رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9 بقلم صباح سامي
رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9
رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9 كامله وحصريه
#البارت_التاسع
الظابط : مطلوب القبض علي مدام مها
يوسف : ليه ايه الحصل
الظابط :, بصفه أنها تبقي زوجه هاني الشناوي ، و مطلوب التحقيق معاها
هنا بصدمه : زوجه مين ؟ ، بابا مش متجوز غير واحدة ، انت غلطان دي حماتي
الظابط : انا مش غلطان تم التأكد من صحه الكلام
هنا قربت من مها :, ماما ولا اقولك مدام مها ، الكلام دا صح
مها نزلت راسها للأرض : هنا انتي مش فاهمه
هنا بصوت عالي : مش فاهمه ايه ، انا عايشه وسط شياطين ، انتوا مش بني ادمين ولا انتي ولا ابنك ، انا همشي من البيت دا فورآ
و طلعت تجري علي فوق
يوسف بص للظابط : انا هجبلك امي لحد عندك بس ملهوش لازمه تاخدوها بالطريقه دي ، امي ملهاش ذنب
الظابط : اسف ، لازم ناخدها بنفسنا ، دي أوامر
مها : خلاص يا يوسف
يوسف بحزن حقيقي قرب منها و حضنها : متخفيش انا هاجي دلوقتي وراكي و هفهم كل حاجه ، انا معاكي
مها بفرحه و دموع : ربنا يخليك ليا ، انا متأكدة أن ابني من جواة لسه كويس
*****************
هنا كانت بتلم هدومها فوق و بتبكي
هنا : بابا يعمل كدا ازاي ، هو اتجن ، اكيد جبروة بابا مستحيل يعمل كدا
يوسف : لا يعمل باباكي كان بيحب امي ، و كان بيحبك اكتر منها عشان كدا مقدرش يحكي
هنا : انت تخرس ، بابا عمرو ما يخون ماما
يوسف : وهي تخونه عادي ؟
هنا : انا مسمحلكش تكلم عنها ، ماما عمرها ما خانته
يوسف : عمر ما الخيانه يا هنا بتقتصر علي الراجل و الست ، الخيانه هي الغدر الطمع اوقات، اللعب بالناس
هنا : ماما ولا حاجه من دول ، هو غلط ف حقها اوي و ف حقي انا كمان
يوسف مدلها ايدو : تعالي معايا المشوار هحكيلك كل حاجه و هسيبك وهروح لأمي ، و بعدها عاوزة تمشي ، امشي يا هنا
..........................
ثريه بتوتر : الو ، الو انت يا زفت بقالي ساعه برن
محمد بتناكه : خير
ثريه : قبضوا علي مها ، عرفو أنها مراته
محمد : عرفتي منين و ايه المشكله
ثريه : ايه المشكله ، أنا خايفه حاسه ان فيه حاجه غريبه هتحصل قريب ، يوسف خرج براءة وهما بيدورو علي القا*تل
محمد : وانتي خايفه ليه وهو فيه دليل
ثريه و افتكرت السكينه الاتقت*ل بيها الخبتها ف ضهر الجنينه : لا مفيش كل حاجه اتحرقت
محمد : طيب متقلقيش و بعدين مها مراته التانيه ، القت*لته عشان فلوسو بعد ما عرفت انها حامل منه ايه رءيك ؟
ثريه بفرحه : دماغك سم عجبتني ، انا مستنياك بليل تجيلي
محمد : احبك انا كدا
****************
"عند المقابر"
هنا بخنقه : ايه الجابنا هنا ، ناوي تخلص عليا
يوسف : هحكيلك كل حاجه قدامه ، انا عاوزك تواجهي الحقيقه
هنا : مش هقدر ، مش عاوزة ، انت ليك عين يا بجح تيجي هنا
يوسف شدها من ايديها و وداها لمكانه .
يوسف : انا يا هنا من اول ما كبرت وانا كل يوم اتألم من صريخ امي و ابويا ليل و نهار ، لحد ما عرفت ، عرفت أن الراجل دا كان يبقي حب والدتي زمان و أنه السبب ف كل حاجه لان ماما مقدرتش تحب ابويا زي محبها ، ابويا مات بقهرته بسببه هو ، بسبب أنه حاول كتير ، وهي عمرها ما قدرت ، و مسافه ما مات
"ف الماضي"
مها بتكلم ف التلفون : انا كمان لسه بحبك ، بكرة هشوفك ف بيتنا ، طيب خلاص خلاص متقلقش ، لا يوسف هيكون ف الشغل و بعدين مش بيسالني اطمن
كان واقف يسمع كل حاجه من ورا الباب
"ف الحاضر"
يوسف بدموع : لما روحت شوفتها دخلت الشقه معاه ، متخيلتش أن امي توصل للمرحله دي ، لحد ما عافرت و عرفت هو مين ، و قررت اني لازم هن*تقم منه !! ،. قررت اني لازم هاخد كل أملاكه ، و لازم اذله زي ما خلي ابويا يعاني زمان
هنا : و والدتك ملهاش ذنب بريئه
يوسف : ليها ذنب زيه زيها بظبط ، لحد ما انتي دخلتي ، مكنتش عاوز انتق*م منك صدقيني ، بس كان فرصه ذهبيه اني اتجوز بنته بكل حب و اخدعه ، و كان سببي الاول لما شوفتك ، انتي شبها يا هنا ، مقدرتش تفارق عنيا كل السنين دي ، بعترف أن ممكن اكون مش بحبها ، بس الكسرة السبتهالي لسه معلمه فيا لحد دلوقتي و شاور يوسف علي قلبه ، هنا قلبي بيوجعني كل لحظه بشوفك فيها ، بتوجعيني ، بحس انك دايما هتسبيني و تمشي زيها
هنا بدموع : حرام عليك ، ضيعت سنتين من عمري ، ظلمتني و قت*لت ابويا ، يا شيخ اقولك ايه بس و مطلوب مني اصدقك
يوسف : هنا انا والله العظيم ما قتلته
هنا : بردو بتحلف كان قدامي ، قدامي
يوسف : انا كنت قايل لمحمد أنه لما اتصل بيك هيكون تهديد ، معرفش محمد راح ليه ولا نفذ ليه ، و كمان محمد معهوش غير س*لاح ، ابوكي مات بط*عنات بالسك*ينه ، صدقيني انا حاسس أن فيه حاجه غلط ، ساعديني
هنا بدموع : كداب ، عاوز تضحك عليا تاني
يوسف مسكها من ايديها جامد : بصيلي ، بصي لعيني فيه نظرة كدب واحدة شيفاها ، بصيلي
هنا بصتله بدموع : انا تعبانه يا يوسف ، زي انت حاسس انك مكسور من جواك ، انا حاسه ان حد اخد قلبي قطعه و رماة علي الأرض قصادي ، انا لو عليا اق*تلك ، بس طول عمري ضعيفه و مبعرفش اعمل حاجه
يوسف ضمها بالعافيه : انا هحاول اصلح كل حاجه ، بس لازم اعرف هاني اتقتل ازاي ، لازم
هنا وهي بتحاول تبعد : عرفتها ازاي .
..............
"ف الماضي "
ياسمين : هتخرس ولا اديك بالشبشب
الجرسون : هو انا اكلمت
ياسمين : و هو انت كدا متكلمتش لما تعاكس الزبائن ، دا انا جايه اشرب قهوة و شيشه و قاعدة ف حالي
الجرسون : انا اسف
ياسمين : ولا اسف ولا بتاع غور ف داهيه ، انا ماشيه
و جايه تمشي اتخبطت ف يوسف
ياسمين : مش تحاسب يا متخلف انت
يوسف : انا بردو ال متخلف و احترمي نفسك ، لسانك الطويل دا تعمليه مع كلو ، انا لا
ياسمين : كنت مين يعني
يوسف : تحبي اعرفك انا مين
ياسمين : معنديش وقت ليك ،و سابته ومشيت .
"ف الحاضر"
يوسف : عجبتني ، عرفتها اتصاحبنا وقفت جمبها، عرفت انها عايشه لوحدها من غير أهل ، بس عرفت انها مدمنه ، و أن حياتها بايظه ، حبيتها اكتر بكتير لما عرفت بالعكس مكرهتهاش ، قررت اني لازم احاول بكل الطرق عشان تبقي البنت العاوزها
هنا : وهي حبيتك ؟
يوسف : للاسف لا ، كانت معتبراني اخ ، بس انا مكنتش اعرف ولا عمرها صارحتني ، لما حد ما جه اليوم دا
هنا : يوم ايه
يوسف :......
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق