القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية تزوجت العمدة البارت الخامس والثلاثون 35_36_37_38 بقلم ساره خالد



رواية تزوجت العمدة البارت الخامس والثلاثون 35 _36_37_38بقلم ساره خالد

رواية تزوجت العمدة الجزء الخامس والثلاثون 35_36_37_38

كامله وحصريه 


رواية تزوجت العمدة الحلقه الخامسه والثلاثون 35 




رواية تزوجت العمدة البارت الخامس والثلاثون 35

كامله وحصريه 



واية تزوجت العمدة الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم سارة خالد


رواية تزوجت العمدة الجزء الخامس والثلاثون


رواية تزوجت العمدة البارت الخامس والثلاثون


رواية تزوجت العمدة الحلقة الخامسة والثلاثون


محمود….زميلة فارس بيه موجودة بره بتقول عاوزاه

مهران….إسمها ايه دي

محمود…..اسمها جنات

مهران….لع متدخلش

جنات من خلفهم….ليه كده يعمي دي اصول برضو

مهران….محمود خدها وطلعها بره

محمود…حاضر ي مهران بيه

جنات….مش همشي من هنا انا عاوزه فارس مش حضرتك

مهران….فارس مش اهنه ويلا بره ومشفش وشك ف البلد

جنات…مش انت الي تمشيني من البلد

مهران بغضب….لع انا الي امشيكي ناسية اني حاكم البلد دي ولا ايه

جنات….طيب بلاش بقي ي حاكم البلد افضح أبنك


 


فارس وهو ينزل من علي الدرج…..اه كملي هتعملي ايه

جنات….هعمل كتير

فارس وقف امامها وقال ببرود….اي الي جابك هنا

جنات….جيت اعرف عملت بلوك ليه

غزل من أعلي الدرج….انا الي عملت بلوك

جنات….وانتي مين علشان تعمليلي بلوك

غزل….مراته ي حبيبتي وأكيد مش هخليه يعرف اشكال زبالة زيك

جنات….انتي اتجننتي

غزل….تؤ ومعلش ممكن تمشي علشان قطعتي النوم بتاعنا يلا ي فارس اطلع كمل نومك ي حبيبي

فارس…حاضر ي حبيبتي

جنات بغيرة….حبيبتك دا ف تطور بقي

غزل….استني بقي لما يجي نونو يقولك ي طنط

جنات بجنون…..مش هستني لما يجي ولو جه هقتله واقتلك

اقترب فارس منها وضربها بالقلم….بتهددينا وإنتي ف بيتنا ي وس*خة


 


جنات بدموع….انت الي و.سخ انا حبيتك وانت معملتش حاجة غير إنك اتخليت عني

فارس….اعتقد إنك عارفة الي فيها

جنات….ميهمنيش حاجة قد ميهمني تكون إنك تكون ليا وجوزي وابو ولادي

فارس….مش هيفيد ب حاجة الكلام ده خلاص

جنات….لا مش خلاص ثم رفعت نظرها ونظرت ل غزل كله بسببك إنتي الي جيتي وخدتيه مني خلتيه يبعد عني كادت أن تصعد ل غزل ولكن يد فارس منعتها

جنات…..أوعي شيل إيدك

فارس….في اي انتي اتجننتي مكنتيش كده مالك

جنات…..بقيت كده بسببك وبسبب إني حبيتك مش هخليها تفوز وتاخدك مني إنت ف الاخر هتكون ليا ي فارس ثم خرجت

نظر فارس ل محمود وقال بغضب….وإنت واقف بتعمل ايه عندك غور اطلع بره

محمود بغيظ….طيب ثم خرج

مهران….وبعدين موضوعها مش هيخلص ولا ايه

فارس….موضوعها خلص ولا مش واضح

عفاف…..عيني عليها صعبت عليا لو بيدي كنت جوزتهالك

غزل….والله كويس ثم دخلت غرفتها

نظر فارس ل امه وقال….أمي انا وغزل علاقتنا بدأت تتحسن مش عاوز مشاكل لو سمحت ممكن ثم صعد لغرفته

عفاف….وانا قولت اي يعني يوه


 


مهران….لو نطقتي بكلام ماسخ تاني والله ليكون فيها زعلك

عفاف…..ل ده علشان ست غزل

مهران…..ايوووة ملكيش دعوة كده هتخربي علي ولدك

عفاف….طيب ثم دخلت المطبخ

دخل فارس الغرفة وجد غزل تمسك بهاتفها وتتصنع إنها لم تنتبه لدخوله

فارس….اوف غزل غزل

غزل بأبتسامة باردة….نعم

فارس….مالك

غزل….انا زي الفل

فارس….والله

غزل…اه والله اي شايف غير كده

فارس….ايوة

غزل ببرود….براحتك شوف الي تشوفه ماليش فيه

فارس….غزل مبحبش البرود ده

غزل ببرود….اوك

فارس بعصبية….غزل متعصبنيش

غزل….طيب


 


ذهب فارس للخزانه واخرج منها ملابسه….ابو برودك ي شيخة ثم دخل الحمام

بعد دخول فارس الحمام احست غزل ب صوت يأتي من الشرفة

غزل بالامبالاه…..تلاقيها قطة

صعد محمود البلكونة….غزل

غزل بصدمة….إنت! انت بتعمل اي هنا

محمود….اسمعيني بس

غزل….اسمع ايه وزفت ايه امشي من مكان ما جيت يلا

محمود….وطي صوتك انا جيت اقولك متثقيش ف فارس اوووي

غزل….وإنت مالك ده جوزي

اقترب محمود منها وامسك يديها وقال….انا عاوز مصلحتك

خرج فارس من الحمام وجد محمود مقترب من غزل وومسك بيديها

فارس بصوت عالي…إنت بتعمل ايه هنا ثم اقترب منه واعطاه لكمة ف وجهه

ازاحه محمود ونزل بسرعة


 


لف فارس لغزل وقال بغضب…..بيعمل اي هنا كنتو بتتكلمو ف ايه

غزل بخوف… ه هو

فارس بعصبية….انطقي بدل ما اخد روحك

غزل….والله م.م معرفش انا فجأة لقيته هنا

فارس….لا والله

غزل…ده الي حصل

اقترب فارس منها ووضع يده علي خصرها وقربها له اكثر ثم همس بجانب اذنها وقال….هتقولي ولا اخليكي تقولي بمعرفتي


يتبع…





رواية تزوجت العمدة الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم سارة خالد


رواية تزوجت العمدة الجزء السادس والثلاثون


رواية تزوجت العمدة البارت السادس والثلاثون


رواية تزوجت العمدة الحلقة السادسة والثلاثون


غزل بخوف….فارس أهدي

فارس وهو يزيد الضغط علي خصرها….أهدي ايييه هتقولي كان بيقولك اي ولا اتعامل بطريقتي

غزل بدموع…..والله مفيش غير أنه قال مثقش فيك معرفش ليه قال كده

فارس قام بأبعادها…قال ايه تاني

غزل….مقلش غير كده وقال إنه عاوز مصلحتي

فارس….تعالي

غزل بخوف….ليه

فارس….قربي متخفيش

اقتربت غزل منه وقام باحتضانها

غزل بدموع…..إنت مش بتثق فيا

فارس….بثق ي قلبي بس انا اتجننت لما لقيته ف الأوضة

غزل….هو جه من البلكونة أكيد طلع من علي السلم

فارس….انا هعرف اربيه

غزل….هتعمله ايه

فارس….متحطيش ف بالك

غزل….طيب

فارس….المهم متزعليش مني


 


غزل….ماشي

فارس….حاسك لسه زعلانة

غزل…..مش زعلانة خلاص

فارس قربها منه وقال…..حاسك عاوزاني اصالحك

غزل بضحك….لا مش عاوزة

فارس….هههه تعالي بس ثم شالها بين يديه وقال…..يلا هصالحك بقي

غزل بكسوف…..يووووه قولتلك مش زعلانة

فارس بضحكته الرجولية….ههههه ولعه ،،،،،،

في الصباح

استيقظ فارس قبل غزل

نظر بجانبه وجدها مازلت نائمة…..اتعلقت بيكي واتعودت علي وجودك ولو خونتيني هيكون فيها موتك ي غزل حتي لو افتكرتي وقررتي تسبيني ده مش هيحصل ثم أمسك هاتفه واتصل ب عدي

عدي….اممم ي نعم

فارس….مالك

عدي….مفيش

فارس….انت كويس

عدي…..ايوة وانت

فارس…كويس

عدي….خير ولا شر

فارس…..هههه لا للأسف شر

عدي….اممم من نصيب مين بقي

فارس….محمود

عدي…..ماله


 


فارس….هنلعب معاه شوية

عدي….فل ي فارس

فارس….اسمع ******فهمت

عدي….اه تمام مش هتيجي الشركة

فارس….هاجي

عدي….اوك ثم أمسك هاتفه وقام بتفيذ خطة فارس

عند فارس

فارس….غزل غزل

غزل بنوم…..اممم

فارس….قومي هحضريلي هدوم علشان رايح الشركة

غزل….حاضر ثم قامت دخلت الحمام وخرجت

فارس….لولا إني عندي شغل كنا خدنا حمام سوا

غزل….وسع طيب علشان احضرلك الهدوم

فارس….ماشي ثم دخل الحمام

احضرت غزل له ملابس علي زوقها

بعد عشر دقائق خرج من الحمام

فارس…حضرتي

غزل….اه اهم

فارس…..تمام كملي نومك

غزل…..خلاص هنزل أقعد تحت

فارس ف سره….مش عاوز الي مخططله تبوظيه

غزل…..روح علي شغلك يلا


 


فارس….حاضر تيجي معايا

غزل….اممم خليها بكره دلوقتي زمانك اتأخرت وانا لسه هجهز نفسي وحوار

فارس…..ههه ماشي خلي بالك من نفسك ولو حصلت حاجة اتصلي بيا

غزل….حاضر

اقترب فرس منها وقام بتقبيلها…..سلام ي حبيبتي

غزل…..سلام

ف الأسفل

عفاف…..رايح الشركة

فارس….ايوة ياما عاوزة حاجة

عفاف….لا ي حبيبي عاوزة سلامتك

فارس….الله يسلمك اه صحيح الي اسمه محمود ده ميدخلش الفيلا عاوز يقول حاجة يقولها من بره

عفاف….ماشي في حاجة ياك

فارس….لع سلام

عفاف….مع السلامة

خرج فارس من الفيلا وركب سيارته وجد محمود واقف امام البوابة تحرك فارس بسيارته ووقف بجانبه

انزل فارس شباك السيارة ثم اشعل سيجارة وتحدث…..اتجرئت ودخلت اوضتي وكلمت مراااااتي وطبعا شايفني سكت والموضوع عدي بس لا دا هدوئي قبل ما اكسرك

وضع محمود يده علي شباك السيارة وقال…..متقدرش تعمل حاجة

فارس…..لا أقدر ثم اطفي السيجاة في يده وقال انا هوريك ازاي تقولها متثقش فيا

محمود…..ااااه

فارس….وجعتك ي صغنن ههه يلا باي هرجعلك متخفش ثم ذهب

محمود…..ماشي ي فارس مااشي والله لحرق دمك


 


بعد وقت وصل فارس الشركة ودخل مكتب عدي

فارس…جهزت الدنيا

عدي…اه فاضل بس اشارتك

فارس…خليهم يبدأو

عدي….طيب امضي الورق الي قدامك ده

فارس وهو يمضي….ماشي

عدي….انت ليه هتعمل كده ما كنت تعمل انت وخلاص

فارس….لا علشان ابويا والترابيزة متتقلبش عليا وانا مش حكيله حوار خطوبته الي كانت من غزل

عدي..اممم طيب ثم امسك هاتفه وقام بالإتصال ب شخص نفذ ي مسعود

مسعود….حاضر ي باشا

فارس….خليه علي الخط

عدي….خليك معايا علي الخط

مسعود….حاضر ي بيه ثم اقترب من البوابة

محمود….عاوز ايه

مسعود..وانت مالك


 


محمود….يعني ايه انا مالي

مسعود اقترب هو رجالته من محمود….يعني وانت مالك ي ر.وح ا.مك ثم اعطاه لكمه

محمود…اه ثم نظر له بغيظ وكادت أن يسدد له لكمة لكن رجالة مسعود احكمت امساكه

محمود….ابعدو اوعو

مسعود….اخرس ثم اكمل ما بدأه

محمود…اه ابعدو ازاح رجاله مسعود واخذ يضرب فيهم

اخرج مسعود مطو.ه وجرحه ف يده

محمود بصريخ…..اااااه

غزل بأستغراب….ايه الصوت ده ثم خرجت إلي الشرفة وجدت مجموعة من الاشخاص تضرب محمود

غزل….يلهوي مين دول ثم نزلت

غزل بصوت عالي….انتو مييين ابعدو عنه

مسعود….متدخليش ف حاجة متخصكيش

غزل…..انتو متخلفين قولت ابعدو عنه وإلا هتصل بالبوليس تيجي تلمكم

اكمل مسعود ضرب

اقترب غزل منهم وابعدتهم

غزل بصريخ…..ابعدووو حرام عليكم

جاءت عفاف…..ف اااايييه

مسعود….محدش يدخل ياما هيتعور

امسكت غزل عصاه واضربته بها…انت الي هتتعور ي حيوووان

امسك مسعود العصاه وسحبها من يديها من قوة سحبه جرحت يديها


 


غزل….ااااه

فارس بقلق…..عمل اي الحيوان ده لمسها

عدي….مسعود امشي انت والرجالة ومتلمسوش حد

مسعود….يلا ي رجالة

غزل….شوية كلاب مش رجالة مييين الي بعتكم هااا

ثم اقتربت من محمود وقالت….إنت كويس

محمود بألم….لا

غزل….اي ده انت مجروح

محمود…ااه

عفاف….هخلي عنيات تجيب الاسعافات

غزل….بسرعة

غزل….طب تروح المستشفي

محمود…مش قادر

مسعود…الو ي بيه انا نفذت

عدي….تمم حقك هيوصلك

فارس…اسأله واقف ولا مشي

عدي…لسه واقف ولا مشيت

مسعود….واقف ف وحدة اهي بتسنده

فارس….البنت الي كانت بتزعق ولا وحدة تانية

مسعود….الي كانت بتزعق


 


فارس بغيظ….ماشي ي غزل ثم خرج من المكتب وركب سيارته وفي طريقه الي الفيلا

قامت غزل بالاتصال به

غزل….فارس

فارس….ايه ي غزل ف حاجة

غزل….ف بلطجية جات البيت وضربو الحارس

فارس….طيب انا جاي

غزل….هات دكتور

فارس ببرود….اوك ثم اغلق انا الي جرحتو اجبلو دكتور يداوي جروحه لا طبعا

بعد وقت وصل الفيلا نزل من السيارة ودخل الفيلا وجد غزل مقتربة من محمود وممسكه بيده تداوي جروحه وهو ينظر لها بأبتسامة

فارس…غزززل


يتبع…


رواية تزوجت العمدة غزل وفارس الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم ساره خالد

#تزوجت_العمدة #السابع_والثلاثون37

غزل....فارس كويس جيت بسرعة جبت معاك دكتور

فارس بكذب.... لا مردش عليا

غزل...طب شوف دكتور تاني او نودية المستشفي

فارس....ملكيش دعوة إنتي واطلعي علي الاوضة يلا

غزل...فارس ف ايه

فارس....سمعتي قولت ايه

غزل....طيب ثم تركتهم وصعدت

عفاف...مالك ي ولدي

فارس...مفيش وانت يلا قوم اطلع بره شوف هتعالج نفسك فين

عفاف....وه عيب ي ولدي ميصحش اكده

فارس...محدش يدخل ثم نظر ل محمود وقال سمعت قولت اي ولا لا يلا غور من وشي

محمود وهو يحاول ان يقف...ماشي ي فارس

فارس....فارس بيه

محمود بغيظ...وماله ثم وقف وكاد أن يخرج لكن قابل ف وجهه مهران

مهران....مين الي عمل فيك اكده

محمود...شوية ناس بلطجية

مهران...ناس مين دول

محمود بخبث....اسأل ابنك هو الي بعتهم

مهران.... الكلام ده صح

فارس....صح اي لا طبعا

عفاف....انت كداب ابني مكنش هنا بتتبلي عليه ليه

مهران....اطلع خلي ابراهيم يوديك علي مستشفي

عفاف....غزل بتعرف بتقول واخده ياخويا كورس اسعافات أولية بس فارس خلاها تطلع

مهران...خليتها تطلع ليه

فارس....مراتي وبغير عليها

مهران...عنيات نادي ل غزل تغيرلو علي الجرح ده

محمود....مالوش لازمة هو مش عميق

مهران...اقعد واخلص

محمود وهو ينظر ل فارس بأبتسامة خفيفة...حاضر يحج

جاءت غزل....حضرتك عاوزني

مهران....غيريلو الجرح ده ونضفيه

نظرت غزل ل فارس وجدت ينظر لها بغيظ

مهران....مستنية اذنه اخلصي انا الي بقولك

غزل...حاضر

فارس...استني شمس تعرف تغير

غزل....ايوة

فارس بصوت عالي....شمسسس

شمس من اعلي الدرج....نعم

فارس....انزلي

شمس نزلت...ايه

فارس.... غيري ل ده جرحه وخلصي

شمس...طيب

مهران...ارتحت ياخويا

فارس....ايوة مبحبش مراتي تلمس الاشكال دي ثم اقترب منها وامسك يديها وصعدو غرفتهم

غزل...مالك ي فارس

فارس...لو لقيتك مقربة منو تاني مش هيحصل كويس

غزل....طيب

فارس...غلطاتك زادت اوي الفترة دي فا خلي بالك احسلك

غزل...طيب اهدي انا كنت بساعدو مش اكتر

فارس....لو مات جمبك متقربيش منه

غزل....فيه ايه انا مقربتش انا كنت بعالج جرحه

فارس....لا برضو الي يشوفك يقول خايفة عليه

غزل...مش عارفة انا فعلا خفت كأني اعرفه او قريب مني

فارس بغيظ.....غزززل

غزل...خلاص

فارس....انا رايح الشركة

غزل....امال جيت ليه

فارس...انتي الي اتصلتي علشان كده جيت

غزل....طيب

فارس...تفضلي ف الاوضة متخرجيش

غزل....كنت عاوزة اروح مع شمس نزور بابا

فارس....ماشي خلي بالك من نفسك

غزل....حاضر

فارس...حضرلك الخير ثم قاطعه رنين هاتفه برقم غير مسجل ابتعد قليلا عن غزل واجاب

فارس...الوو

جنات...فارس الحقني ي فارس

فارس.....ف ايه مالك

جنات....الحقني انا ف شقتي ثم اغلقت الهاتف

حاول فارس الاتصال بالرقم مرة اخري وجده مغلق

غزل بشك...ف حاجة

فارس...لا ابدا

غزل...طب ممكن تستناني توصلني

فارس...لا مش هينفع همشي دلوقتي علشان اتأخرت وبعدين انتي مش اهو لابسه

غزل....اه

فارس...خلاص شوفي شمس وخدو ابراهيم

غزل....تمام ي فارس

ذهبت غزل لتنادي شمس سريعا

غزل....شمس خلصتي

شمس...اه

غزل...يلا بسرعة

شمس...ف ايه

غزل....مفيش ثم نزلو

نزل فارس وركب سيارته

غزل ذهب ل ابراهيم

غزل...عاوزة مفاتيح العربية

ابراهيم... ليه ي هانم تحبي اوصلك ف حتة

غزل بعصبية...ملكش دعوة هااات

ابراهيم...اتفضلي

اخذت غزل المفاتيح وادارت السيارة وخرجت من الفيلا

شمس....غزل ف ايه

غزل...مفيش ي شمس

شمس...طب مالك

غزل....مفيش

شمس...مش دي عربية فارس

غزل...اممم

شمس...ماشية وراه ليه

غزل....هقولك بعدين

بعد وقت وصل فارس بيت جنات نزل من السيارة مسرعا وصعد المصعد

نزلت غزل خلفه سريعا

شمس....غززززل

دخلت العمارة وجدته اخذ المصعد وصعد لدور الثالت

خرج فارس من المصعد ودق الجرس فتحت له جنات وهي تبكي

اخذت غزل المصعد وصعدت الدور الثالث

وجدت شقتين

غزل....انهي وحده بقي ياربببي

اقتربت من شقة لكن لم تسمع اي صوت

ثم اقتربت من الشقة المقابلة سمعت

جنات...فارس كويس إنك جييت

فارس....مالك ف ايه

جنات....تعبانة اوي ي فارس

فارس....تعبانة مالك

جنات...بطني وجعاني

فارس....عندك مسكن

جنات...اه ف التلاجة

فارس...استني هجبهولك ثم ذهب الي المطبخ

رجع واعطها البرشام

جنات....انت زعلان مني

فارس....اكيد

جنات...ليه

فارس....انا تقوليلي افضحك

جنات....طلعت مني غصب عني ي حبيبي

فارس....لا والله انا كنت عاوز اموتك فيها

جنات...متزعلش ي حبيبي وبعدين إنت مش هتتجوزني ونعمل فرح بقي ويبقي علي سنة الله وسوله

فارس...لا

جنات...ليه انا زهقت احنا متجوزين عرفي وانت مش بتقعد معايا كتير

خرجت شهقة من غزل

فارس...ف صوت

جنات...اه تقريبا

قام فارس وفتح الباب وجد غزل تبكي بصمت

فارس بصدمة....غزل



رواية تزوجت العمدة غزل وفارس الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم ساره خالد


فارس بصدمة.... غزل ثم اقترب منها وقال اي الي جابك هنا


ازاحته غزل بكل قوتها ثم اخذت المصعد ونزلت وجدت شمس تقف امام العمارة


شمس بقلق....مالك ي غزل


غزل بدموع... طلع خاين حبيتو وطلع مش بيحبني


ذهبت الي السيارة وهي تحدث نفسها حبيتو وهو مش بيحبني جوزي مش بيحبني ثم صعدت السيارة وادارتها ورحلت


شمس بخوف....غززززل استني


فارس من خلفها....فين غزززل


شمس...انت بتعمل ايه هنا


فارس بقلق...راحت من انهي جهة اخلصي


شمس.....مشيت كده


ركب فارس السيارة ثم ذهب ف الاتجاه الذي اشارت إليه شمس ثم امسك الهاتف وقام بالاتصال ب غزل


عند غزل


كنت تقود بسرعة ثم وجدت هاتفها يرن بأسم فارس امسكت الهاتف واجابت


فارس بقلق....غزل اهدي هشرحلك كل حاجة


غزل بدموع....مش عوزاك تشرحلي حاجة


فارس...غزل علشان خاطري طب هدي السرعة


غزل....انا بكرهك ثم اغلقت الهاتف رفعت نظرها وجدت شخص يعدي الطريق حاولت تفاديه وقامت بالاصطدام ف الرصيف


فارس....غزززل


اوقف سيارته وذهب ل سيارة غزل اخرجها من السيارة وجدها تنزف من رأسها حاول افاقتها لكن لم تستجيب


فارس بدموع...غزل قومي علشان خاطري


ثم قام بأحتضانها وقال...انتي كويسة ومش هيحصلك حاجة ثم حملها وذهب بها إلي المشفي


وصل فارس المشفي


فارس....دكتور


الدكتور...مالها


فارس...عملت حادثة


الدكتور....رأسها بتنزف جامد حضرو غرفة العمليات بسرعة ثم اخذوها


فارس بدموع....يارب تبقي بخير يارب


بعد وقت رجعت شمس الفيلا


شمس....غزل وفارس رجعو


مهران....يرجعو منين


شمس...مفيش كانو ف مكان مع بعض


عفاف...لع مرجعوش


شمس....هيكونو راحو فين


مهران...هتصل ب فارس اشوفو فين ثم امسك هاتفه وقام بالإتصال ب فارس


فارس بتعب...ايوة يابوي


مهران....فينك ي ولدي


فارس...ف المستشفي


مهران....وه بتعمل اي هناك إنت كويس


فارس...كويس بس غزل عملت حادثة


مهران...حادثة كيف حصل اكده


شمس ف سرها....يارب متكونش غزل يارب


مهران....طيب احنا هنجيلك


فارس....طيب


مهران...مستشفي ايه


فارس....*****


مهران...جايين


عفاف....خير يحج


مهران...غزل عملت حادثة


شمس بدموع....غززززل


مهران....أهدي هتبقي بخير ان شاء الله


شمس....انا هروحلها


مهران....استني كلنا هنروح اطلعي البسي ي عفاف


عفاف...حاضر


بعد مرور ساعتين خرج الدكتور


فارس....طمني يدكتور


دكتور....الحمد لله عدت علي خير بس تفوق ونطمن


فارس....هو ممكن تخصلها حاجة


دكتور....ربنا يستر هي وقعت قبل كده علي رأسها او اتخبطت فيها


فارس....ايوة


دكتور....كتير


فارس...لا يمكن مرتين كده


دكتور....ان شاء الله خير


فارس وهو يجلس بتعب....يارب


بعد وصل مهران وعفاف وشمس


شمس بدموع....اختي فين حصلها ايه


فارس...الدكتور قال كويسة بس لما تصحي لسه هيشوف


شمس بصراخ....كله بسببك من ساعة ما عرفتك وهي مفيش غير بتتأذي بسببك


مهران....اهدي يابتياي دخل فارس بالحادثة يعني وبعدين مين الي اداها العربية


شمس....انا عاوزة اشوفها


فارس...ادخلي الاوضة اهي


دخلت شمس الاوضة وجدت غزل نائمة ورأسها مربوطة


شمس بدموع....غزل غزل يلا قومي متسبنيش انتي هتكوني بخير صح


دخل مهران وعفاف...هتكون بخير متخافيش مستنين تصحي والدكتور يطمني


شمس....يارب


بعد وقت وصل محمد والد غزل


محمد....أختك عاملة اي


شمس بدموع....لسه مفقتش


محمد...متبكيش ي شمس بتفولي عليها ليه هي هتكون بخير متخافيش


شمس....يارب


محمد نظر ل فارس....ليك دخل بلموضوع


فارس....لا


نظرت له شمس بكره....إنت ثم قاطعهم صوت غزل


غزل وهي مازلت مغمضة العينين...ف فارس


فارس...هروح انادي الدكتور ذهب ثم رجع مع الدكتور والممرضة وجد غزل تقول


غزل...م محمود


فارس...محمود! بتقول محمود ليييه


فتحت غزل عينها اقتربت منها الممرضة واعدلت جلستها


الممرضة...كده احسن


غزل....اممم


الدكتور...إزيك


غزل....اهلا


الدكتور....تعرفي دول


نظرت غزل لهم وقالت


غزل...ايوة عرفاهم


الدكتور....عارفة الي قبل


غزل....اه


الدكتور...انتي كنتي فاقدة الذكراة


غزل.....اممم


الدكتور...طب فاكرة الي حصل


غزل....فاكرة قبل ما افقد الذاكرة


الدكتور....كويس وده بسبب انتظامك علي العلاج وإن ممكن من الصدمة وكده افتكرتي ورجعتلك الذاكرة


فارس...شكرا ي دكتور


خرج الدكتور والممرضة


فارس...هروح ادفع المصاريف ثم خرج من الغرفة


محمد...الف سلامة عليكي ي حبيبتي اي الي حصل


غزل...مش عاوزة احكي


محمد...طيب علي راحتك


مهران....الف سلامة عليكي ي بتي


غزل...الله يسلمك


عفاف...الف سلامة عليكي


غزل...شكرا


شمس...غزل انتي كويسة


غزل....اممم


شمس....متأكدة


غزل...اه


شمس....ماشي نسيبك ترتاحي


غزل....بابا عاوزاك متمشيش


مهران...طب نستأذن احنا


محمد...اتفضل


رحل كلا من  مهران وعفاف من المشفي وخرجت شمس من الغرفة تنتظر بالخارج حتي انتهاء حديثهم


عند فارس ذهب حتي يدفع المصاريف لكن لم يجد محفظته تذكر انه تركها عند جنات


فارس وهو يمسح علي وجهه....استغفر الله العظيم يارب


ثم خرج من المشفي وفي طريقه الي شقة جنات


بعد وقت وصل فارس فتحت له جنات


جنات....حبيبي جيت


فارس.....غوري من وشي مش ناقصك


جنات...ف ايه


فارس بصوت عالي....بسببك غزل عملت حادثة


جنات....كل العصبية دي علشان عملت حادثة علي فكرة انا مراتك زي ماهي مراتك


فارس...هه لو لقيتي الورقة الي تثبت ير.وح امك ثم اخذ المحفظة وخرج


جنات....قصده ايييه ثم دخلت غرفتها واخذت تبحث عنها لكن لم تجدها


جنات بصريخ....فاااااارس اااااه يابن الكل.ب


عند غزل


محمد....عاوزة ايه ي حبيبتي


غزل....عاوزة ابعد


محمد....ازاي


غزل....انت مش قولت لو حصلت حاجة هتبعدني عنه ومش هتخليه يعرف يوصلي


محمد.....)

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله من👈( رواية تزوجت العمدة) 

اضغط على اسم الروايه ☝️☝️☝️

 تكملة الروايه اضغط هناااااااا 





تعليقات

التنقل السريع