القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اميره الرعد الفصل الثاني وعشرون والثالث وعشرون بقلم ندا الشرقاوي

التنقل السريع

     


    رواية اميره الرعد الفصل الثاني وعشرون والثالث وعشرون بقلم ندا الشرقاوي 





    رواية اميره الرعد الفصل الثاني وعشرون والثالث وعشرون بقلم ندا الشرقاوي 



    البارت الثاني والعشرون من اميره الرعد

    صلوا على الحبيب المصطفى


    في الطيارة 

    ياسمين بفرحه /اخيرا 

    أكرم /مبسوطة 

    ياسمين /كتير كتير 

    أكرم وهو يحضنها /يارب ديما 

    ياسمين بخجل /أكرم 

    أكرم /مراتي وانا حر 

    المضيفه /اتفضل يافندم 

    أكرم /ميرسي ومد ايده ياخد القهوه 

    غادرت المضيفه 

    أكرم بستغراب/مالك اي اللي حصل 

    ياسمين بغضب /هيا بتبصلك كده ليه  وأكملت بعصبيه انت تعرفها يااكرم 

    أكرم /تعالي ياياسمين والله ما اعرفها 

    ياسمين بصتله /بجد 

    أكرم يقبل يداها/اه ياروحي  ياله استعدي بقا علشان قربنا 

    ياسمين بابتسامه جذابه /اوك 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    .... /اميره

    بصت اميره بعد ما سمعت اسمها وكانت وفاء

    اميره بصدمه /مامي

    وفاء بصدمه اخري /احمد احمد

    وقعت فاقده الوعي

    جريت اميره عليها وبدأت تفوقها ودخلوا جوا 

    وفاء ببكاء /اميره انا.... 

    اميره بثبات /انتي اي يا فاء هانم 

    وفاء /سامحيني 

    اميره بصوت جمهوري/اسامحك اسامحك على اي ولا اي علي انك كرهتيني في عمي ولا انك سبتيني اواتجوزتي ولا انك كنتي بتخوني ابويا ولا اسامحك علي اي ولا اي علي انك روحتي اتجوزتي واحد أصغر منك ب12 سنين ولا انك فهمتيني اني اتجوز رعد علشان الميراث وان عمي هتطردنا من البيت لو متجوزتش بس انتي كنتي عاوزه كده علشان تبعدي عندي ومتشليش حملي بس لا اميره العيله البريئه الطيبه مش هتفضل كده وقالت بقوه انا اميره المنشاوي ومفيش حاجه هترجعني للماضي فاكره الماضي ياوفاء هانم راجعه ليه هاااا قوليلي اوعي تقولي انك رجعتي لعقلك وعاوزه المغفره ربنا اللي بيغفر مش انا والله ابعدي عندي وعني بابي انا لما صدقت انو رجع ليا تاني 

    الجميع اتفاجا بشجاعه اميره وقوتها وكلامها 

    وكملت وهيا بتشاور علي محمد 

    اميره /مش دا عمي اللي هيطردنا مش دا عمي اللي خد ورثي مش دا عمي اللي مش عاوزني اكمل تعليم بس الايه اتقلبت عارفه ليه انا دخلت كليه طب وهكون دكتوره جراحه شوفتي انها اتقلبت عليكي وجوزي اللي فاكره انه هيكون جهنم ليا بقا الجنه اسفه انا مش مسامحه ألقت كلمتها وغادرت الكمان وطلعت الجناح 

    والجميع في ذهول من كلامها

    رعد /عن اذنكوا انا لازم اطلع عمي

    احمد بهدوء/اطلع يارعد

    غادر رعد وطلع لاميره ودخل الجناح قفل الباب

    رعد بهدوء/اميره...... اميرتي الصغيره

    فتح رعد يده لاميره ودخلت اميرة في حضنه وهنا انهارت حصونها وقوتها وشجاعتها دخلت الي مكانها الأمن لها وبدأت في البكاء بغزاره ولم توقف بكاء فهي لم تقصد أن تقول كل هذا الكلام لاكن خانها كلامها لاكن الان فهي في حضن حبيبها وزوجها

    رعد وبمسح بيده علي شعرها بحنان ورقه /اميرتي

    اميره بهدوء /احضني  يارعد متسبنيش  

    حين قالت تلك الكلمات احتضنها رعد بقوه وتملك

    رعد /لا لا انا عاوز اميرتي الشجاعه القوه

    اميره هيا بتحضمه بقوه غير زي كل مره /انا أضعف خلق الله 

    رعد هز راسة بنفي /لا انا اميرتي شجاعه

    اميره /اميرتك عاوزه حضنك وبس

    رعد /انا كلي ملك اميرتي

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿


    تحت عند العائله 

    وفاء ببكاء /عاوزاها تسامحني 

    احمد بقرف وبدون نفس /ايه اللي جابك جايه تدمري حياه بنتي ليه اوعي تكوني فاكره اني هقوم بقا اضربك واش**مك والحوارات دي لا انا مليش اني اوس**خ ايدي بس بقولك اهو اوعي تقربي من بنتي تاني علشان لو قربتي هموتك ياوفاء سامعه 

    محمد /حرام عليكي بقا حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياشيخه ربنا يسمحك 

    🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴

    المجهول /هنفذ قريب 

    المجهول /أمته يابوص 

    المجهول بضحكه مستفزه/قريب قريب البت الدكتوره اللي دخلت فيلا رعد امبارح قالت اي 

    المجهول /قالت إن مراته حامل

    المجهول وقع الكأس من ايده اتكسر /اي حامل

    المجهول/اه ياباشا

    المجهول /اعمل حسابك هنفذ قريب اوي بس نسيب رعد باشا يتهني بالبيبي شويه هو والهانم الصغيرة

    المجهول /تؤمر يابوص

    المجهول /اخيرا هنتقم

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    رعد /اميره.... اميره...... اميرتي 

    لاكن اميره ساحبه في أحلامها نامت 

    رعد بابتسامه /نامي ياروحي وشالها ونيمها علي السرير 

    وقبل خديها ويده علي شعرها 

    رعد /لا انا هنزل لو قعدت مش هقوام الجمال والبرائه دي 

    نزل رعد تحت 

    رعد /وفاء هانم اتفضلي علي المكتب 

    دخلت وفاء لاكن وقف رعد عند صوت سليم 

    سليم /رعد مهما كانت حماتك اوعي اوعي تعلي صوتك ولا تغلط فيها

    رعد بهدوء/عيب يابوي لا طبعا احنا هندردش بس

    هدي /تسلم وتعيش ياولدي

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿


    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    في المكتب 

    رعد بهدوء/اتفضلي سامعك 

    وفاء /اقول اي 

    رعد /قولي اي اللي خلاكي تنزلي مصر اتفضلي 

             Back

    وفاء /ها ياحبيبي هنمضي العقد أمته 

    يوسف /عقد اي ياروحي 

    وفاء/عقد الشراكه 

    يوسف /قريب ياروحي قريب 

    بعد يومين دخل يوسف ومعاه بنت تلبس ملابس لاتعني اي شئ قطعه قماش لاتخفي عن أوجه الناس شي 

    وفاء/مين دي يايوسف 

    يوسف ببرود /دي مراتي 

    وفاء بصدمه /مراتك ازاي 

    يوسف /زي الناس ياحبيبتي 

    وفاء /طب وانا 

    يوسف /انتي طالق طالق طالق بالتلاته ياروحي 

    وفاء ببكاء /ليه ليه انا عملتلك اي 

    يوسف /هو انتي فاكره اني هتجوز واحده اكبر مني ب12 سنه علشان جمالها مثلا 

    وفاء/فلوسي فين 

    يوسف /ملكيش حاجه عندي وشنطه هدومك انا مجهزهالك بره 

    والتفت لزوجته الجديده 

    الحوار مترجم 

    جايكي /ماذا يحدث يوسف 

    يوسف بابتسامه  /لا شئ حبيبتي كل شئ علي مايرام 

    جايكي /انا لاافهم شئ مما تتحدثه 

    يوسف /انها اللغه العربيه حبيبتي 

    طلعت وفاء بحقيبه يوجد فيها ملابسها واغراضها 

    يوسف /مع السلامه يابيبي 

    طلعت وفاء من المنزل 

    جايكي /النقود حبيبي 

    يوسف /بعد أن اقضي ليلتي ياجميلة 

    جايكي /انا جاهزه لاكن الليله ب300دولار 

    يوسف /موافق عزيزتي 

    وذهبوا ليفعلوا ما حرمه اللة 

    (جايكي بنت من ملهي ليلي جابها يوسف لتمثيل انها زوجته ولاكن هي فتاه عاديه) 

             Fact 


    وفاء /هو دا اللي حصل خد مني كل الفلوس وفي الاخر اتجوز وحده تانيه لولا أن كان معايا دهب بعته علشان اقدر انزل مصر كان زماني بشحت هناك 

    رعد /اتفضلي معايا 

    وفاء بخوف /علي فين 

    رعد /حضرتك هتيجي تقعدي في شقه بتاعتي لحد ما الأمور تهدئ 

    وفاء بأمل /يعني اميره ممكن تسامحني 

    رعد /ممكن... هو لو عمي أحمد طلب انكوا تتجوزوا تاني هتوافقي 

    وفاء /هوافق والله انا اتعلمت من غلطي 

    رعد /سيبي الموضوع دا عليا 

    قام رعد وصل وفاء الشقه وقالها ان كل يوم هيجي يطمن عليها 

    وطريقه للفيلا تاني

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    في تركيا 

    أكرم /خدي يابت هنا 

    ياسمين وهيا بتجري منة /لا والله انا عاوزه اجري في الشارع 

    أكرم /الله يهديكي بقا انتي ياسمين المنشاوي 

    ياسمين /انا عاوزه انسي كل حاجه واعيش هنا زي الأطفال تعرف تعمل كدة 

    أكرم بابتسامه /اعرف 

    ياسمين /خلاص اجري معايا 

    وبداوا الاتنين في الجري سوا وصوت ضحكهم كان عالي 

    وقفت ياسمين فاجاه 

    ياسمين /أكرم 

    أكرم بابتسامه جذابه /عيونه 

    ياسمين /عاوزه آيس كريم من عمو اللي واقف هناك دا 

    أكرم /عيوني دقيقه 

    راح أكرم جاب آيس كريم لياسمين 

    ياسمين /مجبتش ليك ليه 

    أكرم بخبث /هاكل معاكى 

    ياسمين بخوف علي الايس كريم /لا دي بتاعتي انا مبديش حد 

    أكرم بتوعد /ماشي هنشوف الحوار دا لما نوصل الفندق 

    ياسمين بلا مبالاه /اللي تعمله 

    وكملوا مشي في الشوارع 

    ياسمين /الللللله 

    أكرم بفزع /اي الله يخربيتك 

    ياسمين /الشركه اللي بيصوروا فيها مسلسل انت اطرق بابي اهي والنبي صورني صوره 

    أكرم بقله حيله /ياله 

    وصورها صور كتير اوي 

    وصلوا الفندق  ودخلوا وكان أكرم بيفك زراير القميص 

    ياسمين بستغراب/انت بتفك القميص من علي الباب 

    أكرم بخبث /اصل في حساب لازم اخده بدل ما اخده في الشارع 

    ياسمين /حساب اي 

    أكرم /مراتي بنت الأصول المحترمه مرديتش تديني ايس كريم 

    ياسمين بتصنع البرائه /لا ياروحي دا علشان مضر وانا خايفه علي صحتك 

    أكرم /ماشي ياسمين 

    ياسمين بتخبي عيونها/اه ياسافل البس حاجه 

    أكرم وهو عاري الصدر /نننننعم ياعنيا 

    ياسمين /معندكش اخوات بنات ولا اي 

    أكرم وهو يحاصرها بين يده والحيطه /الله يرحمها كانت طيبه 

    ياسمين /اه حبيبتي والله 

    أكرم قبل خديها قبله رقيقه وأصبح خدها باللون الأحمر الوردي 

    أكرم /ياخرابي علي الورد الجوري دا نفسي اكله 

    ياسمين /........ لارد 

    قرب أكرم عليها وشالها وصل للسرير وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح. 

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    في الفيلا دخل يوسف وهو يغني

    يوسف /ولما تيجي سرتك في الكلام بقول دي حبيبتي الغاليه دي بنت الأصول

    يوسف /متجمعين عند النبي ان شاء الله في أي انتوا في عزا

    محمد /كنت فين يايوسف

    يوسف /في الشركه

    امه /والشركه دي بنت أصول

    يوسف /اوي اوي

    دخل رعد

    رعد /تعال معايا

    يوسف /ربنا علي الظالم والمفتري

    دخل يوسف ورعد

    يوسف /اي بقا في اي

    حكاله رعد كل حاجه

    يوسف بصدمه /كل دا حصل

    رعد /اه

    يوسف /طب هنعمل اي

    رعد هقولك وبدأ يحكيله عن الخطه اللي هيعملوها

    رعد /بس كده

    يوسف /ياجامد انا هطلع بقا علشان عاوز انام 

    رعد /تصبح علي خير 

    طلع رعد للجماعة 

    محمد وزوجته/نستأذن احنا بقا 

    رعد /ليه ياعمي ما تفضلوا هنا 

    محمد /لا كتير هنيجي قريب ان شاء الله سلملي علي اميره وخليك معاها 

    رعد بابتسامه  /في عيوني اميرتي 

    سلم محمد علي الجميع ونزل يوسف سلم عليه وغادر الفيلا 

    سليم /وانا هرجع الصعيد بكره بإذن الله 

    رعد /ليه كده يابوي 

    سليم /كفايه كده ياولدي 

    رعد /اي ياعمي احمد انت كمان هتمشي 

    احمد بضحك /لا قاعد يومين كمان علشان لسه الفيلا بتجهز 

    رعد /ماشي علي خير 

    رعد /منوره يامرات عمي 

    ساميه /نورك ياابن الغالي 

    جنه /اي هو انا مث من اهل البيت دا ولا اي (مش) 

    رعد /يعني عاوزه اي 

    جنه /مث هتثال انا همثي ولا لا (مش هتسال انا همشي ولا لا) 

    رعد /انتي كده كده منوره معانا وكمل بغيظ ومنوره الجناح بتاعي طبعا 

    جنه /طيب اناطالعه لمامي ياله شيلني 

    رعد /أوامر جنتي وشالها

    رعد /ياله تصبحوا علي جنه

    جنه /اه أصبحوا عليا

    رعد بضحك /بس يالمضه

    جنه /انا مش لمبه

    رعد /لمضه مش لمبه وطلع بيها واستعد  الجميع للنوم

    طلع رعد وجنه وكانت اميره صاحيه وبتقرا كتاب

    رعد بحنيه /اميرتي عامله اي اميره بهدوء /الحمد لله

    جنه /مامي وحثتيني (وحشتيني)

    اميرة وهيا تحتضنها/وانتي ياعيون مامي

    غير رعد ملابسه لبجامه مريحهونام علي السرير وحضن جنه واميرة

    رعد /ياله نكمل الكتاب

    جنه /عالي  ثوتكوا قويه علثان اثمع(عالي صوتكوا شويه علشان اسمع)

    رعد /حاضر ياجنتي 

    وبداوا في القراءة 

             الرساله الثالثه عشر 

    (لا تعلم الان ماذا يحدث لك، هل قتلت عمدا، ام قتلت بدون قصد؟ هل أصابك عشقا، ان أصابك الجنون؟ لا تعرف؛ لان كليهما متشابهان، فأنت عندما تعشق، فأنت تحب بكل مالديك من طاقه، ولاتفكر بعقلك، بل دائما بقلبك، الحب مهلك ومؤذ جدا، ستعاني النسيان كثيره، لأن يوجد شئ واحد فقط يشغل تفكيرك)رسائل ما قبل النهايه..... الكاتب /عاصم فراج 

    جنه /يعني اي حب 

    اميره وهي مركزة في عيون رعد /يعني شخص يفصلك عن العالم كله يعني تكوني وحيده في حياته يعني حضنه يكون مكانك لوحدك مكان آمن ليكي وقت ما تزهقي من الدنيا كلها تلجئ للشخص دا 

    رعد ينظر لاميره بعيون عاشق /يعني حياتك تتغير تدخل الجنه عندما تحب لاكن صعب فراق من تحب لاكن اتعب لتوصل لمن تحب حتي لو في سابع سماء 

    بصوا لجنه كانت نامت 

    رعد /اميرتي عامله اي 

    اميره /مش كويسه خالص 

    رعد /ليه ياأميرتي انتي كده عارفه انك بضري البيبي 

    اميره /ازاي 

    رعد /يعني لما تكوني زعلانه وبتعيطي دا بياثر علي البيبي ياروحي 

    اميره /حاضر 

    رعد /اهدي خالص واسبوع ونشوف الموضوع لحد ما تشوفي هتعملي اي دلوقتي ننام ماشي 

    اميره /حاضر 

    احتضن رعد اميره وجنه وناموا بدفئ حبهم الاسري لبعض 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    عند يوسف 

               Back

    يوسف /هاا ياذات الخمار موافقه 

    مرام بعيون علي وشك البكاء /موافقه موافقه 

    يوسف /انتي بتتكلمي جد ولا انا مش سامع 

    مرام /موافقه اتجوزك 

    يوسف لم يصدق /أحلفي 

    مرام ببكاء /والله 

    يوسف لبسها الخاتم 

    يوسف /الفرح كمان شهر لا شهر كتير اسبوعين لا برده كتير تيجي نكتب الكتاب انهاردة 

    مرام /كمان شهر بس يوسف انا وحيده اهلك هيوفقوا 

    يوسف بفرحه /هيوفقوا ان شاء الله 

    مرام بخجل  /طب اي انا هروح 

    يوسف لا استني تعالي وقطعوا التورته 

    يوسف /بحبك 

    بصتله مرام بخجل 

    يوسف /ياله اوصلك 

    مرام /طب خد ال6000 جنيه 

    يوسف /بتوع اي 

    مرام /الايجار 

    يوسف /اولا دي شقتي انا ثانية انتي كونتي قاعده في شقتك وانا مالي بالايجار هاتي بيهم آيس كريم ياذات الخمار 

    ضحكت مرام علي هذا اللقب 

            Fact

    يوسف /يااحلي يوم في حياتي 

    ونام وعدا اليوم علي جميع أبطالنا بين حب وفرحه وبين حقد وكره 

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


    بعد مرور شهر كان زفاف يوسف السويدي علي مرام 

    تشرق الشمس جمال السحاب في صبح يوم حامل  لقاء الأحبة تغاريد الطيور والعصافير

    صحي رعد واميره 

    رعد /ياله ياروحي علشان انهارده يوم طويل ومش عاوز تلبسي كعب لو سمحت 

    اميره بغيظ /لا ما انت طويل اوي اعمل اي 

    رعد بضحك /وانا اقول بنتي طالعه لمضه لمين 

    جنه قامت من علي  السرير /بتقول حاجه يابابي 

    رعد بفزع  /اقسم بالله انتوا مجانين انا ماشي  

    اميره /هو بيعاملنا كده ليه 

    جنه /معلفس (معرفش) 

    اميره /ياله بقا نجهز اما جيبالك فستان اي تحفه 

    جنه بفرح /الله وتحطيلي روج 

    اميره /روج امممم من عيوني بس اوعي تقولي لرعد قولي ياسمين اللي حطتلك 

    جنه /اشطا 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    عند ياسمين وأكرم 

    أكرم /ياسمين الله يخليكي اطلعي من الحمام 

    ياسمين /استني خمس دقايق بس 

    بعد خمس دقايق طلعت ياسمين وظهور  الدهشة والاستغراب والذهول علي وجهها 

    أكرم /مالك قالبتي اللوان الطيف كده ليه 

    ياسمين /خد كده شوف 

    أكرم /هاتي اي دا حته بلاستك وعليها شرطتين لونهم احمر 

    ايوه عارف انك اهلاويه 

    ياسمين /أكرم دا اختبار حمل 

    أكرم بعدم فهم /برده افهم اي 

    ياسمين /يعني لما يكون في شرطتين لونهم احمر اكون حامل لو شرطه يبقي مفيش حمل 

    أكرم /يعني انتي..... انتي حامل صح 

    ياسمين آمنت راسها بنعم 

    أكرم شالها وظل يلف بيها 

    أكرم بدموع /انا فرحان اوي 

    ياسمين وهيا تزيل دموعه /مبروك لينا ياروحي 

    أكرم /احنا... احنا منروحش الفرح وانتي استريحي 

    ياسمين /لا متخافش هنروح عادي وبعدين اتابع مع الدكتورة اللي بتابع معاها اميره 

    أكرم /ماشي ماشي 

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹


    في الفرح    نزلت اميره وهيا لبسه الفستان الأبيض وحجابها الجميل يزين وجهها مع تاج علي راسها وميكب بسيط جدا 

    ونزلت علي اغنيه طلي بالأبيض 

    طلي بالأبيض طلي يا زهرة نيسان

    طلي يا حلوة و هلي بهالوج الريان

    واميرك ماسك ايديكي و قلوب الكل حواليكي

    و الحب بيشتي عليكي ورد وبيلسان

    قلبي بيدعيلك يا بنتي بهالليلة الشعلاني

    يا اميرة قلبي انتي سلمنا الامانة

    ما تنسي أهلك ياصغيرة

    بعينينا ما صرتي كبيرة

    ضلي معنا و طيري وطيري ع جناح الامان

    شعي متل هالطرحة يا أغلى البنات

    صلي تعيشو بهالفرحة لباقي الحياة

    و ربي من السما يباركن

    كيف ما توجهت يرافقكن

    بايام الصعبة ينصركن

    ع كل الاحزان

    قلك نعم من قلبه و فرح كل الناس

    رديها ع قلبو حب و شعلاني احساس

    ومنقلك مع السلامة

    روحي تحميكي الكرامة

    تبقى محابسكم علامة

    للحب و الحنان


    وسلمها احمد ليوسف 

    احمد /دي بقت بنتي اوعي تزعلها سامع 

    يوسف /في قلبي ياعمي 

    ودخل يوسف وأيده في ايد مرام وكان فرح اسطوري 

    وبعدين دخل رعد واميره في ايده وكانت لبسه فستان باللون الأحمر الناري ضيق لحد خصرها ونازل علي واسع وعاري الكتف 

    وجنه تلبس نفس اللون ورعد بدله سوداء وقميص ابيض 

    ياسمين فستان باللون النبيتي وحجابها الجميل 

    وأكرم نفس لون بدله رعد 

    ودخلوا بهياتهم المبهجه 

    وكان الفرح جميل وكانت جنه مبسوطه بالفرح 

    رعد بابتسامه /الف مبروك ياصحبي مبروك يامرام

    يوسف بابتسامه /الله  يبارك فيك 

    مرام /الله يبارك في حضرتك 

    اميره بفرحه وابتسامة /مبروك ياچوو 

    يوسف/الله يبارك فيكي ياقلب جو كان نفسي اقولك عقبالك بس انتي اتجوزتي قبلي 

    رعد /ظريف 

    جنه /مبروك يايوثف (يوسف) 

    يوسف /نفسي تحترميني شويه 

    جنه /مث هيحصل (مش) 

    جنه /الله عروثه جميله بابي هيا هتيجي معانا زي مامي لما كانت لبثه فثتان 

    يوسف بغيظ/رعد خد بنتك وامشي من هنا 

    اميره /اه ياجنتي هنخدها ونسيب چو لوحده 

    أكرم /صحبي اللي دخل القفص 

    يوسف بهيام  وتوهان /احلي قفص دا ولا اي 

    أكرم /باركولي 

    رعد /هتتجوز 

    .... /مين دا اللي يتجوز 

    رعد /جوزك بيقول باركولي 

    ياسمين بابتسامة /وباركولي انا كمان 

    يوسف /هتطلقوا صح 

    أكرم /ظريف ياسمين حامل 

    رعد /احلف 

    أكرم /اه والله 

    رعد /انت عملت اي في اختي ياحيوان 

    أكرم بعدم فهم /نعم عملت فيها أي 

    رعد بعصبيه /اسلمك اختي ترجعهالي حامل

    أكرم /رعد امال ارجعهالك اي معاها فراولايه 

    رعد /ظريف طلق اختي 

    أكرم بعصبيه /انت بتستهبل 

    رعد يكتم ضحكته لاكن ضحك في الاخر /الف مبروك 

    أكرم /ياجدع انا كنت علي اخري 

    اميره /مبروك ياياسوو 

    ياسمين /الله يبارك فيكي ياميروو 

    يوسف /تحبوا نطلع الجناح نكمل كلام فوق دا فرحي ياجدعان 

    رعد /والله نسيني 

    مرام بابتسامه /مبروك ياياسمين 

    ياسمين بحب  /الله يبارك فيكي عقبالك 

    رعد /بتعملي اي ياجنه 

    جنه /في نونات كتير هتيجي الله 

    خلص الفرح وبارك الجميع للعروسين وطلع يوسف ومرام الجناح لبدء حياه جديده 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    في عربيه رعد 

    اميره /رعد وديني عند مامي 

    رعد بصدمه /بجد 

    اميره /اه انا هسامحها انا هكون ام ومش عاوزه عيالي يزعلوا مني 

    رعد يقبل راسها /من عيوني الاتنين 

    وصل رعد عند مامت جنه 

    وفتحت الباب 

    وفاء /اميرة 

    اميره /اي يامامي مش هندخل 

    وفاء ببكاء/ وحشتيني اوي وحضنتها جامد وبكت اميره 

    دخلوا 

    اميره /مسامحاكي يامامي 

    وفاء /ياقلب مامي

    جنه بعدم فهم /مين دي يابابي 

    رعد /دي مامت اميره 

    جنه /يعني نانا 

    رعد /احمممم

    وفاء /اه ياروحي نانا

    قعدو مع بعض وكان يوم جميل وروحوا

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    يتبع............

              



    البارت الثالث والعشرين

    صلوا على الحبيب المصطفى

    عدا ايام جميله عليهم يوسف ومرام في شهر العسل واحمد لسه مسامحش وفاء 

    في يوم جديد يوم كشف اميره وياسمين

    أكرم /ياله ياروحي رعد وصل انزلي

    نزلت ياسمين من العربيه

    اميره بابتسامه هادئه /عامله اي

    ياسمين /الحمد لله ياروحي وانتي

    اميره /بخير الحمد لله

    رعد /ياله علشان نطلع

    طلعوا للدكتوره لاكن استغربوا ان مفيش حد موجود

    اميره بصت لياسمين باستغراب وبصوا لاكرم ورعد

    رعد ببرود /خير عاوزين اي

    ياسمين تتجه لاكرم /فين الناس يااكرم

    أكرم بخوف مصتنع /اصل ياحبيبتي انا قلت تيجوا لوحدكوا

    اميره بعبث /ليه كده يارعد افرض ان في حد تعبان اوي

    رعد وهو يحتضنهاويده علي بطنها /متخافيش ياروحي ياله بقا

    أكرم /احنا هندخل الأول

    رعد /انا مراتي حامل الأول

    وخد اميره ودخل الأول

    الدكتوره /اتفضلوا امال فين المدام يارعد بيه وبتبص لرعد ببحب واغراء 

    رعد /احممم وبيشاور علي اميره المدام 

    الدكتورة بصدمه /دي مراتك دي صغيره اوي 

    اميره /هو انتي هتفتحي محقق 

    الدكتوره /افندم 

    اميره /انا المدام ممكن نخلص بقا 

    الدكتوره بغيظ من جمالها/اتفضلي 

    بدأت الدكتوره تكشف علي اميرة وكان رعد فرحان اوي باحساس انه سامع نبضات قلب بنته او ابنه 

    رعد بفرحه /نعرف ولد ولا بنت أمته يادكتورة 

    الدكتوره /لسه شويه المدام لسه في نص الشهر الثالث علي الشهر الخامس او في نصه هنعرف ان شاء الله 

    اميره بصوت واطي /دا لو كملنا معاكي اصلا 

    ضحك رعد علي كلام اميرة

    طلعوا من عند الدكتوره ودخلوا ياسمين وأكرم 

    الدكتوره /اتفضلي يافندم 

    كشفت علي ياسمين وياسمين في الشهر الأول لسة 

    واعطتها فيتامينات 

    عند رعد واميرة 

    اميره /رعد انامش هكمل مع الدكتوره دي 

    رعد بخبث /ليه ياروحي مالها دي شاطره جدا 

    اميرة /هو كده مش هكمل 

    رعد شدها قعدها علي رجله /يسلملي الغيور 

    اميره بخجل /انا مش بغير وبعدين انا في العياده نزلني لحد يدخل  

    رعد بيقرب منها بتملك /انتي عارفه انا مش بيهمني حد

    وراسه في عنقها يستنشق راحتها الورد

    أكرم /خف شويه ياعم الحبيب

    رعد ومازال علي وضعه /امشي يااكرم بدل ما اقوملك

    أكرم /عيب عليك البت شبه الطماطم

    رعد بعد عن اميره وقام

    أكرم بخوف /انا عاوز اشوف ابني الله يخليك

    اميره وياسمين في صوت واحد /انا عاوزه اغير الدكتوره دي

    رعد /ليه ياروحي هيا الدكتوره مالها

    أكرم باستغراب  /مالها

    اميره /كده عاوزه دكتوره تانيه وياسمين معايا صح

    ياسمين /اه سوا

    رعد بقله حيله /حاضر

    أكرم /ماشي

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    المجهول /انا هنزل مصر بعد يومين علشان انفذ

    المجهول /لا انزل ماشي بس تصبر شويه لحد اقولك

    المجهول /حاضر

    المجهول /عاوز رعد يدمر نفسيا عاوز ميسواش حاجه في السوق كل حاجه تكون ليا

    المجهول /طب وامراته

    المجهول بسخريه /مراته اللي بتخاف من خيالها 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    عند يوسف ومرام 

    صحيت مرام علي همسات يوسف ويده علي خدها 

    مرام /صباح الفل 

    يوسف /صباح الجمال علي عيونك 

    مرام /هنروح الشركه انهارده 

    يوسف بتردد /مرام 

    مرام /نعم ياروحي 

    يوسف /هو انا لو قولتلك تسيبي الشغل هتسبيه 

    مرام بستغراب/ليه 

    يوسف /عادي يعني مش عاوزك تشتغلي

    مرام بابتسامه /موافقه 

    يوسف بفرحه /بجد 

    مرام /اه بس ممكن بعد شهر أو شهرين لما الصفقه تخلص 

    يوسف /ماشي موافق ياله نلبس وننزل 

    مرام لبست فستان باللون الpinkوخمار ابيض 

    ويوسف بنطلون اسود وقميص ابيض

    ويوسف مسك ايد مرام ونزلوا من العمارة 

    وبعد مرور الوقت وصلوا للشركه 

    ودخلوا 

    حلا بدلع  /مستر يوسف الف مبروك 

    يوسف بقرف /الله يبارك فيكي 

    ودخل المكتب وقفل الباب 

    الموظفين بيتكلموا 

    موظفه /محدش شاف مراته 

    حلا بغيظ/الصوره اللي نزلتها الصحافه كانت العروسه بظهرها ومشها مش باين 

    موظفه /طب متعرفوش من عيله مين 

    موظفه اخري/شكلها كده من نفس الطبقه المخمليه 

    حلا /معتقدش


    جت مرام 

    مرام /السلام عليكم 

    الموظفه /عليكم السلام ورحمة الله اي محدش شافك 

    مرام بمزح /معلش بقا كنت بتجوز 

    حلا بقرف /هو حد بصلك بالخيمة اللي انتي لبساها دي 

    مرام /اه شوفتي بقا بصلي وحبني 

    حلا /ومين بقا ان شاء الله 

    مرام بصوت عالي /يووووسف 

    بصولها الموظفين بصدمه وطلع يوسف من مكتبه 

    يوسف ويتجه لمرام /اي ياروحي في حاجه 

    مرام /لا ياروحي اصلا انسه ولا مدام حلا بتقولي مين اللي بصلك وانتي لبسه خيمه كده ها اي رايك جوزي يكون يوسف السويدي

    يوسف يوجه كلامه لحلا /معلش انا باخد حاجه غاليه مش رخيصه بتفرض نفسها عليا ومسك ايد مرام وقال مرام بتكون مرات يوسف السويدي وحلا سكيرايره رعد بيه بتكون مرفوده 

    حلا بصدمه /°°°°°°°°

    يوسف /اتفضلي استلمي بقيت حسابك من الحسابات ومش عاوز اشوف وشك هنا تاني 

    لسه حلا هتتكلم 

    يوسف بصرامه/ولا كلمه برااااا كل واحد علي شغله 

    وخد مرام ودخل المكتب 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    رعد /يابنتي رجلك علي الفرامل 

    اميره /يارعد انا معرفش انت بتعلمني كل دا ليه 

    رعد /ياله ياحبيبتي علشان لو اتعلمتي بسرعه هجبلك عربية 

    اميره بعبث /طب ما في عربيه بسواق 

    رعد وهو يرجع خصلات شعرها /لا مش عاوزك تعتمدي على حد 

    اميره /حاضر ياله نكمل 

    رعد /ياله Rبترجعك لورا اما Dطول ما انتي ماشيه اول ما تدوري العربيه رجعلك علي الفرامل وتشيلي رجلك وحده وحده وتظبطي المرايات وانتي بترجعي تشوفي في حد وراكي ولا لا 

    اميره بصدمه /اي كل دا 

    رعد /ياله ياأميرتي وحده وحده 

    بدأت اميره تسوق ورعد بيعملها وحده وحده


    رعد /ياأميره لفي براحه 

    اميره وهيا بتبصله /اهو يارعد 

    رعد بصراخ /بصي قدامك هتموتينا

    اميره /حاضر حاضر 

    رعد /بصي دوسي بنزين جامد 

    اميره بعمليه /اهو 

    رعد /دوسي 

    اميره /اهو يارعد العربيه ماشيه سريع 

    رعد /دوسي 

    اميره /اهو وبدأت ادوس بسرعه عاليه جدا 

    رعد /وقفي 

    اميره وحده وحده 

    رعد /كده حلو اوي طول ما المسافه قدامك توقفي براحتك مش مره وحده 

    اميره بتعب /لا كفايه كده 

    رعد بحب ويقبل يداها /كفايه ياله انزلي وانا هكمل

      كمل رعد سواقه وصلوا البيت 

    احمد /حمدلله علي السلامه انا جيت ماشوفتش غير جنه 

    رعد /كنا عند الدكتوره والله ياعمي 

    احمد /وقالت لي 

    اميره /الحمد الله 

    بصوا لجنه اللي مكشره وغضبانه 

    رعد بهمس لاميره /هو في اي 

    اميره /سبناها وقت كتير 

    جنه بغضب /انتوا قولتوا وقت صغير علثان (علشان) النونو وياثمين واكلم (ياسمين وأكرم) جم من بدري كنتوا فين 

    رعد /اي البيت الغربيه دي 

    طلع أكرم من المطبخ وفي يده تفاحه /اه صحيح كنتوا فين 

    رعد /اله واحد ومراته انتوا مالكوا فين مراتك 

    أكرم /بتاكل في المطبخ

    رعد /انتوا احتليتوا بيتي 

    اميره/طيب ياله ياجنتي علشان تاكلي 

    جنه /ماشي يامامي بابي انا لثه (لسه) هعرف انتوا كنتوا فين 

    رعد /صبرني يارب اتفضل ياعمي نتكلم في المكتب

    دخل رعد واحمد المكتب 

    رعد/وبعدين ياعمي 

    احمد /بعدين اي مش فاهم 

    رعد /ياعمي ارجع لوفاء هانم

    احمد /لا يارعد انا معنتش عاوزها

    رعد /ياعمي ربنا غفور رحيم وبعدين كل إنسان بيغلط وحماتي عرفت غلطها واميره سامحتها سامحها ياعمي واكتب عليها 

    احمد /مش قادر انسي يارعد دي خاينه 

    رعد /عارف بس اكيد لسه في مشاعر نحيتك ليها صح

    احمد /مش عارف يارعد 

    رعد /انا بقا عارف تعال معايا 

    احمد /اجي فين 

    رعد /تعال بس 

    خد رعد احمد وطلعوا بره الفيلا وراح جاب وفاء 

    احمد /انا عاوز اعرف انت بتعمل اي 

    رعد /دقيقه وتعرف وقف قدام مكتب ونزلوا 

    وفاء /في اي يارعد 

    رعد /كل خير 

    ودخلوا 

    رعد /اتفضل ياشيخنا اكتب الكتاب 

    وفاء واحمد بصدمه /اييييه 

    رعد /ياله ياشيخنا 

    احمد /اي المهذله اللي بتحصل دي 

    رعد /هتتجوز ها ولا في حد تاني يتجوزها 

    احمد /اكتب ياشيخنا 

    رعد ضحك علي كلامه وتم كتب كتاب احمد علي وفاء من جديد وخدها احمد لبدت حياه جديده بدون مشاكل 

    🌿🌿🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    اميره بضحك /لا مش قادره بجد دا اللي حصل 

    رعد /اه والله وقفت قدام الماذون وكتب الكتاب في وقتها 

    اميره /هههههه متخيله منظرهم 

    رعد يدخلها في الحضانه يده علي بطنها التي بدأت في ان تظهر /حبيبتي عامله اي 

    اميره بحب /بخير طول ما انت بخير 

    رعد /وبنوتي حبيبتي 

    اميره بعبث /تؤتؤ انا بس اللي بنوتك 

    رعد بضحك بصوت عالي /بتغيري من بنتك 

    اميره /اه

    رعد/هاتي يابت الكتاب علشان نقرا الرساله الجديده 

    اميره /ياله 

    قعده اميره في حضن رعد وبداو في القرائه 

    اول (بحبك) 

    هل تتذكر شعورك هذا اليوم، اليوم الذي قلت فيه اول كلمه بحبك، الذي سمعت فيها اول بحبك، الحب ليس شيئا سهلا، لايمكن تعويضه، لايمكن تكراره، فما شعورك الان، بعد أن خسرت اول حب، بعد أن طردت اول مشاعر عاشت بداخلك، هل ستتمكن من ان تحب مجددا، ان تقول كلمه احبك مجددا، من الأكيد انك ستحب وستقول، ولكن ليس بمشاعر الماضي، لن تفرح كفرحه امس

    رعد بعشق /وحشتيني ياأميرتي 

    اميره اديها علي عنقه /انت اكتر يارعدي

    رعد بيقرب منها اكتر ويقبل كل انش في وجهها دفن راسه في عنقها يقبلها قبل متفرقه ويضع علامته ملكيته واميره  

    تايهه في همساته وقرب اكتر وبين كل قبله وقبله يقول بحبك 

    وسكتت شهراذاد بكلام الغير مباح وذهبوا الي عالمهم الخاص علم العشاق لايوجد سوا رعد واميره فقط في هذا العالم المختلف

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    عند احمد ووفاء 

    وفاء /سامحني ياأحمد

    احمد /ليه ياوفاء وصلنا لكده

    وفاء ببكاء /سامحني 

    احمد /مسامحاك 

    وفاء /بجد ياأحمد 

    احمد وهو يزيل دموعها /بجد ياعيون احمد 

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    في منتصف الليل 

    قامت اميره من النوم مفزوعه 

    اميره /رررررعد. 

    رعد قام من النوم بسرعة /اي في اي 

    حضنته اميره بسرعه وحضنته جامد تخشي ان تفتقده 

    اميره ببكاء /كابوس كابوس وحش اوي 

    رعد /معلش ياحبيبتي استغفري ربنا بجاحه هجبلك مايه 

    اميره بخوف ومسكه في رقبته /لا متسبنيش 

    رعد /ياروحي المايه هنا اي متخافيش

    جاب رعد مايه لاميره وشربت وبدأت تهدأ ونامت ورعد بدا يقرالها بعد الآيات القرانيه وناموا

    💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

    اكرم  /يابنتي حرام عليكي مانجه اي اللي 3 الفجر وعلى فكره انتي لسه في أول شهور الحمل مفيش وحم

    ياسمين /والله تجبلي مانجه حالا

    أكرم /ياياسمين حرام عليكي عاوز انام عندي شغل بكره

    ياسمين /عاوزه مانجه

    أكرم يمسح وشه بغضب /حاضر غير ملابسه ونزل يجيب مانجه

    ولف كتير علشان يلاقي حد فاتح وجاب مانجه

    أكرم /اتفضلي

    ياسمين بفرح /الله جبت مانجه وجايه تاكل علي السرير

    أكرم /لا كدة كتير والله ما في مانجه تتأكل هنا بره ياياسمين عاوز انام

    ياسمين بعبث /انت رخم وطلعت بره الجناح

    أكرم /كان مالي ومال الجواز وكمل نوم

    بعد عشر دقائق دخلت ياسمين الجناح 

    ياسمين /أكرم...... أكرم.... اكرومتي 

    أكرم بنوم /نعم

    ياسمين /عاوزه انام 

    أكرم /نامي 

    طلعت ياسمين علي السرير وبدأت تدخل بين ايد أكرم لحد ما بقت في حضنه ابتسم أكرم وقبل راسها 

    أكرم /نامي ياحبيبتي 

    ياسمين /حاضر ياروحي 


    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹

    تاني يوم علي الفطار

    رعد /انتي كويسه ياأميرتي

    اميره بتوهان /اه كويسه

    رعد /طب افطري كويس علشان انتي ضعيفه اوي

    اميره /حاضر

    جنه /بابي

    رعد /عيونه

    جنه /عاوزه الوح الملاهي (اروح)

    رعد /عيوني لجنتي يوم الجمعه هنروح

    رعد /انا هروح الشركه

    اميره /وانا هروح الكليه وجهت كلامها لجنه جنتي هنقعد مع الداده لحد ما انا اجي ونلعب سوا ماشي

    جنه /ماشي ياماميى

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    في الشركه

    أكرم بصوت عالي /لا يارعد مش هتتدخل الصفقه دي

    رعد /هدخل هتمنعني ولا اي

    يوسف /ايوه هنمنعك انت اتهبلت حرام عليك انت عندك بيت وابنك لسه مجاش على وش الدنيا

    رعد ببرود /هدخل الصفقه دي وهكسبها

    يوسف /الصفقه دي انت لو خسرتها هتنزل من سابع سماء لسابع ارض

    أكرم /وانا بقولك مش هتدخل يعني مش هتدخل

    رعد /وانت مالك

    أكرم لكمه بالبوكس في وشه /لا مالي ومش هتدخل احنا الثلاثه لازم نوافق علي الصفقه نسيت اننا شركاء

    رعد /الصفقه دي ياقاتل يامقتول 

    وسابهم ومشي

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    المجهول /نفذ بعد 15 يوم بالظبط 

    المجهول /حاضر 

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐


    رجع رعد الفيلا وهو متعصب ومخنوق وبيكسر في كل حاجه

    احساس صعب لما تكون شايل حمل كبير ومحدش حاسس بيك

    رعد /ياااااارب

    دخلت جنه وهيا خايفه

    جنه بخوف وتردد/بااا... بي

    رفع رعد راسه وبصلها وقالها /تعالي ياجنه

    هزت جنه راسها ب لا

    رعد /تعالي ياجنتي متخافيش

    تقدمت جنه خطوه خطوه وقعدت جمب رعد شالها رعد وقعدها علي رجله

    رعد يحضنها /مالك حبيبه بابي

    جنه ببراءه/زعلان ليه يابابي

    رعد ابتسم /ولا حاجه ياروحي

    جنه حطتت اديها علي صدره /امال هنا في صوت عالي ليه

    رعد /دي دقات قلبي ياروحي

    جنه /بس دي عاليه اوي يابابي

    رعد /معلش شويه وهتهدي تعالي نعمل سندوتش نوتيلا لجنتي علشان عملك مفاجأه

    جنه بفرح/مفاجأه اي يابابي

    رعد /هنروح عند نانا وجدو سليم

    جنه بفرحه /الله هنروح أمته

    رعد /لما نشوف الدكتوره هتسمح أمامي بالسفر ولا لا

    جنه /اممممم وهيا فين مامي

    رعد /مامي في الجامعه ياروحي شويه وهتيجي

    جنه /ماثي(ماشي) 

    شالها رعد ونزل ودخل المطبخ وأمر الخدم بالانصراف واستغربوا اوي ان رعد في المطبخ

    رعد بتفكير/فين النوتيلا اللي بتكلوها من ورايا

    جنه ببراءه/احنا يابابي دى مامي غلبانه 

    رعد بغيظ /اه عارفها انا جا انا حافظها 

    جنه /طيب افتح الحته دي كده هتلاقي شوكلت كتير هات النوتيلا بس 

    راح رعد وعمل اللي قالت عليه بس اتصدم باللي شافه كميه شوكولاته كتير اوي من جميع انواع الشوكولاته 

    رعد بصدمه/اي دا كله جبتوه أمته ولا بتكلوا أمته 

    جنه بصوت واطي /بث بث دا الكنز بتاعنا 

    رعد /جبتوه منين 

    جنه /مامي بتوقف عمو الثواق (السواق) عند الثوبر (السوبر) ماركت وتجيب وتيجي ورفعت اديها باستسلام بس انا مليث (مليش) دعوه


    رعد بشفقه مصتنعه/يابريئه انتي 

    جنه /ياله بقا اعملي اكل 

    رعد /حاضر يالمضه 

    وبدأ رعد في تحضير السندوتش وجهزه وقدمهولها 

    دخلت اميره فاجاه 

    اميره /اي دا اي دا بتعملوا اية

    مسكها رعد من البلوزه بتعتاها كا الحرامي 

    رعد /بقا انا تستغفليني 

    اميره تحاول الهروب /اهدي بس يارعدي انا عملت اي بت ياجنه انتي فتنتي عليا 

    جنه ببراءه /انا يامامتي دا بابي اللي شافهم 

    اميره بتوعد /ماشي ياجنه

    رعد /تعالي هنا انتي بتجيبي كل دا ازاي احنا مش قولنا غلط وانتي ياكبيره المفروض تمنعيها من الشوكلت الكتير تقومي تكلي معاها 

    اميره /اسمعني يابابي 

    رعد/ بابي مين دا انتي اللي بابي حان وقت العقاب

    جنه /بابي تعال نزلني بس علشان أقف مع مامي 

    اميره بابتسامه /حبيبه مامي والله 

    شالها رعد ونزلها 

    جنه وهيا بتجري /مع السلامه بقا ياميرووو 

    اميره /اه يابت... 

    رعد بتكمله /بنت اي بنت اي 

    اميره /بنت رعد حبيبي 

    رعد /ماشي وشالها علي ايده وطلع بيها للجناح

    ونزلها في الجناح 

    رعد /ياله ياقلبي غيري هدومك وتعالي وانا اعقبك 

    دخلت اميره غرفه الملابس وهيا خايفه من العقاب وغيرت ولبست قميص قطني مريح يصل لفوق الركبه قصير جدا وخلخال في رجلها وإزاله ربطه الشعر (التوكه) وتحرر شعرها الأحمر الناري علي ظهرها وطلعت التفت رعد لصوت الخلخال كأنه صوت نغمه موسيقيه. 

    أعجب جدا بهياتها وتقدمت خطوه خطوة أشار لها تتقدم له وأن تجلس علي رجله. 

    خلجت خجل شديد من طلبه لاكن نفذت ولفت يداها حول عنقه استنشق راحتها الساحرة. 

    دفن رعد راسها في عنقها يطبع علامات ملكيته وقبلها علي خدها الذي أصبح باللون الأحمر 

    اميره /العقاب 

    رعد وهو مستمر في أفعاله /ماانا بعقبك اهو 

    ادخل يده في خصلات شعرها يقربها اليه اكتر واكتر

    وذهبوا  في بحر عشقهم. 

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    أكرم /غبي وهيضيع كل حاجه 

    يوسف /خلاص يااكرم اهدي بقا 

    أكرم بعصبيه /داخل الصفقه مع اكبر مافيا وعاوزني اهدي 

    يوسف /طب هنعمل اي رعد هيعمل اللي في دماغه 

    أكرم /هيموته لو منسحبش 

    يوسف /والعمل 

    أكرم بتفكير /مش همضي علي العقد

    يوسف /انت كده بتزود المشاكل 

    أكرم /لا لازم نوقفه 

    يوسف /خلاص نتكلم معاه بهدوء 

    أكرم /ماشي هكلم ياسمين ونروح عنده الفيلا 

    يوسف /ماشي وانا هاخد مرام 

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    في الصعيد 

    سليم /بس دي الاوصول ياواد عمي ولا اي عاد 

    احد الرجال /كلامك علي راسي ياسليم بيه بس كتير انه ياخد نص المحصول 

    سليم بابتسامه /انت ياراجل ياطيب غلط فيه الأول يبجي (يبقي) تتحمل النتيچه(النتيجه) ولا اي 

    الرجل بقله حيله /ماشي ياسليم بيه نص المحصول موافچ(موافقه) 

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


    بعد مرور وقت اميرة وهيا في حضن رعد 

    رعد بابتسامه ويده تمشي علي ظهرها العاري/اميرتي بتفكر في اية

    اميره /اميرتك هتفكر في اي غير فيك 

    رعد /اميرتي المفروض عندها تدريب صح ولا بتهربي

    اميره بغضب طفولي /انا معرفش ضرب النار دا تتعلم منه أي 

    رعد /محدش عارف الحياه مخبيه اي ياأميرتي صح ولا انا غلطان 

    اميره /طب ما انت موجود والحرس موجود غير اني معايا حرس خصوصي اي لزمته ضرب النار 

    رعد /والملاكمه 

    اميره /نننننعم 

    رعد /اي دا انتي قلبتي ليه 

    اميره /ملاكمه اي يارعد 

    رعد ببراءه /اي ياروحي هو انا غلطان علشان عاوزك تكوني قويه

    اميره بقله حيله /ماشي يارعد 

    رعد /شطوره فين بوسه بابي بقا 

    اميره بصت له /تؤتؤ مفيش 

    رعد /ليه ياروحي 

    قريت منه اميره وطبعت قبله علي خده 

    رعد /بتبوسي ابن اختك

    اميره ببراءه مصتنعه /الله امال انت عاوز اي يابابي 

    رعد /ما علينا عاوزك في كلمه مهمه اوي 

    اميره نايمه علي صدره /قول ياروحي 

    رعد /اميرة يوم ما رحمه ماتت سابت جواب بس الجواب كان في 

    اميره بانتباه /كان فيه اي 

    رعد بتردد/كان فيه بتقول اني هيا قتلت مي بمساعدة 

    اميره /قول بقا هو تشويق علي الفاضي 

    رعد بسرعه /بمساعدة ساميه مرات عمي 

    اميره /..............

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    ياترا رد فعل اميره اي؟

    تكملة الرواية من هناااااااا 

    لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

    بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

    متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

    الرواية كامله من هناااااااااا

    مجمع الروايات الكامله اضغط هناااااااا

    مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا




    تعليقات