القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت ابن خالتي الفصل الرابع 4 بقلم دعاء تهامي



اسكريبت ابن خالتي الفصل الرابع 4 بقلم دعاء تهامي

اسكريبت ابن خالتي الفصل الرابع 4




اسكريبت ابن خالتي الفصل الرابع 4

كامله وحصريه 


#اسكريبت_ابن_خالتي_4✨🦋


عده وقت كانوا نقلوا دعاء اوضة عادية وابتدت تفوق من البنج 

ميرفت: دعاء انتي كويسة ي بنتي 

دعاء: اه كويسة ي ماما بس هو اي اللي حصل 

ميرفت: الزايدة كانت ملتهبه وشالناها 

دعاء: 😳يعني بقيت ناقصة ي ماما 

ميرفت هههه 😂ناقصة اي بس حتي وانتي تعبانه مش ساكته 

دعاء: مش بتقولي الزايدة شلتها 

محمد: حمدلله علي سلامتك ي لمضة 

دعاء: شايفة ي ماما حتي وانا تعبانه بيقولي ي لمضة 

ميرفت: مش هتصدقي كنا خايفين عليكي اد اي 

دعاء: يخليكم لبعض يارب بس انا لسه قاعدة علي قلبكم كتير اووي 

محمد: يديمك لينا 

دعاء: 🥺بابا ننا نفسي في مشاوي 

اياد: مشاوي اي ي استاذة انتي اكلك هيبقا زبادي وعصير 

دعاء: بس اش تعمل عليا دكتور انا مش بحب اكل المرضي ده 

اياد: يعني انا مش دكتور ولا ايه 

دعاء: لا طلعت غلط 

اياد: طب ارتاحي شويه عشان الجرح وابقا نتكلم بعدين ولو حاسة باي تعب قولي 

دعاء: ما اكيد هحس بالتعب يعني هحس بايه 

اياد: خلاص هديكي مسكن 

دعاء: اللهي تنستر 

اياد: هههه 😂

مسكن الحقنة وابتدا يعبيها 

دعاء: انت بتعمل اي 

اياد: هديكي مسكن 

دعاء: لا طبعا انتي اللي هتديني 

اياد: اه ما انا دكتور 

دعاء: واي يعني دكتور بس مش انت اللي هتديني الحقنة. 

اياد: هاتي ايدك بس انا هدهالك في الكانيولا 

دعاء: اه ماشي 

اياد: هتوجعك شويه 

دعاء: اه 

اياد: بالشفاء 

دعاء: تسلم 

اياد: تقدروا تروحوا انتوا دلوقتي ي خالتي وانت كمان ي عمي وانا هنا لو احتاجت اي حاجه 

ميرفت: لا انا مش هسيبها لوحدها 

اياد: روحي ارتاحي شويه هيا دلوقتي هتنام. وانا موجود

ميرفت: بس 

محمد: تعالي ارتاحي شويه وابقا نرجعلها تاني واياد موجود معاها. 

ميرفت: طب خد بالك عليها 

اياد: في عيوني 

مشي محمد وميرفت واياد قعد مع دعاء 

اياد: مش هتنامي 

دعاء: مش قادره من الوجع 

اياد: طب اي رايك اقعد معاكي 

دعاء: بتعرف تحكي حدوته 

جاب كرسي وقعد جمبها لا حدوته اي انا هقولك كان احساسي اي لما كنت بعملك العملية 

دعاء: هااااا 

اياد: شوفي ي ستي اول ما دخلتي العمليات حسيت كان روحي بتروح مني مكنتش قادر اعمل كده مع اني دكتور جراح وعلى طول بعمل عمليات بس اول مره استصعب اعمل حاجه 

دعاء: ليه 

اياد: عشان انتي حد غالي عندي اوي اه دايما بنتخانق من واحنا صغيرين بس دايما بفتكركل اما نتقابل ونتناكر واقعد اضحك علينا واد اي احنا بنبقا اطفال مع بعض 

دعاء: بجد 

اياد: ابتسم 😊وقالها بجد انتي سارقة كل تفكيري 

دعاء: احم اي الكلام التقيل ده انت بتستغل الفرصة 

اياد: مشاعري من ناحيتك مش مم النهارده بس يمكن حسيت بيها لما حسيت ان ممكن تروحي مني انا بحبك ❤

دعاء: 🥺وانا بحبك ي لوح 

اياد: بقا انا لوح 

دعاء: اه عشان مش بتحس وبارد كمان 

اياد: صدقيني انا كنت بحاول امنع نفسي من اني احبك وانك زي اختي بس مقدرتش طول السنين دي بحاول بس حبك كان بيكبر جوايا 

دعاء: وليه مصارحتنيش 

اياد: كنت خايف انك متكونيش بتحبيني 

دعاء: وطلعت بحبك 

اياد: وانا بموت فيكي ي دعاء قلبي ❤

😳اي اللي بيحصل هنا 

#يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع