي جدا لما مردتيش


= تقلق عليا ليه يعني


اكيد مش عشان أنتي مرات اخويا


= بس انا مرات اخوك فعلا يا حسن


لكن انا مش معتبرك كدا ، أنتي اهم من كدا بكتير عندي


= مش حقيقي


لا حقيقي وجدا كمان


= مش حقيقي يا حسن 


انا عيني عليكي من زمان يا اسماء ، من اول ما شوفتك مع يوسف اول مرة ، من ساعتها وانا مش قادر اطلعك من دماغي 


= و قدرت تسكت كل دا


مكنتش اقدر اتكلم ولا ابينلك حاجة من اللي جوايا


= طب و اخرتها ايه


انتي مرتاحة مع يوسف


= بحاول


بتحاولي ايه يا اسماء ، أنتي مش عارفة تعيشي اساسا ، متوهميش نفسك


= معنديش حل تاني


لا عندك


= ايه هو 


تطلقي منه


= وهو دا عادي كدا


مش عادي ليه


= هعمل ايه بعدها ، هبقا مطلقة وانا معداش على جوازي سنة حتى ، تفتكر الناس هتقول ايه


طز في الناس يا اسماء ، اطلبي منه الطلاق ونتجوز بعدها


= دا مستحيل يحصل ، مين هيسيبنا نعمل كدا اصلا


دا اللي هيحصل يا أسماء ، انا مش هسيبك تبقي بعيدة عني كتير كدا


= طيب انا هقفل دلوقتي عشان محتاجة انام


طب بقولك ايه ، انا امي نامت ، ايه رأيك لو اطلعلك ونقعد شوية مع بعض


= لا يا حسن انا تعبانة وعايزة انام 


#بقلم : #عمرو راشد


" قفلت معاه وانا جوايا حيرة كبيرة ، مش عارفة اعمل ايه ، اسيب نفسي ولا اسكت و احافظ على بيتي ، معداش 5 دقايق بالظبط ولقيت الباب بيخبط ، روحت فتحت 


انا قولتلك هنام يا حسن


= انتي فاكراني زي يوسف ولا ايه ، لما تقوليلي هنام هسكت واسيبك


و عايز ايه دلوقتي


= مش عايز غيرك أنتي 


" دخل من باب الشقة وقفل وراه ، قرب مني وبدأ يبو*سني 


• حسن مينفعش كدا 


• يا حسن لا


" بس هو مكنش مركز معايا تماما ، فضل مكمل وانا كنت خلاص سلمت نفسي ، مكنتش قادرة اقاوم اكتر من كدا ، دخلنا الأوضة وحصل اللي حصل ، تاني يوم صحيت لقيت نفسي في حضنه


حسن ، يا حسن قوم


= ايه يا قلبي ، صباح الخير


صباح النور يا حبيبي ، تحب احضرلك فطار


= مش عايز فطار ، خليكي في حضني شوية 


يا واد هقوم احضرلك اكل ، انت بذلت مجهود كبير


" قولتها وضحكت ب كسوف ، ساعتها كان بيضمني أكتر ل حضنه وبا*سني 


خليكي معايا بس وانا مش عايز حاجة من الدنيا تاني يا سمسم


= سمسم ، تعرف ان يوسف عمره ما دلعني حتى لما كان بيكون فاضي وقاعد معايا قبل ما يبقا في الشغل طول الوقت بالمنظر دا


طب ينفع بقا نسيبنا من يوسف دلوقتي خالص


= ازاي يعني يا حسن ، ماهو جوزي 


هو ميستاهلش تكوني معاه ، أنتي تستاهلي واحد يبقا مقدر الجمال والنعمة اللي في ايده 


= بس يوسف جوزي وانا بحبه ، مش معنى اننا عملنا كدا مع بعض اني مش بحبه ، لا انا بحبه بس هو غبي مبيعرفش يشوف اهتماماتي 


يعني انا مليش لازمة كدا ، طيب تمام انا هقوم امشي و انسي كل اللي حصل دا


" مسكت فيه 


لا طبعا ، انت حبيبي ، انا مقدرش استغنا عنك ، انت الوحيد اللي فاهمني يا واد 


= انتي مبتحبنيش يا اسماء 


يا واد خلاص بقا بلاش تبقا قافش كدا ، و بعدين مانا معاك اهو 


= يعني أنتي لو اتطلقتي من يوسف وانا عرضت عليكي الجواز هتوافقي؟


هوافق يا حبيبي ، لكن طول ما انا متجوزة يبقا انا بحب جوزي 


= طب وانا 


بقولك ايه ، انا هقوم احضرلك فطار تكون انت خدت دش عشان نفطر سوا 


= دش ايه ، انا من رأيي انك تخليكي هنا


" شد البطانية علينا ، واستمر الحال على كدا ك ، لمدة يومين ، كان حسن يستنا لحد ما امه تنام ويطلع عندي ونقضي الليلة كلها مع بعض لحد ما كنا بنتغدا مع بعض في مرة كالعادة انا و امه و حسن ، وبعد ما خلصنا اكل دخلت المطبخ وهو دخل ورايا 


اسماء أنتي متعرفيش السكر فين


= ماهو قدامك اهو


لا قصدي السكر التاني اللي تاعبني دا


= يا واد بطل قلة ادب 


" قرب مني أكتر ، كان حاضني وانا واقفة 


يا حسن بس بقا ، يا واد اسكت عشان محدش يشوفنا ، طب استنا ل بليل تكون امك نامت


= مش مستحمل يا أسماء


يا واد عيب بقا


= العيب اني اسيبك ، العيب انك تبقي مع واحد عبيط زي اخويا وميعرفش قيمتك 


يا حسن اسكت انا مش مستحملة ، ابعد شوية


= مش قادر 


طب استنا ل بليل طيب 


" سمعت صوت خطوات جاية من برا ، بعدت عنه بسرعة ، شوفت يوسف وهو داخل علينا مصدوم


انتو بتعملو ايه يا ولاد الو***

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع