القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متمرده الفصل التاسع وعشرون 29بقلم اسماء السيد حصريه

رواية احببت متمرده الفصل التاسع وعشرون 29بقلم اسماء السيد حصريه






رواية احببت متمرده الفصل التاسع وعشرون 29بقلم اسماء السيد حصريه



#احببت_متمرده 

ملاك بغيظ:بس انا عاوزه ادوق


رعد:لاء لما تبرد عشان بطنك.... وبيتجه للغرفه وبيحطها علي السرير


ملاك قعدت ورعد قرب قعد علي حافه السرير بس لمح حاجه علي الكومدينو وكانت علبه دوا لإكتئاب فمسكها واتنهد وفتح الدرج واتصدم من كميه الادويه الي فييه 


وبص لملاك الي وحطت وشها في اارض بحزن


رعد بذهول وضيق:اايه كل دا ياملاك


ملاك بتوتر:متشغلش بالك انت يارعد انا. انا


رعد  وقف بحده:انتي اييه وليييه كدا وعشان ميين حرام عليكي نفسك وصحتك 


ملاك:خلاص ممكن 


رعد بغضب:بقولك لييه بتخديهم وكل دا لييه وعشان ميين ياملاك لييه


ملاك وقفت وانفجرت:عشان انا وحيده ااه وحيده من يووم ما اتولدت كل الحب والحنان لمايا مع اننا واحد وتؤام انما انا نكره عاقه بوالديها طول عمر محدش طبطب عليا تعبت لوحدي وملقتش حد جمبي كان يونس معايا بس كنت ببان قدامه تمام اقولك ايه اقولك اني وانا صغيره امي مكانتش بترضعن وبسبب كدا كانت نيره مرات عمي هيا الي رضعتني علي يونس اقولك اني مكروهه من العالم كله ولا اقولك اني اما فكرت احب واحد عشان كان حنين عليا بس وبعدها خاني ومع ميين ها مع اختيي الي واخده مني كل حاجه اختي الي طول عمرها بتكرهني اقولك اني كنت باخدهم وبنام بلأيام اقولك اني كنت بطلع مهمات خطيره عشان ممكن اموت بس ارجوك كفايه بقا انا مبقتش مستحمله


رعد كان مصدوم من الي هيا بتقوله وقرب من ملاك الي دموعها نزلت بس هيا ضربته في صدره وهو سابها تطلع غضبها


ملاك بنهيار:ابعد عني امشي انا عاوزه ابقا لوحدي ابعد بقا


رعد بهدوء ومسك وشها بين ايده:اهدي اهدي ياملاك انا جنبك ارجوكي اهدي لو بتحبيني اهدي انا معاكي والله انا معاكي ياحبيبتي ومش هسيبك اابدا يا عمري خلاص


ومسح دموعها بإبهامه وهيا حضنته بقوه وهو بادلها االحضن 


ملاك بوجع :ظلموني يارعد رغم اني وربي مأذيتهم كل الناس ظلموني حتي اهلي انا الدنيا داست عليا جامد اويي 


رعد نزلت منه دمعه لاول مره في حياته حتي لما الي حصله زمان حصل عمره ما بكي:اهدي يا حياتي انا معاكي والله وصدقيني الدنيا دي هطربقها لو حصل حاجه زعلتك 

ملاك انا معاكي لحد اخر العمر يا حبيبت العمر


ملاك فضلت تعيط وهو بعدها:بس بقا يانكديه تعالي


ومسك ايدها وقرب وقعدها علي السرير واتجه للمطبخ وجاب كيسه زباله ومده لملاك


رعد بإبتسامه هاديه:انتي الي هتخلصي منهم ومن الماضي ياملاكي 


ملاك اتنهدت ومسكت الادويه كلها وكبتها في الكيس ورعد قرب واخد الكيس ومسك ايدها وطلعو البلكونه الي كانت في دور عالي جدا 


رعد بحب:يلا هاتي ايدك هنرميهم سوا وهنرمي معاهم الماضي واي حاجه وحشه والحزن فاهمه


ملاك بصتله بتوتر وهو مسك ايدها وحط الكيس في ايد ملاك وهيا اتنهدت واخدت نفس بقوه وغمضت عينها ورمت الكيس بقوه لدرجه انه بعد جدا عن المبني 


رعد مسك وشها بين ايده:انا عاوزك من النهارده تضحكي وتفرحي وبس ودي سبيها عليا وكمان عاوزك تنسي الوحش معايا يا احلي حاجه في حياتي 


ملاك ابتسمت بحب ورعد طبع قبله خفيفه علي خاصتها 


رعد بخبث:انا بقول يلا ندخل احسن اتهور في البلكونه


ملاك ضحكت بقوه وبدلع ورعد سقف بإيده وضحك 


ملاك بطفولة:الكيكه يلا بسرعه


وجريت علي المطبخ وورعد وراها بيضحك ووبتوعد انه هياخدلها حقها ممهما حصل 


ملاك بفرحه:بردت اهي يلا انا هموت وادوق 


رعد:ثواني.... وقرب وقطعلها حته وحطها في طبق وحط علي صوص شوكولاته وجاب معلقه وقطع حته صغيره 


رعد بإبتسامه:يلا دوقي يا اميرتيي


ملاك قربت واكلت وبصتله بذهول وهو ااستغرب


رعد برفعه حاجب:اييه وحشه


ملاك صرخت بفرحه:تحففه واخيرا انا كنت هموت عليها من زمان الله...واخدت من الطبق وقطعت حته وقربت المعلقه منه


رعد :لاء مش باكل سكريات 


ملاك:عشان خاطري ونبي ونبي. بقا 


رعد:لاء انا مش باكل سكريات خالص 


ملاك بعند:تب والله لو ما اكلت لهخليك طول الاسبوع دا تنام علي الكنبه ومش هخليك تنام جمبي


رعد قرب منها بجرأه:انتي بتهدديني انا ياملاكي


ملاك بتوتر:ااه... ومدتله المعلقه


رعد بإبتسامه:انا هاكل بس عشان انا الي عاملها مش اكتر

وعشان خاطرك بس


وقرب واكلها :حلوه تسلم ايديا


ملاك ابتسمت وحطت الطبق وقربت حضنته بحب وهوابتسم. بخبث وشالها وهيا اتكسفت وهو اتجه للغرفه وووو........ 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

بعد مرور اسبوع كامل وبيكون أحسن اسبوع في حياه ملاك ورعد ووالجميع مستغرب غيابهم ومايا بتخطط لحاجه وهتولع من الغل ويونس لسا في القصر ومبيسكتش لمايا وعلطول بيدافع عن ملاك ويارا نسيت رعد خالص وبقت طيوبه ومبقتش متكبره زي الاول والعيله حبت شخصيتها الجديده جدا وبقو يضحكو ويتكلمو

معاها كتيير... والنهارده يوم العزومه الي مستنيها الجميع


(سوري ياجماعه انا حبيت نسرع شويه عشان نخش في التقييل ونخلص ونزيد الروايه حلاوه أصلي بحب الكوارث🙂😈🔪😂) 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر النجار... وتحديدا علي الفطار


قاسم:اعملو حسابكم مش عاوز غلط النهارده بذات 


حسين:ان شاء الله


قاسم:يونس ومايا كلمه زياده هناك هزعلكم


يونس ببرود:ميهمنيش الي يهمني ان البومه دي تبعد عني


مايا بصتله بغل واياد ابتسم والجميع سكت


حسين:تب وملاك هتيجي معانا


قاسم بتذكر:ااه صحيح هيا فيين دي مظهرتش من زمان من يوم مارجعت


محمود بضيق:لاء وكمان تليفونها مقفول عندها مهمه اول الاسبوع الجاي ومش لاقيها والوزير طالبها في مكتبه 


اياد:ممكن تكون مع رعد 


مايا بصتله بحقد وخبث ويونس بص لنظراتها 


محمود:معتقدش دول مش بيطيقو بعض


نيره:معتقدش انهم بقو ميطقوش بعض


محمود:مستحيل دا رعد دا يطيق العمي وميطقش ملاك


قاسم:هنشوف بس حاولو تكلموها عشان تحضر معانا


مايا ابتسمت بخبث ويونس كان ملاحظ


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في شقة ملاك... 


كانت نايمه في حضن رعد الي كان عاري الصدر ورعد بيملس علي شعرها وهيا نايمه بعمق وبيدخن وبيفكر


رعد في نفسه:انتي غيرتيني اوي ياملاك خليتيني ضعيف وبقا ليا نقطه ضعف بس ولو هحميكي ل اخر نفس في عمري انتي ملاك وظهرتي في حياة شيطان ميعرفش الرحمه وقاسي انا الي كان زمان دا مش حب دا كان مجرد اعجاب مش اكتر وحتي الاعجاب قليل علي الي حسيته معاكي انا ااه عرفت مكانها الي بدور عليه من زمان بس مش هروح ولا هفكر لإني لقيتك ياملاك ووربي لهخدلك حقك من اي حد زعلك ونزلت ددمعتك بسببه 


وقرب من ملاك وباس راسها وطفي السيجاره


رعد بحب:ملاكي اصحي بقا انتي وحشتيني يا بت ملاك 


ملاك بنوم:اممم 


رعد بإبتسامه:اصحي بقا وحشتيني اوي ياملاكي


ملاك باست خده ونامت تاني وهو ضحك وبدأ يزغزغها وهيا بتضحك 


ملاك بضحك:بس بقا عاوزه انام يا رعد


رعد بضحك:لاء قومي يلا بقا انا مش عاوز اقعد لوحدي ووبعدين اانتي وحشاني اوي


ملاك بنوم:تب سيبني شويه الله يسمحك انت مسبتنيش انام غير بعد الفجر


رعد ابتسم لما افتكر ليله امبارح وحضنها وهيا صحيت وحضنته بحب


رعد:تعرفي اني زعلان ان الاسبوع خلص بسرعه


ملاك:وانا كمان والله


رعد:متقلقيش هنعيده تاني وتالت هخلص الشغل الي ورايا وهاخدك ونسافر علي اخر الاسبوع المكان الي تحبييه


ملاك بفرحه:بجد والله


رعد:بجد ويلا عشان هنروح القصر علي الغدا لان عندنا زياره من عيلتك وعاوز نروح كذا مشوار قبل مما نروح 


ملاك بصتله بضيق:مش هاجي انا هستناك هنا


رعد بإبتسامه:لاء مش هيحصل انتي مراتي وهتيجي معايا وعاوزك قويه وانا موجود


ملاك اتنهدت:ماشي


رعد بحده: وبلاش كلام كتيير مع يونس


ملاك:رعد يونس دا اخويا في الرضاعه وغير كدا دا صحبي الوحيد من صغري وهو معايا


رعد ببرود:ولو متهزريش ومتضحكيش غير ليا


ملاك:حاضر يا حبيبي ممكن اقوم بقا


رعد بخبث:ما انتي قاعده شويه 


ملاك زقته بخفه وطلعت تجري علي الحمام وهو ضحك 


....... بعد مده بتطلع ملاك وهيا لابسه سلوبته جينز من اللون الرمادي وتحتها قميص ابيض وتنت الاكمام لحد كوعها وسابت شعرها ولمت بعض الخصل من الخلف ب توكه صغيره علي شكل فراشه بيضه ولبست كوتش ابيض

وكانت جميله جدا 


ملاك بسعاده:ايه رايك


رعد بنبهار:ولا غلطه حقيقي شكلك جميل جدا


ملاك بخجل:شكرا 


رعد بحب:عارفه لو اتحجبتي هتكوني اجمل بكتيير


ملاك بتفكير:هفكرر 


رعد قرب منها وباس خدها :طلعيلي هدوم بقا لحد ما ااخد شاور... 


واتجه للحمام وملاك راحت للدولاب وبدأت تختار وطلعت بنطلون جينز رمادي اوفر سايز وقميص ابيضوساعه لونها اسود وكوتش ابيض وبرفيم معيين 


.... بعد مده بيطلع رعد 


رعد:ها خلصتي 


ملاك:ااه ايه رايك


رعد بص علي الهدوم وابتسم:ماتشي ماتشي بقا وكدا


ملاك بحب:ااه يلا البس دول


رعد:بس انامبحبش الابيض غير تحت البدله وو


ملاك قاطعته:لاء هتلبسهم يا بيبي يلا بقا


رعد شدها من وسطها وبرفعه حاجب:بيبي انتي عارفه لو حد تاني قلها كنت عملت فييه اييه


ملاك بدلع:بس انا غير اي حد يا رعدي


رعد ابتسم:جننتيني يا بنت.الرعد


ملاك بستغراب:اايه بنت الرعد دي


رعد بحب:ااه ماهو انتي بقيتي بنتي يا عمري


ملاك ابتسمت:تب يلا يا بابا


رعد بعشق:قلب بابا 


وبدأ يلبس وهيا بتحمد ربنا عليه وعلي  كل الايام الحلوه الي فاتت


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري.... وتحديدا في الصالون 


كان قاعد الجميع ححتي عيله النجار كلها ومايا كانت بتبص علي القصر بتكبر ويارا خصوصا مش طايقها 


سالم:نورتونا والله


قاسم:بنورك يا سالم 


سالم بإبتسامه:عامل اييه


قاسم. بإبتسامه:الحمدلله بخير والله ياحبيب


حسام:بقولك يا زياد هات مفاتيح عربيتك كدا


زياد:هيا شغلانه ما تركب عربيتك هيا فيين


حسام بغيظ:ملاك الكلبه اخدتها ومشوفتوش وشها من يومها


يونس بضحك:هيا ملاك الي اخدتها


حسام:ااه وتليفونها مقفول 


اياد بضحك:ربنا يستر 


حسام:يعني اييه 


يونس بمرح:يعني اترحم عليها دي اخر مره اخدت عربيتي

طبقت وشها ههه يا حبيبي يا ابني


حسام:يامصيبتي 


كل دا ومايا متغاظه انهم بيتكلمو عنها


مروان:لو العربيه جرالها حاجه ابقا خلي رعد يجيبلك واحده وخلاص


قاسم:ااه صحيح هو فيين


سالم:بقاله اسبوع مجاش القصر واتصل طمنا علييه وقفل موبايله


اياد:اكييد مع ملاك


سالم بإبتسامه: يمكن 


جميله بحب:حقيقي نفسي الجوازه دي تكمل


مايا بصتلها بغل ووحقد والجميع ابتسم


فجأه بيدخل رعد وملاك ولابسين نظرات شمس وماسكيين ايد بعض وكانو لايقين علي بعض جدا وملاك ماسكه شنطه زي شنطه هدايا ووراهم اتنين حراس ماسكين ششنط كتيير جدا


رعد بجمود:مساء الخير


الجميع:مساء النوور


جميله بخبث وطيبه:وحشتني يارعد فينك يعني من زمان


رعد ابتسم ووبص لملاك الي ابتسمت:كنت مع مراتي 


جميله بفرحه:يعني جوازكم هيكمل 


رعد:حاجه زي كدا


مايا بصتلهم بشر وكان واضح جدا 


جميله قربت منها وحضنتها بحب وملاك بادلتها الحضن


رعد للحراس:طلعو الحاجات دي فوق في جناحي


وبالفعل اتجهو لفوق ورعد وجه نظره ليهم تاني


حسام بفرحه:مبرووك كنت عارف انا الي كسبت


رعد برفعه حاجب:كسبت اييه


حسام بتوتر:اصلي كنت متراهن انا وزياد ان جوازكم هيكمل وهو قال مستحيل هات ياض النص مليون

 جنيه 


زياد ضحك ومايا كانت بتغلي 


ملاك بصت لرعد وقربت من حسام:احم حس الجميل المسكر ياخلثي عليك امور


حسام ابتسم والجميع استغرب:ها عاوزه ايه


ملاك بضحك وتوتر:انا عاوزك بخير يا قمر حتي شوف جبتلك هديه جميله


حسام بسعاده:بجد وريني


ملاك مدتله الكيس وحسام بص فيه واتصدم وضحك ببصدمه


حسام بعدم تصديق:هىهيهيهههه دا بجد


ملاك بتوتر:ااه ياحس ياعسل


زياد:دا ايه يلا


حسام بتمثيل البكاء:دا دا قلبي بس 


ملاك ضحكت بسذاجه وهو عض علي شفتيه بغضب وغيظ

وهيا جريت وقفت جمب رعد ومسكت في دراعه


حسام بغيظ:ملاك .... وقرب منها رعد وقف في وشه واخدها ورا ضهره وبصله برفعه حاجب وقلع نظارته بهيبه ومايا بصتله بإعجاب وغل لملاك


رعد بحده:اايه هتعمل اايه


حسام بغيظ:حسبي الله ونعم الوكيل فيك انت ومراتك ربنا ع الظالم يا جدع


اياد:هو في ايه


حسام مد ايده في الكيس وطلع فانوس العربيه والنمره


يونس بضحك:مش قولتلك دي حاجه بسيطه هههههه


ملاك طلعت دماغها من ورا رعد:قلبك ابيض ياحس


حسام بصلها  بغيظ ورعد ابتسم علي جنانها


رعد:خلاص روح المعرض اختار العربيه الي تعجبك علي 

حساب زياد 


زياد بدهشه:اايه وانا مالي يالمبي وانا كنت كسرتها


رعد بجمود:مش كان في رهان بينكم وهو الي كسب تجبله العربيه الي يخترها انا مراتي تتبوظ ولا يهمها


الجميع ابتسم معادا مايا ونرمين


سالم بضحك:بقالك حد يحميكي من المصايب اهوو


ابراهيم بحب:نورتي عيلتنا يا ملاك


ملاك:شكرا


وقربت قعدت هيا ورعد ومايا بتبصلها بغل 


سالم:مروان هات العقود 


رعد بجمود:عقوود اايه


سالم:عقووود امضاء الثفقه بينا وبين عيله النجار


رعد بحده:مش موافق ومش همضي 


الجميع:ايييه.ووووو......... 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استوووووب


اهووو بارت طويل ولذيذ ومن غير مشاكل عاوزكم تجهزو للجاي يا حلويين 😁


الي فات كان كفتته ومهلبيه والي جاي شطه مولعه 🌶❤‍🔥😈


انتظروني في بارت جديد 🤭

تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا







تعليقات

التنقل السريع
    close