القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت شيخي البارت التاسع والعاشر 9_10بقلم سماح


رواية أحببت شيخي البارت التاسع والعاشر 9_10بقلم سماح

رواية أحببت شيخي الجزء التاسع والعاشر 9_10





رواية أحببت شيخي الحلقه التاسعه والعاشره 9_10كامله 



احببت شيخى9

سلمى :انتى وصلتى 

شمس :اه على الباب 

بعد شوية الباب فتح ودخلت شمس 

شمس :ازيك يا حبيبتي انتى لوحدك ولا ايه

ميار :اه اصل خالتى راحت مشوار تعالى ندخل الاوضة اصل انا مش قادرة اقعد 

دخلت شمس الغرفة وأغلقت سلمى  الباب ورائها

شمس :انتى قلتى لية 

رامى :عشان ناخد راحتنا 

شمس :انت بتعمل اية هنا انا عايزة اروح 

كانت سلمى على الخط وسمعت كل ذالك وذهبت مسرعة لأسر وأخبرته بما حدث 

أسر: هاتى  العنوان بسرعة 

اعطتة سلمى العنوان وذهب هو مسرعاً

عند شمس افتح الباب انا عايزة امشى

ميار بكرة:لية بس يا شموسة خلى رامى يتسلى شوية 

ميار:باى بقا عايزة اخبار حلوة يا رامى 

شمس :لية تعملى فيا كدة 

ميار :عايزة تعرفى لية عشان بكرهك يا شمس الشخص إلى حبيتة قالى انتى متشرفنيش شوفى شمس ملتزمة وعارفة دينها أما انتى ولا حاجه 

وقدرة اخليكى تنسى ربك ودينك وتلبسى بناطيل 

عارفة مين الشخص دة كان حمزة اخوكى حبيتة اوى ورحت اعترفلة بحبى

عارفة قالى اية 

شمس :بصدمة حمزة 

ميار اه حمزة قالى انتى متشرفنيش تكونى مراتى كل شوية اشوفك مع ولد شكل غير لبسك وشعرك 

ارجعى لربنا كل دة مش هينفعك شوفى شمس ازاى ملتزمة انا عايز مراتى تبقا نسخة منها 

انا بقا خليتك نسخة منى 

شمس :انا عمرى مكنت زيك ممكن اكون بلبس بناطيل بس عمر شعرى مظهر ولا كلمت ولد 

ميار :رامى بقا هيحقق الحتة دى باى بقا وبعدين رامى دفعلى فيكى كتير بقلم سماح

تركتها ميار وذهبت ظلت شمس تبكى 

شمس :بالله عليك متقرب منى 

رامى : ازاى بس يا قلبى دنا تعبت على موصلت ليكى متخفيش انا هعاملك انك ملكة بس عايزك هادية واقترب منها

شمس كانت بترجع لورا وتبكى ابعد عنى ابوس ايدك 

اقترب منها رامى وشد طرحتها فظهر شعرها الطويل 

رامى الله ليكى حق تدراى الجمال دة 

كانت شمس تصرخ 

رامى على فكرة أنا كان ممكن اشربك حاجة بس انا بحب البنت الشرسةبقلم سماح 

فصرخى براحتك اصل انا مقولتش أن الاوضة عازلة للصوت 

كل ذلك وأسر على الخط يجن جنونة على حبيبتة

وصل أسر إلى المكان وفى دقائق كان قد صعد إلى الاعلى ولكنة ام يعرف اى شقة هيا 

وكان يبحث كالمجنون عنها تنزل إلى البواب 

أسر :فين شقت رامى 

البواب :معلش يا أستاذا في حاجه

أسر : بعصبية قولى فين شقتة شمس لو حصلها حاجه هوديك فى داهية 

البواب بخوف فى الدور الثالث رقم ٣

تركه أسر ورقد إلى الاعلى

ظل يدق الباب بشدة فتحت ميار لأنها كانت بداخل تسمع التلفزيون

دفعا أسر ورقد إلى الداخل عندما رأت ميار ذالك هربت من المنزل ذهب اسر إلى الغرفة المغلقة وحاول كسر الباب عدة مرات فتح رامى ظنا منة أنها ميار 

رامى بزعيق اية في اية دفعة أسر بشدة 

ودخل صدم من منظر شمس فكانت ملابسها ممزقة وشعرها مبعثر بطريقة يتضح أنه كان يمسكها منة 


احببت شيخى

البارت10صدم أسر بشدة من منظر شمس واتجة الى رامى يسدد لة العديد من اللكمات لم يقدر رامى على مواجهة أسر بسبب قوة أسر 

عند شمس كانت منكمشة على نفسها وتبكى بشدة 

اتجة إليها أسر وقام بخلع جاكته 

أسر وهو يغض بصرة:إلبسى دة 

أخذته منه شمس ببكاء وشكرته

أسر بغضب:يلا نروح هتفضل هنا انتى ازاى تيجى مكان زى دة لوحدك بقلم سماح 

نظرة شمس لرامى وجدته لا يتحرك من كثرة الضرب 

رفعت راسها لأسر وقالت ببكاء:انا كنت جاية ازور صحبتى عشان تعبانه مكنتش اعرف انها متفقة مع رامى عليا لومكنتش جيت كانوا وبكت بشدة

نظر إليها أسر بحزن :يلا يا شمس وذهب أمامها 

بعد قليل كانت شمس تركب مع أسر فى سيارة 

أسر :انا هاخدك على اى محل ملابس مينفعش تروحى كدة 

ذهب اسر إلى  أول محل ملابس قابله واشترى لها دريس وخمار

أسر لصاحبة المحل : هخلى المدام تيجى تلبسهم فى البروفة ممكن 

صاحبة المحل:اكيد اتفضل 

ذهب اسر لشمس وطلب منها أن تخفى ملابسها بالجاكيت الخاص به 

بعد نصف ساعة كانت شمس وأسر فى السيارة متجهين إلى المنزل 

شمس لأسر : شكراً 

نظر إليها أسر وجدها تبكى بصمت 

أسر : الحمد لله عدة على خير بطلى عياط واشكرى ربنا أنه نجاكى منهم 

لم تجيب شمس بل كانت شاردة 

بعد قليل وصل أسر لمنزل شمس وطلب منها النزول لم تجيب

أسر :شمس وصلنا عند بيت انزلى 

فاقت شمس من شرودها ونزلت بصمت 

عاد أسر إلى منزلة 

سلمى :شمس عامله اية يا أسر 

أسر:الحمد لله لحقتها وحكى لها ما حدث 

أسر:سلمى الموضوع دة مش عايزة ينفتح مع حد حتى مع نفسك تمام 

سلمى :اوعدك يا أسر الحمد لله عدة على خير

انا هبقا اروح اشوف شمس بكرة 

أسر بحزن على شمس : ماشى هروح انا الجامع سلام 

عند شمس دخلت الى غرفتها ولم تكن والدتها فى المنزل وظلت تبكى

عاد ولدت شمس وجدتها فى غرفتها تعجبت من قدومها الان ودخلت إليها وجدتها تبكى بشده 

والدتها بخوف :مالك يا شمس 

شمس بحزن :ماما انا وحكت لها كل شىء

والدتها بحزن على ابنتها: الحمدلله يا بنتى انك بخير انتى تبعدى عن البنت دى وانا هخلى ابوكى يشوف الموضوعة دة عشان ميتعرضوش ليكى تانى

شمس بحزن:انا مكسوفة من أسر اوى يا ماما انا قلتله الصبح كلام وحش وهو انقذنى 

والدتها :شمس انتى بعدتى عن ربنا ارجعى شمس بتاعت زمان انتى لازم تفكرى كويس فى مستقبلك عايزة تبقى كويسة ولا لاء 

وتركتها والدتها وذهبت أما شمس ظلت تفكر فى حديث والدتها .

شمس لنفسها:........

يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع