القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اميره الرعد الفصل الرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم ندا الشرقاوي

التنقل السريع

     


     رواية اميره الرعد الفصل الرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم ندا الشرقاوي 





       رواية اميره الرعد الفصل الرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم ندا الشرقاوي 


    14=رواية أميرة الرعد الفصل الرابع عشر 

    تاني يوم صحيت اميره ملقتش رعد لاكن لقت مسچ منه


    (تفطري وتشربي العصير وتروحي الجامعه مع الحرس والسواق هيوديكي ويرجعك لو ماكلتيش هزعلك. بابي)


    ابتسمت اميرة ان واخد باله من كل حاجه حته لو صغيرة


    قامت اميره صلت فرضها (حته لو هيا بشعرها ملتزمه بالصلاه)


    ولبست بنطلون جينز وتيشرت عليه ورد صغير


    ونزلت


    ياسمين /ايوه بقا اي الجمال دا


    اميره بغرور مصتنع /اقل ما عندي


    أكرم /اعاكس عادي ولا رعد فين


    اميره بضحك /لا مش هنا


    أكرم بابتسامه /طيب اي القمر دا بس


    ياسمين بغضب مصتنع /اتحشم ياواد


    أكرم بخوف مصتنع /اوامرك ياكبيره


    اميره بضحك عليهم /ههههه معنتش قادره انا هروح الجامعه وعاوزه اطلع من هناك علي شركه رعد مين هيوديني


    أكرم بخوف /لا يااختي جوزك ايده تقيله لو شافني معاكي هقتلني وانا علي وش جواز ولا اي ياياسمين


    ياسمين برفع حاجب /مالك بياسمين


    أكرم /اصلك هتختاريلي عروسه بس اي البت جمر يابت عمي بدر منور


    ياسمين بغيره /وه جمر وبدر لازم اشوفها


    اميره بدلع /چوووو


    يوسف /امممم چوووو عاوزه اي


    اميره /مش انت هتروح الشركة


    يوسف /اه


    اميره /يبقي تيجي تخدني من الجامعه توديني الشركه


    يوسف بابتسامة /حاضر


    اميره باستسامه جذابه /طيب اشرب العصير قبل ما رعد يعاقبني


    أكرم /اشربي ياطفله


    اميره بغضب طفولي /هقول لرعد


    أكرم /انا ماشي احسن مش نقصه جوزك


    اميرة /بابي فين


    يوسف /قاعد فوق مع جنة


    كل واحد راح شغله واميره وياسمين كل واحده راحت الجامعه


    في الجامعه


    مايا /اي ياأحمد محدش شافت يعني اي كنت مختفي فين


    احمد بقلق حاول يداريه/هااا عادي كنت في الجونه


    مايا شافت اميره داخله


    مايا/ما تيجي نرزل عليها الحرس بره


    احمد بخوف /هااا لا سبيها في حالها واحنا في حالنا


    Back


    احمد بغضب /انتوا مين فوكني ياحي**ان


    يوسف  بغضب/عاوز تتعرف صح تحب اعرفك انا


    احمد /انت متعرفش انا مين انا احمد العربي اي متعرفش انا ابن مين


    يوسف وهو بيضربه بالبوكس /لا احب اعرف ياروح ***


    Fact


    مايا /ياله المحاضره هتبدا


    احمد بلا مبالاه  /ياله


    في شركة المنشاوي


    رعد /يعني اميرة هتيجي الشركه


    يوسف /اه وانا هجبها


    رعد في نفسه /امممم ماشي ومقلتليش عقابها بيزيد


    يوسف /طيب انا هروح مكتبي وانت كمل شغل


    رعد /ماشي يايوسف


    في الولايات المتحدة الأمريكية


    يوسف بخبث /بيبي اي رايك تشاركيني


    وفاء /طبعا ياروحي


    يوسف/بس هعوز 2 مليون


    وفء بطاعة /حاضر بكره هسحب من البنك


    في مصر


    خلصت اميرة وطلعت لقت يوسف واقف


    اميرة /ياله ياچوووو


    يوسف /دلوقتي چوووو لما يكون ليكي  طلب قبل كده كان ابية


    اميرة /ياله بقا وديني عند رعد


    يوسف بابتسامة وحنيه /تعالي ياأميرتي


    وصلوا الشركه وطلعت اميرة لمكتب رعد ودخلها يوسف


    ورعد كان عنده اجتماع


    دخل رعد ليا اميره قعده علي المكتب وبتاكل مصاصه وبتهز في رجلها زي الأطفال


    كتم رعد ضحكته واتظاهر بالبرود


    اميره بابتسامه /اذيك يابابي


    رعد /الحمد لله جايه ليه وازاي تيجي من غير اذن مني


    اميره /اصل في واحد زعلان مني قلت لازم اصالحه ولا انت رايك اي


    رعد /مش كل غلط بيتقال اسف


    اميره وهيا مضايقه من معاملته /يعني امشي


    رعد /اللي انتي عاوزاه


    اميره علي وشك البكاء ونزلت من علي المكتب /انا ماشيه يارعد


    وتوجهت الي الباب وبتفتح لاكن ايد رعد منعتها


    مسك رعد اديها  وخدها عند المكتب وقعدها علي رجله


    رعد وهو بيزيل (يمسح) دموعها /ليه الدموع دي


    اميره بزعل  /علشان انت مخاصمني


    رعد بحنان /مين قال كده انا عمري ما اخاصم اميرتي بس اميرتي غلطت صح


    اميره باسف /اه غلط بس اعتذرت وانت منعتني انام في حضنك ونمت بعد ساعه


    رعد بأمر /عدي غلطاتك


    اميره بزهول /اي.        Nada Elsharkawy


    رعد /عدي غلطاتك


    اميره /صوتي كان عالي وانا بكلمك


    رعد /واحد اللي بعده


    اميره /اتكلمت باسلوب مش كويس


    رعد /اتنين اللي بعده


    اميره /قولتلك انك مغصوب علي الجواز علشان خاطر جنه


    رعد /  كده 3 غلطاتك ب3 عقابات


    اميره بدلع /عاوز تعاقبني يارعدي


    رعد بتوهان /ياخرابي علي رعدي دي لا خلاص مفيش عقاب


    اميره وهيا في قمه السعاده /هيهيهيهي مفيش عقاب


    رعد /لا في عقابك هتفصلي قعده علي رجلي وانا بشتغل


    اميره بصدمه /نعم


    رعد ببرود /نفذي العقاب


    نفذت العقاب


    دق دق دق         Nada Elsharkawy


    اميره بفزع وجت تقوم مسكها رعد بتملك /هتفصلي كده ويدخل اي حد


    رعد /ادخل


    السكرتيرة باحترام /انا لغيت الاجتماع زي ما حضرتك أمرت حاجه تانيه يافندم


    رعد /لا اتفضلي وهاتي ليمون للمدام


    السكرتيرة /حاضر يافندم


    طلعت


    اميره /مين دي


    رعد بستغراب /اي المساعده بتعتي


    اميره /اي دا فين المساعده اللي لبسه ومش لبسه وبتدلع وفي الاخر تكون بتحبك وعاوزه تموتني علشان انت تتجوزها وانت تطلقني واكون حامل


    رعد بصدمه /اي اي كفايه انتي الروايات جننتك (مش هيا بس واللة كلنا ????)


    اميره /مليش دعوه دي سكرتيره محترمه


    رعد /الله يهديكي يابنتي


    اميره /طب ياله نروح


    رعد /لا مليش مزاج بس اي اشمعنا اطلقك وانتي حامل


    اميره بتردد /اصل اصل


    رعد /ايوه اصل اي ياله يابنتي اصل انا مخلق اتنين


    طلعوا من الشركه وفي في الشركه اللي بيتكلم علي جمال اميرة وفي اللي غيران من جمالها


    روحوا علي الفيلا


    وقضوا يوم جميل مع العائلة وقرروا انهم يروحوا الصعيد يغيروا جو واستغربوا ازاي هيام مسالتش عن رحمة


    استأذنت اميره وطلعت


    بعد ساعه استأذن الجميع وطلع رعد


    بس استغرب هدوء الجناح وفي شمع صغير واضاءه خفيفه جدا جدا


    وطلعت اميره من الحمام وهيا لبسه فستان رقيق جدا جدا باللون الأبيض  شفاف وكانت تشبه الحوريه  وشعرها الأحمر الناري ورعد سرحان وتايهه في  جمالها ولبسها


    تقدم رعد بتوهان وحضنها واسه في عنقها /انتي جميله اوي


    اميرة بكسوف /م… ميرسي


    رعد بعشق  /اميره


    اميرة /نعم


    رعد وهو يقبلها في عنقها /بحبك تؤتؤ انا بقيت بدمنك


    اميره بحب /وانا بحبك يارعدي


    وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح وذهبوا الي عالمهم الخاص


    هل رعد واميره الحياه هتفضل سعيده معاهم ولا القدر ليه رأي آخر؟


    يتبع…..

    15=رواية أميرة الرعد الفصل الخامس عشر 15 بقلم ندا الشرقاوي

    ## 


    في صباح في يوم ملئ بالسعاده والفرح


    فاق رعد من نومه لقي اميره في حضنه ابتسم بسعاده أمتلك العالم وما فيه


    رعد وهو يقبل خدها  /اميره اميرتي


    اميره /امممم سبوني انام بقا


    رعد /سبوني مين يابت انا رعد


    اميره بنوم /لا محدش ليه دعوه برعد دا رعدي انا


    رعد وهو بيفوقها /اصحي يااميرتي ياله


    صحيت اميره وبصت لرعد بصدمه


    اميره /هو هو….


    رعد بخبث /هو اي ياروحي


    امير /هو انا مكنتش بحلم


    رعد بخبث وغمزه /حلمتي باي بالظبط


    اميره بتغيير الموضوع /احمم صباح الفل


    رعد وقد فهم /صباح الفل والياسمين علي احلي عروسه صباحيه مباركه


    اميرة بابتسامه  /الله يبارك فيك


    رعد بابتسامه جذابه وهو بيحضنها بتملك /حاسس اني امتلكت الدنيا


    اميره /مبسوط يارعد


    رعد بحب /كلمه مبسوط بسيطه


    رعد /اعملي حسابك هنسافر بليل


    اميره بفرح /بجد هنروح فين


    رعد /مفاجأه ياله خدي شاور والبسي علشان عملك مفاجأه تانية


    اميره /بس هناخد جنه صح


    رعد /لا دا شهر عسل ليكي انتي


    اميره بعبث /لا بنتي هخدها معايا


    فرح رعد من كلمه بنتي


    رعد بجديه /اميره انتي بتحبي جنه لا بتحبيها علشاني انا وترضيني


    اميره بحب /بحبها علشان هيا حته منك انت حته لو كانت من مراتك الاولي بس خلاص انا بقيت بحبها اوي وكان نفسي اكون امها


    رعد /مش لازم تكوني انتي اللي امها بس انتي اللي هتربيها واول وحده هقولها مامي هيا انتي


    اميره /ياله انا هاخد شاور


    رعد /ماشي ياروحي


    في مستشفي الأمراض العقليه


    رحمه بهستريه /هقتلك ياأميره انتي وسامية هقتلك انتي السبب ياساميه رعد ليا لوحدي جنة جنه لازم تموت


    كملت بحزن مامي سابتني هنا لوحدي مامي عاوزه الفلوس والشوبنج والشركات.


    في فيلا رعد


    دخلت ياسمين غرفتها لقت ورد علي شكل قلب علي السرير وبوكس كبير


    فتحت البوكس طلع بلوبنه مكتوب عليها سامحيني ياست البنات


    ولقت شوكلت كتير اوي وهدايا كتير وفي الاخر جواب


    (سامحيني ياياسمنتي انا بحبك والله اللي حصل زمان غصب عني سامحيني يارفيقه عمري وصحبتي وحبيبتي وكل حاجه


    لو موافقه تسامحيني تعالي الاوضه بتاعتي. بحبك)


    بكت ياسمين هيا بتحبه بس مش قادره تسامحه بس قررت انها تديه فرصه جديده زي ما رعد اداله فرصه


    وراحت علي اوضه أكرم وخبطتت


    أكرم /ادخل


    دخلت ياسمين فرح اكرم جدا


    اكرم /ياسمين انتي جيتي قولي انك سامحتيني


    ياسمين وهيا بتبعد /لا مسمحتكش بس قررت اديك فرصه جديده


    أكرم بسعاده /موافق موافق


    في مكان تاني


    مجهول /ايوه انا اللي قتلتها وطلعت منها زي الشعره من العجين


    وهكمل علي رعد ولسه ولسه


    في الجناح عند رعد


    اميره طلعت من الحمام


    اميره بفرحه /هيهيهيهي هنسافر


    رعد وهو بيضحك عليها /اهدي ياحبيبتي


    اميره بعبث طفولي /اي بتضحك عليا


    رعد /خلاص خلاص


    اميره /شوفت هتنسيني اهم سوال


    رعد وهو يحاصرها بين يده والباب/اسألي ياروحي


    اميره بوتر من قربه /احم قصدي يعني المكان اللي هنروحه فيه بحر


    رعد وهو يقرب اكثر /اممممم اه ياروحي


    اميره وهيا بتهرب منه وبسعاده /يبقي اجيب المايوه


    رعد بغضب ومسك اديها جامد /مايوه اي يامدام يامحترمه


    اميره بوجع /اي يارعد في اي


    رعد بغيره واضحه /اي تلبسي مايوه علشان الناس تتفرج عليكي اي واخد في أيدي رق**صه


    اميره علي وشك البكاء /سبني يارعد لو سمحت ايدي بتوجعني


    سابها رعد ودخل ياخد شاور يطفئ ناره التي شعللتها اميره ويطرد فكره ان احد يرا اميره بالمايوه


    ذهبت اميرة الي غرفه جنه وجدتها مستيقظه


    اميره بحزن /شوفتي ياجنتي بابي وجعلي ايدي ازاي


    جنة وهيا بتحط اديها علي ايد اميره /لسي(معلشي)


    اميره /ياله ياروحي نلبس علشان هنسافر


    جهزت اميره جنه وكل حاجه جهزة سابت اميرة جنه مع المربيه


    دخلت الجناح كان رعد طلع من الحمام بمنشفه حول خصره


    غمضت اميره عيونها بسرعه


    رعد ببرود  /انا جوزك علي فكره


    اميره وهيا مستمره/بس مينفعش كده


    رعد ببرود ولا مبالاه /يعني مكسوفه ان جوزك واقف قدامك ومش مكسوفه لما تمشي قدام الرجاله بالمايوه


    اميره بحزن /علي فكره يارعد انت حكمة عليا قبل ما تعرف


    راحت طلعت من غرفه الملابس مايوه (إسلامي)


    اميره /دا المايوه اللي كنت هلبسه مكنتش هلبس اللي في دماغك وانا كنت  هنزل معاك انت مش نزله مع حد تاني عن اذنك.      Nada Elsharkawy


    سابت رعد ودخلت تلبس


    ورعد لسه واقف مصدوم من اللي حصل هو كان فاكر انها عاوزه تلبس  مايوه  bikini. فكره انها تلبس مايوه وحد يشوفها دي مجنناه هيا ملك ليه هو محدش  يقدر يشوفها لو قدر يخفيها عن العالم  كله


    لبس رعد قميص ابيض وبنطلون وجهز


    لقا اميره طالعه من غرفه النبلابس لبسه فستان طويل باللون اللبني شفاف من عند الايد


    مسك رعد اديها


    اميره بوجع /ااااه


    رعد بخصه /اي مالك


    اميره وهيا بتبصله نظره عتاب /ايدي يارعد


    بص رعد علي اديها لقا اديها لونها ازرق


    رعد /انا اسف واللة مكنتش اقصد والله


    وضمها الي صدره ويذيد من احتضنها وقبل راسها


    قام رعد جاب حاجه تخفف الألم


    رعد باسف /اسف لسه بتوجع


    اميره /خلاص ممكن نقوم بقا


    رعد /اميره


    اميره /نعم يارعد


    رعد /مكنتش اقصد


    اميره /عارفه انت عملت كده من غيرتك عليا صح


    رعد بابتسامه /اه واللة


    اميره بابتسامه /طب ياله بقا علشان نسافر


    رعد /ياله ياروحي


    نزلوا تحت وكان كل شئ جاهز


    أكرم /رايح فين يابرنس


    رعد /شهر عسل عندك مانع


    أكرم بغمزه /انت متجوز بقالك 3 شهور جاي تعمل شهر عسل انهارده


    رعد بغيظ  /عندك مانع


    أكرم /طب ما تجوزني ونروح سوا


    رعد /ياله يابابا من هنا


    احمد بابتسامة  /توصلوا بالسلامه يابني


    اميره بابتسامه  /هتوحشيني يابابي


    احمد /انتي اكتر ياعيون بابي


    ياسمين /وهتاخدوا جنه ليه


    رعد بابتسامه /اميره عاوزه كده


    وودعوا الجميع


    في الطريق


    اميره /رعد دا مش طريق المطار


    رعد بتبسامه /عارف ياروحي


    اميره /هو احنا هنسافر بالعربيه


    رعد /لا ساعه كده وتعرفي


    اميره /ماشي


    بعد ساعه ونص وصلوا لمكان فاضي


    رعد/ياله ياأميرتي


    اميره بابتسامه /احنا فين


    رعد بابتسامه جذابه /بصي كده


    لقت اميره طياره هليكوبتر


    اميره بفرح وسعاده  /الله حلوه اوي


    رعد وهو يحضنها من الخلف /ياله ياروحي


    ركبوا الطياره الخاصه برعد


    في الصعيد


    سليم/ربنا يفرحهم يارب ويرزقهم بالخلف الصالح


    هدي /يارب البنيه طيبه جوي جوي


    سليم /اعملي حسابك انهم هيچوا يقضوا يومين هنا في الصعيد


    هدي  /يامرحب يامرحب


    ساميه /يشرفوا نفرش السرايا ورد


    Nada Elsharkawy.


    في الطياره


    اميره /رعد احنا فين


    رعد بحب /بصي كده


    اميره بخوف /لا أخاف


    رعد بضحك /متخافيش بصي بصه صغيره


    بصت اميره وانبهرت من جمال المكان


    اميره /الله دي جميله اوي اوي احنا في جزر المالديف صح


    رعد /ايوه


    اميره /دي شكلها جميل اوي اوي


    رعد /المكان دا اسمه  اميره الرعد محدش هيدخلها غيري انا وانتي بس


    اميره بحب /انا بحبك اوي


    وصلوا الي المكان


    وكان شكلها جميل اوي


    ورعد بيفرح اميره وجنه علي المكان


    رعد /اي رايك بقا


    اميره بفرحه /شكله جميل اوي اوي


    رعد بابتسامه  /تعالي ننزل نفطر بقا الكمان جميل


    (الصور موجوده)


    وكان يوم جميل جدا بالنسبلهم واميره كانت بتشكر ربنا انها مع رعد


    يتبع…..


    16 =رواية أميرة الرعد الفصل السادس عشر 


    مر 3 ايام علي رعد واميره وكانوا احلي ايام في حياتهم بين مشاكسات وغزل رعد لاميره وخجل اميره


    في يوم جديد


    اميره وهيا تمرر يداها علي شعر رعد نزولا لعيونه  عند وصول لشفتيه احست برعشه جت تشيل اديها مسكها رعد


    رعد /خليها


    اميره بتوتر /رعد انت…


    رعد /اي ياروحي كملي غزل فيا


    اميره وصلت لاقصي قمه من الخجل  /انا كان في حاجه علي وشك بشلها بس


    رعد /امممم والحاجة دي علي عيوني وشفايفي وشعري


    كانت كبيره ولا اي


    اميره بقوه مصتنعه /اه وفيها اي مش جوزي


    رعد /اممم ياروح جوزك نكمل بقا


    في خلال ثواني انقلب الوضع وأصبح رعد يعتليها


    اميرة /رعد في اي


    رعد قرب منها ودفن راسه في عنقها يستنشق رائحتها التي أصبحت إدمان  كالهواء الذي يتنفسه أصبح لا يقدر علي العيش بدونها


    رعد بتوهان /الفراوله دي هتجنني


    اميره /ف.. فراوله فين


    رعد بعشق /هو في غيرك ياأميرتي


    اميره وهيا تلف يداها حول عنقه وتتكلم بدلال /اممم يعني انا اميره الرعد


    رعد /انتي روح وعقل وعشق الرعد


    قرب منها رعد وقبلها قبله رقيقه


    يزيد رعد من قربه.


    …… /با…. با


    رعد بغيظ /مش وقتك خالص ياجنه


    اميره وهيا بتهرب من رعد /جنتي ياله نلبس علشان ننزل الpool


    رعد /اه ياختي اللبسوا علشان تنزلوا هو أكرم باصصلي في


    السفرية


    في شركه رعد


    يوسف بعمليه /لو سمحت خلي سكرتيره رعد بيه تيجي المكتب ومعاها ملفات الصفقة الأخيرة


    السكرتيرة باغراء /تؤمر بحاجه تانية


    يوسف بصرامه وحده /اتفضلي علي مكتبك يامدام


    السكرتيرة /انسه من فضلك


    يوسف /مش فرقه معاية انسه ولا مدام هو انا هتجوزك


    السكرتيرة /ياريت


    يوسف /برااااااا


    طلعت السكرتيره


    سكرتيره يوسف (حلا) /اتفضلي ياست الشيخه يوسف بيه عاوزك


    (مرام سكرتيره رعد بنت مختمره متدينه جميله قصيره


    لبسها واسع وجميل 23 سنه)


    مرام /حاضر اتفضلي حضرتك


    راحت مرام اخدت الملف وتوجهت الي مكتب يوسف


    دق دق دق


    يوسف /اتفضل


    دخلت مرام


    مرام /اتفضل مستر يوسف


    يوسف بصلها /ما شاء الله انتي مين


    مرام /اما سكرتيره مستر رعد


    يوسف في نفسه /بقا رعد معاه البدر دا وانا معايا عروسه المولد اللي بره دي


    يوسف رجع لطبعته /احممم اتفضلي ياانسه


    مرام /خير يافندم في حاجه


    يوسف /اه طبعا انتي عارفه ان رعد واخد اجازه فا انا بداله هنا ممكن نراجع الملف بتاع الصفقه الاخيره


    مرام بحترام /اتفضل يافندم


    بدؤوا في مراجعه الملف


    Nada Elsharkawy


    في كليه ياسمين


    ياسمين /أكرم بتعمل اي


    أكرم /عزمك علي الغدا عندك مانع


    ياسمين بتفكير /اممم افكر


    أكرم بتريقه/ اي عندك موعيد تانيه


    ياسمين بغرور مصتنع /طبعا يابني انا ياسمين المنشاوي


    …. /انسه ياسمين


    ياسمين باستغراب/خير يادكتور في حاجة


    الدكتور /كنت عاوز رقم الوالد


    أكرم بتريقه/وحضرتك عاوز رقم الوالد ليه ياسمين معملتش الواجب ولا كانت بتتكلم في المحاضر ولا شدت شعر صحبتها


    الدكتور بضحك /هههههه دمك خفيف


    أكرم /بس ايدي تقيلة


    الدكتور /نعم… ما علينا اما عاوز أتقدم للانسه ياسمين


    أكرم بغضب /نعم يار**ح  ا***ك


    الدكتور /اي اللي حضرتك بتقوله دا


    ياسمين /عيب يااكرم


    أكرم بعصبيه /بلا أكرم بلا زفت اتفضلي علي العربيه مش نقصاكي حسابك بعدين


    أكرم وهو يمسك الدكتور من بدلته /بقا انت عاوز تتجوز ياسمين صح


    الدكتور /اه فيها أي وبعدين هو حضرتك ماسك حرامي


    أكرم لكمه لكمه اطاحته أرضا


    أكرم /اوعي تفكر تقرب من خاطبتي سامع لو شفتك مقرب ليها همحيك من علي وش الأرض ياحيله ا*ك


    ركب أكرم العربيه وياسمين خايفه من رده فعله


    ياسمين /بص يااكرم انا والله مليش دعوة


    أكرم وهو بيبصلها بحب /مين قال انك ليكي دعوه بالموضوع دا


    ياسمين /هو انت مش هتزعقلي


    أكرم /لا ياروحي هو اللي غلط مش انتي ياله بقا علشان منبوظش اليوم زمان رعد هايص هناك


    ياسمين بضحك /افضل انت نق وقر عليه كده


    أكرم بغيظ /وهو دا بيحوق فيه حاجة


    في مكان تاني


    عم اميره /نفسي اشوف اميرة


    مراته /وانا كمان


    عمها /انا قلة بلاش ابوظ علاقتها من امها واطلع انا اللي وحش بس امها خدت الفلوس وسافرت


    مراته /ان شاء الله هنشوفها علي خير ونفهمها كل حاجه


    Nada Elsharkawy


    في المالديف عند رعد واميره


    كانت اميره لبست هيا وجنه وجاهزين علشان ينزلوا الpool


    رعد/امممم جهزتوا يعني


    اميره /اه طبعا


    رعد /طيب جنه هنقعد في الpool الصغير مع الحاجه المساعده ليها وانتي هتنزل معايا البحر


    اميره برعب  /لا هنا البحر لا انا هنزل الpoolبس مش عاوزه البحر كبير


    رعد بابتسامه  /ليه ياروحي تعالي بس


    اميرة /لا مش عاوزه انا هنزل مع جنة


    رعد اخد جنه ونزلها وشال اميره علي كتفه


    اميره  بخوف /نزلني يارعد


    رعد /هتسكتي ولا ارميكي واسيبك


    اميره /خلاص


    نزلوا البحر واميره خايفة


    اميره /ياله نطلع بقا


    رعد /لا شويه


    اميره /بقالنا ربع ساعة ياله ننزل الpoolمع جنه  احسن


    قرب رعد منها


    رعد /خايفه وانت معايا


    اميره /خايفه من البحر علشان البحر غدار


    رعد /طول ما انتي معايا اوعي تخافي


    وبدأ رعد يهدي اميره


    رعد /هاا لسه حاجه بخوف


    اميره بابتسامة /لا بس تعال نطلع علشان جنه منسبهاش لوحدها


    رعد /جنه قعده في مكانها والpoolاللي هيا فيه يادوب واصل لرجلها


    اميره /okey


    عند  ياسمين وأكرم


    أكرم /ياسمين هنتجوز امتة


    ياسمين بلا مبالاه /هات بس الجمبري اللي عندك دا


    أكرم /اتفضلي هنتجوز أمته بقا


    ياسمين /بص في كابوريا مخلية هاتها كده


    أكرم /اتفضلي هنتجوز أمته


    ياسمين /ما شاء الله انت هتتجوز مبروك


    أكرم /اقسم بالله ياياسمين لو ما عقلتي لا رميكي في النيل سامعه


    ياسمين بدلع /اهون عليك يااكرومتي


    أكرم /لا ياروحي قولي بقا هنتجوز امتة


    ياسمين /لما اخلص جامعه


    أكرم /دا اللي هو كمان 3 سنين لا الفرح الشهر الجاي هاتي بقا الكافيار اللي عندك دا


    ياسمين /دا في المشمش اتفضل الكافيار


    بعد عده ساعات


    في الشركه


    يوسف /كده كويس اوي ياانسه..


    مرام /مرام يافندم


    يوسف بابتسامة  /ماشي ياانسه


    مرام /حاجه تانيه يافندم


    يوسف /لا شكرا اتفضلي انتي


    مرام /عن اذن حضرتك


    عند رعد واميره بعد يوم جميل اوي


    اميره بفرحه /انا مبسوطه اوي يارعد حاجه اني بحلم


    رعد بحب /لا ياروحي كل اللي نفسك فيه هيتنفذ ياله بقا في مفاجأه تانيه ادخلي غيري انتي وجنه وفي بوكس كبير جوه شوفي اللي فيه واجهزي


    دخلت اميره واخدت شاور وفتحت البوكس وكان فيه فستان باللون الاسود شكله جميل وفستان لجنه


    لبست  اميره هيا وجنه وطلعوا  وكان رعد مستنيهم


    رعد بحب /قمر ياأميرتي


    وقبل جنة /قمر ياجنتي


    ياله بينا وصلوا لمكان العشاق


    اميره /وووووواووو جميل اوي


    رعد بحب /تسمحيلي بالرقص جي ياأميرتي


    اميره بحب  /طبعا


    يتبع…..

    تكملة الرواية من هناااااااا 

    لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

    بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

    متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

    الرواية كامله من هناااااااااا

    مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

    مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا





    تعليقات