القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متمرده الفصل الخاتمه بقلم اسماء السيد حصريه


رواية احببت متمرده الفصل  الخاتمه  بقلم اسماء السيد حصريه



رواية احببت متمرده الفصل  الخاتمه  بقلم اسماء السيد حصريه


#اسكريبت_احببت_متمرده

رعد:بس انتي مقولتليش حصل اييه يومها والدكتوره قالت كدا ازاي


ملاك بتنهيده انا هحكيلك

Flash back........ 

بتقرب الدكتوره من ملاك وهيا تمسك الاداه الحاده 


ملاك بصراخ:هقتلكم كلكم ابعدي عنييي


الدكتوره بتبتسم بخبث بس فجأه بيدخل سيده في عمر الثلاثين وتدعي سمر والدكتوره استغربت والست غطت ملاك بسرعه بملايه 


الدكتوره بغضب:انتي ميين


سمر متكلمتش بس طلعت سلاحها فجأه 


سمر بصوت عالي:تعالوو


بيدخل رجال كتير وبيمسكو الممرضات والدكتوره الي اترعبت وبيدخل عاصم برعب


عاصم:ملاك انتي كويسه


ملاك بصدمه :عاصم؟! 


عاصم بهدوء:متقلقيش انا مش هئذيكي ياملاك 


سمر:هنعمل فييهم اييه


عاصم لملاك:سمر لبسيها وهنستناكي برا 


سمر:تمام ياعاصم


وبيخرج ووراه الرجال وسمر بتقرب من ملاك الي لسا بتترعش


سمر بطيبه:اهدي ياملاك اهدي


وقربت وشالت الملايه وبدأت تفكها وملاك قعدت علي السرير وسمر طبطبت عليها بس حضنتها فجأه وملاك انهارت في البكاء


سمر بهدوء:اهدي ياملاك انتي بخيير ومحصلش حاجه


ملاك بدموع:انتي ميين


سمر بإبتسامه:انا سمر البارودي خطيبه عاصم وعلي فكرهحكالي كل حاجه عنك وعلي الي مايا عملتها


ملاك ابتسمت من بين دموعها:الف مبروك صدقيني عاصم شخص محترم جدا 


سمر بثقه:عارفه ياملاك يالا قومي غيري


وبتقوم ملاك وبتروح سمر وراها وبعد مده ملاك بتلبس هدومها وبتخرج هيا وسمر


عاصم:هاا عاوزه تعملي فيهم اايه


ملاك حطت أيدها علي بطنها وبخبث:انا عارفه انا هعمل اايه كويس اوي 


عاصم ابتسم بخبث:هاا بشريني


ملاك:هتخلي الدكتوره الحقي*ره دي تكلم مايا وتطمنها وتقولها اني مت وكمان رجالتها 


عاصم:معتش حد من رجالتهم كلهم ماتووو


ملاك بصتله بشده وسكتت:تمام


عاصم مدلها تليفون:دا واحد من رجالتي الي كنت زارعهم في رجاله مايا صور كل حاجه


ملاك:كويس بجد ياعاصم شكرا شكرا 


عاصم بإبتسامه:عيب عليكي دا احنا اخوات وصحاب


ملاك بصتله بإبتسامه راضيه وسمر طبطبت عليها 


عاصم:تب يلا لازم تختفي اليومين دوول


ملاك بقلق:دول حطو لرعد.. 


عاصم بمقاطعه :عارف والدكاتره عالجوه قبل ما المخ*در يمشي في دمه متقلقيش


ملاك بستغراب:بس انت عرفت مكاني ازاي وانت سافرت


عاصم بهدوء:ان كنت عارف خطة مايا من قبل ما سافر وكنت زارع حد حواليها يراقبها ولما عرفت انها جابتك هنا امبارح قولت لازم اعمل حاجه واحده صحح وانقذك يا ملاك


ملاك بإمتنان:شكرا يا عاصم شكرا


عاصم بضحك:ياستي ولا شكرا ولا حاجه انتي الي شكرا انك. خلتيني ابص لنفسي واغير منها ويلا عشان نمشي


ملاك اومأت لييه واتحركت ومعاها سمر وهوا وراهم ورجالته خلصت علي الدكتوره والممرضات كلهم


End back.............. 

ملاك بهدوء:وبس دا كل الي حصل


قرب منها رعد وحضنها بحب :انا ااسف اني ملحقتكش وعلي فكره انا وعاصم بقينا اصحاب وتعاقدنا مع بعض كمان ومراته حامل في تؤام كمان شوفتي العوض حلو ازاي


ملاك بحب:ربنايصلح حالهم جميعا ويروق بالهم


رعد حط ايده علي معدتها المنتفخه قليلا:امتا بقا استاذ فهد ينورنا


ملاك ضحكت وهو ضحك وكانو فرحانين 


ملاك بصدق: بحبك مووووووت يارعدي


رعد بصدق:وانا بعشقك ياملاكي


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

حبيت اعمله عشان انتو طلبتو مني داا وانا محبتش اخلي في نفسكم حاجه🙈


متنسوش تقولي اييه رايكم وهل اكتب تاني ولا استووب كدا يا سكاكر 💗


تابعوا الرواية الجديدة من هناااااااا 

 لمتابعة  الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا








تعليقات

التنقل السريع
    close