![]() |
#الفصل_الرابع _والخامس 😁😍 عايز تفاعل بقااا 🔥🔥
#الفصل_ا لرابع
صحي آدم وهو مش قادر يتحرك. بيبص لقي نفسه ف حضن لانا. و رأسه محطوطه ع صدرها. وهي نايمه حاطه رأسها ع رأسه و نايمه زي الملايكه. قام حاطط أيده ع كتفها وقربها منه اكتر وحضنها اكتر وفضل يشم ريحتها وريحه شعرها..
وهو بيعدل رأسه ع صدرها علشان يكمل نوم ف حضنها. صحيت لانا.
وبتبص كده لقيته صحي. فضل باصه ف عيونه وهو باصص ف عيونها. وفجأة لانا دموعها نزلت ع خد آدم. لأنها افتكرت لما هو نزل فوقها ضرب. قام آدم حضنها اكتر ودفن رأسه ف حضنها ف هدأت و بطلت عياط.
لانا بضعف وحنيه :انت كويس
آدم مردش عليها هو فضل حضنها جامد و سرحان بعيونه زي الطفل بالظبط.
لانا بحنان :آدم انت بردان!
آدم بصلها بحنيه وقالها :لانا انا اسف وبدأت الدموع تتغرغر ف عنيه.
ف لانا اول مره تحس بضعفه دا ومعاها هي مش مع حد تاني. قامت حضناه اكتر وقالتله انا عمري ما ازعل منك يا آدم.
لانا بدأت تقوم آدم علشان يقعد ع السرير. وقالتله خليك هنا هروح اعملك الفطار.
آدم :مسك أيدها وقالها لا. خليكي جمبي.
لانا :حاضر . انا جمبك اهو.
آدم حسس ع وشها وافتكر لما ضربها ع وشها.
آدم بحنيه :لسه بيوجعك؟
لانا بابتسامة رقيقة :لا
آدم فضل باصص ل لانا ولانا بصاله.
فجأه حط أيده ع رأسها وقربها منه وقام باسها من شفايفها 🙊🙈
لانا مش اتحركت ولا اعترضت. هي غمضت عينها وبس.
آدم :مش راضي يكتفي.
لانا :مش معترضه
آدم فجأه بدأ يحل أزرار بلوزتها قامت شهقت لانا بفزع
لانا بضعف آدم لا
آدم :حاضر بس متخافيش مني. اوعى تخافي مني ابدا و باس أيدها.
لانا بابتسامة رقيقة :حاضر وقامت حاطه أيدها ع خده و باسته من رأسه
فرح اوى وحس بحنيتها.
آدم قام اخد شاور. لانا دخلت جوه تجيبله هدومه. وبعدين طلع آدم و راح الاوضه لقي لانا محتاره.
آدم :مالك يا لانا
لانا بزعل طفولي خايفه اقولك
آدم :لا قولي متخافيش يا قلبي
لانا :الهدوء بتاعتك متقطعه
آدم :ههههههههه كلهم اه يا شرسه
لانا :هههههه طيب ما انت اللى دايقتني
لانا :انتي حبتني؟
آدم بضحك انتي شايفه ايه
لانا :مش عارفه
آدم :انا اتعلقت بيكي اوى
لانا :بس؟
آدم :ما الحب هيجي لسه مع الأيام
لانا بوجع ف قلبها :طيب وجودي
آدم :مالها
لانا :لسه بتحبها
آدم :الحب الأول مش بيتنسي يا لانا
لانا :ضربته بالقم ع وشه
آدم :مسك أيدها. ايه اللي عملتيه دا
لانا :طلقني
آدم :لا
لانا :ليه.
آدم بتوتر :انا حر
لانا :اوك
#الفصل_الخامس
لانا صحت من النوم ودخلت الحمام بتفتح الحمام لقت باب الحمام وقف فجأه ف اتخضت ورجعت لورا
ادم :طلع راسه من ورا الباب وشعره والميه نزلين علي عيونه
ادم بضحك :مش المفروض تخبطي!
لانا بصدمة: وانا اعرف منين وانت مقفلتش الحمام ليه اصلا بالمفتاح
ادم : عشان مفيش غيري انا وانتي في الشقه
فرحت لانا لما قال كدا ' معني كدا انه بيعتبرها مراته وكل حياته
لانا :خلاص هروح احضرلك الفطار وطلعت لانا لقت ادم في الاوضه ونايم علي السرير وبيتكلم في التليفون وبيضحك
ادم :ههههههههههه لا والله كنت عارف اني مش ههون عليكي طبعا بموت فيكي
هفطر واكلمك
لانا دخلت الاوضه بعصبيه :بتكلم مين!
ادم بتوتر :جودي
لانا بوجع :قدرت تقولها!
ادم:لانا انا اتفقت اني مش هطلقك بس متفقتش اني اسيب جودي
لانا بانهيار:طب وانا
ادم بحنية :انتي مراتي
فرحت لانا
لانا :طب وجودي
ادم :جودي تبقي حبيبتي
لانا اتصدمت اتصعقت ...
لانا ببرود :اها حبيبتك مكنتش اعرف ان انا ولا حاجه بالنسبه ليك واني رخيصه اوي كدا في نظرك!
ادم قرب منها عشان يمسكها ويخفف وجعها لانا ضربته بالقلم علي وشه
لانا باستحقار انت مش راجل اصلا. اللعب بالمشاعر مش عدل
ادم بعصبيه :واني ابعد عن حب حياتي وحبي الاول هو دا العدل.انا منكرش اني ارتحتلك بس هي انا مقدرش اعيش من غيرها
لانا سابته وحبست نفسها في اوضتها وادم مجالوش نفس ياكل ف راح الشغل من غير اكل
دخل ادم البيت بعد ما رجع من الشغل لقي لانا نايمه ادم قعد جمبها علي السرير وقعد يصحيها بصوت حنين. لانا لانا
لانا صحت مخضوضه وجسمها ارتعش . وصرخت فيه وقالتله اطلع برا اوضتي
ادم بحزن حاضر.
جه ادم من الشغل ملقاش لانا اتجنن قعد يدور عليها في كل حتته ومش لقاها . قلع هدومه بزهق ورماها علي الارض واخد الموبايل وفضل يرن عليها ومش بترد وقعد يمشي في الشقه زي المجنون الموبايل رن قام طلع جري عليه
لققاها جودي اللي بترن ادايق مردش عليها فجاه الباب خبط
طلع ادم من الاوضه علي الباب علي طول واتصدم من اللي شافه.
ادم بغضب :لانا.
لانا ببرود: نعم.
ادم بغضب ايه اللي انتي عاملاه في نفسك دا
لانا ببرود عامله زي كل البنات عادي جدا
ادم بغضب اكتر ومسكها من دراعها انتي ازاي تخرجي كدا من غير ما تاخدي رايي
لانا واخد رايك ليه اصلا انت ولا حاجه في حياتي انا اصلا مش معتبراك جوزي
ادم بعصبيه قولي تاني كدا
لانا سابته ومشت
دخل الاوضه وراها
ادم بغضب لانا ردي عليا انا بكلمك
لانا وهي تغير ملابسها
استغرب ادم جدا لانا اول مره تقلع هدومها قدامه
ادم بعصبيه اه طبعا خارجه باللبس الضيق والميكب الاوفر دا كله سهل جدا تقلعي قدامي
لانا ببرود وفيها ايه مش انت جوزي برضه
ادم بصرامه ولما انا جوزك مخدتيش رايي ليه واستاذنتيني قبل م تخرجي
لانا والله انا حره ملكش حكم عليا . ليك حكم علي السنيوره بتاعتك وبس
ادم بعصبيه وهو يمسك كتفيها بطريقه مؤلمه وليا حكم عليكي انتي كمان
لانا بأمارة ايه
ادم اني جوزك
لانا ع ورق بس
ادم لا منا قررت يبقي بالفعل
لانا برقت بعينها وادم مش ادالها فرصه للكلام ........
يتبععع ... تفاعل بقا عشان انزل 3فصوووول كمان بكره 😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️
تعليقات
إرسال تعليق