القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 15-16-17بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله)

 

رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 15-16-17بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله) 







رواية الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه الفصل 15-16-17بقلم مني عبدالعزيز (جديده وحصريه وكامله) 

الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه 

بقلم مني عبدالعزيز 

الفصل  الخامس عشر

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

عزرا ايتها الحياة سأعيش حياتي لنفسي ولمن يبادلي

 مشاعر المحبه الصادقه لن تتوقف الحياة 

سابكي علي حالي واحوالي فقتو معني الحياة مع

 المفروض تكون ملجئ وأماني اه من زمن غدر

 واه من ايام عذابي 

..................

في منزل البيطار

مروان عادل يابني مالك فيك ايه من وقت ما رجعت

 مش علي بعضك وايه رايك في كلام احمد بيه 

عادل كلام ايه ال قاله احمد 

ياسمين ااحمد عاوز يجوز بنت منقبه ومشفش غير 

عينيها ولا كمان عاوز جواز علي طول 

احمد في ايه مالكم هو يجوز يست فازلين ياست

 كتونيل عشان حضرتك وماما عوزنها ياما أنا اجننت

 أنا ال هجوز مش حضرتك ولا أنا عيل في الروضه هتختارولي شريكه حياتي 

عادل ايه حكايه فازلين وكتونيل دول مش فاهم 

سهام اسمهم جرمين وجاسمين بنات رويه 

صحبتي ومرات سامح شريك خالك بنات قمرات 

احمد والله ما بحبش مراتي تكون سلعه الكل يشوفها

 أنا عاوز مراتي ليا وبس تكون برة بيتي محترمه ومش

 يبان منها ايد ولا رجل وفي بيتي تلبسلي أنا اخر موضه  

عادل فعلا كلامك صحيح يا ابوحميد أنا كمان راي من رأي احمد يا امي الجواز مش جمال وبس ولا لبس علي الموضه ولا سيده اعمال حضرتك لا كنتي سيدة أعمال ولا ليكي

 في شغلنا بالرغم انك خريجه الجامعه الامريكيه 

الا انتي فضلتي بيتك وجوزك وولادك 

الام انتم احرار أنا نفسي افرح بيكم وأشوف ولادكم

 قبل ما اموت 

الكل بعد الشړ عنك يا ست الكل ربنا يديكي طولت

 العمر وتفرحي بولاد ولادنا 

مروان سيبيهم برحتهم يا ام عادل هما احرار 

ياسمينا وهي تحتضن احمد مرسي يا ميدوا العربيه 

تجنن والديكور الجديد روعه 

احمد مرسي يا حببتي عجبك متاكد 

عادل الي قولي يااسطي حميد اخبار الشغل بالورشه ايه 

احمد وهو يسعل من الشرقه اثر كلام عادل وتلميحاته 

الحمد لله الشغل ميه ميه واول مرة القي نفسي في

 حاجه بحبها وبفكر استمر بالشغل هناك هنظم الشغل

 بين المصنع والورشه 

الاب فهموني في ايه 

عادل الباشا وهو يشير الي احمد حتت بنت فتحه

 ورشه ميكانيكا عملت معاه شرط وفازت عليه وشغلته 

عندها بالورشه ولقبه الاسطي حميد اسمها ايه الاسطي 

بندق ولا ايه يااحمد باشا

الاب انت اټجننت يااحمد ازاي تسمح لبنت متسواش 

تعمل معاك كده 

احمد بابا لو سمحت أنا مش عيل عشان ينضحك 

عليا ده كان  تحدي وهي كسبته بجدارة وانا ال حطيت الشرط بنفسي ومكنش ينفع ارد في كلامي وابقي عيل

 في نظر الموجودين وفعلا أنا أول مرة في حياتي

 ألقي نفسي في حاجه حببها وكل يوم بكتشف اني لسه بتعلم وبفضل الورشه وال اتعلمته فيها في المده البسيطه أنا عملت القسم الجديد في المصنع ال خاص بتجديد العربيات المستعمله والقديمه واظن حضرتك شفت في اجتماع مجلس الإدارة الاخير كل الاعضاء موفقين علي الفكرة بعد متاكدوا بوجهة نظري الا هو كلام الاسطي بندق زي عادل ماقال كل كلمه قلتها ساعتها كنت سامعها منها يومها 

عادل بابا أنا هسافر بكرة أن شاء الله انجلترا لانهاء 

الصفقه الجديده وهرجع الخميس عشان فرح رفعت 

الاب توصل بالسلامه يا بني 

عادل تصبحوا علي خير 

صباحا في منزل أمير

استيقظت سندس وأدت فرضها وتوجهت الي غرفة

 والدها للاطمئنان عليه 

سندس بابا بابا حضرتك لسه تعبان 

أمير صباح الخير يا قلب بابا لا ياحببتي الحمد لله أنا كويس 

سندس الحمد لله أنا هحضر الفطار وأصحي زمزم وهمشي اروح التدريب 

أمير ربنا يبارك لي فيكي انتي وأخواتك يا حببتي 

خرجت سندس متوجهه إلي غرفه زمزم 

سندس زمزم اصحي يلا أنا هحضر الفطار وأروح

 التدريب و ابق افطري انتي وبابا وبلاش تنزلوا

 الشغل النهارده وارتاحوا مجتش من يوم 

زمزم فعلا انا محتاجه ارتاح جسمي مكسر وانتي

 هتمشي من غير فطار 

سندس أنا صايمه النهارده الاثنين 

زمزم تقبل الله يلا أنا هقوم اصلي وهاجي اساعدك 

خرجت سندس وتوجهت الي المطبخ لتجهيز الفطار 

وبعد قليل وضعت الفطار علي الطاوله وذهبت لي 

غرفتها لتجهيز نفسها للذهاب الي التدريب 

عوده الي فؤاد

بات فؤاد وجده في المشفي التي ذهبت اليها عنبر بعد إصابتها بحاله هياجان وكادت ټنتحر اتصل الطبيب المعالج لها علي فؤاد وطلب منه الحضور الي أمر هام جدا 

اثر الجد أن يذهب معه والا يتركه وحده وصل فؤاد والجد المستشفي وقابلوا الطبيب الذي أخبرهم بمحاوله انتحارها وحدوث اڼهيار عصبي حاد لها اصبها بحاله هستيريا شديده 

نصحهم الطبيب بدخولها قسم الخاص بالعلاج النفسي حتي لا تحاول الاڼتحار مرة أخري بات فؤاد وجده للصباح لاصتحابها للعرض علي الطبيب النفسي لاتخاذ القرار

 بدخولها قسم الامړاض النفسيه و العصبيه 

فؤاد جدوا اتفضل حضرتك انت ارجع البيت انت طول

 الليل مانمتش ولا اخت علاجك 

الجد متقلقش يابني أنا الحمدلله

كويس نطمن عليها ونرجع سوا البيت 

فؤاد ربنا ميحرمنيش منك ياجدوا لولاك مش عارف

 كان ممكن يحصل ايه 

الجد ربنا يباركلي فيك انت وبنات عمك وسيف ابن

 عمتك انتم سندي وفخري 

فؤاد ربنا ميحرمن منك ياجدوا يرن الفون الخاص

 به ويبتسم زمورد ال بتتصل 

الجد رد عليها 

فؤاد صباح الجمال علي زموردة قلبي 

زمورد صباح الخير متصلتش عليا بالليل ولا صبحت 

عليا  فؤاد حقك علي قلبي يا زموردة قلبي 

الطبيب فؤاد بيه لو سمحت لازم ننقل المدام القسم

 النفسي حالتها كل مادا ما بتذيد وبتدهور 

فؤاد وهويغلق الفون قبل أن يخبر زمورد شوف ال صح واعمله يادكتور 

الطبيب تمام كده حضرتك اتفضل انهي الاوراق 

انهي فؤاد الاوراق وتم نقل عنبر الي القسم النفسي 

وهي تهزي وتضحك بهستريا

مصطفي انتفض خوفا علي ابنه وحفيدته بعد ما قام بالاتصال بهم ولا يوجد رد مصطفي وهو يمس علي قلبه والدموع تنهمر من عينيه وكاد أن أن يسقط أرضا لولا 

يد فؤاد 

فؤاد متقلقش ياجدوا أن شاء الله مفيش حاجه

 أنا هتصل علي سندس واطمن عليهم لو في حاجه

 اقدر الله حصلت كان جانا اتصال 

الجدوهو ينظر إلي فؤاد وعينيه ملائه بالدموع يارب

 يابني مشفش فيكم حاجه وحشه 

فؤادمتصلا علي سندس 

فؤاد الو ايوه ياسندس طمنيني عنكم عمي وزمزم

 أخبارهم ايه 

سندس في ايه يافؤاد الحمد لله بخير خدش بسيط 

في راس بابا وزمزم كدمات بسيطه بجسمها من

 انقلاب العربيه 

انهي فؤاد الكلام مع سندس وطمأن الجد 

الجد الحمد لله رب العالمين احمد واشكر فضلك يارب 

فؤاد وهو قلبه ېتمزق كان يتمني أن يكون كلام أمه غير صحيح وأنها لم تصيب عمي وعائلته بازي الحمدلله ياجدوا يلا نروح نطمن عليهم وفي الطريق نعدي علي زمورد ومرات عمي ونروجعهم معانا 

الجدوهو مشفق علي حفيدة يلا يابني ربنا يريح بالك 

فؤاد محاولا رسم ابتسامه علي وجهه يارب ياجدوا 

فؤاد شاردة فيما حدث و يتوقع رد فعل عمه وبناته بعد معرفه ما قامت به أمه ونظرة الاتهام التي سوف تلاحقه فؤاد وقلبه يتالم ويقطر دما ڼزيف جرحه عميق لن يشفي بسهوله وصلوا الي المنزل وتوجهوا الي شقه أمير للاطمئنان عليه 

سلم فؤاد علي عمه واطمن عليه وصعد إلي شقته رانيا نفسه علي السرير وهو ېصرخ ويبكي لعل البكاء يجلي ۏجع قلبه

الاسطي بوسه واختها الميكانيكي المنقبه 

بقلمي مني عبدالعزيز 

الفصل السادس  عشر والسابع عشر

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

اذا كان الأمر بيدي لاخفيت إنهيار دموعي عن الجميع 

ولكن سحقا لتلك العين التي تفصح ما تخفيه القلوب 

أحدهم حطم قلبا واحړق عمرا وزرع خيبه ومضي

 لن يحزنني  شيئا فكل ما بداخلي ماااااات اه من

 قلب انكوي من القرب قبل البعد 

...................

صباحا في بيت البيطار

استيقظ عادل بعد ليله مشحونه من الأحداث انتهت ببطله أحلامه المهلكه التي ألهبت مضجعه وارقت منامه واحيت بداخله شعور غريب عليه خليط من غيرة كلما تخيل أحد ممكن أن يراها غيرة وشوق يريد رؤيتها في كل وقت  

فاق أمير أثناء دخول أخته 

ياسمينا صباح الخير يادولا قوم بطل كسل فاضل 

ساعتين علي معاد الطيارة 

عادل هقوم اخد شور والحق 

اروح المصنع في أوراق مهمه لازم أخدها 

خرجت ياسمينا عادل محدثا نفسه قال منك لله ياسندس جننتني طول الليل اعمل فيكي ايه بس اااه لو اشوفك دلوقتي والله اطلع عليكي كل ال عملتيه فيه طول اليل وعند ما تخيل ما قد يحدث ذهب مسرعا للحمام ليطفي جسده المشتعل بالماء البارد لعله يطفئ الڼار بعد مده خرج عادل بعد ما انتهي من ارتداء ملابسه وعبارة عن بنطال جنز وتشيرت ظهر عضلات صدرة وقوة زراعيه 

خرج عادل متوجه الى غرفه الجلوس ليجد والديه واخته منتظرينه للسلام عليه قبل أن يسافر 

الام مش هطفطر يا عادل قبل ما تسافر عادل هفطر في الطيارة أن شاء الله في ورق مهم لازم اعدي علي

 المصنع اخده وانا في طريقي للمطار 

خرج احمد مسرعا لمصنع BR للسيارات ليري من اقلقت منامه واشعلت جسده ورفرف لها قلبه 

قبل وصوله المصنع اتصل علي رفعت 

عادل رفعت المتدربين وصلوا 

رفعت طيب قول صباح الخير الاول 

عادل اخلص يا زفت سالت سؤال ترد وانت ساكت 

رفعت هههههههههههه ايه أعم ارد وانا ساكت 

عادل  ابو تقل دمك ياشيخ انطق جم ولا لسه 

رفعت ايوة جم وشغالين مع العمال تحت إشراف

 المهندس علاء والمهندس محمد وانا بتبعهم 

مين المشرف على سندس نطق اسمها واشټعل جسدة

 مرة أخرج عادل في نفسه لا انا بقت حالتي صعبه لازم اشوف حل أنا اخاڤ اكون معاها بمكان واحد 

رفعت رحت فين يا بني بكلمك مش بترد عليه 

عادل أنا قربت علي المصنع اطلع المكتب

القي المهندسه دي جوة المكتب 

رفعت مبلاش ياعادل شيل البنت دي من دماغك 

عادل نفذ ال قلتلك عليه وانت ساكت 

ذهب رفعت الي المكان المخصص لسندس وهيام 

رفعت بشمهندسه سندس ياريت تطلعي الإدارة فوق

 مكتب المدير العام لأمر هام 

سندس  أنا ليه في حاجه حصلت 

رفعت من غير نقاش اتفضلي يا انسه نفذي المطلوب منك 

ذهبت سندس بعد ما عدلت من ملابسها وذهبت الي

 الإدارة بعد ما وصف لها رفعت مكان المكتب 

وصلت سندس امام المكتب وجدت السكرتيرة تشير 

لها بالدخول 

دقهت  الباب عدة مرات واتاها الرد بالدخول دخلت

 سندس الي الداخل وتركت الباب مفتوح 

عادل لوسمحتي اقفلي باب المكتب أنا مش هكلكك

 هما كلمتين وبس هقلهملك وتمشي علي طول 

سندس وهم الكلمتين دول ما ينفعوش يتقالوا والباب مفتوح 

عادل قام من مكانه واتجه ناحيه الباب واغلقه پعنف 

عا دل أنا لما أقول كلمه تسمع فاهمه متفكريش كتير فاهمه 

سندس پغضب لا مش فاهمه انت مين عشان تقول

 فاهمه ولا لا 

عادل أنا رئيس مجلس الإدارة وجوزك المستقبلي 

أن شاء الله قال الأخيرة هامسا 

سندس طظ يا رئيس مجلس الإدارة مالكش انت

 تؤمرني كده انا كل ال بيني وبينك التدريب وبس 

لا ليك تؤمر ولا تتحكم 

عادل في نفسه قريب قوي أن شاء الله هأمر وهتحكم 

برحتي 

سندس ممكن اعرف حضرتك مستدعيني ليه ايه 

الأمر الخطېر ال معاليك طالباني عشانه 

عادل انتي ناسيه عملتي فيا ايه امبارح والبهدله

 ال بهدلتهالي 

سندس مستهزئه والله منقصتش لايد أو رجل

 شيفاك زي القرد واقف قدامي  

عادل بنت انتي اتعدلي قرد أنا قرد 

سندس بنت لما تبتك 

عادل وهو يذهب في اتجاهها وممسك يبدها وباليد الأخري رفع نقابها ونزل علي شفاها يلتهمها فاق علي الم اسفل بطنه وضربه برأسها في أنفه ڼزف بالحال وعضه بيده 

عادل ااه يخربيتك قضيتي علي مستقبلي يابت العضاضه والله ما انا سيبك لم يكمل كلمته وجد نفسه مرمي علي الارض وهي تقف تنظر له بستهزاء اتكلم علي قدك يا اسد ونظرت له من أعلي لاسفل وخرجت من غرفه المكتب ثم رجعت له مرة أخري وقالت أنا لسه مشفتش غليلي منك وامسكت دموعها علي عملتك السوده دي 

عادل وهو يقف معرفش أنا عملت كده ازاي بس

 انا كنت ھموت لو معملتش كده أنا أسف سندس

 انا مسافر إنجلترا كمانساعه أن شاء الله هرجع الخميس يوم الجمعه هطلب

 ايدك من والدك ممكن متزعليش مني والله عمري

 ما عملت كده بس حسيت انك بتاعتي ملكي أنا قلبي

تعلق بيكي بطريقه متعبه من اول ما انقذتيني من

 المۏت ولما شفتك امبارح في البيت بلبسك كنت هجنن 

وانا بتخيل أن حد تاني ممكن يشوفك 

سندس  كل ده مش يبرر ال عملته وانا مش موافقه عليك 

خرج عادل مسرعا بسيارته للحاق بالطائرة 

أنا مش موفقه كم اخزنته كلماتها 

جاءت المضيفه تسأله هل يريدشيء اوما لها بالرفض

 وأسند رأسه بيده وغاص في نوم عميق لم تخلوا أحلامه

 من أثر قبلتها 

عند فؤاد 

بات فؤاد ليلته وهو يبكي هما وحزنا علي ما قامت به

 والدته من جرائم بشعه بحق أعمامه واخرها محاوله

 قتل عمه وزمزم ابنته وما كانت تنويه لجده وعمته 

وابنتا عمه   نام حزين القلب باكي العينين لم يأكل

 من ثلاث ايام  نا م وحيدا يناجي ربه أن يهون عليه

و يلهمه الصبر

في شقه أمير مساءا 

الجد زمورد فؤاد ماتصلش بيكي

زمورد بصوت مخڼوق بتصل عليه مش بيرد

 من امبارح بتصل عليه جرس ومش بيرد 

أمير فؤاد ماله يابابا شكله مش طبيعي 

رقيه فؤاد لم يأتي للطعام من يومين 

الجد منتفضا أنا هروح اشوفه تعالي معايا

 يا زمورد  خرجوا متوجهين لشقه فؤاد خبط الجد 

علي الباب ورن الجرس ولا يوجد ايجابيه 

رنت زمورد علي الفون جرس وما فيش رد 

خبط الجد علي الباب فزعا صعد أمير وجد أباه 

يحاول كسر الباب قام بدفع الباب بكتفه أكثر من 

مرة انكسر الباب ودخلوا مسرعين الي غرفه النوم

 وجدوا فؤاد .........

🌹الفصل  السابع عشر  🌹

عند احمد البيطار 

صباحا في منزل البيطار

استيقظ احمد وصلي فرضه خرج احمد يجد 

ولديه واخته   في غرفه الجلوس 

احمد صباح الخير عليكم 

الجميع صباح الخير 

احمد عادل سافر 

الام ايوة نزل من ساعه نسي ورق مهم في

 المصنع هيعدي ياخده ويطلع علي المطار 

احمد يوصل بالسلامه أن شاء الله 

الام امين يارب العالمين 

مروان هتروح المصنع ولا الورشه 

احمد هروح المصنع النهاردة اجازه الورشه 

ياسمينا ميدو ممكن تاخدني معاك مرة الورشه 

احمد تمام أن شاء الله بكرة هاخدك معايا 

احمد يلا سلام أنا همشي عندي اجتماع مهم في المصنع

الاب خدني معاك عاوز اتابع التطورات بالمباني الجديد 

احمد يلا بينا 

الام متتاخروش علي معاد الغداء عندنا ضيوف معزومين النهارده 

احمد أن شاء الله مش هنتاخر بس مين الضيوف دول 

الاول عمتك هناء وبنتها يارا 

احمد اه عمتي وبنتها وياتري العزومه دي جت فجاءة

 ولا حضرتك ال عزمتيها 

الام فيك ايه عمتك وجايه تزور بيت اخوها ايه 

نقلها لا عشان الاستاذ احمد 

احمد لا تجي برحتها بس يكون في بال حضرتك

 أنا مش هجوز الا ال قلبي اختارها ياريت حضرتك متتعشميش في حاجه تانيه 

الاب بينا يا احمد مامتك ال في دماغها هتنفذه

 متتعبيش نفسك 

احمد نفسي اعرف بس انتم هتقتنعوا امته اني 

اتفطمت أنا مش صغير هتختارولي كل حاجه 

انا تعبت بجد خبر  ايه ياامي ليه مش مقتنعه اني 

لازم اختار شريكه حياتي 

الام انت حر في اختيارك علي العموم يارا متنفعكش

 دي لعادل 

احمد عادل هو عادل ينفع معاه ال حضرتك بتقوليه 

الام عادل عملي مش بتاع حب هيفكر كويس ويدرس الموضوع ولو لقاه مشروع ناجح هيوافق 

احمد مستعجب من كلام الأم أنا همشي اتاخرت

 علي الاجتماع

عند فؤاد

دخل أمير وزمورد والجد وجدوا فؤاد نائم على فراشه

 قدمه علي الارض وباقي جسده علي السرير وحرارته 

مرتفعه جدا ولايشعر باي ڜئ 

زمورد پبكاء فؤاد مالك يا حبيبي فيك ايه 

الجد فؤاد فوق يابني عامل في نفسك ليه كده 

أمير وهو يضرب بيده علي خد فؤاد هاتي البرفيوم 

يا زمورد بسرعه 

زمورد اتفضل البرفيوم يابابا 

وضع أمير برفان علي يده وقربها من فؤاد 

فؤاد فاق قليلا وهو يهزي بكلمات غير مفهومة

 لايوجد غير الجد هو الذي فهمها 

أمير زمورد اتصلي بالاسعاف تنقله المستشفي 

زمورد لا يابابا أنا اتصلت بزميل ليا في المشفي

 وهو في الطريق أنا هعمله كمادات  ميه بارده 

هو الافضل ندخله الحمام ونزل عليه الميه افضل 

الجد اسنده ياامير معايا ندخله الحمام 

أمير متحامل علي يده سند فؤاد مع والده وادخلها

 الحمام  الجد زمورد تعالي ساعديني 

زمورد تنظر إلي امها  الام اذهبي أنه زوجك 

خرج فؤاد  وجد الجد وعمه ورقيه روكه لو سمحتي

 ممكن تجيبي هدوم نشفه لزمورد الميه غرقتها معايا 

وممكن تاخد برد 

رقيه حاضر هنزل سريعا احضر الملابس 

خرجت رقيه وبعد قليل أحضرت لها ملابس ونقاب 

دخلت رقيه غرفت فؤاد وجدته انتهي من ارتداء ملابسه 

فؤاد نظر إلي رقيه وجدها تبتسم مدت يدها بالملابس لفؤاد 

ادخلت رقيه الملابس ال زمورد وخرجت وجدت فؤاد نائم على الفراش 

الجد وهو يضحك انزلي ياحببتي أنا هقعد مع الواد ده 

عند احمد في المصنع 

ذهب احمد الي المكتب مع والده 

احمد اهلا ياعريس مبروك كلها كام يوموهتدخل القفص الذهبي 

رفعت هههههههههههه عقبالك يا برنس 

احمد قريب إن شاء الله هحصلك 

رفعت بجد لقيت نصك التاني 

احمد أن شاء الله تكون نصي الحلو 

رفعت أن شاء الله ياصحبي ربنا يوفقك وتكون نصك الحلو 

مروان اخبار الشغل ايه والمبني الجديد أخباره 

رفعت كل تمام وماشاء الله الشغل ماشي بوتيرة وسرعه البشمهندس احمد من وقت ما بدء في عرض الفكرة علي مجلس الإدارة ووقفوا والشغل ماشي 

مروان تمام كده انا اتطمنت اني سايب رجاله يعتمد عليهم 

احمد ربنا يديمك فوق راسنا ياحج احنا من غير توجهاتك وارشداتك مكنتش وصلنا للوصلنالوا ده 

مروان شطارتكم واجتهاد كم هو ال وصلنا كلنا العالميه 

مروان وانت ياعريس اخبار الفرح كله تمام ولا حاجه نقصه 

رفعت الحمد لله كله تمام 

أحمد يابني مش المفروض تاخد إجازة تشوف ناقص حاجه في الشقه ولا العفش 

رفعت هههههههههههه كله تمام ست الكل والعروسه متكفلين بكل حاجه من توضيب الشقه العفش لبدله الفرح 

احمد انت بقي عملت ايه في الجواز انت مشركتش بالفرح باي حاجه 

رفعت أنا داخل بمجهودي هههههههههههه هههههههههههه 

احمد ومروان هههههههههههه  هههههههههههه 

مروان ربنا يتمم لك بخير يا رب 

رفعت شاكرا يارب 

عند سندس خرجت من مكتب عادل ودخلت الحمام

 تبكي وټلعن نفسها علي ملابسها التي كانت ترتديها

 وأنها لم تتأكد من خروج هذا الشخص من المنزل بعد

 مده عادت سندس

وغسلت وشها من البكاء وعادت إلى التدريب مرة أخري 

هيام سندس مالك في ايه هو المدير كان طلبك ليه 

سندس ما فيش  عاوز احمد يسيب شغل الو رشه

هيام وبعدين حتعملي ايه 

سندس كده كده كلها كام يوم والشهر يخلص سندس

 متزكرة كلمات عادل خطرت لها فكرة ابتسمت وقررت تنفيذها .........

ياتري هي ايه الفكرة


تكملة الرواية من هناااااا


تعليقات

التنقل السريع