القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9 بقلم صباح سامي




رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9 بقلم صباح سامي

رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9



رواية عشقت قاتل ابي البارت التاسع9 كامله وحصريه 

#البارت_التاسع

الظابط : مطلوب القبض علي مدام مها 

يوسف : ليه ايه الحصل 

الظابط :, بصفه أنها تبقي زوجه هاني الشناوي ، و مطلوب التحقيق معاها 

هنا بصدمه : زوجه مين ؟ ، بابا مش متجوز غير واحدة ، انت غلطان دي حماتي

الظابط : انا مش غلطان تم التأكد من صحه الكلام 

هنا قربت من مها :, ماما ولا اقولك مدام مها  ، الكلام دا صح 

مها نزلت راسها للأرض : هنا انتي مش فاهمه 

هنا بصوت عالي : مش فاهمه ايه ، انا عايشه وسط شياطين ، انتوا مش بني ادمين ولا انتي ولا ابنك ، انا همشي من البيت دا فورآ 

و طلعت تجري علي فوق 

يوسف بص للظابط : انا هجبلك امي لحد عندك بس ملهوش لازمه تاخدوها بالطريقه دي ، امي ملهاش ذنب 

الظابط : اسف ، لازم ناخدها بنفسنا ، دي أوامر 

مها : خلاص يا يوسف 

يوسف بحزن حقيقي قرب منها و حضنها : متخفيش انا هاجي دلوقتي وراكي و هفهم كل حاجه ، انا معاكي 

مها بفرحه و دموع : ربنا يخليك ليا ، انا متأكدة أن ابني من جواة لسه كويس 

*****************

هنا كانت بتلم هدومها فوق و بتبكي

هنا : بابا يعمل كدا ازاي ، هو اتجن ، اكيد جبروة بابا مستحيل يعمل كدا 

يوسف : لا يعمل باباكي كان بيحب امي ، و كان بيحبك اكتر منها عشان كدا مقدرش يحكي 

هنا : انت تخرس ، بابا عمرو ما يخون ماما 

يوسف : وهي تخونه عادي ؟ 

هنا : انا مسمحلكش تكلم عنها ، ماما عمرها ما خانته 

يوسف : عمر ما الخيانه يا هنا بتقتصر علي الراجل و الست ، الخيانه هي الغدر الطمع اوقات، اللعب بالناس 

هنا : ماما ولا حاجه من دول ، هو غلط ف حقها اوي و ف حقي انا كمان 

يوسف مدلها ايدو : تعالي معايا المشوار هحكيلك كل حاجه و هسيبك وهروح لأمي ، و بعدها عاوزة تمشي ، امشي يا هنا 

..........................

ثريه بتوتر : الو ، الو انت يا زفت بقالي ساعه برن 

محمد بتناكه : خير

ثريه : قبضوا علي مها ، عرفو أنها مراته 

محمد : عرفتي منين و ايه المشكله 

ثريه : ايه المشكله ، أنا خايفه حاسه ان فيه حاجه غريبه هتحصل قريب ، يوسف خرج براءة وهما بيدورو علي القا*تل 

محمد : وانتي خايفه ليه وهو فيه دليل

ثريه و افتكرت السكينه الاتقت*ل بيها الخبتها ف ضهر الجنينه : لا مفيش كل حاجه اتحرقت 

محمد : طيب متقلقيش و بعدين مها مراته التانيه ، القت*لته عشان فلوسو بعد ما عرفت انها حامل منه ايه رءيك ؟ 

ثريه بفرحه : دماغك سم عجبتني ، انا مستنياك بليل تجيلي 

محمد : احبك انا كدا 

****************

"عند المقابر"

هنا بخنقه : ايه الجابنا هنا ، ناوي تخلص عليا 

يوسف : هحكيلك كل حاجه قدامه ، انا عاوزك تواجهي الحقيقه 

هنا : مش هقدر ، مش عاوزة ، انت ليك عين يا بجح تيجي هنا 

يوسف شدها من ايديها و وداها لمكانه .

يوسف : انا يا هنا من اول ما كبرت وانا كل يوم اتألم من صريخ امي و ابويا ليل و نهار ، لحد ما عرفت ، عرفت أن الراجل دا كان يبقي حب والدتي زمان و أنه السبب ف كل حاجه لان ماما مقدرتش تحب ابويا زي محبها ، ابويا مات بقهرته بسببه هو ، بسبب أنه حاول كتير ، وهي عمرها ما قدرت ، و مسافه ما مات 

"ف الماضي" 

مها بتكلم ف التلفون : انا كمان لسه بحبك ، بكرة هشوفك ف بيتنا ، طيب خلاص خلاص متقلقش ، لا يوسف هيكون ف الشغل و بعدين مش بيسالني اطمن

كان واقف يسمع كل حاجه من ورا الباب 

"ف الحاضر" 

يوسف بدموع : لما روحت شوفتها دخلت الشقه معاه ، متخيلتش أن امي توصل للمرحله دي ، لحد ما عافرت و عرفت هو مين ، و قررت اني لازم هن*تقم منه !! ،. قررت اني لازم هاخد كل أملاكه ، و لازم اذله زي ما خلي ابويا يعاني زمان 

هنا : و والدتك ملهاش ذنب بريئه 

يوسف : ليها ذنب زيه زيها بظبط ، لحد ما انتي دخلتي ، مكنتش عاوز انتق*م منك صدقيني ، بس كان فرصه ذهبيه اني اتجوز بنته بكل حب و اخدعه ، و كان سببي الاول لما شوفتك ، انتي شبها يا هنا ، مقدرتش تفارق عنيا كل السنين دي ، بعترف أن ممكن اكون مش بحبها ، بس الكسرة السبتهالي لسه معلمه فيا لحد دلوقتي و شاور يوسف علي قلبه ، هنا قلبي بيوجعني كل لحظه بشوفك فيها ، بتوجعيني ، بحس انك دايما هتسبيني و تمشي زيها 

هنا بدموع : حرام عليك ، ضيعت سنتين من عمري ، ظلمتني و قت*لت ابويا ، يا شيخ اقولك ايه بس و مطلوب مني اصدقك 

يوسف : هنا انا والله العظيم ما قتلته 

هنا : بردو بتحلف كان قدامي ، قدامي 

يوسف : انا كنت قايل لمحمد أنه لما اتصل بيك هيكون تهديد ، معرفش محمد راح ليه ولا نفذ ليه ، و كمان محمد معهوش غير س*لاح ، ابوكي مات بط*عنات بالسك*ينه ، صدقيني انا حاسس أن فيه حاجه غلط ، ساعديني 

هنا بدموع : كداب ، عاوز تضحك عليا تاني 

يوسف مسكها من ايديها جامد : بصيلي ، بصي لعيني فيه نظرة كدب واحدة شيفاها ، بصيلي 

هنا بصتله بدموع : انا تعبانه يا يوسف ، زي انت حاسس انك مكسور من جواك ، انا حاسه ان حد اخد قلبي قطعه و رماة علي الأرض قصادي ، انا لو عليا اق*تلك ، بس طول عمري ضعيفه و مبعرفش اعمل حاجه

يوسف ضمها بالعافيه : انا هحاول اصلح كل حاجه ، بس لازم اعرف هاني اتقتل ازاي ، لازم 

هنا وهي بتحاول تبعد : عرفتها ازاي .

..............

"ف الماضي " 

ياسمين : هتخرس ولا اديك بالشبشب 

الجرسون : هو انا اكلمت 

ياسمين : و هو انت كدا متكلمتش لما تعاكس الزبائن ، دا انا جايه اشرب قهوة و شيشه و قاعدة ف حالي

الجرسون : انا اسف 

ياسمين : ولا اسف ولا بتاع غور ف داهيه ، انا ماشيه 

و جايه تمشي اتخبطت ف يوسف 

ياسمين : مش تحاسب يا متخلف انت 

يوسف : انا بردو ال متخلف و احترمي نفسك ، لسانك الطويل دا تعمليه مع كلو ، انا لا 

ياسمين : كنت مين يعني 

يوسف : تحبي اعرفك انا مين 

ياسمين : معنديش وقت ليك ،و سابته ومشيت .

"ف الحاضر" 

يوسف : عجبتني ، عرفتها اتصاحبنا وقفت جمبها، عرفت انها عايشه لوحدها من غير أهل ، بس عرفت انها مدمنه ، و أن حياتها بايظه ، حبيتها اكتر بكتير لما عرفت بالعكس مكرهتهاش ، قررت اني لازم احاول بكل الطرق عشان تبقي البنت العاوزها 

هنا : وهي حبيتك ؟

يوسف : للاسف لا ، كانت معتبراني اخ ، بس انا مكنتش اعرف ولا عمرها صارحتني ، لما حد ما جه اليوم دا 

هنا : يوم ايه 

يوسف :......

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع