رواية عاد من حيث اتى الفصل السادس والسابع والثامن بقلم رحيق عمران
رواية عاد من حيث اتى الفصل السادس والسابع والثامن بقلم رحيق عمران
البارت 6-7-8
و القميص بقا عباره عن د**م وقالها بوجع تعالى كملي عليا وخدي حقك مني دي فرصه ليكي قال كدا بتعب جامد وحياه قربت منه لسه هتغرز السكي*نه لاقت معتز بيخرف بأمه بتعب وبيقول بوجع ماماا مسبنيش أنا محتاجك ارجعي مش قادر اعيش من غيرك اوعدك هجيب حقك من سعيد بس ارجعي وبعدين حضن نفسه بعياط ود*مه كان غارق قميصه ده غير كمان كان بيتنفض جامد ..حياه استغربت اى علاقه ابوها بأمه مفهمتش اى حاجه غير أن ابوها اذاهم بد*م بارد وخلاني ضحيه ليهم...حياه اتنهدت بألم علي نفسها لأن اتاذت منهم كتير وهي ملهاش ذنب كل واحد مخليها وسيله عشان يحقق انتقامه .. حياه بصت عليه حست بشفقه ناحيته رغم قسو*ته وعنفه عليها وهي صغيره بس قلبها رحيم عنه وعمرها ما فكرت تاذي لأن هي ضعيفه في أخذ حقها ..راحت دورت علي اى حاجه تلم الجرح الي عنده بالفعل لاقت شاش وحاجات طبيه وشمرت ايديها وقربت منه وعدلت جسمه قلعته القميص بصت علي صد"ره اللي كلها عضلات منفوخه افتكرت قربه ليها جزت علي سنانها بضيق منه بس حاولت تتحكم في أعصابها بصت علي الجرح وبدأت تعالجه بس معتز حس بوجع نتيجه أنه طلع صوت وقالها بألم شديد براااحه حياه سمعت صوته بلعت ريقها بتوتر وحاولت تخفف ايديها عليه وبردو لسه بيصرخ من الوجع جامد حياه ابدات تخيط وتقفل الجرح وهو مش قادر عروقه بارزة من الالم وبيصرخ من قلبه جامد اخر لما زهق شدها من أيدها وحطها مكانه وهو بقا فوقيها وقال بوجع وضيق مش بقولك براحه انتي اى مبتسمعيش خالص مصممه توجعيني ..حياه خافت منه جامد وقربه ليها فكرها لما اغتص*بها زقت صد*ره وحاولت تبعده وهو محاصرها من كل النواحي معتز بص في عيونها بإعجاب وبص في شفا*يفها برغبه وقرب وشه ناحيتها وحياه خافت منه صر*خت جامد في وشه ضربته من ناحيه الجرح جامد بايديها ومعتز اتوجع جامد وقال ااااه يا بنت المجنو'نه زقته حياه جامد اترمي جنبها وهي قامت وقالت بصريخ انتتت.. اييي يا اخييي مبتحسش مش كفايه اللي عملته فيا زمان كمان عايز تكمل عملتك الوس*خه انت فعلا خساره فيك أن ساعدت واحد قذ'ر زيك اتفووو عليك وعلي بجحتك ...معتز كان موجوع ... وحياه لسه كانت هتمشي وتنتهز الفرصه بس وقفها بكلامه لما قال لو خطيتي باب الاوضه هتزعلي وكمان هوجع قلبك بابوكي بمجرد لما تروحي لعنده هتتافجي بدخوله في سجن وهجيبك بردو من بيتك في بلاش جو الفرهده عشان أنا تعبان ومليش صحه اجري وراكي ...بصت عليه بغل وقالت انت بجد حقي'ر و مشوفتش في جبروتك ولا في بجاحتك يا اخي انسان زبا"له ومقر'ف ومعندكش انسانيه ولا ضمير ...بص عليها بتعب وبرود وقال خلصتي !!!!! سكتت ببرود ومعتز قال اقفلي النور وتعالي نامي ربنا يهديكي ..قام معتز بوجع ودخل الحمام وغير لبسه وطلع وقفل الباب الاوضه وحياه كانت واقفه بعيد وقالت انت بتقفل الباب لي..معتز نام علي السرير بشويش والم وقال ببرود هنام عندك مشكله ...حياه بغيظ وانا هنام فين !!! معتز بسخريه نامي في الحمام أو نامي علي الارض او بص جنبه وقال أو نامي جنبي..زفرت حياه بغيظ ومفيش قدامها حاجه غير أن هي تنام علي الارض جابت مفرش ومخده ونامت علي الارض بضيق .. الصبح صبح ومعتز لبس هدومه وبعدين بص علي الارض لقاها متلفيا بالبطانيه جامد وكأنها بردانه معتز نزل مستواها وبا*سها بحنيه علي وشها بهدوء وبعد عنها وحاول يصحيها بشويش لأن هو مش قادر يشيلها عشان الجرح وبالفعل صحاها وحياه بصت بتوهان وبعدين اتخضيت وقالت في أي انت عايز اي بعد عنها وقال بسخرية هعوز منك اى بصحيكي تنامي علي السرير عشان ماشي ...حياه بضيق لا ..مشي معتز وقال احسن في داهيه وبعدين قفل الباب عليها .. قامت حياه تشوف هتهرب ازاي فتحت الشباك لاقت الدور عالي مينفعش تنزل قفلت الشباك تاني وحاولت تفتح في الباب كتير معرفتش...في بيت سعيد خبطوا عليه جامد وهو فتح وقال بخضه وضيق في اى ...قال الظابط بجمود أنا الظباط محمود علي جيلنا شكوي من النيابه العامه ضدك تفضل معايا وبعدين شاور علي الفريق بتاعه يكلبشوا وهبه صوتت جامد وقالت هتخدوااا عليه فييين يلهوووي سعيد بعدم فهم طب أنا عملت اى وبعدين افتكر ودايق وقال اهااا يا وس*خ بقا بتقدم شكوي ضدي وديني ما هرحمك ....معتز رجع البيت ومعاه الشيخ واتنين شهود وقال اتفضلوا هنا لحد لما اشوف العروسه وبالفعل معتز دخل الاوضه وحياه كانت قاعده علي السرير وضمه رجليها الاتنين ناحيتها ومعتز قرب منها ومعاه شنطه فيها فستان وقالها خدي البسي ده حدفها ناحيتها وهي بصت بقرف وقالت وده هلبسه لي ناوي واخدني علي فين المرادي ...معتز ببرود هنتجوز .. صدمه نزلت عليها لما عرفت انها هتبقي مرات المغتص*ب وقالت استحاله اتجوزك بعد اللي عملته فيا ده انا بكرهك ومش بحبك ومش بحب اشوف وشك فا تقوم تجوزني استحاله اجوز واحد حقي*ر زيك ..اتعصب معتز وضربها بالقلم وقال اخرسي بقااا كل شويه تقلي ادبك عليا اهينك وربنا اسمعي خمس دقايق والاقيكي البستي فاهمه..حياه عيطت جامد وضربته علي صد*ره ضربات متتاليه وقالت مش هتجوزك أنا بكرهك بكرهككك .. مسكها جامد وقال بغضب لا هتتجوزيني عارفه لي عشان ابوكي في السجن ولو عايزاه يطلع يبقا توافقي وتلبسي الزفت ده بسوكات سابها في الاوضه مصدومه وووووو
#عاد_من_حيث_اتي✨
البارت السابع
هتتجوزيني عارفه لي عشان ابوكي في السجن ولو عايزاه يطلع يبقا توافقي وتلبسي الزفت ده بسوكات سابها في الاوضه مصدومه من كلامه وقالت ده بابا تعبان ومش هيقدر يقعد في السجن قعدت علي السرير متحسره علي ابوها وعلي اللي هتتجوزه وقالت بدموع يارب أنا لي بيحصلي كدا أنا عملت اى لكل ده ذنبي اي يارب أنا تعبت تعبت وبعدين عيطت بقهره ....سعيد وهو في مكتب الظابط وبيقول ياباشا الواد ده كداب وانا معملتش حاجه هو جيه هاجم أهل بيتي
الظابط بجمود بس انت طعنته وده عقاب يعاقب عليه القانون...سعيد بضيق حضرتك ده دفاع عن النفس وعن أهل بيتي وانا معملتش حاجه غلط عشان يتساهل يهاجم بيتي ..الظابط بشك ومكر طب دفاع عن النفس ازاي وانت بنفسك اللي طعنته بسبب أنه كان عايز يمضيك عن حقه اللي خدته منه زمان ...سعيد اتوتر وقال كداب ده كان عايز يمضيني واتنازل عن كل حقوقي وانا رفضت وبعدين خد بنتي مني بالعافيه أنا عايز بنتي ياباشا أنا كمان عايز اعمل محضر ده واخد بنتي ...الظابط اتنهد بحيره وقال المشكله ان كل المستندات بتثبت انك خد حق الضحيه باسم الدمرداش الصاوي وعشان يديك حقه استخدمت عنصر الاعتداء علي زوجته ... سعيد بلع ريقه وقال اييي ..!! .نعم..؟
.....الشيخ بزهق فين العروسه يا بني الوقت كدا اتاخر وانا ورايا ناس تانيه غيركم ...معتز اتحرج وقال عن اذنك يا مولانا وبعدين قام وخبط علي الباب وحياه مش عايزه تفتح جز معتز بعصبيه وخبط جامد وحياه جوه اتخضت وهي لسه ملبستش الفستان بلعت ريقها بخوف ومعتز كان معاه مفتاح احتياطي لظروف العنيده اللي زي كدا فتح الباب وكشر جامد بعصبية وقال بغضب انتي لسه ملبستيش!!!! وانا كل ده لاطع الناس برا ؟!؟؟؟ حياه بدموع أنا مش عايزه اتجوزك يا بني آدم انت سبني اروح ...معتز اتنهد بعصبيه وقال ااااه جو بقا أنا بكرهك وانا مش عايزاك ومعرفش اى ميجيش معايا وبردو مش برضاكي وبعدين قفل الباب بالمفتاح وجاب الفستان وقال ببرود اقل"عي !!! حياه بخوف ورعب اااق"لع اى..معتز بجمود اقل"عي لبسك وهتلبسي قدامي مادام مش محوق معاكي الرضا يبقا غصب عنك هتق"لعي قدامي وتلبسي حياه دموعها زادت اكتر وقالت لا لا خلاص هلبس بس اديني فرصه تانيه ...معتز ببرود لا أنا خلاص جبت اخري ومعدش ليا اجادل معاكي يلا اق"لعي كدا كدا انتي بقيتي مراتي...حياه بدموع لا حرااام مادام مش علي ذمتك لسه متحرفش في الدين ده كدا ز..نا وكبائر يمكن انت الدين معلمكش أن ده حرام عشان كدا اغتص*بتني ولا فارق معاك حاجه...معتز بضيق يا بنتي متعصبنيش طب يلا بقي وبعدين قرب منها بسرعه وقط"ع لبسها وحياه صرخت بصويت من قلبها لأن كدا بيفكرها بيومه معاها بقسو*ه وفضلت تبعده عنها بصريخ جامد وهو مصمم يقط"ع لبسها بغضب شديد لحد لما قط"ع لبسها كله وبعدين اتنهد بعصبيه جامده وقال البسييي الفستااان دهه !!!!! حياه شهقت بعياط وجسمها بيترعش منه وقلبت طفله قدامه وكأنها بدور علي امها . وقالت يا مامااا يا مامااا تعالى خديني يا بابا أنا عايزه بابا بابا فين وبعدين عيطت...معتز اضايق من قلبه عليها ومن جبروته حس بضيق من عاملته عليها وقال اسكتييي مسمعش صوتك البسي حياه اتنفضت بعياط وهي بتلبس وبتفوه باسم ابوها زي الطفله حياه لبست الفستان ومعتز قالها دوري اقفلك الفستان حياه اديتله ضهر"ها وهي بتعيط وأثناء وهو بيقفل السوسته حس برعشه في جسمها بتسمع أيده جز علي سنانه بضيق وبعدين لف ضهرها وبص عليها في عيونها اللي تعبت من العياط جاب منديل من جيبه ومسح دموعها وقال بطلييي عياط متكسفنيش قدام الناس فاهمه!!! هزت راسها وبعدين ظبط شعرها بايده وختم بمسح وشها بايده من أثر الدموع وبعدين خدها وطلع وقربو من الشيخ وقال يلا يا مولانا اكتب العروسه جاهزه ...الشيخ حس بإجبار منها وقال انتي جاهزه يا بنتي حياه بصت علي معتز اللي موعدها لو رفضت هتشوف الويل وقالت لا أنا جاهزه..الشيخ اتنهد بشك وقال ماشي وبعدين كتبه الكتاب واعلنه الجواز وكدا بقت مرات معتز الدمرداش اسما وحقيقي ...الشيخ مشي والشهود مشيه ومفيش غير حياه ومعتز ..حياه قامت ودخلت الاوضه علي طول ومعتز مشي وراها بالبطي ودخل معاها الاوضه وحياه قالت باستغراب انت هتعمل اى هنا عايزه اغير بعد اذنك اطلع...معتز حط أيده في جيوبه وقرب منها وقال لا احنا هنكمل بقيت الجواز وهخش عليكي اى مش من حقي!!! حياه بخوف لا متهزرش أنا عملت كل اللي عاوزه قله كدا بالله عليك يا معتز ..معتز بسخرية الله مش حقي عليكي هتمنعيني عليكي أنا ليا حقوق عليكي طول م انتي اتكتبتي ع اسمي ...حياه هزت راسها بدموع تاني ونبي لا أنا لسه بتعافي منك ارجوك الا كدا ... معتز اتنهد وقال طيب تعالى نامي جنبي وانا اوعدك مش هعملك حاجه والااااا... بص عليها من فوق وتحت برغبه والا هدخل عليكي ...حياه هزت راسها وقالت لاا لا خلاص ضحك معتز وقال طب يلا غيري هروح اشرب حاجه وبعدين طلع ....
سعيد كان في السجن وقال بتعب مش قادر طلعوني من هنا مش قادر اخد نفسي يا عاااالم مش قادر ...العسكري قال بغضب اسكت يا متهم ..سعيد حاول ياخد نفسه لأن هو عنده القلب والسكر وبعدين مسك قلبه بتعب وقال عايز بنتي عايز اقولها حاجه ارجوك يا عسكري خليني اكلم بنتي اسمع صوتها ..العسكري اتجاهل كلامه وبعدين سعيد مقدرش يتسحمل وبعدين وقع من طوله ....معتز دخل الاوضه ونام علي السرير وشاور حياه تيجي جنبه..حياه وقفت متوتره منه ومعتز قال ببرود هتفضلي واقفه كتير !!! حياه بتوتر وبلعت ريقها وقالت أنا ممكن انام علي الارض عشان تاخد راحتك في المكان..معتز حط أيده تحت رأسه وقال مممم واى كمان ما تخلصي وتعالى نامي جنبي ولا تحبي نكملها دخله ..حياه بخوف لا لا أنا جايه قربت منه بالبطي وقعدت علي طرف السرير ونامت بعيده عنه .. معتز قربها منه حياه خافت منه وحاولت تبعده بس قالها ببرود بطلي فرك وحسبي الجرح ..حياه بخوف انت بتعمل معايا كدا لي أنا خايفه منك وقربك مني بيفكرني بيومك زمان حرام عليك ده انا بنت عمك...معتز دفن وشه في رقابتها وحياه حست بسخنيه أنفاسه اترعشت اكتر منه وخافت اكتر معتز رد عليها وقال مشكلتك انك بنت اللي اغتص*ب امي حياه بصدمه اييي!!! كمل كلامه وقال وانا خدت حقي منه بس جت عليكي أنا مش ندمان عليه أنا مبسوط وانا شايفه بيتعذب عشانك زي ما عذب ابويا واستغله بمراته وهو مشلول وعمل عملته الوس*خه وخدها الاوضه وساعتها لاقيت امي قدامي متبهدله وبتعيط ...معتز دموعه نزلت لما افتكر أمه بعد عنها وقام قعد علي السرير بدموع محرو*قه حياه كانت مزهوله من ابوها واللي عامله معقوله يعمل كدا انت يا بابا .. جيه تليفون لمعتز ومعتز فتح وسمع أن سعيد في العنايه المركزه وأنه عايز يشوف بنته معتز بص لحياه وقفل التليفون وقال ابوكي بيودع اخر أيامه..حياه بصدمه وصريخ اييييي!!!!باباااا !!!!!! وووووو 🤍
#عاد_من_حيث_اتي✨
البارت التامن
ابوكي بيودع اخر أيامه..حياه بصدمه وصريخ اييييي!!!!باباااا !!!! قامت حياه مفزوعه وقالت بدموع الله يخليك خليني اشوفه بالله عليك يا معتز قربت منه برجاء ودموع حتي لو اشوفه اخر مره أوعدك هسمع كلامك بس أشوفه معتز بص في عيونها اللي كلها دموع وكس*ره منه مش قادر يستحمل قسو'ته عليها وهي ملهاش ذنب أن ابوها قذ"ر حس بحيره ما بين افكارو وقال بجمود بس بشرط !!! حياه بدموع اى هو ؟؟!! معتز بغرور ادخل عليكي وساعتها اسمحلك تشوفيه ..حياه اتوترت في مكانها حست بخوف جامد ناحيته افتكرت ازاي يقرب منها وهي لسه بتتعافي من القديم قربه ليها بيخنقها زي الحبل المشن"قه اللي آخره مو*ت في النهايه بتتخنق من كل حاجه حتي ريحته مش بطيقه..قطع شرودها وقال شكلك انسحبتي افهم كدا انك رفضتي !!! حياه بتوتر في صوتها معتز افهمني انت مينفعش تقرب مني انا لسه بتعافي منك بالله عليك بلاش اشرط اى حاجه غير كدا.. معتز ببرود خلاص يبقا تستني خبر وفا'ته وبعدين افكر اوديكي لعنده ولا لا ريح جسمه علي السرير ببرود وحياه وقفت قدامه بدموع وقالت بحر"قه خلاص انا انا موافقه بس الاول اشوفه وبعدين خد اللي عاوزه قام معتز وقرب منها وبص في عيونها وقال متاكده قال كدا وهو بيحرك أيده علي خدها وكل لمسه بتيجي بخضه منها حياه قفلت عينيها جامد من الخوف وقالت متاكده وبعدين بعدت عنه وقالت بس أشوفه الاول اتنهد معتز وقال طيب هروح البس جيه ياخد لبسه من الدولاب وقل*ع قدامها حياه اتفزعت منه وجريت من قدامه ودخلت الحمام ..معتز كل ده منصدم منها هو خاف عليها من جواه بس أظهر من برا أنه متجاهل للموضوع وبالفعل لبس هدومه وخبط عليها وقال اطلعي انتي خايفه من جوزك!!! ده حتي احنا لسه مجربناش حاجه شكلك هتتعبيني معاكي اطلعي يا حياه ...حياه بخوف وفتحت الباب وبصت بشويش عليه ارتاحت لما لبس هدومه قالها بجمود هتفضلي خايفه كتير مش هينفع اللي بتعمليه ده انا جوزك عادي لما تشوفيني كدا بعد كدا متخافيش مني تاني عشان اللي جاي انتي عارفه ملهوش لازمه التوضيح يلا روحي البسي حياه سابته ومعتز سابها تاخد راحتها وبعدين خرج ... عدي ربع ساعه وخبط عليها وقال خلصتي فتحت حياه وخرجت بتوتر وبعدين بص عليها بإعجاب وخدها ومشي .... هبه كانت بتتكلم مع حد قريب منها وقالت سعيد دخل السجن وبنته اتخطفت لحد دلوقتي معرفتش اخليه يمضي علي أتنازل في حقوقه وكدا النطع اللي ظهر في حياتنا هياخد الورث كله ...نادر بمكر لا متخافيش مش هيعرف ياخد الورث لان اكيد كاتب حقه كله لبنته وانا بقا هتجوزها وهخليها تتنازل عن حقها وبعدين أطلقها متقلقيش سيبي الموضوع عليا ..هبه بسخريه غب*ي هتتجوزها ازاي وهي اصلا عنده وماسك فيها زي الجرا*د لحد لما عمه يديله حقه....نادر بمكر لا دارس يا امي قبل ما تقولي سيبي الموضوع بس وهو هيتحل خليكي واثقه في ابنك...
حياه كانت قاعده في العربيه حست انها مش طايقه ريحه العربيه وقالت افتح الشباك ده مش مش قادره اخد نفسي ...بص عليها بطرف عينه وبعدين فتح الشباك وبردو مدايقه من ريحه العربيه وقالت بوجع وقف العربيه دي مش قادره عايزه ارجع وقف بسرعه معتز وقف العربيه وحياه فتحت الباب وفضلت تستفرغ كل الي في بطنها وبعدين معتز أداها مناديل وقال بقلق متخفي انتي كويسه ؟!!! كانت بتاخد في نفاسها وقالت ااه ك كويسه ..معتز بصوت ثابت طب يلا عشان الحته مقطو"عه حياه هزت راسها ودخلت العربيه وبعدين راحه المستشفي اللي فيها سعيد ..هبه كانت قاعده برا الاوضه بصت علي حياه بغل وقر*ف وقالت انتي السبب في دخول ابوكي للسجن بسبب الشخص اللي معاكي ده جبتي الطين كله علينا لو كنتي محركتيش من مكانك مكنتيش عرفتي اللي معاكي ده ولا كان ده كله حصل ...معتز بغضب اتكلمي علينا كويس يا وليه انتي عشان مجيش أقل منك واصغرك وسط العساكر اللي واقفه دي كلمه زياده هعرفك مقامك كويس فا اسكتي انتي مش قد لساني ...هبه سكتت بقر*ف وبعدين معتز شاف الدكتور وساب حياه مع هبه اللي فضلت تبصلها بسخرية ..حياه وقفت مستنيه معتز اول مره تخاف بمجرد لما سابها لوحدها حست بنواحي فاضيه حواليها .. جيه نادر صدفه وشاف حياه اعجب بيها وبص علي أمه وقال هي دي حياه بنت سعيد !!! حياه بصت للشخص الغريب اللي مد أيده عشان يسلم وحياه بصت ليه بغرابه وقالت حضرتك تعرفني منين ..هبه بسخريه ده ابني نادر يا ست حياه ...نادر بإعجاب ازيك يا حياه أنا نادر انتي متعرفنيش بس سيرتك مبتفارقش لساني من كتر م بسمع عنك بالحلو كان نفسي اشوفك بس اهو الصدفه جامعتنا..هبه بسخرية عجبتك يا حبيبي .. نادر بإعجاب جدا طلعت حلوه وشخصيه جميله بس متقلقيش الحج السعيد واثق أنه هيطلع اكيد مش هيسيب بنت قمر زيك لوحدها ... ابتسمت بتوتر وقالت إن شاء الله..اتحرج نادر لما ملقاش استجابه منها وقال تشربي حاجه ...هزت راسها وقالت متشكرا ..نادر بخبث والله ابدا مش هيحصل أنا رايح وجاي علي طول وبالفعل سابها وحياه فضلت مستنيه معتز كتير ونادر جيه واداها عصير بعد محيله منه وهبه قالت خلاص يا حياه متكسفيش ابني ..خدت حياه وشربت لحد لما شرقت وفضلت تكح نادر خاف عليها وقال انتي كويسه قرب منها ولمس كفتها وحاول يدلك علي ضهرها وحياه مكنتش مركزه غير أنها شرقت جامد لحد لما معتز شاف كدا وهو نادر بيساعدها وماسك ايديها وبيدلك في ضهرها معتز اتعصب جامد وقال بغضب مفرط ولااااااا ابعد عنها نادر اتخض من صوته ومعتز قرب منه وزقه جامد بعن*ف وقال بتستغل مراتي يا كلـ*ب وبتلمسها ؟!!! وانا مش موجود صدمه نزلت علي هبه ونادر وهبه قالت انتي اتجوزتي يا حياه !!! ..حياه بتوتر ومعتز اتكلم بغرور اااه ومراتي وعلي ذمتي دلوقتي عندك مانع !!!اظن متدخليش في حاجه زي كدا وانتي مش قريبتها..هبه بصدمه بس امها اللي ربيتها...رفع حواجبه باستنكار ازاي وانتي بتعمليها معامله الجحود والسوا*د اللي في قلبك ونيتك مش رايده ليها علي خير مفيش ام بالجبروت ده و مراتي دلوقتي ملهاش أهل ليها جوزها بس يلا وبعدين مسك ايد حياه ودخل عند ابوها اللي اول لما شافها ابتسم ليها بتعب وهو نايم حياه قربت منه بعياط وحب وقالت انت كويس يا بابا مالك..سعيد ضميره عذبه وكأن نفسه يغفر ذنوبه قبل ما يحصله حاجه وقال أنا كويس يا بنتي اهدي بس عايزه اقولك علي حاجه مهمه اسمعي لو حصلي حاجه نصيبك كله موجود والورث كله ليكي كتبته باسمك ..حياه بدموع متقولش كدا يا بابا هتبقا فل والله ..سعيد بتعب اسمعيني خليكي مع ابن عمك ده اللي هيحميكي لأن مش ضامن مراتي وعايز اغفر ذنوبي وتسامحيني علي اني اهملتك معاها حقك عليا يا بنتي ..حياه باست أيده وقالت أنا مسمحاك والله إن شاء لله تطلع كويس .. العسكري بجمود يلا الزياره خلصت حياه قامت بدموع ومعتز كان مستنيها قدام الاوضه بيحر*ق في سجاير بص عليها بجمود وقال خلصتي هزت راسها وقالت اها بالله عليك يا معتز نزل القضيه وافرج عنه معتز ببرود ومسك ايديها وقال طب يلا وبعدين مشيوا ورمي السجاير ودخلوا العربيه واتحركوا معتز فضل ماشي فجاه أثناء وهو بيسوق شم حر*يقه جامده معتز استغرب وحياه تعبت من الريحه وقالت اى الريحه دي في ريحه حر*يق معتز حاول يتجاهل ده بس الريحه بتكتر اكتر معتز كان عاوز يوقف العربيه بس الفرامل سايبه والعربيه مش عايزه تقف معتز اتوتر من نتيجه السرعه ومش عارف يتحكم في الفرامل حياه خافت وقالت وقف العربيههه معتز بقلق مش عارف اهدي استني .. حياه بخوف يعني اييي !!! وبعدين حست بضيق من الدخان وفضلت تكح وقالت مش قادره معتز فتح الشباك واتصدم لما شاف النا*ر تحت العربيه وفي نفس الوقت حياه صوتت جامد وقالت العربيييه بتولععع معتزززز حاااسب بص معتز واتفاجي ووووو
#عاد_من_حيث_اتي ✨
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق