القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت🔞🔞😱😳🔥🔥 بقلم_شفاء_إمام أحببت_خالي البارت 1_2_3 في موسوعة القصص والروايات 😌😱😳🔥🔥🔞🔞❤


 #اسكريبت🔞🔞😱😳🔥🔥

بقلم_شفاء_إمام

أحببت_خالي😌😱😳🔥🔥🔞🔞❤

 Part 1🔥🔞😱😳

ندي :ماما انا نازله عند تيته

الام:ماشي ياحبيبتي

ندي :سلااااام ياماي مازر 

*نزلت تحت

فضلت تطبل ع الباب (مش لوحدك ياندي كلنا بنعمل كده😂😂)

الجده فتحت:ايه يابقره داخله علي فرح 😂😂 

ندي :ياريت ياتيته 😂

الجده :قريب ياحبيبتي

ندي :مين ياحبيبتشي

الجده : خالك حدد ميعاد الفرح اخر الشهر

ندي:فين خالو ياتيته

الجده:جوه بيلبس عشان نازل

ندي:ماشي

*دخلت عند خالو 

(خالها اسمه عدي وخاطب واحده اسمها دينا) 

ندي:عدااي انت هتتجوز الل اسمها دينا دي

عدي :ايوه مش خاطبها لازم اتجوزها 

ندي :لي

عدي:عشان بحبها

ندي :وناا

عدي:بحبگگ

ندي:ونا پحبگ يبقا متتجوزش دينا واتجوزني اناا

عدي:انتي عبيطه أنا بحبك زي اختي صاحبتي انتي بنت اختي مش عشان سنن قريب من بعض تبقي تحبيني فوقي ياندى

ندي:لاء مش هتتجوزها والفرح مش هيتم وانا قولتلك يا عدي😞😕

عدي :ضربها بالقلم علي وشهاا 

ندي بدموع:بتضربني لي 

عدي :فوقي انا خالك ولو فكرتى تعملي حاجه مش هيحصلك كويس ياندى

ندي: ماشي ومشيت وقفلت الباب بصوت عالي

*طلعت فوق وفضلت اعيط لحد مانمت

صحيت الصبح صليت وكلمت اسراء 

ندي:الو يا زفته

اسراء:اي مالك

ندي:خالو ضربني وقالي لو فكرتي تعملي حاجه تبوظ الفرح

اسراء:  انتي قولت لو انك بتحبي

ندي:ايوه اول ماعرفت ان حدد الفرح اخر الشهر

اسراء:انسى مش هينفع يپقي ليكي ده خالك ومحرم انك تتجوزي خالك انسي وفوقي وشوفي نفسك 

ندي:ماشي سلام

اسراء:سلاام

وقفلو 

ندي لنفسها *انا لازم أنساه انا مش عارفه ازاي حبيته بس هحاول انساه 

وصلت وفضلت ادعي لربنا  ان اعرف انساه 

وخلصت وفضلت اعيط لحد مانمت 😭😭

عدي أسبوع ونا مش بطلع من الاوضه خالص ولا باكل ولا بشرب

الام نزلت عند الجده وعدي

الام :ياماما دي مش بتطلع من الاوضه ولا بتاكل ولا بتشرب مش عارفه مالها 

الجده :ربنا يهديها 

عدي: انا هطلع اشوفها 

الام: اطلع خد اهو المفتاح

عدي:ماشي 

وطلع ودخل الشقه ولما دخل اوضه ندي اتصدم من الي شافه 😳😳


#احببت_خالى😱😳🔥🔥🔞

Part 2🦋♥️🔥🔥


وقفنا البارت اللى فات لما عدي دخل اوضه ندي واتصدم من الل شافه

(ندي كانت تحمل شنطه سفر )

عدي:انتي بتعملي ايه ياندي وايه الشنطه دي

ندي:انا ماشيه ياخالو

عدي:رايحه فين واستئذنتي من مين اصلا

ندي:انا رايحه عندي صحبتي علشان  عندنا امتحانات ومش هعرف اركز ونا هنا

عدي :لى قالولك قالبين البيت فرح ولا اي 

ندي :انا ماشيه ومحدش هيمنعني تمام(واخذت الشنطه واتجهت لبرة)

عدي بصوت عالى:ندى مفيش مراوح عند صاحبتك 

ندي :ليييه

عدي :اكيد عندها اخوات اولاد ومينفعش

ندي ببرود:معندهاش اخوات اولاد وساكنه في شقه تمام 

وسبته ومشيت نزلت عند تيته 

ندي:ازيك ياتيته 

الجده:بخير ياحبيبتي مالك ياعمري مش بتطلعي من اوضتك لي

ندي :علشان الامتحانات ياتيته 

ماما ممكن اروح عند صاحبتي لحد ما الامتحانات تخلص وهبقا اجى اطمن عليكو

الام: لاء مش هينفع

ندي :معلش ياماما

الام:قولت لاء

ندي: قولي لها ياتيته معلش

الجده:خلاص خليها تروح يابنتي 

هيا صحبتك دي مين 

ندي :اسراء ياتيته وساكنه في شقه معلش خلى ماما توافق

الام:قولت لاء

ندي : معلش معلش معلش وافقي بئااا وافقي ياماما

الام :خلاص موافقه هتروحي امتا

ندي وهي بتحضنها:الوقت انا جهزت الشنطه

الام :كماان

ندي حضنتها :هتوحشيني يا ماي مازر❤️🥰

الام :ونتي كمان 🥰😘

ندي حضنت الجده:هتوحشيني اوووي ياتيته ♥️♥️

الجده:ونتي اكتر يحبيبتي

ندي:يالا سلام بئا

الام والجده :سلام 

*روحت عند اسراء

ندي :انامش هقدر اتكلم في اي حاجه انا هموت وانام

اسراء:ماشي نامي بس هتحكي لي 

ندي:حاضر ودخلت نمت 

تاني يوم قومت من النوم وصليت وطلعت بره لقيت اسراء قاعده

ندي: صباح الخير

اسراء:صباح النور يالا نفطر وبعدين تحكي لي

ندي:حاضر ياست

فطرنا وحاكت لها على اللي حصل وبعدين لبسنا وروحنا الجامعه


خلصنا محاضرات وروحنا اكلنا وذاكرنا 

عدي اسبوعين ومفيش اي جديد

وفي يوم ونا في الكليه لقيت خالد جاي عليا 

"خالد يبقا زميلي في الكليه"

خالد:ازيك ياندي 

ندي:كويسه ونت

خالد:بخير طول مانتي بخير

ندي اكتفيت بابتسامه

خالد :ينفع اقابلك انهرده

ندي:لى في حاجه

خالد: اه عايزك في موضوع 

ندي:خلاص ماشي

خالد:يبقا الساعه ٥ في مطعم *****

ندي :تمام بعد ازنك هروح لاسراء

خالد:اتفضلي

اسراء:كان عايز ايه

ندي:يقابلني انهرده ونا وافقت 

اسراء :ماشي 

ندي:يالا نمشي


في البيت

رنيت على ماما

ندي:الوو ياماما ازيك عامله ايه

الام:الحمدلله يابنتي انتي عامله اي طمنيني عليكي 

ندي:الحمدلله ياماما 

بقولك انهرده خالد زميلي عايزني اقابله ينفع اروح

الام:ماشي هتروحي الساعه كام معاه وعايز ايه منك

*الوقت ده عدي سمع ان ندي خارجه بس مش عارف مع مين *

ندي :هروح الساعه ٥ بس مش عارفه عايز ايه

الام :ماشي خلي بالك من نفسك هتروحي معاه فين

ندي:مطعم*****

الام :ماشي عايزه حاجه

ندى:لا يا ماما شكرا سلميلي على تيته ❤❤

الام:يوصل ياحبيبتي يلا سلام😍

ندي سلام وقفلو


جت الساعه ٥ ندي كانت لابسه دريس بيبي بلو مشجر ورد وطرحه اوف وايت وهيلز نفس اللون وميكب بسيط

وصلت المطعم وكان خالد وصل من بدري

خالد:اتأخرتي خمس دقايق 

ندي :معلش الطريق كان زحمه

خالد :سماح المرادي

ندي :ضحكت ماشي😊

كنت عايزني في ايه بئا

خالد :بصراحه كده انا معجب بيكى وعايز اتقدم ليكي

ندي :امم انت شخص محترم بس لازم تدخل البيت من بابه

خالد :اكيد طبعا بس انا قولت اقولك الاول واشوف رايك

ندي :هفكر وهقولك

خالد:تمام تاكلى ايه بئا

ندي:مش عارفه 

خالد :اطلبلك زيي

ندي :ماشي

#بقلم_شفاء_إمام 

نروح عند عدي

عدي :هيا ندي هتروح فين انهرده وهتخرج مع مين

الام:هتخرج مع زميلها اسمه خالد

عدي:افندم مع مين ونتي ازاي تخليها تخرج مع واحد كده ولوحدهم كمان

الام :انا وافقت عشان جات وقالتلى كان ممكن تخرج معاه من غير متقولى بس جات وقالتي 

عدي :ماشي هيا هتروح معاه فين

الام:قالت لى مطعم***وراحو من ساعه 

عدي:رني عليها شوفيها فين طيب

الام :ماشي 

بعد شويه الام:هيا قالت نص ساعه وهتروح

عدي: ماشي

عند ندي

كانت ندي وخالد خلصو اكل وماشين 

خالد:يالا تعالى اركبي هوصلك

ندي:لا شكرا هروح لوحدي

خالد :قولت يالا

ندي :انا مش هركب معاك

خالد:اركبي ياندييإما هركبك بالعافيه وجه يمسك ايديها

....:مسك ايدو :ايدك بدل متحوشك يابرنس


يتبع 

 البارت التالت ♥️💃💃💃💃💃



#احببت_خالى😳😱❤️🔥🔥🔥

Part3🦋♥️🔥🔥


وقفنا البارت اللى فات لما خالد كان هيمسك ايد ندي وحد وقفه


عدي:ايدك بدل متوحشك يابرنس

خالد:ونت مالك انت خطيبتي وامسك ايدها براحتي ويالا اتفضل بئا 

عدي :اه انا اسف

خالد :يالا اتفضل 

عدي: كان ماشي (وحركه سيلوميشن كده)وهوبا بالبوكس في وشه :قولت خطيب مين يالا 

خالد:انت عبيط يالا والله لاوريك 

عدي:وناا عايز اشوف هتعمل ايه 

ندااى خدي المفتاح واركبي العربيه يالا

ندي:حاضر ياخالوو

خالد:خال مين 

عدي :خالها ايه وضربه وسابه ومشي👊

في العربيه 

عدي بزعيق😡:ميين ده ياندااى

ندي ببرود: زميلي وقالى انه معجب بيا وكان بياخد رأي انه يتقدملى 

عدي:يتقدم لميين ياختي 

ندي:ليا ونا موافقه

عدي:ونااا مش موافق 

ندي :بس دي حياتي 

ندي لنفسها*انا مستحييل اصلا اوفق عليه بعد الى عمله*

ندي:ويلا وصلني عشان مأخرش على اسراء

عدي :احنا هنروح البيت

ندي:لأ 

عدي اتحرك بالسياره وذهبو للبيت

في البيت

الجده:ندي حبيبتى وحشتييني 🥰

ندي :ونتي كمان ياتيته 

فين ماما 😍😍

الجده: راحت مشوار

ندي :ماشي

دخلت اوضه وفضلت اعيط تيته دخلت عليا هيا وماما 

الام :مالك ياحبيبتي

ندي:مفيش ياماما انا هطلع انام

الام :ماشي

طلعت نمت وعدي يومين وجبت حاجتي من عند اسراء واتحدد ميعاد فرح عدي خلااص بعد اسبوع😞🥺

في يوم روحنا انا واسراء الكافيه 

ولقيت دينا جات قعدت علي الترابيزه اللى ورانا وكانت بتتكلم في الفون وبتقول الوو اه ياحبيبي انا وصلت انت فين وقفلت الفون 

وبعد شويه لقيت واحد راح ناحية  دينا وسلم عليها 

وقالها معلش ياحبيبتي اتاخرت عليكى


ندي لاسراء: دي بتخون عدي انا هرن عليه واقوله

اسراء:ايوة بسرعه

ندي اتصلت 

ندي :الووو ياعدي

عدي:خير في حاجه

ندي :تعالى بسرعه كافيه***

عدي: لي في حاجه

ندي:بصراحه دينا مع واحد وشكلها بتحبه

عدي:ندى بطلي عبط واقفلي 

ندي: هصورهملك الوقت واتاكد

عدي:ماشي 

ندي :دقيقه

صورتهم صورة 

وبعتت

ندي:اهو ولو بتكدبني تعالى الوقت ومتأخرش

وقفلت اسراء:عملتي ايه 

ندي:كلمته وبعت له صورهم وجاي بعد شويه

اسراء:ماشي

بعد شويه 

اسراء :اهو جه انا هقوم

ندي:طيب

عدي:فين هيا

ندي :اهي وبلف ملقتهاش ولا لقيت الى كان معاها

عدي: فين

ندي :والله كانو هنا

عدي:انا عارف انك كدابه والصور دي متفبركه 

ندي:لاءه انا مش كدابه

عدي:كدابه وكل ده عشان بتحبيني انتي عبيطه فووقي بئا انتي بنت اختي وبس ودينا دي اشرف منك على الاقل مش بتحب خالها انتي مجنونه رسمي ومحتاجه تدخلى مستشفي

ندي:على فكرة انا بدأت انساك واول ماشوفتها صحبتي اللى قالتلي كلمي عدي قوليله لازم يعرف واناا غلطانه انى كلمتك  *كنت بعيط وناا بقله كده وبلف لقيت دينا جايه ومعاه الشخص وماسكين ايدين بعض

ندي:اهي ست الشريفه اللى بتزعقلي عشانها سلام ياخالوو😭

عدي قام وراح لها ورمي الدبله في وشها وسابها ومشي وانا وقفت بعيد اشوف هيعمل ايه وبعديها مشييت

روحت دخلت على اوضتي علطول وفضلت اعيط وقومت صليت ودعيت ربناا  كتيير ونمت

عدي اسبوع وفي يوم نزلت لى تيته

الجده:ايه مالك انتي وعدي بقيتو متغيرين جامد ومش بتخرجو 

حضنت تيته وفضلت اعيط كتيير 

الجده :مالك يابنتي زعلك في حاجه

في الوقت ده عدي وماما دخلو علينا 

ندي: مفيس ياتيته

عدي :لاء فيه ندي بتحبني 

الجده والام بصو لبعض

الام :لازم نقولهم  هما بقوو كباار وندي بقت كبييره

ندي وعدي:تقولولنا ايه مش فاهميين

الجده :ان.......

البارت خلص وطويل اه

بقلم شفاء عادل


البارت الرابع والخامس الأخير من هنا 



تعليقات

التنقل السريع