القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية درس يؤلم حقا البارت الثالث3 بقلم ميرا ابو الخير



رواية درس يؤلم حقا البارت الثالث3 بقلم ميرا ابو الخير

رواية درس يؤلم حقا البارت الثالث3




رواية درس يؤلم حقا البارت الثالث3 كامله وحصريه 


ال3 

قمر بكسرة و حاولت تكون هادية:  رجع طليقتك يا احمد وطلقني عشان عيالك. 

احمد بصدمة:  اييه يعني عاوزة تطلقي عشان اردها. 

قمر هزت راسها بنعم. 

احمد بهدؤء:  تمم انا موافق اردها عشان عيالها لكن طلاق مش هطلقك يا قمر. 

قمر بحزن ومسكت دموعها:  ليه انا لزمتي ايه دلوقتي اتجوزتني ارعي عيالك و رجعتنا تاني وهي عاوزك وانت بتحبها ودا باين انا اقعد ليه. 

احمد بحزن ودموع:  عشان مش... سكت شويه... قمر انا محتاجك في حياتي خاليكي ممكن. 

قمر بهدؤء:  تمم. 

ابتسم وباس ايديها وهي قامت داخلت اوضتها و انهارت. 

قمر بدموع:  مني لله ليه اتجوزتك وانا عارفه اني مجرد وسيلة يارب انا حبيته اوي وهو محبنيش الطف بيا يارب مليش غيرك.

بقلم ميرا ابوالخير. 

عند سهر. 

محمد بخبث:  اه مانتي مطلقة بقا و نتسلي سوا شويه. 

سهر بصدمة:  نعم. 

محمد بخبث:  انا بحب اتسلى هنقضي وقت حلو. 

سهر بغضب قفلت في وشه:  حيواااا"ن. 

امها بسخرية:  اي ادكي بومبة. 

سهر بغضب:  هوريه. 

امها:  طيب. 

سهر فونها رن... 

سهر باستغراب:  دا احمد. 

امها بفرحه:  ردي يا بت. 

سهر بتمثيل العياط:  ا الو. 

احمد بهدؤء:  هردك يا سهر بس طلاق قمر مش هطلقها تمم. 

سهر بفرحه وخبث:  موافقة دا انا حتي حبتها اوي. 

احمد:  تمم الصبح هردك سلام. 

قفلت معه وهي بترقص بفرحه:  هيردنيييي. 

امها بزغروطه:  محظوظة يا بت طول عمرك والزفتة التانية. 

سهر بمكر:  هنفذ خطتك وهغورها من سكتي 😈. 

امها بطبطبه:  جدعة تربيتي. 

بقلم ميرا ابوالخير.


تاني يوم. 

احمد بهدؤء:  اتفضلي يا سهر. 

سهر بتداخل الشقة بإبتسامة. 

قمر بهدؤء:  نورتي بيتك. 

سهر بخبث:  دا نورك يا قمر تعرفي قلبي انشرح لما شوفتك وحبيتك مووت. 

قمر بطيبة:  دا من ذؤقك. 

ابتسموا لبعض احمد بحمحمه:  هنزل الشغل مش عاوز مشاكل. 

قمر و سهر: طبعا. 

نزل احمد و قمر وسهر قعدوا. 

سهر بخبث:  احمد قالي انك كنتي مطلقة ومبتخلفيش مش كده. 

قمر:  وياترا قالك اني اخت محمد يلي انتي طلبتي تطلقي عشان تروحي له. 

سهر بصدمة: ا ايههه اخته. 

قمر بتقوم وتفتح الباب بيداخل محمد ومعه حد.. 

سهر بخوف وصدمه كبيرة جدا: انتو هتعملوا فيا ايههه. 

قمر........ 


يتبع.... 


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع