رواية احببت متمرده الفصل الحادي عشر 11بقلم اسماء السيد حصريه
رواية احببت متمرده الفصل الحادي عشر 11بقلم اسماء السيد حصريه
#احببت_متمرده part10
في قصر الدمنهوري
و تحديداً في غرفه مروان
كان قاعد وبيفكر في الي حصل معاه وبيبتسم
FIas back......
كان مروان في اجتماع وكان حاضر اجانب ومرام علي يمينه
مروان:انها ثفقه ممتازه بس
العميل:ياسيد مروان انها مضمونه فعليك بلموافقه وسهله
مروان بتنهيده:تب وريني الملف كدا
مدله الملف الي كان بلإيطالي ومروان كان بيبص بترقب وبعدين حطه علي جمب ومرام مسكته وبصت فييه
احد الرجال:مروان بيه قولت ايه ثفقه متتفوتش
مروان:موافق اعطيني العقود
ومسك القلم ولسا هيمضي
مرام بسرعه:استني يامروان بيه . .... والاجانب اتوترو
مروان بستغراب:في ايه يامرام
مرام بجديه:حضرتك المبلغ600مليون هنا في الملف وهما هيدونا 100طن ازاي والطن الواحد عامل النهارده 2مليون يعني هياخدو ارباح 400مليون وطبعا دي خساره كبيره لينا واكيد الحديد دا فيه حاجه وهما كاتبين في العقد ان طن الحديد ب8مليون يعني هما كدا عاوزين يشلونا جميله وهما اصلا بيخدعونا
مروان اتصدم وجميع الموظفين اتصدمو والاجانب اتوترو
مروان بغضب:الكلام دا حقيقي يا سيد جون
جون بتوتر:ماهذا الهراء يا مروان بيه
مروان بحده:اتفضلو اطلعو برا حالا والعقد الي بينا هفسخه يلا
جون بغضب:ستدفع الثمن غالي يا سيد مروان
وقام خرج بغضب وهوا بيتوعد لمرام
مروان بغضب:وانتي يا متخلفه بتاخدي فلوس ولا بتشتغلي ببلاش
مرام كانت فاكره انه بيكلمها هيا واتعصبت بس سكتت لما لقته بيكلم السكرتيره الي جمبها
السكرتيره بتوتر:مش عارفه يامروان بيه بس هوا
مروان بحده:مفيش بس لولا مرام كان فاتني خسران مبلغ ضخم وانتي مش قولتيلي انك راجعتي كل حاجه كويس كذا مره انتي مخصوم منك اسبوع ياهانم .... وقام بغضب لمكتبه
السكرتيره بعصبيه:كله منك انتي يابومه
مرام بضيق :وانا مالي الحق عليا وانتي الي مش شايفه شغلك كويس... وقامت خرجت هيا كمان
السكرتيره بكره:ماشي اما وريتك
........ في مكتب مروان
كان قاعد ومستني مرام لانه بعتلها تجيله الباب خبط
مروان:ادخل
مرام:حضرتك طلبتني
مروان:اه تعالي اتفضلي اقعدي
مرام قعدت وهوا لف وقعد قصادها
مرام:في حاجه ولا ايه يامروان بيه
مروان بإبتسامه:كل خير انا مبسوط منك اوي الحقيقه انك من يوم ماجيتي وانتي بتشتغلي بكل طاقه وجد حقيقي
مرام بخجل:شكرا
مراون بإمتنان:انتي الي شكرا ليكي انك انقذتيني من فخ زي دا انا مش عارف من غيرك كان حصل ايه بجد كان ابويا علقني علي باب الشركه
مرام ضحكت غصب عنها وهوا سرح في ضحكتها
مرام بإحراج:اسفه
مروان بضحك:لاء عادي اتفضلي.... ومدلها شيك
مرام:ايه دا
مروان:دا شيك ب50الف جنيه مكافأة ليكي علي الي انتي عملتيه ورغم انك هنا من فتره بسيطه بس حقيقي فرقتي في الشركه يا انسه مرام
مرام بفرحه:دا ليا بجد
مروان بإبتسامه:ااه ليكي .... وقام وقف وحط ايده في جيبه
مرام:شكرا عن اذنك.... وقامت بس اتكعبلت في التربيزه وكانت هتقع بس مروان مسكها من وسطها ولحقها وشعرها جه علي وشها بس سرحو في عيون بعض وهوا مد ايده وشال شعرها عن وشها بخفه
مروان بتوهان:عيونك حلوه اوي
مرام قامت بتوتر:احم شكرا اسفه ها طيب حاضر عن اذنك... وخرجت جري. ومروان ضحك علي كسوفها
ENd back.....
مروان بإبتسامه:بس عيونها حلويين اوي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند يونس
كان قاعد قلقان وبيدعي ربنا ان ملاك تكون فهمت
يونس في نفسه:يارب تكوني فهمتي ياملاك يارب
جمال بشك:هوا مين الي جايب الفلاشه
يونس ببرود:ميخصكش ليك تاخدها وخلاص
جمال:يااه يايونس اتغيرت بس مقولتليش رحاب عامله ايه
يونس بذهول:رحاب انت تعرفها
جمال بسخريه:ههه عيب عليك يا اوسه دا انا الي باعتها بس غبيه معرفتش تلاقيها في شقتك
يونس بغضب:ياابن الكل"ب
جمال بضحك:اهدي.اهدي ومتتعصبش كدا يارورو
فجأه دخلت رحاب
رحاب بدلع:نعم يابيبي
يونس بكره:ياولاد الكل*ب
رحاب بدلع:ايه دا يونس النجار ههه بتعمل ايه هنا
يونس :وديني لهوريكم
جمال بخبث:اهدا يا يونس متتعصبش احسن. يطقلك عرق ولا حاجه واحنا عاوزينك مش صح يارورو
رحاب بدلع:صح يا قلب رورو هيهيهي.... وقعدت علي رجله
يونس بقرف:اتفووو عليكم...
رحاب:صحيح يايونس اومال فين البت اسمها ايه البت بتاعتك دي اسمها ااه ملاك
يونس بغضب:متجبيش سيرتها علي لسانك ياوسخ*ه
جمال بضحكه خبيثه:اهدا يا يونس متخفش هعمل معاها الواجب بعد ما اخد الفلاشه ههه
يونس ضحك بهستريه:هههههه تعمل ايه هههه يبقا انت متعرفهاش كويس صدقني هفاجئك هههه
جمال بتوتر:يعني ايه
يونس بضحك:اهلا ياصاحبي اخيرا جيتي
جمال ورحاب بصو وراهم ولاقو ملاك وقفه
ملاك:ايه رايك متأخرتش
يونس:لاء بتيجي في مواعيدك
جمال بغضب:انتي دخلتي هنا ازاي يارجاله
ملاك قربت ببرود من يونس:متقلقش مش هيجو اصلهم نايميين في سابع نومه
جمال بتوتر:انتي عملتي ايه وانتي فكره هتخرجي من. هنا يبقا بتحلمي
ملاك طلعت سكين*ه صغيره من رجلها وقطعت الحبل الي كان. مربوط بيه يونس
يونس ببرود:مش قولتلك انا ورايا رجاله
جمال بخبث:كنت عامل حسابي... يارجاله
فجأه طلع رجاله كتير من العدم ويونس اتوتر
ملاك:خد ياض.... وطلعت سلا..حه من جمبها وعطيتهوله
وطلعت سلا. حها
جمال:دا انتو جاهزين بقا فين الفلاشه يايونس
يونس ببرود:انسي مفيش فلايش والحقيقه هتبان قريب وهفضحك
جمال بخبث:مش لوحدي
يونس بسخريه:انا اكتشفت اني برئ ومعملتش حاجه اصلا بعد مافضلت مشيلني الذنب كل دا
جمال بتوتر:كذاب الي قالك كدا
يونس بغضب:لاء ماهوا حازم مش كذاب
جمال بخوف:حازم بيكذب عليك وانت كنت معانا
يونس:لاء محصلش انت الي عاوز تشيلني الذنب علي الفاضي وانا هفضحك
جمال بخبث:مش هتلحق تخرج يايونس
ملاك بسخريه:انسي ياحلو....... وضربت قنبل*ه دخان وكتمت نفسها ويونس عارف وكتم نفسها وطلعو يجرو علي برا
جمال وهوا بيكح:هاتوهم يلا
الرجال:مش قادرين نتنفس .... واغمي عليهم
........ في الخارج ركبت ملاك ويونس العربيه وطلعت بأقصي. سرعه
يونس:اطلعي علي القصر
ملاك:هوا في ايه
يونس:اطلعي علي القصر بسرعه
ملاك بصتله بغضب ومتكلمتش
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في احد الاماكن الفخمه
كان قاعد رعد وزياد وحسام
زياد:انا مش. مصدق انك اتجوزت يا رعد
رعد بغضب:متجبليش السيره دي هيا مش ناقصه
زياد:والله انت بتستعبط البنت زي القمر وانت كشري
رعد بضيق:زياد اتلم انا مش عاوزها اصلا دي بنت بارده ومتكبره وشايفه نفسها محور الكون انا مش بطيقها اصلا
زياد بمرح:والله انت مابتفهم ولا ايه ياحسام
حسام كان سرحان
زياد بصوت عالي:حسااام حساااااام
حسام بضيق:ايه يازفت
رعد:مالك ياحسام سرحان من اول ماجينا
حسام بتوتر:مفيش حاجه
زياد:هوا انتو هتفضلو مبلمين كدا انا عاوز اتفرفش
رعد:احنا مسافرين بعد بكرا
زياد بتوتر:تصدقو بالله انا خايف
حسام:وانا متوتر
رعد بضيق:فعلا الموضوع يقلق بس دي هتفرق جامد في البلد لاء وكمان هيكون معانا حتت بلوه
زياد:والله انت حمار يارعد ومابتفهم البت طيبه ومزه الصراحه
رعد بغضب وغيره ميعرفش سببها:هوا في ايه ماتحترم نفسك عمال تقول حلوه ومزه راعي انها اتكتبت علي اسمي وبقت مراتي يعني تتلم كدا بدل ما اخليك زيها ونشوفلك عريس
زياد بلع ريقه بخوف لانه عارف رعد :خلاص ياعم انا مليش دعوه بل أنسه ملاك
حسام انفجر في الضحك:هههههه هموت يخربيتك ياجبان
دا بيهزر ههههه
رعد بصله بنظره اخرسته و اترعب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار
كان لسا الجميع قاعدين وحتي نرمين نزلت وندي كانت عملت لهم القهوه وعجبتهم
قاسم:بس حلوه القهوه عجبتني
محمود:فعلا لذيذه البنت دي كويسه
حسين:اياد
اياد:نعم
حسين:اعمل حسابك علي اخر الاسبوع في توريد كميه حديد خام لشركات الدمنهوري
قاسم:اه فعلا عاوزك تديله اعلي جوده
اياد:من عيوني
فجأه دخل يونس ووراه ملاك
نيره:ايه دا في ايه
قاسم:انتو الاتنين غريبه تعالو
قرب يونس وقعد وملاك قعدت علي دراع الكنبه جمب اياد
يونس:ايه مش عاوزين تشفونا ولا ايه جاين نبات معاكم
ملاك بغضب:اتكلم عن نفسك
محمود:انتو كنتو فيين
يونس:كنا خارجين فجوعنا وقولنا نجيلكم تعشونا
قاسم:عامله ايه ياملاك
ملاك بضيق:كويسه
اياد بهمس:مالك ياملاك
ملاك بهمس:انا عارفه ما انا حلوه اهو
يونس:بتقولو ايه
ملاك بضيق:وانتا مالك
حسين :هوا في ايه
ملاك بغضب:انا شخصياً مش عارفه في ايه
يونس بحده:ملاك
نرمين:هتلاقيكي عملتي مشكله اصلك بتاعت مشاكل من يومك
ملاك بصتلها بغضب ومتكلمتش وقربت من يونس مسكته. من ايده
ملاك بغضب:قوم معايا مش جبتنا هنا تعالا قدامي
واخدته وطلعو فوق متجهين لغرفتها
نرمين:بنت معندهاش ذوق
قاسم بحده:ما كفايه بقا البنت متكلمتش ليه مصممه تجرحيها
محمود:في ايه يانرمين
نرمين بغضب:انا متكلمتش دي اصلا بنت عاقه ومتعرفش الاحترام
نيره:نرمين خلصنا بقا البنت معملتش حاجه
..... في غرفه ملاك
بتدخل وبتزق يونس ترميه علي الكنبه وبتقف قدامه وعقد زراعيها
ملاك بغضب:اولا انا مش طيقاك ثانيا هيا انتهت بينا انما دلوقتي انا عاوزه اعرف فلاشه ايه ومين الواد دا وانت كنت مخطوف ليه
يونس بتوتر:مفيش حاجه
ملاك بنفاذ صبر:انجز في ايه عشان لو في مشكله نحلها سوا
يونس بغضب وعدم وعي:بس بقا انا مش شغال عندك كل شويه لازم اسمع كلامك انتي ايه فاكره نفسك محور الكون واني هسمع كلامك في كل حاجه اسمعي انتي بقا انا معتش عاوز اعرفك لابنت عم ولا صاحبه انتي انانيه ومبتحبيش غير نفسك ومش عاوز منك اي حاجه ولا مساعدتك ياملاك بطلي بقا كل شويه تحسيسيني انك ولية امري انا راجل واكبر منك انا بقيت ادايق منك
ملاك بذهول:ياخساره ياصاحبي او الي كنت صاحبي صدقني انا معتش هقرفك بمشاكلي ولا هقرب منك تاني حتي انتهت يا يونس
يونس استوعب الي قاله وادايق وملاك بصتله بخذلان ونزلت لتحت
يونس:ملاك اسمعيني استني ملاك
. تحت نزلت ملاك.
قاسم :تعالي ياملاك اقعدي
ملاك بصتله بغضب وكملت مشي
اياد:في ايه ياحبيبتي مالك
يونس بضيق :ملاك ياملاك استني... وقرب مسك ايدها
ملاك شدت ايدها بسرعه وبصتله بغضب
نرمين :مالها دي مكشره عمرها ماضحكت اي دا
محمود بغضب:نرمين
يونس بحزن:استني ياملاك ارجوكي متمشيش
ملاك بصتله بغضب وجنون وفجأه ضربته بالبوكس بقوه لدرجه انه وقع علي الارض
نيره بخوف:انتي اتجننتي يابت انتي.... وجريت عليه
قاسم بحده:ضربتيه ليه يا ملاك
ملاك مدت ايدها وعشان تقلع سلسله في رقبتها ومكنتش بتقلعها ابدا
يونس بدهشه:لاء ياملاك ارجوكي متقلعيهاش
ملاك قلعتها ورمتها في وش يونس وهوا مسكها وزعل جدا لانها كدا نهت صداقتهم تماماً وبصتلهم كلهم بخذلان ويونس حط وشه في الارض ونرمين بصتلها بقرف
ملاك بخذلان:ياخساره...... وسابتهم وطلعت برا القصر وركبت عربيتها ومشيت بسرعة جنونيه لدرجه انهم سمعو صوت فرامل العربيه
محمود:في ايه يا يونس
يونس بحزن بص لسلسلة وحضنها وسابهم وطلع فوق وهما استغربو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند رعد
كان ساب حسام وزياد وقال يتمشي بالعربيه شويه وكان ماشي علي النيل بس افتكر يوم ماملاك كانت بتصرخ وتعيط هناك
رعد:والله البنت دي. غريبه اوي يارب الوقت يعدي بسرعه واخلص منها
بس سكت بصدمه لما لاقها قاعده في نفس المكان ومفيش اي حد خالص
رعد بذهول:مش هيا دي ملاك بردو مالها قاعده كدا ليه
ووقف العربيه وقرب منها بتردد ولاقها قاعده ومش في وعيها خالص
رعد بتوتر:ملاك
ملاك بصتله وبدون وعي:هوا انت تعالا تعالا مع اني مش بطيقك ياهولاكو
رعد بضيق:انتي بتعملي ايه هنا لوحدك. في الوقت دا وكمان انتي شاربه ايه
ملاك بحزن:انا مش شاربه حاجه
رعد بغضب:انتي بتعملي ايه هنا
ملاك بتوهان وكسره :انا معملتش حاجه هما الي خذلوني هم الي بيكسرو فيا انا مبقاش ليا حد خلاص بقيت لوحدي انا وحيده
رعد تعاطف معاها وصعبت عليه :تب تعالي اروحك
ملاك بحزن وقهر:مش عاوزه اروح انا مليش بيت ومليش حد خالص انا وحيده
وبعدين ضمت نفسها وكانت بتترعش رعد بصلها وحس اتجهاها بحزن وقلع الجاكيت بتاعه الجلد ولبسهولها وبقا وشه قريب من وشها جدا وهيا بصتله ببراءه طفله تايها من اهلها وسرح في عيونها
ملاك بدون وعي:بتبصلي كدا ليه علي فكره انا معملتش حاجه هوا الي عمل كل. حاجه
رعد:انتي زعلانه ليه
ملاك بحزن وكسره:كلهم ضحكو عليا وكذبو عليا انا مش بحبهم عارف ليه
رعد:لييه
ملاك بدموع:عشان مش بيحبوني وشايفني وحشه مع اني مبأذيش حد بس تعرف انا وحشه اوي لدرجه اني مبعملش حاجه وحشه في حد يمكن كلامي عبيط بس انا تعبانه اوي ومليش حد خالص كان نفسي يبقالي أهل واب وام بيحبوني بس لاء مش بيحبوني طول عمري مجرد شخص عادي مركون علي الرف عمرهم مافرحو معايا بأي حاجه حتي عاصم طلع كذاب وخاين زيهم
رعد بغضب وغيره:مين عاصم دا
ملاك بحزن:دا أوس"خ انسان انا عرفته في حياتي وحتي يونس باعني البشر قاسين اوي بجد
رعد :تب اهدي وتعالي اروحك
ملاك بتوهان:لاء انا مش هروح
وقامت وقفت وحضنته فجأة وهوا اتصدم ومرفعش ايده وهيا عيطت بحرقه وهوا سابها تعيط كتير لدرجه ان التيشرت غرق
بعد شويه لاحظ رعد انها مبتتحركش فعرف انها نامت بس لاحظ مكان مكانت قاعده علبه صغيره وشالها ودخلها عربيته وراح للمقعد واخد العلبه واتصدم لما لاقه دوا منوم
ومهداء
رعد بدهشه:دوا الاكتئاب يااه ..... واخد مفاتيح عربيتها من جيبها اتصل علي حد وطلب منه يجيب العربيه
واخد ملاك واتجه لقصر النجار لانه ميعرفش بيتها
........... بعد مده وصل رعد قصر النجار
ونزل شال ملاك وهيا لفت ايدها حوالين رقبته تلقائيا ودفنت وشها في صدره ودخل لجوا
قاسم بلهفه:في ايه يابني ملاك مالها
رعد بتوتر:لاء هيا نايمه بس
محمود:تب وانت قابلتها فين
رعد بإحراج:لاء عادي شوفتها فجبتها
نرمين ببرود:مش قولتلكم دي بتاعت مشاكل
رعد اتعصب بس متكلمش:اوديها فين انا جبتها علي هنا لاني معرفش شقتها فيين
يونس:تب اديني اطلعها
رعد بغضب وغيره مش عارف سببها:لاء هطلعها انا فين اوضتها
محمود:الدور التالت اخر الطرقه هتلاقي مكتوب عليه اسمها بلون دهبي كدا
رعد بتوتر:تمام عن اذنكم
وطلع فوق ويونس اتعصب
يونس بغضب:هوا ازاي يشيلها كدا اصلا ويطلعها كمان
محمود: عادي اصله جوزها
الجميع:اايه
قاسم بدهشه:ايه الي بتقوله دا
محمود:اصل رعد كتب كتابه علي ملاك النهارده عشان هتكون زوجته في المهمه
نرمين بذهول:ومقولتلناش ليه
محمود:انا ابوها اصلك. مهتمه اوي
قاسم:تب وبعد كدا
محمود:هما متجوزين لحد ما المهمه تخلص وبعد كدا هيطلقو لما يرجعو
قاسم:مفتكرش
محمود:حتي.انت كمان
قاسم:يعني ايه
محمود:يعني حتي المأذون قلي كدا دول كان بيمضو غصب عنهم
يونس بغضب:انا مش عارف ايه الي بيحصل دا هوا هيفضل فوق
إياد:طلما مراته يبقا عادي مالك
محمود:عنده حق
....... في غرفه ملاك دخل رعد وكانت غرفه رقيقه جدا دخل وحطها علي السرير وقلعها الكوتش والشراب وجه يقلعها الجاكيت مرضيتش تسيبه
رعد:يابنتي سيبي الجاكيت
ملاك بنوم وعدم وعي:لاء سيبه مدفيني .... وفجأه شدته ووقع فوقها ومسكت دراعه حضنتها وهوا كان مصدوم من الي بيحصل وفجأه ووووو...........
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استوووووب
اظن العلاقات اتطورت وتفتكرو ملاك مظلومه ولا انانيه زي مابيقولو وهل شخصيه ملاك وحشه ورعد وحش ولا ايه⁉️
تكملة الرواية منذ هناااااااا
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق