القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذكريات الفصل الخامس والسادس 5_6بقلم سلمي ابراهيم



رواية ذكريات الفصل الخامس والسادس 5_6بقلم سلمي ابراهيم

رواية ذكريات الفصل الخامس والسادس 5_6




رواية ذكريات الفصل الخامس والسادس 5_6 كامله وحصريه 


رواية ذكريات الحلقه الخامسه 

فضلنا انا وهو نبص لبعض انا وهو كدا وبعدين ...

ياسمين..بس...هو كدا مش بدري شويه 

ايمن..لا ولا بدري ولا حاجه ....اطلعي يبنتي عشان عاوز عمر فكلمتين كدا....وطلعت ياسمين

عمر.. اي التدبيسه دي يبابا...ينفع كدا يعني

ايمن..اه ينفع ...هى دي اللي انا عاوزها هي دي اللي هتصون بيتك وشرفك..مش الصايعه اللي عاوز تجيبهالي 

عمر.. متقولش عليها كدا لو سمحت ...

ايمن..هي البنت دي جاتلك امبارح امتا...

عمر..الساعه 12 تقريبا.....

ايمن..ومش مكسوف من نفسك ونت بتقول كدا...كلمها خليها تيجي عشان نخلص الموضوع دا معاها...اخلص...طلع عمر فونه ورن عليها وقالها وقفلوا...خلاص زمانها جايه.......

طلعت ياسمين اوضتها وهي مش مستوعبه اصلا..ازاي هتجوز عمر يعني انا معرفوش ...اي ياربي انا قلبت علي الروايات اللي بكتبها كدا لي...وهحبو بقا في الاخر وكدا ....ربنا يستر ولقت رقم غريب بيرن عليها فردت..الو

كريم..انا كريم...عامله اي 

.ياسمين بتوتر وعصبيه..انت عاوز ياض انت....

كريم..توء توء توء......كدا ازعل منك....انا عاوز اقابلك 

ياسمين..لا دا انت هبت منك عالاخر...اقفل يلا بدل ما ازعلك..انا بقيت خطيبه اخوك

كريم..نعم يختي....عمر مش هياخد مني وهتشوفي مش هسيبك..قفلت في وشه وقالت لنفسها..اي ياربي الغم دا ..هلاقيها منين ولا منين ووقفت في الشباك لقت عربيه في الشارع اللي جنبهم ونازله منها شهد وسايقها ولد كدا وبعدين شهد جات وخرجتلها ياسمين 

ياسمين..انتي كنتي فين...

شهد..اي دا..ونتي مالك انتي كنت فين....

ياسمين..شهد انا زي اختك الكبيره وعادي يعني دا مجرد سؤال...

شهد..لا بقولك اي..انتي عايشه معانا هنا كدا...ضيفه يعني مش قاعده علطول...ملكيش دعوه باي حد وبيا انا بالذات..عشان مزعلكيش

ياسمين..انا مش ضيفه يشهد ..دا بيت خالي وبيت جوزي قريب انشاءالله 

شهد بصدمه..انتي بتقولي اي ...جوز مين

ياسمين..انا وعمر كتب كتابنا الاسبوع الجاي.....سابتها شهد بعصبيه وطلعت وياسمين لنفسها..هو نا مالي فخوره اوي كدا ..كل شويه اقول كدا..

بعد كدا سمعت صوت كنزي تحت وبتزعق وبتقول..ماشي يعمر والله العظيم انا هوريك وهندمك علي كل دا 

عمر..كنزي انا بحبك انتي والله صدقيني انا متجوزها عشان ابويا ..اهدي بقا

كنزي..المهم انك هتتجوزها

عمر..هتجوزك انتي كمان بعد 3 شهور....

كنزي بدلع..بجد يموري...ولا بتسكتني 

عمر..بجد يحبيبتي والله......كنت سامعه الكلام دا وزعلانه جدا مش منو زعلانه عليه لانو وحش جدا...ونا مش هقبل انو يتجوز عليا انا اي اللي اللي يخليني اعمل في نفسي كدا..بس للاسف دا خالي وامي مش ممكن ترفض طلب لخالي...ربنا معايا بقا....عدي الاسبوع وجهه معاد الفرح واتعملي فرح كبير اوي وكان عمر بيرق*ص ويهزر معايا ولا كانو عمل حاجه زعلت اكتر انو ممثل حلو اوي كدا ..حكايتي مش ماشيه زي الروايات اللي بكتبها اوي...بس هنشوف اخرتها...اول ما صوت الموسيقي وقف وخلاص هنمشي ضربات قلبي زادت وخوفت اوي ومسك ايدي وروحنا الفيلا وطلعنا الاوضه بتاعتنا وكانت كبيره جدا ......

عمر..ادخلي غيري هدومك في الحمام...دخلت منغير ولا كلمه ولبست لبس النوم عادي هوت شورت اسود وتيشرت بنص كم ورفعت شعري لفوق ونا شعري طويل اوي واسود ونسيت خالص ان في راجل هيبات معايا ..خرجت بنيه سليمه خالص ...اول ما خرجت ياسمين وشافها فضل باصص عليها كانت قمر اوي وراحت عالسرير عشان تنام 

عمر..انتي راحه فين...

ياسمين..هنام في اي........بص عمر علي رجليها..افتكرت لبسها وقالت بصوت عالي ..ينهار اسود

عمر..بس قمر اوي......راحه فين انا خلاص شوفت

ياسمين..طب انت رايح تنام فين...مسكها عمر وحاوط خصرها..هو ا مش جوزك بردو ومن حقي انام جنبك و........

يتبع........



رواية ذكريات الحلقه السادسه 

قام عمر مسكها وحاوط خصرها وقرب عليها وقالها..هو مش انا جوزك ومن حقي انام جنبك...

ياسمين..والله جوزي فعلا....وزق*تو..ابعد عني يعمر....

عمر..نعم ...ازاي يعني انا من حقي أقرب منك طبعا ..انتي مراتي

ياسمين..اممم.مراتك اه .....اقسم بالله لو قربت مني مش هيحصلك خير 

عمر بصدمه..مالك يبنتي في اي

ياسمين بعصبيه..عمر..انت از*بل انسان انا شوفته فحياتي...لا ولا تاني ازب*بل انسان بعد عادل ..انتو الاتنين ماشاءالله...

عمر بعصبيه..انتي بتزعقيلي يبت انتي وبتشتميتي...متخلينيش اقلب عليكي

ياسمين..انت مش مكسوف من نفسك ونت عاوز تقرب مني وفي واحده تانيه انت واعدها بالجواز..

عمر ارتبك..لو قصدك علي كنزي انا وهي خلاص بعدنا عن بعض...

ياسمين بضحكه بسخريه..اه ..باماره لما قولتلها هتجوزك كمان 3 شهور....انت حق*ير ..واي يخليك تستني ..متتجوزها دلوقتي واخلص

مسكها عمر من شعرها جامد اوي....انتي بتقولي لمين الكلام دا يبت انتي

ياسمين وفاض بيها..بقولك انت ..انت وكل الرجاله خاين*ين...محدش فيكم يستاهل حب اي بنت ..يزبا*له

شد عمر شعرها اكتر..احترمي نفسك يبت انتي ...هتزعلي مني

ياسمين بألم..سيبني شعري هيتق*طع في ايدك..سيبني

عمر..انا هعلمك ازاي تطاولي عليا بالطريقه دي..ورماها عالسرير وقرب عليها 

ياسمين بخوف..عمر انت هتعمل اي......

عمر..مدام مش راضيه تسلميلي يبقي اخد حقي بقا.منا جوزك ..ولا اي

مسكت ياسمين مخده وحطيتها عليها..هو نت فعلا هتعمل كدة ونا مش موافقه..انت قذ*ر اوي

شال عمر المخده بعصبيه..انتي بتستفزيني اكتر..انا مش عاوز اعمل كدا....حاولت تهدي ياسمين لأنها خافت منو

ياسمين..خلاص يعمر..نام

عمر..بعد اي بعد ما عصبتيني...تعالي هنا ..وشدها عمر وكان لسه هي........حد خبط عالباب

عمر..ربنا رحمك من ايدي بس راجعلك

...حمدت ربنا ياسمين وهو قام يفتح الباب

شهد بتوتر..الحقنا يعمر كريم جهه تاني...وبابا مش هنا

عمر..شكلها هتيجي فيك انت يكريم......ونزل تحت عمر وكان كريم معاه مس*دس

كريم بجنون..هات فلوس يعمر.....

عمر بهدوء..كريم..امشي دلوقتي بدل ما وربنا هتزعل جامد...لبست ياسمين إسدال وخرجت تبص من فوق وشافها كريم

كريم..يعمر هرتكب جر*يمه انهارده هات الفلوس

عمر ..انا عاوزك ترتكب جري*مه ...اضر*ب في اي حد انت عاوزه....متخلص وقفت لي 

كريم..اه شكلك كنت مشغول مع مراتك الجامده...هي جامده اوي بصراحه 

عمر بعصبيه..بااس لحد كدا ورصيدك من الصبر خلص...قرب عليه عمر وضر*بو في وشه وقع منو المس*دس وفضل يضر*ب فيه جامد وكمل

عمر..انا بسكتلك بس عشان مش عاوز مشاكل ..إنما هتجيب سيره مراتي ..اقسم بالله هيكون اخر يوم في عمرك.. لو لمحتك بس بتبصلها تاني..غور فدا*هيه يلا..ورماه برا الفيلا ..وكانت ياسمين واقفه تتفرج علي كل دا ومبهوره بقوة عمر ودخلت بسرعه علي الاوضه غيرت لبسها لبجامه وغمضت عيونها عملت نفسها نامت....

دخل عمر الاوضه لقاها نايمه وقرب منها اوي عيونها رمشت 

عمر بضحكه..انا عارف انك صاحيه..متخافيش مش هقرب منك...انا طاقتي راحت اصلا

ياسمين..احسن والله ..يلا غوى نام عااكنبه

كان هيزعق عمر بس مسك نفسو لانو تعبان..حاضر...وراح نام عالكنبه 

الساعه تقريبا 2 بالليل قامت شهد من اوضتها اخدت شنطه وحطت فيها قم*يص نوم ولبس تاني وخرجت تتسحب من البيت في الوقت دا كانت خارجه ياسمين لأنها حست انها مخنوقه من الاوضه وشافتها وهي بتتسحب وخرجت من الفيلا 

ياسمين لنفسها..يترا راحه فين..انا مش مرتحالك خالص..ربنا يستر...

وصلت شهد لمازن واول ما دخلت البيت زن*قها في الحيطه وفضل يب*وس في رقبتها ويحسس علي جسمها كلو جامد 

شهد بضحكه..استني شويه...هغير هدومي طيب....بعد عنها مازن

مازن بخبث ونظره قذر*ه..طب بسرعه عشان انا علي اخري وهم*وت عليكي....

دخلت شهد لبست قم*يص نوم ابيض وكانت قمر جدا ..مقدرش يمسك نفسه مازن جري عليها وشالها ودخل بيها عالسرير وعمل معاها المح*رمات

عدي وقت كبير وكانت ياسمين مش جايلها نوم قبل ما شهد ترجع لكن الساعه جات 4 ولسه مجاتش..دخلت ياسمين الاوضه وحاولت تنام وبالفعل نامت ..صحي عمر الصبح بدري وكانت ياسمين نايمه..دخل غير هدومه في الحمام وخرج تاني وكانت صحيت هي ومرهقه جدا وباين عليها التعب وماسكه بطنها وبتتالم

عمر.. انا رايح الشركه

ياسمين بألم..ماشي....روح

عمر بقلق..مالك يبنتي حصلك حاجه.....مسكت ياسمين بطنها اكتر وحطت ايديها علي بوقها وجريت عالحمام..استغرب عمر جدا ..هو في اي ..دخل وراها..مالك يياسمين في اي

ياسمين بعدم وعي واغمي عليها..انا تعباا.............

عمر..ياااااسمين........

يتبع......

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع