رواية شيطان العشق الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع بقلم دنيا محمد
رواية شيطان العشق الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع بقلم دنيا محمد
#شيطان_العشق
البارت السادس
❤️❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️❤️
يله نبداء
وفجأه
اعتماد /يالهوووووووي عفريت عفريت الحقوني يا اهل البيت الحقوني
نسرين /انا مش عفريت انا اخوك يا فواز
اعتماد /انصرف انصرف لا تأذينا ولا نأذيك جاني جني جصير يجولي انا خووووك يافواز جاني
نسرين /انا جصيره يا اعتماد متطلعيش الوحش الي جويا
اعتماد /يعني انتي مش عفريت
نسرين /انا نسرين يا وليه الي كنتي نايمه في اربيزها امبارح ومكلبشه فيها
اعتماد /كدابه انا كنت نايمه امبارح في حضن جوزي
نسرين وهيا بتهز كتفها /هيهييييي نايمه في حضن المرحوم ازاي
اعتماد /غوري يابت روحي امسحي القرف الي عملاه في وشك ده اش تعمل المشطه في الوش العكر
نسرين وهيا بتبربش بي عيونها وبتحول /لي يا سعات الهانم دنا قمرين
اعتماد/اعوذ بي الله انصرفي انصرفي
نسرين وهيا ماشيه وبتضحك خبطت في مالك
مالك /يخربيتك البوهيا الي في وشك عكت هدومي مش تفتحي وانتي ماشيه
نسرين /لا بقولك اي يا ادلعدي هتغلط هغلط واطلع عينك انا مبيهمنيش اه واي يعني هدومك اتعكت فدايا فدايا
مالك وهو مسكها من هدومها بقرف/تعرفي لولا اني مستعجل كنت روقتك هنا فاكره الزنزانه تروحي دلوقت كده زي الشاطره وتنزلي تقعدي فيها
نسرين /سيب هدومي بس كده الاول بدل ما اتغابا عليك
مالك بعصبيه/تتغابي علي مين
نسرين /اعتماد طبعا هتغابا علي مين يعني يابشا
تركها مالك ورحل
نسرين /يخربيتك دركولا ماشي بيخوفني
اعتماد من وراها/مين ده الي بيخوفك
نسرين /عاااا انتي عمله كده لي
اعتماد وي وشها اسود /اصل ابو العيال رجع من السفر فا قولت يابت يااعتماد اتظبطيله وحطيت المسك الي انتي عملاه وحطاه في التلاجه
نسرين /خربيتك ده مش مسك
اعتماد /اومال اي
نسرين /ده ايس كريم يختي طالع جديد فا بعت الخدامه تجيبه يختيييي حطيت ايس كريمي علي وشك
اعتماد وهيا بتلحس وشها /طعمه حلو تصدقي
نسرين /امشي من وشي يااعتماد هتجبيلي جلطه امشيييي
جرت اعتماد من قدام نسرين
نسرين /اعااا منه له منه له خلصت الايس كريم بتاعي مروح اعملي اندومي يواسيني في احزاني
واتجهت نسرين لي المطبخ
نسرين /انت مين
الشخص/انتي
نسرين /ايوه انا انت مين بقا ومداري وشك لي ولابس اسود في اسود لي انت حرامي يا لهوي يا مصيبتي خد فلوسي خد المظاتي خد كل ما املك بس سيبني اعيش اقولك مكتب مالك في خزنه شوفته لما كنت راحه ارخم عليه هتلاقيها معبيه فلوس روح خد منها الي انت عوزه بس سيبني اعيش
الشخص /وكنتي عملالي فيها شجيعه السيما وضغط علي عرق في رقبتها اغما عليها
الشخص /هخدك دلوقت من هنا وابقا ارجع اخد الملفات وقت تاني
وشال نسرين علي ايده ومشا من القصر واتجه علي منزله
ياسمين /مين دي ياابيه
اسر /امانه عندنا متساليش كتير هتفضل عندنا فتره
اجل هو اسر فكرينه الي ضربته في تاني بارت الظابط
اسر وهو بيحط نسرين علي السرير
اسر /من يوم ما ضربتيني وانا مستني بفارغ الصبر اليوم الي هشوفك فيه لولا انك عطلتيني يوميها كان زماني ميت في الانفجار مش قادر انسا عنيكي الي بلون البحر من يوميها اول مره بنت تعمل الي عملتيه ده فيا بس مش مدايق ولما شوفتك نسيت الورق والمهمه وكل حاجه وجيبتك معيا بس يا ترا بتعملي اي عند مالك واي علاقتك بيه
وتركها اسر وخرج
ام اسر /اي يااسر مين دي وجيبتها هنا لي
اسر /كنت عند مالك ولقيتها عنده فا جيبتها معيا
ام اسر /انت بتستهبل ازاي تجيبها من عنده ولي تعمل كده
اسر /هعرفك بعدين بس اهم حاجه عملوها كويس ياسمين ابقي اديلها هدوم من هدومك لما تفوق
ياسمين /حاضر يا ابيه
بينما في الجمب الاخر
مالك للخادمه/هيا نسرين فين
الخدامه برعب/معرفش يا مالك بيه
مالك /طب روحي شوفيهالي
الخدامه /الانسه نسرين مش في القصر كنت بدور عليها طول النهار بس مش موجوده
مالك /ايييييه اومال راحت فين
الخادمه /معرفش والله انا كنت اخر مره شايفها كانت راحه للمطبخ من بعديها اختفت
مالك بزعيق/ انتو يا بهايم يلي هنا كله يجمع حالا
الحراس كلهم جم جري
مالك /نسرين فين انطقو
احد الحراس / منعرفش والله يا بشا كلنا كنا وقفين في امكنا ومحدش منا اتحرك من مكانه ولا شوفنا الست نسرين ولا خرجت من القصر
مالك بغضب جحيمي /كلكم علي اوضه التعذيب وانت هات تسجيلات الكميرات قبل ما تروح معاهم
وجاب الحارس تسجيلات الكميرات وشاف مالك نسرين وهيا بتنخطف
مالك /فاكر لما تلبس قناع علي وشك مش هعرفك با اسر ههههههههه بتحلم بس لي ختها وانا متاكد انك جاي عشان حاجه تانيه اممممم حلو اللعب وحشني اللعب معاك خليها معاك الليله دي بس بكره هخدها
تاني يوم في الصباح استيقظت نسرين
نسرين /يااا انا مصدعه كده لي انا نمت كتير اي ده انا فين ودي مش اوضتي
خرجت من الاوضه وقابلت ياسمين
نسرين /انتي مين
ياسمين /انا ياسمين
نسرين /ياسمين مين
ياسمين /اخت اسر
نسرين /اسر مين
ياسمين /اخويا
نسرين /اخوكي مين
ياسمين /اسر
نسرين / انتي مين بقا
ياسمين /يالهوووووي انتي بتفهمي منين انا ياسمين اخت اسر
نسرين /انا فين
ياسمين /في بيتنا
وتذكرت نسرين ما حصل
نسرين بلطم /اعااااا يختيي يختييي يختييي يختيييي انا اتخطفت تاني هو انا جيت مصر عشان اتخطف تعرفي يااختي لو عملو جايزه اكتر واحده تتخطف هاخد المركز الاول فيها كل شويه انام اصحا القيني في مكان
ياسمين /انتي اتخطفتي قبل كده
نسرين /اه والله يااختي المهم اعملي الفطار عقبال ما اتوضا واصلي عشان جعانه وهحكيلك كل حاجه واحنا بناكل
ياسمين بضحك /واضح انك متعوده علي الخطف فعلا
نسرين /اه يااختي شوفتي الهنا الي انا فيه الناس كلها خيبتها السبت والحد وانا خيبتي ما وردت علي حد
ياسمين /هموووت يخربيتك لالا انا هروح اعمل الفطار وتحكيلي كل حاجه من طأطأ لسلامو عليكم
دنيا محمد
#شيطان_العشق
البارت السابع
❤️❤️بسم الله الرحمن الرحيم❤️❤️
يله نبداء
جلست ياسمين ونسرين يفطرو بعد ما نسرين حكتلها كل حاجه
ياسمين /يعني انتي كنتي هتتجوزي متولي ابو كرش ده ده من وصفك لي خلتيني عوزه ارجع لي كده دنتي حتا قمرايه
نسرين /قليلهم يختي يما قلتلهم لاا مش هتجوزه وهما مش ممكن هتتجوزيه غصب عنك وادي النتيجه هربت يستاهلو الي حصلهم
ياسمين /بس زمانهم بيدورو. عليكي
نسرين /يومين كده واكلمهم لو متخطفتش تاني اثل كل واحد فاضي في البلد دي شويه وزهقان فا بيقول يله بينا نروح نخطف نسرين وادي الجرس الباب بيرن افتحي يكش يطلع رشدي اباظه طلع من تربته قال ما اخطف في نسرين شويه
ياسمين بضحك /ياررريت انتي تطولي رشدي اباظه يخطفك
وذهبت فتحت الباب
ياسمين /اتفضل يا ابيه
اسر/اهلااا بلاميره النائمه
نسرين /انت مش انت الي كسحته اول ما جيت مصر وضربته
اسر بنحنه /اه انا
نسرين /اي وحشتك وعاوز علقه تانيه
اسر بغضب /متتلمي يابت واعترفي كنتي بتعملي اي في بيت مالك
نسرين /بت لما تبتك وزه وبطه ولا بلاش اكمل كنت بعمل هناك حواجبي عندك مانع
اسر /اخلصي وانطقي
نسرين /كنت بعمل مخطوفه
اسر /مش فاهم ازاي
نسرين /استيوبت غبي كان خاطفني وقبل ما تسال لي هقولك معرفش
اسر /اسمك اي ومنين
نسرين /يعني خاطفني ومتعرفش اسمي ولا منين ده حتا عيب في حقك كا خاطف ده مالك لما كان خاطفني كان ناقص يقولي امي كانت بتتوحم علي اي فيا اخيييه علي خاطفين اليومين دول
اسر /علي فكره انا ظابط
نسرين /ظابط علي نفسك يبابا عمتا اسمي نسرين بيقلولي نيرو من اسكندريه
اسر لسه هيتكلم الباب بيخبط
دخل مالك عليهم بهيبته وشموخه
مالك /جهزي نفسك عشان تيجي معيا وانت يا اسر بيه مش عيب تخطف مراتي مني
اسر /انت اتجوزتها
مالك /اها بس حسبنا بعدين يا اسر
نسرين /وييييييييييت منك ليه اتجوزت مين وامتا ده حصل
مالك وهو موجه عقد جوازهم في وشهم
مالك /بصمه صباعك الجميل اهو علي العقد يا روحي
نسرين /طلعت روحك اتجوزت مين يا جلحف انت انا متجوزتش حد اااااه جو الروايات ده ميكلش معيا ياه فاهم ولا هيهمني انا واحده مقطعه البطاقه وصايعه وبتاعت حواري
مالك واتجه نحيتها
نسرين /بس تصدق انت بلزات ليك معزه خاصه في قلبي
مالك وشال نسرين علي دراعه وماشي بيها
اسر /نزلها يا مالك
مالك /انسا هه
نسرين /مش قلك انسا يبا خلاص يبقا تنسا ده لفحني علي دراعه حته لفحه ولا كاني شوال بطاطس
ونزل مالك وساب اسر في صدمته
نسرين/خلاص نزلني احنا مشينا من عنده يخربيت عضلاتك هيا مبتوجعكش
مالك /اه دراعي اي الي حصل
نسرين /منهم لله ولاد الجزمه تلقيهم حسدوك لما لقوك شايلني بعضلاتك دي كل دي عضلات
مالك /اه ايدي وقفت يخربيتك اكتمي هولع وانا واقف
نسرين /نيهاهاهاهاها تستاهل
مالك /اركبي العرابيه وعلي الله اسمعلك نفس حتا هبقلشك
نسرين وهيا بتركب العرابيه /انا اش هنا
مالك وهو بيركب جمبها /ودينا علي القصر
نسرين / مسيو مالك ممكن سؤال
مالك /اسالي
نسرين /انت تعرف مسيو جاك اقصد اسر
مالك /اه ومتساليش تاني
نسرين /يا ترا يا اعتماد عمله اي يا حبيبتي بتقرفي في مين من بعدي يا دودو انا وحشتها صح
مالك بضحك /اه هتموت من غيرك ولا فكراكي اصلا
نسرين بتتنيحه لضحكته
نسرين في بالها /اي الضحكه دي في حد بلوسامه دي كلها لما يضحك ضحكته حلوه اوي يختيي اي يا نسرين بتفكري في اي بطلي جنان ضحكته حلوه ولا وحشه وانتي مالك وماله
وي وصلو القصر
نسرين وهيا بتجري /اعتمااااااااااد
اعتماد وهيا متعرفش هيا مين فا جريت عليها /مييييييين انتي
وخدتها نسرين في حضنها
نسرين /اعتماااد
اعتماد /انتي الشغاله الجديده
نسرين /اه يا قلبي الشغاله الجديده الي مدثوثلكم في القصر عشان احطلك السم في الكبتشينو بتاعك
اعتماد وجرت علي مالك/عاااا الحقني يا جدو هتقتلني الحقني
مالك بنفاذ صبر /بتهزر معاكي يا حبيبتي يله روحي اوضتك عشان عاوز اكلم طنط نسرين كلام كبار
اعتماد وهيا بتبوسه من خده /حاضر يا جدو
نسرين /لو عاوز تجيب جون كلم جدو علي التلفون
اعتماد وهيا بتهز وسطها /اهلييي اهلييي يله يا اهلويه هزو حلكم شويه اوه اه اه
نسرين برقص /اه لو لعبت يا زهر واتبدلت الاحوال يله يااعتماد اتنين دربن دح والغرزه الديقه
مالك /بسسسس اي قاوي في بيتي رقصتين
نسرين /وماله يا خويا الرقص مش عيب هيهييييه
اعتماد /هادم اللزات ومفرق الجماعات انا ماشيه انتي يابنت يجي منك ابقي تعالي علي اوضتي عشان محتاجه رقصات عشان الكباريه الي هفتحه
مالك /علي اوضتك يا اعتماد وانتي تعالي وريا علي المكتب
ذهب مالك وذهبت وراه نسرين
مالك /طبعا بتسالي ازاي بصمتك جت علي الورق وبقيتي مراتي
نسرين /اه صح نسيت ازاي بقيت مراتك
مالك /
استوووب كده كفايه علي البارت ده توقعاتكم وراءيكم
#شيطان_العشق
البارت التامن
❤️بسم الله الرحمن الرحيم ❤️
يله نبداء
مالك /طبعا بتسالي نفسك ازاي اتجوزنا ابدا كنتي نايمه خت بصمه صباعك علي اوراق الجواز وبقيتي مراتي هتسالي لي اتجوزتني هقولك لانك مطلوب رقابتك من كل مافيا العالم لانهم بيظنو انك نقطه ضعفي وبما اني من المربع الذهبي محدش يقدر يقتلني ولا يقتل حد من عيلتي فا اتجوزتك مش عشان سواد عيونك ولا جمالك لا عشان احميكي ها اي راءيك في الكلام ده
نسرين بتفكير /لو قلت لا مش موافقه ونطلق هموت زي ما بيحصل في الروايات ولو قلت اه موافقه هتخطف كل شويه خلاص اوافق وامري لله اتخطف احسن ما اموت واروح في ابو نكله
نسرين /موافقه بس بشرط
مالك / مفيش حاجه اسمها شروط في قموسي لسه متخلقش الي يتشرط عليا
نسرين /اعتبرها طلب المهم اول لما اقولك طلقني تطلق ده اولا ثانيا اطلبلي بيتزا عشان جوعت
وتركته ورحلت لي اوضه اعتماد
نسرين /عومده انا جيت عشان نرقص عشان الكباريه
اعتماد /كباريه مين يا سفله يا جليله الحيا اتربي يا بت كسر رقبتك وه
نسرين /انتي قلبتي صعيدي
اعتماد وهيا بتجري وسابت نسرين وي وقفت في نص القصر
اعتماد /الحقوني ياعالم الحقوني يا خلق السفله قليله الربايه الي مدوره بيوت دعاره عوزه تفتح كباريه وعاوزاني انا اعتماد اشتغل معاها بطلو نجاسه بقا يتكو القرف مليتو اليلد
نسرين وهيا بتحط ايدها علي بؤق اعتماد
نسرين /بس اكتمي يخربيتك فضحتيني
اعتماد/عرفاكي عرفاكي ياسفله ياسهله يا رخيصه
نسرين وهيا بتمسك السكينه /انا كل ده وفضحتيني كمان وربنا ما هسيبك يا اعتماد الكلب
جرت اعتماد علي مكتب مالك وي وقفت علي المكتب
اعتماد/الحقوني ياعالم الحاديه بنت العقربه بعد ما اتجوزت ابني عوزه تلبسه قرون وتفتح كباريه وتدور علي حل شعرها
نسرين /سيبني يا مالك بقولك سبني منا لازم اخلص عليها مينفعش تعيش تاني دي فضحتني وقالت عني في وسط القصر اني سفله وفاتحه بيت دعاره
مالك /معلش منتي عارفه ظروفها
اعتماد /يله يا جليله الحيا اتلمي يابه جبر يلمك
نسرين /اهي قلبت صعيدي الا فين البيتزا انت كمان
مالك /تصدقي انا غلطان اتصرفو مع بعض موتو بعض افضل
نسرين وهيا بتسحب اعتماد من رجليها من علي المكتب
اعتماد/الارض لو عطشانه نروياها بديمانا
نسرين /اهي قلبت هلي فيلم الارض اهي
اعتماد /خد قوتي يا عبد الوارث
مالك وتركهم ورحل
نسرين /وليه يا اعتماد هو مشا وسبنا لي
اعتماد /معرفش يا اختشي هو ديما كده بوزه مترين
نسرين /مين في العيله عندكم كان كده ديما مكشر عشان استاذ كشر ده يطلعله
اعتماد /ابوه قبل ما يهرب ويسافر لبيا كان كده
نسرين /هو انتو اي حكايتكم مع لبيا كل رجاله العيله بتهرب وتروح علي لبيا
اعتماد /يس اصلهم كلهم ولاد بوبي
نسرين /الا احنا كنا بنتخانق لي يا اعتماد
اعتماد /عشان كنتي عوزه تهربي وتسافري لبيا
الخدامه /البيتزا جت يا فندم اجيبهالك هنا
نسرين /حفيدك جاب البيتزا
وجرت نسرين قعدت تاكل في البيتزا ولمحت مالك
نسرين /ميمو شكرا علي البيتز نرضهالك في فرح امك
مالك /مش قلنا معدناش نجيب سيره الام علي اللسان تاني
نسرين وهيا بتاكل /سوري نسيت خلاص يوم فرح اعتمااااد
مالك ومسك راسها ودخل وشها في البيتزا
مالك /بعد كده لمي لسانك معيا
مسكت نسرين الكاتشب وعملته في وشه
نسرين /واحده بواحده
مالك /عيني يابنت المجانين جه فيها الكاتشب
نسرين وهيا مكمله رش عليه /تستاهل
مالك ومسك البيتزا حدفها في وشها وجاب الكاتشب وحدفه في وشها
نسرين /انها الحرب يا ابتاااه
وكملت حدف فيه
مالك بعيون حمرا /ليلتك سوده
نسرين وهيا بتجري منه /صلي علي رسول الله انا اسفه يخربيتك اهبط احيه احيه احيه هيتعمل مني بطاطس محمره
مالك وهو مصوب المسدس باحترافيه جاب الرصاصه جمب ودنها
نسرين وهيا رافعه ايدها لفوق /اعااااا انا بستسلم عتلاق بستسلم اعتمااااد انتي فين تعالي الحقيني ابوس ايدك ارمي الفرفر ده
مالك واتجه نحيتها لحد ما وقف قدام وشها/هه لو عاوز اموتك كنت موتك ده تنبيه ليكي عشان متتجاوزيش حدودك مره تانيه مفهوم
نسرين /مفهوم بس ارمي المدفع ده من ايدك
تركها مالك ورحل
مالك لنفسه بي ابتسامه
مالك /مجنونه لو حد عرف الي حصلي ده مش هيصدق
نسرين /يالهوي كنت هروح بلوشي يخربيته معقد اعتماد انتي فين يا وليه
جلها صوتها من ورا الكنبه
اعتماد /انا مش هنا
اتجهت نسرين ليها
نسرين /اعتمااااااااد بقا انا عماله اقولك الحقيني الحقيني من ايد هولاكو ده وانتي هنا مستخبيالي ورا الكنبه
اعتماد /اومال استنا لما يضربني بلنار زيك كده واموت وانا في عز شبابي وبعدين واحده وجوزها انا مالي انا ادخل لي عالم معفنه
وتركتها اعتماد ومشت
نسرين /يارب صبرني علي العيشه دي اي بيت المجانين الي وقعت فيه ده الا ما فيه حد عاقل منبنيش غير البيتزا الي راحت عليا اعاااا هاكل اي دلوقت
بينما في الجانب الاخر
اسر /هتجنن يا ياسمين ازاي سيبته ياخدها كده بكل بساطه من قدامي ولا كاني متكتف
ياسمين /ابيه هو بيقولك مراته وانت الي خطفتها من عنده من بيته احمد ربنا انو معملش فيك حاجه
اسر /اخرجي بره يا ياسمين وسبيني لوحدي
خرجت ياسمين وتركته
اسر /ماشي،يا مالك ماشي وحيات امي لارجعها ومش هسيبهالك
بينما في الجانب الاخر
ام نسرين /ها يا خويا طمني عرفت حاجه عنها
ابو نسرين /الارض انشقت وبلعتها دورت في كل الاقسام والمستشفيات واجرت بلطجيه يدورو عليها مش عارف بنت الكلب دي راحت فين بس لما القيها بنت المجنونه
ام نسرين /انت بتشتمني اعااااا
ابو نسرين /مقصدش يا حجه
ام نسرين /لا تقصد اني مجنونه طلقني
وتركته ومشت
ابو نسرين /لله الامر من قبل ومن بعد دلوقت عرفت بنت الجزمه دي وخده الجنان ده من مين
استوووووب البارت خلص توقعاتكم
دنيا محمد
#شيطان_العشق البارت التاسع
❤️❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️❤️
يله نبداء
تاني يوم في الصباح
نسرين /صباحك فل يا نيرو يوغتي عليكي مروح ادور علي اعتماد مهي تسليتي الوحيده في البيت ده
وراحت تدور علي اعتماد
نسرين /بخخخ
اعتماد /مش تخبطي قبل ما تخشي يا حيوانه انتي سلام انت يا ممدوح هكلمك لما الجو يروق
نسرين /ممدوح مين يا اعتماد
اعتماد /خطشيبي
نسرين /ومالك عارف عن موضوع خطيشبك ده
اعتماد /لا ميهمنيش انشله عنه ما عرف مش هو فضلك عليا واتجوزك وسابني وانا حامل في ابنه
نسرين وهيا بتقلع الشبشب /بقا هو كان جوزك وكنتي حامل منه
اعتماد وهيا بتحط روج /اه معطلكيش بقا عشان راحه انا وخطشيبي السيما
نسرين وهيا بتجري وراها علي السلم /تعالي هنا يا وليه هتدوري علي حل شعرك يا اعتماد هتقعدي في الصف الي ورا صح
تركتها اعتماد ومشت
نسرين /طب اقرف في مين انا دلوقت اعتماد مشت مقدميش غير ابو قردان
واتجهت نحيه مكتبه
نسرين /مالك انا ....... احيييييييه بلكركاديه انتو بتعملو اي
فا كان مالك بدون ملابس ومعاه واحده
مالك /انتي ازاي تخشي كده من غير ما تخبطي
نسرين وهجمت علي البنت من شعرها
نسرين /بقا بتخوني اقصد مش عامل حساب انك اتجوزت اقصد ملقتش غير دي الي ترمرم معاها طب استنضف جيبها شعرها احمر والله لاطلبلكم بوليس الاداب
وبتخرج الاي فون بتعهامالك شده منها وكسره
مالك /اهدي وانتي مالك اعمل الي انا عوزه
نسرين بعياط /اوعا كده يكش تولع انت وهيا الاي فون بتاعي دنا اتزللت لبابا 6 شهور لحد ما جبهولي اه يا اي فوني يا ضنيا كنت انا الي انكسر وانت لا يا حبيبي يالهووووي زي مكسرت الاي فون بتاعي تجبلي واحد غيره فاهم او تديلي حقه
مالك بنفاذ صبر /علي اوضتك
نسرين /مش طالعه غير لما تجيبلي اي فون جديد
مالك وطلع مسدسه وي وجهه لي راسها
مالك /قولت علي اوضتك
نسرين /انا في اوضتي اصلا يبشا
وطلعت تجري علي اوضتها وقعدت تلم في هدومها
نسرين/اعاااا الاي فون حجي انكسر اه يا قلبي وبيحط المدفع في راسي اه يا قلبي والله ما قعداله فيها
مالك بعد ما دخل اوضتها فجاءه
مالك /بتعملي اي
نسرين /ماشيه وسيبهالك مخضره مش كسرت الاي فون بتاعي
مالك وسحب شنطه هدومها وطلع الولاعه ولع فيها
مالك /وريني هتمشي من هنا ازاي
نسرين /عااا هدومي ولعت في هدومي سيبني سيبني
مالك وهو ماسك ايديها /قلتلك مفيش خروج من هنا الا لو عوزه تموتي قليلي وساعتها اقتلك انا احسن ما حد تاني يقتلك ده اولا ثانيا متدخليش في اموري انا حر اجيب ستات هنا اجيب البلا الازرق انا حر
نسرين /سيب ايدي وجعتني وانت مش حر انا مراتك ومقبلش علي كرامتي ان جوزي يجيب ستات البيت حتا لو جوزنا مؤقت فا لا يا مالك سوري بس طلما انت حر انا كمان حره وهجيب رجاله هنا
سحبها مالك من شعرها
مالك /سمعيني تاني كده بتقولي اي انتي نسيتي انك علي زمه راجل فكراني قورني
نسرين بتحدي/يبقا انت كمان متنسيش انك متجوز واحده ست هتحترمني هحترمك هتقل ادبك هقل ادبي انا مش ضعيفه واوعا تكون فاكر انك تقدر تستفزني او تخليني اتغاضا عن عمايلك وسيب شعري احسنلك
مالك وهو بيشد شعرها اكتر /هه مش هسيبه وجربي يا نسرين تفكري في راجل تاني او تخونيني ساعتها هوريكي الجحيم علي الارض مش مالك الي يتخان حتا لو جوزنا مؤقت مفهوم
نسرين ومسكت ايده الي ماسك بيها شعرها ولوتها
نسرين/لا مش مفهوم انت فاكر نفسك سي سيد وانا امينه الي لازم تطيع اوامرك هه بتحلم
مالك وهو بيعدل نفسه
مالك /تمام انتي معاكي الحزام الاسود في الكارتيه يبقا نتبارز انا وانتي ولو انتي كسيبتي هسيبك بس لو انا كسيبت هتفضلي هنا لحد ما افرج عنك بمزاجي
نسرين /موافقه امتا الماتش وفين
مالك /بعد نص ساعه من دلوقت في اوضه الالعاب الرياضيه
نسرين /اتفقنا
وتركها مالك وذهب
نسرين /حسبي الله ونعم الوكيل حرق هدومي وكسر الايفون بتاعي هلبس اي دلوقت الاي فون اعااااااا
بعد نص ساعه في حلبه المبارزه
مالك /اهلا
نسرين بضحكه جانبيه /بلاش كلام يله بينا نبداء
تقدمت نسرين منه ورفعت رجليها موجهاله ضربه في وشه وتفدها مالك بمهاره فا سدد ليها ضربه في صدرها
نسرين /طلعت بتعرف كارتيه تمام انا كنت براحه معاك بحسبك مبتعرفش بس تمام
مالك /هاتي اخرك
وفضلو يوجهه الضربات لي بعضهم
نسرين بتنهج/مكنتش متوقعه انك كده
مالك /ولا انا
وفضلو نص ساعه.يسددو الضربات لي بعض لحد ما مالك سددلها ضربه اوقعت نسرين
مالك بينهج /المباره خلصت وانتي خسرتي
نسرين وقفت وبتسلم عليه بابتسامه /مبروك
مالك مد ايده قامت نسرين عملت حركه وقعته في الارض
نسرين /مش نسرين الي تخسر
وجايه تمشي كعبلها مالك في الارض برجليه
مالك /مش مالك الي يخسر انا كسبت هتفضلي هنا بمزاجي لحد ما افرج عنك
وقام مشا وسبها
نسرين /اووووف ازاي اخسر قدامه ازاي عااااا
واستسلمت للنوم
بينما في الجنب الاخر
الشخص /اه خلصو عليه وهيا هتوهالي مش عاوز حد منهم عايش عارف انو من المربع الذهبي بس هما مين الي هيقلوهم مين الي قتله تمام تمام
وقفل مع الشخص التاني
الشخص /نهايتك قربت يا غول ههههههههههههه
بينما في الجنب الاخر
اللواء/ازاي يا افندي متجبش الورق من قصر مالك وتاخد البنت الي عنده وتسيب المهمه
اسر /يا فندم انا كان لازم اعمل كده البنت دي سمعت انها نقطه ضعفه كان لازم اخدها
اللواء /والنتيجه كانت اي اهو جه خدها من بيتك وكشف ورقنا ورجعها عنده تاني اسر ده اخر انزار ليك ركز في شغلك يا اسر والورق الي عنده يجيلي باي طريقه اتصرف
اسر /تمام يا فندم
دنيا محمد
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق