القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية لا تتركينى الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس بقلم ساره ناصر

 


رواية لا تتركينى الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس بقلم ساره ناصر 




رواية لا تتركينى الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس بقلم ساره ناصر 




نعمان بزعيق/ انتي بتقولي ايه ياساره

ساره/ ياجدي اهدي علشان صحتك

نعمان/ انتي خليتي فيها هدوء اظاهر اني دلعتك زياده

عن اللزوم ياساره

ساره بأسف/ انا أسفه ياجدي خلاص انا غلط قولت

كلام من غير تفكير

نعمان/ احنا معنندناش طلاق يابنتي انا عارف انك

استحملتي كتيير وانك اتظلمتي بس انا هتصرف

ساره/ انا اسفه ياجدي

نعمان/ متتأسفيش يابنتي انا مقدر وضعك

روحي نامي انتي ياحبيتي

ساره/ تصبح علي خير ياجدي

ساره مشيت وسابت نعمان لوحدو وفضل يفكر كتير

فلااااش باااك

نعمان/ خير يابن سالم

سليم/ ابويا كانت وصيتو انو يدفن هنا في وسط

اهلو ياجدي

نعمان/ ابوك مشي من هنا من زمااان اوي وعايز يرجع تاني

سليم/ دي وصيه ميت ولازم تتنفذ ياجدي

نعمان/ هيدفن هنا بس بشرط ياولدي

سليم/ قول ياجدي وانا هنفذ

نعمان/ تتجوز بنت عمك

سليم من غير تفكير/ موافق بس اهم حاجه اني انفذ وصيت بابا الله يرحمو

نعمان/ هنكتب الكتاب وابوك هيدفن وهنعمل اكبر صوان

صوان يليق بعيله القناوي

سليم/ ماشي ياجدي

نعمان/ مش تشوف عروستك

سليم/ مش مهم المهم ابويا يدفن

نعمان / طالع لعمك ياسليم حتي اسمك زيو بالضبط

بااااك

نعمان/ انتي اتظلمتي اوي يابنتي وانا لازم اتصرف

            *****************************

ياسر/ برافو يادكتور سليم ده المتوقع منك أصلا

سليم/ شكراً يادكتور

ياسر/ في سي في لدكتوره شاطره جدااا اتمني انها

توافق تيجي هنا التيم بجد هيكمل بوجودها

سليم/ دي شكلها شاطره اوي بقه

ياسر بضحك/ زيك كده ايديها تتلف في حرير زي مابيقولو

سليم/ كوبس من النادر نلاقي دكاتره جراحه شاطرين

ياسر/ السي في بتاعها علي مكتبك

سليم/ اهم حاجه انك عارف انها شاطره

ولما تيجي هنا هشوفها غملي بقه

ياسر/ ياريت تيجي بس

سليم/ وهو في حد عاقل يرفض يشتغل في مستشفي

ليها اسم ذي دي

ياسر/ اصلها من الصعيد من عائله شديده شويه فصعب انها تيجي هنا اصلا

 

سليم/ هتيجي متقلقش ال تقدر توصل للهي في ده

مش هضيع فرصه زي دي

ياسر/ ياريت بجد

سليم/هتشوف انها هتيجي

            *****************************

نعمان/ انا مسافر القاهره ياحسين

حسين/ ليه يابوي

نعمان/ علشان اشوف حل للمسكينه دي

مهي مش هتفضل طول عمرها كده

حسين/ طب استني اجي معاك يابوي

نعمان/ لا خليك هنا انت انا مسافه الطريق وهاجي

حسين/ ماشي يابوي تروح وترجع بالسلامه

                  **************************

في المستشفي

ساره / اخبارك ايه ياجني

جني / الحمدلله يادكتوره ساره

ساره بحب/ انا شايفع انك بقيتي عال وكلها اسبوع

وهترجعي لحياتك تاني وهترجعي تروحي مدرستك

والده حتي/ انا مش عارفه اقولك ايه يابنتي انا مهما قولت مش هعرف اوافيكي حقك بفضل ربنا ثم بتعبك رجعتيلي الامل في اني بنتي هتعيش

ساره/ انا سبب من الاسباب ياامي وكل شئ بيد الله

والده جني/ ربنا يباركلك يااارب

ساره/ تسلمي انا هروح اشوف باقي الحالات وهرجعلك تاني

أمير/ كل دي دعوات يادكتور

ساره/ الله واكبر في عينك

أمير/ ياست مش بحسد متخافيش

هتعنلي ايه النهارده بعد المستشفي

ساره/ هروح اكيد

أمير/ متيجي اعزمك علي الغدا

ساره بضحك/ انت لوعزمتني علي الغدا

انت كده بتكجز تزكره للأخره

أمير بتمثيل الخوف/ ليه هتغدي مع عزرائيل

ساره بضحك/ انا لو أهلي شافوني واقفه معاك

هيقتلوني وهيقتلوك

أمير/ لا انفد بجلدي اهون بقه

ساره/ يلا بسرعه بقه

أمير/ صحيح بجد هتتنقلي مستشفي القاهره ولا لأ

ساره/ مش عارفه بس شكلها لا

أمير/ هبله

ساره/ ياعم الحمدلله أنهم سايبني اشتغل

أمير/ انا اخر الشهر هتنقل

ساره بضحك/ يااااه والله مش هتوحشني خالص ياعني

أمير/ اصيل يابو رحاب

ساره/ انا مش فضيالك روح شوف وراك ايه

أمير/ طب متزوقيش

                **************************

فردوس/ في واحد تحت عايز سليم بيه ياستي

 

فريده/ مين ده

فردوس/ ماقلش ياست هانم

فريده/ طيب انا نازله اهو

نزلت فريده وتفاجأت انو نعمان

فريده بصدمه/ عمي نعمان

نعمان/ اذيك يامرات الغالي

فريده/ الحمدلله ياعمي اتفضل تشرب ايه

نعمان/ مش عايز اشرب حاجه انا جاي اشوف ولاد سالم

فريده/ سليم في المستشفي زمانو راجع وسالم في الكليه

نعمان/ في المستشفي ليه خير مالو

فريده/ لا ياعمي سليم دكتور بيشتغل دكتور

نعمان / ربنا يحميه زي بنت سليم الله يرحمو دكتوره برضو

فريده بأستغراب/ دكتوره

نعمان/اه

قطع حديثهم دخول سليم

سليم/ مساء الخير ياامي

نعمان/ مساء النور ياولدي

سليم بصدمه/جدي

نعمان/ ايه مكنتش عايز تشوف وشي ولا ايه

سليم/ لا طبعاا بس اتفاجأت مش اكتر

نعمان/ سبيني مع سليم شويه يامرات ابني

فريده/ حاضر ياعمي

نعمان/ اقعد ياولدي

سليم قعد قدام جدو كان عارف جدو هيقول ايه بس مكنش عايز يسمع ال هيقولك

نعمان/ انا متابع خطواتك ياولدي من اول سفرك

المانيا ب لغايط وصولك مصر من سنتين وقولت يمكن تيجي وتاخد امانتك من عندنا بس انت مجتش قولت اجي انا

سليم/ امانت ايه

نعمان/ مرتك ياولدي المسكينه ال كتبت عليها وسبتها زي البيت الوقف كده

سليم / الحوازه دي كانت بالاجبار ياجدي

ياعني جوازه بأكله

نعمان بزعيق/ هي ايه ال باطله انت كنت موافق وهي وافقت وسبتها عشر سنين والناس كلت وشنا

والبنيه بتسمع حديد ماسخ كل يوم ومبترضاش

تتكلم علشان متزعلنيش وتيجي انت تقولي جوازه باطله

سليم/ ياجدي انا بقه عندي حياتي الخاصه

وبعدين انا خاطب وتجوز

نعمان/ انت اتجننت تتجوز وانت متجوز

سليم/ ياجدي انت كده بتظلمني

نعمان/ وانت مش بتظلم بنت عمك حرام عليك

البنيه كبرت وال قدها مخلف عيل والتاني

انت لازم تاخد مراتك بقه من عندنا الناس كلت

وشنا وبعدين عايز تتحوز تاني تبقي تحلو مشاكلكو

سوا بقه

سليم/ ياجدي مش هينفع انا بحب خطيبتي

نعمان بزعيق/ انت هتعصي اوامري يابن سليم

وهتلعب بحياه مراتك

سليم/ ياجدي هي مش مراتي

 

نعمان/ لا مراتك قدام الناس في البلد مراتك

وعلي سنه الله ورسوله مراتك

سليم/ حاضر ياجدي ال تشوفو

نعمان/ ايوه هو ده حفيدي يلا تعالي معايا

علشان تاخد مراتك

سليم / اديني ثواني بس اجيب مفاتيح العربيه

نعمان/ لا تعالي معايا في عربيتي عيزك جنبي

علشان اشبع منك وخلي السواق يجي بيها

سليم/ حاضر ياجدي حاضر

نعمان خرج وسليم خرج وراااه وركبو العربيه وبدؤو يتحركون

نعمان/ مش عايز تعرف اي حاجه عن مراتك

سليم/ لا مش لازم

نعمان / متقلقش ياسليم جدك مش هينقيلك اي

حاجه كده وخلاص عروستك كيف البدر في تمامو

خد بالك منها ياسليم دي بنتي مش حفيدتي انا ال مربيها

من يوم ماعمك ومراتو ماعملو الحدثه وماتو كان عندها سنتين بس ياولدي بس الحمد لله طلعت شبه أمها زي القمر مطلعتش لعمك

سليم /اه

نعمان/ كلها ساعه وتشوفها ايه ده دي بتتصل شوف جبنا سيرتها بتتصل

سليم في سرو/ مهي لازم تسأل عملت ايه مهي مهتصدق بقه تبقي مرات سليم القناوي

نعمان/ ايوه ياحبيتتي

ساره/ ازااي تسافر من غير متقولي ياجدي

نعمان/ حملك عليا يابنتي ده انا محضرلك

مفاجأة

ساره/ ماشب ياجدو انا مستنياك مش هنام

نعمان / ماشي يازينه البنات

سلام

بعد حوالي ساعتين وصل نعمان ومعاه سليم للبيت

نعمان/ اتفضل ياولدي اتفضل

منال / حمدالله على سلامتك ياعمي

نعمان/ ده سليم يامنال سليم ابن سالم

منال بحب/ أهلا يابني أهلا يابن الغالي

نعمان/ دي منال مرات ابوم ياسليم

سليم/ أهلا ياطانط

نعمان/ فين ساره يامنال

منال/ في ؤضاتها ياعني اندهالك

نعمان/ لا لا انا هروح لها وانتو جهزو الغدا

منال/ حاضر ياعمي

نعمان/ يلا تعالي يابني

نعمان خد سليم وراحو لاؤضه ساره وساره كانت بتصلي

وخلصت الصلاه وشالت الطرحه ولفت اتفجأت بجدها

وواقف وراه سليم ال مشوفتعوش وجريت علي جدها حضنتو

نعمان/ علي مهلك اجلي الاحضان دي لناس تانيه

ساره بضحك/ وانا عندي اعز منك ياجدي

نعمان/ سليم جوزك جاي يخدك ياسارا

ساره بصدمه/ ايه

استوووب علي كده


الثالث والرابع 

لا تتركيني 3

نعمان / انا هسيبكو مع بعض شويه

نعمان خرج وساب ساره المصدومه ومش عارفه تتصرف من صدمتها

ومن الناحيه التانيه سليم ال اتصدم من جمال ساره

سليم  بهمس/ ده انا افتكرت عايزين يخلصو منها وخلاص ده ايه ده دي اجنبيه

ساره فضلت تتحرك حركات غربيه كده وبعدين وقفت مره واحده وقررت انها تتكلم

ساره اخدت نفس عميق وقالت/ انا عارفه

سليم قطع كلامها وقال/ انا اتجبرت علي الجوازه

دي من عشر سنين واتجبرت دلوقتي اني اجي هنا

علشان جدي وعايزه اعرفك اني بحب واحده في القاهره ومتفقين علي كل حاجه انا هاخدك تعيشي معايا في القاهره بس محدش هناك هيعرف اننا متجوزين خالص

علشان مكانتي الاجتماعيه هناك

ساره /علي فكره انا كمان مجبوره علي الجوازه دي

سليم / يبقي كده متفقين اعرفك بنفسي بقه

انا اسمي سليم بشتغل دكتور قسم الجراحه

وانتي

ساره بتباهي/ وانا الدكتوره ساره دكتوره في قسم الجراحه برضو

سليم بدهشه / مش معقول انا افتكرتك جاهله

ساره بغيظ/ جاهله

سليم مش مهم الكلام ده دلوقتي يلا بقه غلشان انا ورايا شغل كتير في القاهره ومش فاضي للعب العيال ده

ساره/ تمام يلا

سليم/ انا لازم امشي ياجدي علشان ورايا شغل مهم جداا

نعمان/ ماشي يابني وجهز نفسك خلال شهر هنعمل فرح كبير يليق بعيله النعمان

سليم / ان شاء الله ان شآء الله

منال بحزن/ خد بالك منها يابني دي ال طلعت بيها من الدنيا

ساره بعياط/ هتوحشبني اوي ياماما وانتي يامرات عمي هتوحشبني وداليا ختوحشني اوي اوي

داليا/ خد بالم منها ياسليم دي اغلي واحده عندي

دي المنوره بيتنا

ساره/ خد بالك من نفسك ياجدي انا هكلمك كل يوم

علشان اطمن عليك

ثنيه / خلاص متعيطوش بقه ده النهارده فرح

زغرطي ياختي منك ليها

ثنيه بفرحه/ وزعي شربااات علي البلد كلها يابت ياسعديه

انا مش عايزه بيت ميشربش من شربات فرح ساره

عايزه كل البلد تعرف أن جوزها رجع وخدها ويقطع لسان

ال يتكلم عليها كلمه عفشه

منال/ ايوه وادبحو الدبااايح وأطعمو كل الناس الغلبااانه

نعمان بضحك/ ايه براحه شويه انتي وهي

 

ثنيه بفرحه/ واه ياعمي خلينا نفرح من عشر سنين

مستنين اليوم ده وياما ناس اتكلمت في حق ساره

كتييير واحنا لازم نخرسهم

سليم/ يلا عن اذنكم بقه

ساره ودعت اهلها بحزن شديد وركبت العربيه مع سليم

وبدأت العربيه تبعد عن البيت وتبعد عن البلد كلها

سليم/ خليكي حريصه محدش يعرف ال بينا

ساره/ متقلقش انت أصلا مش هتشوف وشي كتير

سليم/ يبقي احسن برضو انك متخرجيش من ؤضتك

ساره بصتلو بغضب وقالت ومين قالك ان انا هتحبس بؤضتي انا هنزل الشغل علي طول

سليم / شغل ايه ان شآء الله

ساره انا دكتوره ياعني اي مستشفي تتمني اشتغل معاها

سليم بضحك/ بلاش الثقه الذياده دي مستشفيات القاهره

غير مستشفبات الريف

ساره/ مش هرد عليك

سليم/ يبقي احسن برضو

وصل سليم وساره البيت وساره اتفاجأت ببيت كبير جدااا زي بيتها في البلد بس ده بيت راقي جدااا

فريده/ حمدالله على السلامه ياسليم

سليم/ الله يسلمك ياماما دي ساره

فريده/ هو جدك عمل ال في دماغو برضو

سليم/ فتره مؤقته وهتعدب ياماما المهم الموضوع

ده يفضل بينا وخلي عامر يمسك لسانو شويه

عامر بضحك/ انا سمعت اسمي

عامر بغمز/ مين القمر دي

عامر بغضب/ احترم نفسك ياعامر دي ساره بنت عمك

سليم

عامر بفرحه/ ياااه أخيرا بقه لينا قراايب انتي تقعدي معانا علي طول بقه

ساره بضحك/ شكراااا

عامر بضحك/, وكمان شكلك رقيقه قولي انك مش مرتبطه

سليم بنرفزه/ عامر ساره مراتي يادكتور

عامر بتمثيل الزعل/ باخسااره بس مش مشكله

المهم انها متطلعش من ايدينا

سليم/ عامر الموضوع ده ميطلعش بره البيت ده

حتي الشغالين ميعرفوش بالموضوع ده

عامر/ حاضر يابوس

فريده / انا هطلع ؤضتي وانتي يابنتي تعالي اوريكي ؤضتك

 

ساره/حاضر ياطنط

ساره مشيت ورا فريده لغايط اما وصلت لباب الاؤضه

فريده/ دي رضاك

ساره/ انا عايزه اقول لحضرتك حاجه

فريده/ اتفضلي

ساره/ انا عارفه اني انا جيت وبوظط كل ترتيباتكو بس

متقلقيش انتو مش هتحسو بوجودي انا ان شاء الله من بكره هروح المستشفي

فريده/ليه انتي تعبانه ولغ حاجه

ساره/ لا ياطنط انا دكتوره وبكره هستلم شغلي

فمتقلقيش مش هتشوفي وشي خالص

فريده/ يابنتي متقوليش كده انا عارفه ال الوضع

صعب عليكي انتي وسليم

ساره/ كل حاجه هتعدي ياطنط متقلقيش

فريده/ هسيبك ترتاحي بقه

ساره دخلت ؤضتها الجديده وكانت ؤضه كبيره جدااا

ولونها بينك في ؤوف وايت الالوان ال هي بتحبها

ساره فضت شونطها كلها وفتحت اللاب توب بتاعها علشان تشوف معاد المستشفي ال هتشغل فيها وبعديها نامت نوم عميق

في صباح تاني يوم سليم صحي في نفس معادو

ولبس ونزل غلشان يفطر

فريده،/ صباح الخير ياسليم

سليم/ صباح الخير ياماما

فريده/ اومااال فين ساره

سليم/ تلاقيها نايمه

فريده/ لا مش في حياتي ؤضتها ومش في البيت خالص انا افتكرتها قالتلك انها خارجه ولا حاجه

سليم بغضب/ مقلتلبش حاجه وبعدين ازااي تخرج من

غير ازن كده

فردوس/ هي سابت الورقه دي ياسليم بيه

سليم مسك الورقه وقرأ ال فيها( صباح الخير انا متعوده اني قبل مخرج اخد الاذن من جدي بس جدي مش هنا

فكتبت الورقه  دي  علشان انا وعدت طنط ووعدتك اني

محدش هيشوف وشي في البيت ومتقلقوش انا في المستشفي )

فريده/ الحمدلله طلعت في المستشفي

سليم بغضب/ انا لازم اضع معاها حدود بس لما ارجع

من الشغل سلام ياماما

فريده/ مع السلامه ياحبيبي

           ****************************

ياسر / انتي دكتوره ساره سليم

 

ساره/ ايوه يافندم

ياسر/ السي في بتاعك والدكتور سامي بيقول

فيكي اشعااار

ساره بإبتسامه بسيطه/ دكتور سامي هو ال معلمني كل حاجه وانا واخده من تلامذيتو

ياسر/ انا عارف دكتور سامي كوبس وعارف انو مش

يمدح حد بسهوله

،ساره/ ان شاء الله اكون عند حسن ظن حضرتك

ياسر/ للاسف انتي هتشتغلي مع دكتور سليم اكبر

دكتور جراحه في القاهره يعتبر وهو ال هيكتب فيكي

التقرير وانا متأكد انو هيكون في صالحك

ساره/ ان شآء الله

ياسر/ روحي دلوقتي علي مكتب سليم هتلاقي في

الدور التالت وانا هبلغو بوصولك

في مكتب سليم

سليم بغضب/ هتكون راحت غين ياعني هي

اي مستشفي هتقبلها بالسهوولع دي

قطع تفكير سليم صوت التليفون

سليم/ ايوه يادكتور ياسر

ياسر/ الدكتوره وصلت النهارده ودقيقه وتبقي

قدامك

سليم/ مش قولتلك ان محدش يضيع فرصه زي دي

ياسر/ شكلها شاطره جدا علي فكره

سليم/ هنشوف هنشوف

ياسر / اوكي سلام

سليم قفل مع ياسر وسمع صوت دقات علي الباب

سليم/ ادخل

ساره فتحت الباب ودخلت ولسه هتتكلم اتفاجأت لسليم

سليم بصدمه/ انتي بتعملي ايه هنا انا مش فضيلك

خااالص اي ان كان المصيبه ال عملاها انا مليش

علافه ببكي وبعدين عرفتي مكتبي منين انتي

اتفضلي علي البيت دلوقتي علشان مش فضيلك

ساره/ اديني فرصه اتكلم

سليم/ اتفضلي

ساره/ أولا انا لو عامله مصيبه زي مبتقول انت

اخر واحد هفكر الجألك

سليم بضحك/ اومال جايه ليه

ساره/ انا الدكتوره الجديده الدكتوره ساره سليم

سليم بصدمه/ نععععغم

لا تتركيني 4

ساره/ انا الدكتوره ساره سليم

سليم/ مستحيل تشتغلي هنا معايا

ساره قامت مره واحده واتكلمت بنرفزه وقالت

=لغايط شغلي ومستقبلي واستوووب يادكتور

انت ضمرت مستقبلي ومن عشر سنين وانا بدفع

التمن إهانات كتير وقررت احقق نفسي في الشغل

فمتجيش انت تكسر كل احلامي يادكتور

وبعدين احنا هنتعامل هنا كتيم واحد ومش

هيبقي في بينا تعامل غير تعانل دكتوره ودكتور

متقلقش علي مستواك الاجتماعي انا أصلا مش عايزه

يبقي ليا علاقه بيك

سليم بص لساره بغيظ وبعدين تتنهد كتير وقال

=خلاص تمام يادكتوره ساره اجهزي علشان

هندخل العمليات دلوقتي

ساره / تمام يادكتور دقايق وهكون جاهزه

خرجت ساره سابت سليم

سليم/ اما نشوف اخرتها معاكي ياساره

ساره جهزت نفسها ودخلت العمليات مع سليم

سليم/ هتقدري تقومي بالعمليه يادكتوره

ساره / ان شاء الله

سليم/ اتفضلي

ساره ابتدت في العمليه ومبصتش ناحيه

سليم خالص وبدأت في العمليه بكل دقه ومهاره

وكأنها دكتوره محترفه تحت نظرات سليم ال مأنكرش

انها دكتوره ممتازه في شغلها فعلاً

وبعد ساعاات انهت ساره العمليه ال انتهت بكل نجاح

سليم/ برافو يادكتوره

ساره/ شكراً يادكتور احنا مجرد اسباب وكل شئ بيد الله

مشيت ساره وراحت مكتبها وسابت سليم مدهوش

من تصرفها

ياسر/ ها اخبار الدكتوره ايه

سليم/ قامت بأول عمليه النهارده بس لغايط

دلوقتي تمام العمليه كانت ناجحه بشكل كويس جدا

ياسر/ طب كويس عن اذنك

في مكتب ساره

ساره/ وحشااني مووت ياداليا

داليا/ وانتي والله البيت ملوش حس من غيرك

ساره/ المهم انتي ايه اخبارك

داليا/ انا الحمدلله كلنا هنا بخير ومرات عمي زعلانه

اوي علشان مشبتي وسبتيها

ساره/ متسيبيهاش لوحدها ياداليا

داليا/ متقلقيش عليها ياروحي المهن انتي اي الاخبار عندك

ساره/ الحمدلله

داليا/ واخبار سليم

 

ساره/ عادي ياعني

داليا/ هو اي ال عادي

ساره/ انا هضطر اقفل دلوقتي علشان في المستشفي

داليا/ طيب ياحبيتتي سلام

ساره قفلت مع داليا وفتحت اللاب توب بتاعها

وبدأت تخلص شغلها وخلصت شغلها وراحت تشوف المريض ال عملتلو العمليه زي مامتعوده

واطمنت عليه وجت تمشي بس لفت نظرها

سليم وهو بيركب عربيتو وناسي

ساره / وانتي مستنظره منو ايه ياساره

ده مش حاطك في حساباتو خاالص

ساره اتمشت شويه كتيير لغايط اما تعبت وكررت

ترجع البيت علشان تعبت

         *******************************

فريده/ سليم ساره كل ده مرجعتش

سليم/ زمانها جايه ياماما بس اصلها تحب تلف

فريده/ قصدك ايه

سليم/ اهي جت اهي

ساره/ مساء الخير

فريده/ حمد الله على السلامه يابنتي

ساره/ الله يسلمك ياطانط عن اذنك هطلع ؤضتي

سليم بنرفزه/ استني عندك

ساره/نعم

سليم بغضب/ الشغل في المستشفي خلصان من ساعتين

كونتي فين كل ده البيت ده محترم والناس ال قاعده

في ناااس محترمه ولازم التزمي بقولنين البيت ده

ساره بصت كتير لسليم ومن غير متحس دموعها خانتها ونزلت قدامو

سليم/ الدموع دي مش هتأثر فيا واعنلي حسابك انا

خطيبتي جايه عندنا النهارده مش عايزك تظهري قدامهم خالص فاهمه ولا لأ

ساره جريت علي ؤضتها بسرعه ورمت نفسها

علي سريرها فضلت تعيط

فريده/ ايه ياسليم حرام عليك يابني

سليم/ لازم تلتزم بقوانين البيت ده ياماما

فريده/ براحه عليها يابني

سليم/ انا في المكتب عقبال مانسرين تيجي

فريده/ مش هتطلع تصالحها

سليم/ مستحيل طبعاا

سليم ساب فريده ومشي وفريده قررت تطلع

تراضي ساره

فريده/ ساره انا اسفه يابنتي علي ال عملو سليم

والله هو طيب بس تلاقيه متلغبط من ال حصل

ساره/ متتأسفيش ياطنط ومتقلقبش انا مش

هخرج من ؤضتي خالص انا وعدتك انكو مش

هتلاحظو وجودي علشان كده اتمشيت شويه

علشان اجي انام علي طول

 

فريده/ يابنتي انتي زي بنتي وده بيت عمك

وتقعدي في براحتك غصب عن الكل

يلا قومي علشان نتغدي

ساره/ انا اتغديت ياطانط شكراً

فريده/ أولا من النهارده تقوليلي ياماما فريده

وبعدين مغيش اكل بره البيت تاني انتي فاهمه ولا لأ

ساره بحب/ حاضر يااطانط قصدي ياماما

فريده/ ابوه كده شاطره هسيبك ترتاحي شويه

          *****************************-

نسرين ( بنت في منتصف العشرين ومغروره ومش بتحب غير نفسها واهم حاجه مظهرها الاجتماعي)

نسرين/ هااي ياحبيبيي وحشتني اوي

سليم/ عامله ايه يانسرين

نسرين بدلع/ ميت مره اقولك بلاش نسرين اسمي نوني

عامر ببرود/ نوني عندنا

نسرين/ عامل ايه ياعامر

عامر/ الحمد لله علي اخسن حال

نسرين/ لسه قفل كده

عامر/ وانتي لسه مغروره

نسرين بضحك/ دمك خفيف اوي

عامر ببرود/ عارف عارف

سليم/ يلا يانوني الغدا جاهز يلا ياعامر

عامر/ شبعت

نسرين/ لو جوعت تعالي

سليم/ يلا احنا نتغدا يانوني

نسرين بدلع/ يلا ياحبيبي عندي كلام كتير اوي عايزه اقولو

مغامرات ياسولي موغمرااات ولا كميه الشوببنج ال عملتها

سليم/ اسمي سليم مش سولي

نسرين بدلع/ بدلعك ياحبيبي

سليم/ معلش مش بحب الاسم ده

          ******************************

عامر / ممكن ادخل

ساره/ اتفضل طبعا

عامر/ اظن ان احنا متعرفناش كوبس فحبيت اجي

نتعرف واتمني نكون صحاب ياعني او اخوات ياريت

ساره بضحك/ اكيد طبعاا

عامر/ والله انتي خساره في الواد ال تحت ده

ساره / نصيبنا بقه

عامر/ تعرفي من يوم مابابا مات وسليم مش مخليني

محتاج حاجه خالص قبل مااطلب الطلب بينفذو

ساره/ ربنا يخليكو لبعض ياارب

عامر/ انا معرفش عنكو حاجه خالص العلاقات بينا

كانت مقطوعه بس حاسس ان كا حاجع هتتوصل

ساره/ ان شاء الله انا بنت عمك سليم وهو اصغر من باباك

وفي عمك الكبير حسين مخلف داليا بحبها اوي

 

اكتر من اختي وعلي فكره هي في تالته طب زيك

عامر/ بجد ده انا لازم اشوفها

ساره بضحك/ قريب اوي تشوفها وفي اختها ليلي

الكبيره متجوزه ومخلقه بنت وولد زي القمر

عامر/ الله ياعني انا بقيت خالو

ساره / اه وفي اخوهم يحيي بس ده نسخه من ابوه في

تفكيرو وكل حاجه راجل صعيدي صوح

عامر/ انتي بتتكلمي صعيدي ياساره

ساره بضحك/ واه بتكلم صغيدي طبعاً

ده انا اتجطع تجطيع لو نسيتو

عامر بضحك/ انتي مسخره والله بتتكلمي مصري كويس

وصعيدي احسن منو

ساره بضحك/ مهو انا بتكلم صعيدي علشان عشت هناك

ولما دخلت الجامعه واشتغلت بقيت اتكلم مصري كويس

عامر/ انا مبسووط انك جيتي تعيشي معانا اوي والله

والله سليم ده محظوظ بيكي انت مش عارفه عاجبو

ايه في السلعوه ال تخت دي

ساره بإستغراب/ سلعوه

عامر/ نسرين خطيبتو ال عامله زي اللزقه دي

بارده اوي اوي بجد

ساره/ بس بس متغلطش في حد

عامر / ماشي انا هسيبك بقه علشان ترتاحي

ساره / ماشي

                 *************************-

نسرين فضلت مع سليم لوقت متأخر كعادتها وسليم خرج يوصلها لعربيتها وفي نفس الوقت ساره كانت واقفه

في شباك ؤضتها وخدت بالها من سليم ونسرين

وشافت سليم وهو بيحضنها وهي قريبه منو اوي

وراحت داخله

ساره / ايه البجاحه ال هي فيها دي استغفر الله العظيم

سليم دخل البيت وكان طالع ؤضتو علشام ينام

بس افتكر ساره ان هو زعفلها وان هي متغدتش

دخل المطبخ عملها سندوتشات بنفسو وطلع ؤضتعا

ساره بغيظ/ في بابا بيتخبط عليه تاني مره تخبط

علي الباب

سليم حط السندوتشات علي السرير وقال

=انتي متغدتيش ومتعشتيش فكولي دول قبل

متنامي

ساره/ انا مش عايزه حاجه شكرا

سليم/ انا هسيبهم هنا يمكن تغيري رايك

سليم خلص كلامو وخرج وساب ساره

ساره/ مش قادر يقول اسف بس هيقول اسف

علي ايه ولا ايه ولا ايه

ساره بصت علي السندوتشات وقالت

=مش مهم مين ال جايبهم المهم اني جعانه اوي

الصراحه

قعدت ساره تاكل ومخدتش بالها من سليم ال بيراقبها

واول مشفها بتاكل ابتسم ابتسامه خفيفه ومشي

 

التفاعل 🤗🤗🤗


الخامس والسادس 

لا تتركيني 5

عدي كام يوم من غير اي احداث جديده وسليم وساره العلاقه بينهم زي مهي متغيرتش

في المستشفي

ساره/ هو في ايه

الممرضه/ المدام دي مش معاها فلوس تدفع

ومش راضيين طبعاً يدخلو بنتها المستشفي

ساره راحت ناحيه الست

ساره/ تعالي معايا يامدام واهدي وانتي اعملي الإجراءات

السكرتيره/ مينفعش يادكتوره لازم تدفع فلوس تحت الحساب

ساره بزعيق/ قولتلك دخليها علي ضمنتي انا الشخصيه

السكرتيره/ ماشي يادكتوره

ساره/ تعالي انتي معايا يامدام واهدي شويه

الست مشيت مع ساره وكل الحوار ده سليم كان مراقبو

ساره/ اهدي وقوليلي في ايه

الست/ دي بنتي الوحيده يادكتوره وعندها ورم علي المخ

وقالو ان دي احسن مستشفي فجبتها هنا

بنتي حالتها متأخره اوي يادكتوره اعملولها العمليه

وانا والله هجبلكو الفلوس انا عايزاهم يصبرو عليا اسبوع بس

ساره/ اهدي يامدام متقلقيش بنتك هتعمل العمليه

وتبقي بخير والله صدقيني

مدام ذينب/ ربنا يسعدك يابنتي انا مش هنسالك جميلك ده ابداا يابنتي س

ساره/ متقوليش كده اتفضلي دلوقتي روحي

لبنتك وطمنيها وانا شويه وهجيلكم

زينب/ حاضر يابنتي ربنا يحميكي لأهلك ياارب

زينب مششيت وساره فضلت تدور علي الكريديت

بتاعتها علشان تدفع مصاريف العلاج

ولسه هتمشي لقت سليم قدمها

ساره/ دكتور سليم

سليم/ انتي كل حاله بقه مش هتقدر تدفع الفلوس

هدخليها علي حسابك الشخصي

ساره/ والله طول ماانا قادره هعمل كده

مامتها كانت هيجرلها حاجه لو بنتها متقبلتش

الفراق صعب اوي يادكتور سليم

سليم/ ماشي يادكتوره عن اذنك

سليم خرج وساب ساره وساره راحت تدفع مصاريف

العلاج

ساره/ ياعني ايه الحساب ادفع مين ال دفعو

السكرتيره/ دكتور سليم هو ال اتكفل بمصاريف العلاج كلها

ساره بأستغراب/ سليم

السكرتيره/ نعم

ساره/ لا لا مفيش حاجه عن اذنك

ساره مشيت وكانت متفاجأه من تصرف سليم

ووصلت قدام مكتب سليم ودخلت

سليم/ خير يادكتوره

ساره/ شكراً علشان دفعت المصارييف

 

سليم بضحكه جذااابه/ مفيش شكر علي حاجه

في قسم هنا بيتعالج علي حسابي الشخصي

وانا دخلتها في بس مش اكتر

ساره بفرحه/ ربنا يباركلك ياارب ياسليم ويبعد عنك

كل شر

سليم / ياارب بس اول مره تقولي سليم

ساره بخجل/ أسفه يادكتور

سليم بضحك/ طالما لوحدنا قولي عادي ياسليم

ساره/ اوكي

سليم كان لسه هيتكلم اتفاجأ بنسرين

نسرين دخلت حضنت سليم وقدام ساره وباستو

سليم/ في حاجع ولا ايه

نسرين /وحشتني قولت اجيلك ياحبيبي

ساره/ عن اذنك يادكتور

ساره خرجت بسرعه واول مره تحس انها مضايقه

اوي كده بس هي نفسرتش سبب ضيقتها

نسرين/ مين دي

سليم/ دي دكتوره معانا في التيم و

نسرين/ مش مهم يلا علشان نتغدي

سليم/ بس انا مش قادر

نسرين/ يلا بقه ياحبيبي يلا

سليم خرج مع نسرين وكانت عينو بدور علي ساره في كل مكان بس مشفهاش

ساره كانت قاعده في مكتبها مضايقه

ساره/ ركزي في شغلك يادكتوره ركزي

عدي اليوم من غير احداث جديده وسليم رجع البيت

وطلع علي ؤضه ساره علي طول وغلط وبعدين فتح

بس ساره كانت بتصلي

سليم مكنش قادر يينكر انو كل يوم بيتشد لأخلاق ساره ال بيكتشف فيها كل يوم حاجه احلي من ال قبلها

سليم/ حرما

ساره/ جمعا ان شاء الله

سليم/ انتي شوفتي المىريض بتاع امبارح

ساره/ ايوه متقلقش شوفت كل الحالات ال مسؤوله منك

سليم/ شكراً

ساره/ العفو علي ايه

سليم/ انا مش بسيب شغلي بس هي ال اصرت عليا

ساره/ ولا يهمك ياسليم

سليم/طيب تصبحي علي خير

ساره/ جعان

سليم/ نعم

ساره بتوتر/ قصدي واكل ولا مكلتش

سليم/ لا مكلتش بس مش مشكله

سليم خلص كلامو وخرج وساب ساره

ساره/ ملكيش دعوه ونامي

لا بس هو قبل كده جابلي اكل لما كنت جعانه

 

ساره خلصت تفكير ونزلت لمطبخ الفيلا وعملت أكل

لسليم ومخدش منها غير نص ساعه والأكل كان خلصان

وخدتو وراحت ناحيه ؤضه سليم

وخبطت علي الباب

سليم/ ادخل

ساره/ اتفضل

سليم/ اي ده

ساره/ ده اكل مينفعش تنام جعان

سليم / شكراً ياساره

ساره/ مفيش شكر عن اذنك

سليم/ اقعدي كولي معايا انا مش بعرف اكل لوحدي

ساره/ مش جعانه والله

سليم/ مش بعرف اكل لوحدي معلش اقغدي

ساره/ ماشي هقعد اهو

سليم/ هو ازاي جدي وافق انك تدرسي

طب وكمان انتي معاكي شهادات كتير اوي

ساره/ عارف عذاب الضمير

سليم بأستغراب/ اه بس ايه علاقتو بالسؤال

ساره/ ده هو الحواب علي سؤالك

سليم/ مش فاهم

ساره/ في حاجات كتير انت مش هتفهما

وبلاش افتح مواضيع من سنين

سليم/ تسلم ايدك

ساره/ شكراً يلا تصبح علي خير

سليم/ وانتي من اهله

                 ***********************

تاني يوم ساره صحيت وكانت خارجه وفي نفس الوقت

سليم كان خارج

سليم / صباح الخير ياساره

ساره/ صباح النور

سليم/ يلا اركبي

ساره/ لا شكراً انا هركب تاكسي

سليم/ مش بحب اعيد كلامي مرتين

ساره/ انا هركب بس اقتصار للمشاكل

سليم بضحك/ شطوووره يلا بقه هنتأخر

ساره ركبت مع سليم العربيه وسليم بدأ يتحرك

ساره/ كنت عايزه اقولك حاجه

سليم/ اتفضلي

ساره/ كان في ترم مبلغ كده عايزاك تستخدمو

في قسم العلاج بالمجان ده

سليم/ اوكي ابقي هاتي ال انتي عايزاه في اي وقت

ساره/ شكراً ياسليم

سليم/ كل حاجع شكراً بتقولي شكراً كتير اوي

ساره/ طب اقول ايه

 

سليم/ متقوليش حاجه

سليم/ في حفله رأس السنه هعملها في الفيلا

الاسبوع الجاي

ساره/ متقلقش مش هخرج من ؤضتي

انا أصلا متعوده علي كده

سليم/ بس انا مقولتش كده وبعدين ايه متعوده

علي كده دي

ساره بحزن/ انا بقالي عشر سنين مش بحضر افراح

ولا اي حاجه اي فرح هحضرو هيبووظ لاني مصدر شوؤم

سليم/ ايه ال بتقوليه ده مش فاهم

ساره / خلاص وصلنا عن أذنك

نزلت ساره من العربيه بسرعه ودخلت المستشفي

امير/سااره

ساره/ أمير بتعمل ايه هنا

أمير/ خلاص اتعينت هنا والنهارده اول يوم شغل

ساره/ مبرووووك والله انبسط لما عرفت

أمير/ وراكي وراكي ياسرسور

ساره/ ياعم اسكت بقه انت كابت علي نفسي

بقالك يجي عشر سنين

يلا بقه نشوف شغلنا

أمير/ هنتغدي سوا النهارده

ساره/ أنسي

امير/ انتي ال انسي هنتغدي النهارده ياعني وهنتغدي

النهارده

ساره/ بس بقه مش فاضيه

كان واقف بعيد سليم متابع الحوار بينهم بغضب

رهيب هو مقدرش بحدد سبب الغضب ده

ساره راحت مكتها ولسه بتجهز نفسها لقت سليم دخل

ساره/ في حاجه ولا ايه

سليم/ في عمليه ضروريه كمان ساعه

ساره/ اه منا عارفه

سليم / مين ال كونتي واقفه معاه ده

ساره بضحك/ ده أمير قصدي الدكتور امير صديق

عزيز عليا

سليم بغضب/ طب دي مستشفي مش كازينو للعشاق

ساره/ قصدك ايه

سليم/ قصدي انتي فهماه المستشفي ده مكان للشغل

ساره/ سليم انا حره اعمل ال انا عايزاه

وبعدين انا عارفه حدودي كويس

سليم بغضب/ لا مش حره انتي مسؤووله مني انا

ساره/ وانا بشيل من عليك المسؤوليه دي ريح نفسك بقه

سليم بغضب/ اسمعي كلامي واعنلي حسابك انك هترجعي البيت معايا

ساره/ بس انا مش هرجع البيت بعد المستشفي هروح مشوار الاول

سليم بغضب/ انا قولتلك ال عندي وكلامي هو ال هيمشي

متفكريش انك علشان جيتي القاهره ختعملي ال علي كيفيك

ساره/ لوسمحت كلمني عدل.

سليم/ وانتي اتظبطي كده. معايا ومتنسيش ان ابن عمك


لاتتركيني 💖(6)

ساره/ والله حاسب بقه لحد يسمعك عن اذنك

ساره خرجت وسابت سليم مستغرب من طريقه

كلامها ومستغرب من نفسو هو ليه اضايق كده

سليم دخل العمليات وساره كانت معااه وكان واضح

انو مضايق منها وخلصت العمليه بنجاح بعد وقت

طويل جدااا

وساره راحت مكتبها علشان ترتاح شويه

ساره/ امير بتعمل اي هنا

أمير/ أنا خلصت من بدري ومستتيكي

ساره/ ياعم قولتلك مش هقدر

أمير/ ليه ياساره وهنا مفيش جدك علشان تخافي منو

ساره/ مش حكايه بخاف من جدي حكايه ثقه يادكتور

انا جدي واثق فيا وسمحلي اني اسافر فمينفعش

اكسر ثقتو فيا حتي لو مش هيعرف بس انا مش

هقدر اعمل كده

أمير/ والله كل يوم احترامي ليكي بيزيد اكتر عن اليوم

ال قبلو

ساره/ خلاص بقه سبني اروح احسن تعبانه

أمير/ طيب تعالي اوصلك بقه اظن دي مفيهاش حاجه

وبعدين انتي هتركبي تاكسي مع واحد غريب برضو

يبقي انا اولي

ساره لسه هترد لقت سليم دخل

سليم/ يلا ياساره

أمير/ دكتور سليم هو حضرتك تعرف ساره

ساره بسرعه/ دكتور سليم رئيس قسم الجراحه ياامير

سليم بغضب/ وابن عمها

ساره بصت لسيلم بصدمه

أمير/بجد مكنتش اعرف عن اذنكم

ساره/ بس خلي الموضوع ده سر بينا ياامير لو سمحت

أمير/ متقلقيش ياساره هبقي اكلمك علشان اعرف التفاصيل سلام

ساره / سلام

سليم بنرفزه/ تحبي اسبوكو لوحدكو شويه

ساره / انت ليه قولتلو اني بنت عمك

سليم/ ثواني والاقيكي تحت عن العربيه

سليم مشي وساب ساره مصدومه من تصرفات سليم

لمت حاجتها بسرعه ونزلت ورا سليم علي طول وركبت العربيه مع سليم وسليم مشي بسرعه

ساره/ ليه قولت اني بنت عمك

سليم/ انا حر اقول ال انا عايزو وقت مكون عايز

ساره/ انا مش لعبه في ايدك يادكتور

 

انت في الأول مرضتش تقول اني بنت غمك اتكسفت تقول كده زي ماكل ال حواليا كانو مش بيحبو وجودي

معاهم ودايما بيبعدو عني ودكتور وامير ال انت بتتكلم عليه ده اكتر انسان وقف جنبي في أوقات كتيير اوي

وانا بحترمو جدااا وهو عزيز عليا اوي هو بيفتخر بعلاقتنا قدام الناس كان بيدعمني دايما وواقف معايا

سليم بنرفزه/ اتكلمي عدل ولا يكونش امير ده حبيب القلب بتاعك ولما جيتي القاهره جه وراكي علشان ميفارقيش وتقضو اوقات حلوه سوا بعيده عن جدك ويخلالكو الجو بقه يادكتوره يامحترمه

ساره محستش بنفسها غير وهي بتصفع سليم

صفعه قويه

ساره بنرفزه/ انت مسمحش تقول كلمه في حقي انت فاهم ولا لأ

ساره مستنتش ان سليم يرد عليها ونزلت من العربيه

ودخلت الفيلا بسرعه ودخلت ؤضتها وفضلت تعيط

كتيير

سليم اضايق جدااا وفضل يلف كتير بالعربيه وفي الاخر

رجع البيت وكان الكل نام وراح ؤضتو وبعدين

افتكر شكل ساره وهي مضايقه راح خارج ورايح ؤضتها

سليم دخل ؤضه ساره وكانت نايمه منكمشه في نفسها

علي السرير بجسمها الضئيل وشعرها الدهبي ال مفروض جنبها علي السرير

سليم/ ساره

ساره/-------

سليم / انا عارف انك صاحيه

ساره فتخت عنيها المنتفخه من كتر العياط وبصت ناحيه سليم ومرضتش

سليم/ انا آسف

ساره بعياط/ آسف علي ايه ياسليم انت ضمرت حياااتي

انت لما اتجوزتني زمان وجدي قالي معارضتش بس انت

كان ممكن ترفض ومضمرش حياتي انا قضيت عشر سنين

الكل كارهني ده غير ال كان بيرمي الكلام ويهين فيه

ويقول ده سابك علشان معيووبه وال كان يبصلي بصات مش كويسه ولما اتكلم اطلع انا ال غلطانه من غير حتي متكلم ساعه جواز بنت عمي قالولي متحضريش الفرح

علشان الحوازه متبوظش كلهم راحو وانا اتحبست

في البيت مكنش حد بيكلمني خاالص غير ماما منال

اصحابي كلهم بعدو عني حتي لما دخلت الكليه محدش

كلمني لغايط لما دكتور امير اتهرف عليا وانا بتعامل معاه

زي اخويا بالضبط وهو مش بيتعدي حدود العلاقه دي

وتيجي في الاخر تتهمني وتهني بالكلام انت كمان

يااارب خودني وريحني يااارب

سليم حضن ساره جااامد وقال

-اهدي ياساره اهدي ومتقوليش كده

ساره بعياط/ محدش عايزني في حياتو

حتي جدي عايز يخلص من همي وخلاص

سليم / متقوليش كده ساره واهدي وانسي

كل ال بتفكري فيه ده وبعدين ده انتي

من اكفأ الدكاتره ال شوفتهم في حياتي

 

ساره / بجد

سليم/ اه والله ومحظوظ ال في حياتو ساره

ساره بصت لسليم وسليم بصلها ولاول مره تتقابل

عيونهم في حاجه نظره طويله قد تكون نهايه لعلاقه

بينهم وبدايه جديده لحياه بينهم

**************************

في المستشفي

ساره/هو في ايه ياامير

أمير بحزن/ بنت عريسها سابها يوم الفرح

فنتحرت

ساره/ طب هي كويسه

أمير/ لحقوها علي اخر لاحظه الحمدلله

بس طبعا البنت مش عايزه تشوف حد ونفسيتها

وحشه اوي ومامتها هتموت علشلنها

ساره/ طيب عن اذنك

أمير/ رايحه فين

ساره/ نشوفها

أمير/ بقولك مش راضيه تشوف حد

ساره/ماشي ملكش دعوه بقه

ساره راحه ناحيه ؤضه البنت وسليم كان نتابعها

في ؤضه البنت

البنت/ انا مش عايزه اشوف حد اطلعي بره

ساره/ انا ساره وداخله علشان ندردش سوا

مش علشان اعالجك خالص

البنت/انا مش هتكلم مع حد علشان محدش هيحس

بالي انا في

ساره/ مين قالك كده انا حاسه بيكي

البنت/ عمرك مهتحسي بال انا فيه جربتي

عريسك يسيبك ليله فرحك

ساره بإبتسامه بسيطه/ انا جربت جوزي يسيبني

من غير مايشوفني

البنت اعتدلت في جلستها وقالت/ بجد

ساره مسكتخ تقريرها من السرير قالت

=واتين اسمك جميل اوي ياواتين

واتين/ شكراً انتي بتكلمي بجد

ساره قعدت قدام واتين وقالت

=اه والله بجد وانا عندي ١٦ سنه كده جوزوني من غير مااشوف حد مين ال هتجوزو ده ومكنتش هقدر حتي

ارفض لاني من اصول صعيديه وكنت عايشه في الصعيد

واول مكتبنا الكتاب فص ملح وداب ومشوفتهوش تاني

 

عشر سنين استنيت بس مجاش

واتين / وعملتي ايه

ساره بضحك/ حاولت انتحر ويارتني معملت كده

واتين/ ليه بتقولي كده

ساره بأسف/ لما حاولت انتحر مكنش حد حاسس بيا

طبعاً قالو ان العريس عرف اني معيوبه وكتر خيرو

مشي من غير مايتكلم وميفضحنيش وانا علشان

خايفه انتحرت

واتين بصدمه/ بجد

ساره/, اه والله بس بقه ساعتها قررت اني ازاكر و

وأشد شويه علي نفسي لغايط لما دخلت كليه

الطب وبقيت دكتوره زي ناانتي شايفه كده

وده ال انا عايزاه منك بوصي لنفسك ياواتين

الحياه جميله وانتي جميله وبكره يجيلك

ال يعرف يقدرك كويس ال يسيبك سبيه

واتين بحب/ شكراً يادكتوره

ساره/ قولي ساره بس احنا اصحاب دلوقتي

واتين/ ربنا يباركلك ياارب

ساره/ هسيبك تستريحي شويه

واتين/ اوكي

خرجت ساره من ؤضه واتين بسرعه علي مكتبها

وهي بتداري دموعها علشان محدش يشوفهم

واول مدخلت سليم دخل وراها

ساره/ في حاجع ولا ايه

سليم/ انتي بتعيطي

ساره/ لا دي في حاجه دخلت في عنيا بس

سليم/ لا بتعيطي عليطي ياساره متخليش اكتر من كده

ساره / ابعد غني ياسليم خليك بعيد

سليم قرب منها اكتر

سليم/ ابعد عني

سليم قرب منها اكتر وحضنها جامد

سليم/ انا اسف ياساره اسف كل ال انتي في

ده بسببي انا

ساره/ متشيلش نفسك ذنب مش ذنبك

سليم/ لا انا السبب انب وافقت جدي ياساره

بس دي كانت وصيت ابويا امو يدفن وسط اهلو

وجدي شرط اني علشان ادفن ابويا لازم اتجوزك

مكنتش اعرف اني هسببلك الجرح ده ياساره

انا حقيفي اسف

ساره كنت لسه هترد عليها الباب اتفتح وكانت نسرين


تكملة الرواية من هناااااااا


لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملة  من هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا






تعليقات

التنقل السريع