القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ساتزوجك ولكن البارت الرابع 4 بقلم دنيا ثروت



رواية ساتزوجك ولكن البارت الرابع 4 بقلم دنيا ثروت

رواية ساتزوجك ولكن الجزء الرابع 4

رواية ساتزوجك ولكن الحلقه الرابعه4 كامله وحصرية 




رواية ساتزوجك ولكن الفصل الرابع 4 بقلم دنيا ثروت

-مات؟ 

زين = انتي السبب ياشهرزاد انتي السبب انتي السبب

شهرزاد بخو'ف=لا لا مش انا لا لا 

زين قرب منها ومسكها من  ايديها وبدأ يهزها = انتي السبب كلهم  ما' تو  بسببك. مراتي وصالح كلهم كلهممممم

وفجأه بدأت تصرخ بهستريا 

فتحت عينيها وهي بتصر'خ : مش انا لا مش انا لاااااا

نرمين دخلت الاوضه واتكلمت بعصبيه : اطلعي برا البيت ده اطلعيييي من هناااا 

شهرزاد مش بتبطل تصر' خ 

زين وكل اللي تحت شمعو وطلعو فورا 

قرب منها وهي بتبعد بخوف

زين بزعيق:اي اللي كنتيييييي بتعمليييييه فوووووق

نرمين بر' عب من نظرته ليها : انا. ان. انا كن.ت

زين بزعيق لدرجه كله اترعب منه حتيي شهرزاد : وانا مش قولت محدش هيقرب منهااااا كنتي اي فهمينييييي

زاهده قربت منه : اللي بتعمله كله غلط يازين وهتعرف غلطك في الاخر وبصت علي شهرزاد بقرق =انك تجيب بنت الشوارع وتتجوزها وكمان مش بنت شوارع وبس دي مش بنت بنو'د كمان

زين بصوت عالي: اخرسيييييييي

زاهده بصوت اعلي: انت بتعلي صوتك علي امك... البنت دي ملهاش قعاد هنا وتاخذها وتطلع بيها برا بيتي

زين بص عليها وقرب ليها واتكلم بخبث : بابا كان عارف صنفك كويس وكان عارف انك هتتجوزي بعده علطول وانتي عارفه انه كتب كل حاجه بأسمي وانا اللي من حقي امشيكي وكمل بتريقه = ياأمي  اتفضلو اطلعو برا كلكم برااااااا

شهرزاد  لسه بتصر'خ

زين   قفل باب الاوضه وقرب علي شهرزاد = اهدي. اهدي

شهرزاد اول مابصتله افتكرت كل حاجه زقته

زين  قرب منها ومسك ايديها جامد ورفع وشها ليه =هو انتي فاكره ان اللي عملته ده ليكي.. تؤ تؤ انا عملت كدا عشا انا لوحدي اتلذذ في عذابك وقرب منها لدرجه ان انفاسهم تقابلت =ده لسه حسابك كبير وضر'بها بالقلم بقوه لدرجه ان شفتاها نز'فت

شهرزاد بصتله بقرف =انت احقر واقذ' ر انسان ممكن اشوفه

زين قرب منها واتكلم بخبث =شكلك كدا عايزاني اعمل فيكي اللي اتعمل وقرب لودانها =بس المرادي مش صالح. المرادي انا 

ورفع راسه =ها قولتي اي. اي رايك 

شهرزاد ضر' بته بالقلم... 

زين اتعصب وقام = الظاهر كدا انك متر' بتيش كويسس

شهرزاد بعياط: انت اي يأخي حرام حرام عليك انت هتعمل بيا اي تاني حرام عليك وقامت مسكت السكي' نه الي جمبها وووووو💔

وهي بتصرخ وكل اللي تحت مش فاهمين حاجه 

ووووووو 

يتبع ✍️💔

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل موسوعة_القصص_والروايات 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا 


تعليقات

التنقل السريع