القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت #احببت_خالى 😳🔥🔥🔥😳 بقلم_شفاء_إمام البارت الرابع والخامس الأخير في موسوعة القصص والروايات


تفاعلوا بسرعه انزل الاخير


#احببت_خالى 😳🔥🔥🔥😳

بقلم_شفاء_إمام 

Part 4🦋♥️🔥🔥🔥

وقفنا البارت اللى فات لما الجده ومامت ندي عايزين يعترفو بحاجه لى ندي وعدي

الام:انك ياندي بصراحه مش بنتي وانا مش بخلف فاتبنيناكي من ملجأ وانا بعتبرك بنتي واكتر من كده بس انتي لازم تعرفي وكان هيجي يوم وتعرفي

ندي بصدمه: ازاي يعني انتي مش ماما وعيطت😭😭💔

الام:لاء ياحبيبتي الام باللى تربي مش تخلف وتسيبك انا بحبك اوووي سامحيني

وبصراحه ياعدي انت كمان اتبنناك مع ندي

عدي:كمان وانتو لى مقولتلناش من زمان جايين الوقت

ندي:شكرا على الوقت اللى قضيتو معاكو

عدي:مع السلامه هبقا اجاي اطمن عليكو ونتي ياندي متسبيهمش خليكي هنا

ندي:معلش سلام وجريت وهيا بتعيط 

الام والجده فضلو يعيطو

#بقلم_شفاء_إمام

عدا شهريين على اللى حصل

  عدي سافر انجلترا وبدأ يشتغل اما ندي رجعت لما الجده بدأت تتعب رجعت 

تسرييع الاحداااث 

بعد مرور تلات سنواات

ندي كانت رايحه تقدم شغل في شركه ****

ويوم الانترفيو

ندي السكرتيرة

ندي: لو سمحتي كنت جايه عشان اقدم في الشركه هنا

السكرتيرة:اتفضلى اقعدي هناك ولما يجي دورك هانديكي

ندي:تمام 

بعد  حوالي ساعه كدا

السكرتيرة :اتفضلى 

ندي دخلت بعد ماخبطت واذن لها المدير بالدخول

ندي:انا كنت جايه اقدم في الشركه هنا

المدير لنفسه:مستحيل تبقا هياا

ولف وشه:ندااي☺️😊😀

ندي:عدي انت بتعمل ايه هنا

عدي :انا مدير شركه 

ندي:تمام وجت تمشي

عدي :انتي رايحه فين

ندي:اعتبرني ماجتش

عدي:ليه 

ندي:كده وجرييت لبراا

ندي راحت عند النيل وفضلت تعيط وتقول 

ليي يااربي انا كنت بدأت انساه رجع تاني لى🥺😭😭💔 

روحت ودخلت الاوضه اتوضت وصلت ونامت 

اما عند عدي قرر انه يروحلها

*اه صح نسيت اقولكو ان عدي غير اسم باباه للاسم الاب الحقيقي الى كان في الملجأ

عدا يوومين وعدي راح لهم

الام راحت تفتحت الباب

الام :عدي حبيبي وحشتنا اوووي  

بدمووع😥😥: احنا اسفين يا عدي والله

عدي:مسامحكو انتو معملتوش حاجه امال فين ماما

الام بفرحه :جوا تعالى

عدي دخل لقا الجده ماسكه صورته وبتعيط وبتقول وحشتني اوووي ارجع

عدي:مانا رجعت اهو

الجده بخضه وصدمه وفرحه :عدي حبيبي وحشتنيي اوووي وحضنته 

عدي:ونتي كمان ياماما وحشتيني اووي 

ندي دخلت لقت عدي 

ندي :انا نازله ادور عل شغل ياماما

الام:طيب سلمي على عدي

ندي:ازيك ياعدي وسابتهم ومشيت 

عدي جرى وراها ومسكها

عدي:انتي رايحه فين 

ندي:هدور على شغل وسيب ايدي لو سمحت

عدي:مش هسيبها ونتي بدوري على شغل لى 

ندي:كده بعد ازنك بقا علشان اخرت

عدي :مفيش مشي 

ندي بصوت عالى:لى انت عايز مني ايه تاني انا مصدقت نسيتك رجعت ليه

عدي:علشان بحبگك


يتبع 


#الخامس_والاخير 🔥😱

احببت خالى 😱🔥😱

وقفنا البارت الى فات لما عدي اعترف لندي بحبه ♥️♥️

عدي :علشان بحبگك

ندي:وناا مش مش بحبك💔🥺

عدي :يعني ايه 🥺

ندي : مش بحبك وبعد اذنك علشان انهرده في عريس متقدملي و انا موافقه

عدي:و انا مش موافق انتي ليا بس💔

ندي :بس انا موافقه وانت ملكش حق تبقي موافق او لاء رأيك ميهمنيش (وسابته ومشيت)

عدى طلع فوق 

عدي:هيا ندي جايلها عريس انهرده

الام :ايوه جاي الساعه ٧ متخليك علشان تقعد معاه

عدي بحزن :ماشي🥺

الساعه ٧ العريس جه 

ندي في الاوضه بتعيط وبتقول لنفسها:بس انا مش عارفه اعمل ايه يااارب 😭😭

قامت جهزت والام نادت عليها علشان تطلع

الام:بسم الله ماشاء الله عقبال ماشوفك بفستان الفرح ياحبيبتي😍❤❤

ندي:تسلميلي ياماما ❤❤💋

ندي طلعت لقت عدي  والعريس ده

الام لعدي:طيب نسيبهم شويه مع بعض 

عدى:ماشي 

وطلعو اهل العريس مع عدي 

حمزه(العريس):انا حمزه عندي32سنه ومهندس في شركه**** 

ندي:انا عندي25 سنه 

حمزه :بصراحه انا عايز أقولك علي حاجه انا بحب واحده تانيه وماما هيا اللي اصرت عليا

ندي:يعني انتي مش موافق وانا بصرحه كده انا مش موافقه علشان عايزه اشتغل وكده ومش مستعده لفكره الجواز

حمزه :طيب هطلب طلب منك لو سمحتي

ندي:اتفضل حمزه :ينفع انتي تقولي انك مش موافقه علشان  مش هينفع تيجي مني علشان ماما تعبانه 

ندي:تمام وربنا يوفقك

حمزه:شكرا ليكي ان شاء الله تلاقي اللي احسن مني 

ندي اابتسمت وطلعوا بره وندى بعد ما مشيو الام دخلت لها

الام :ها يحبيبتي ايه رأيك 

ندي:بصراحه مش مرتاحه ونا بكلمه واكپر مني بكتيير ومش مناسبيين لبعض

الام:يعني ابلغهم انك مش موافقه 

ندي:اه ياماما 

الام:ماشى ياحبيبتي وربنا اكييد شايلك الاحسن ويسعدك ديما ياحبيبتي

ندي:ربنا يخليكي ياماما

الام تاني يوم بلغتهم انهم مش موافقين

عند عدي عرف ان ندي موافقتش راح لهم البيت ملقهاش

وقعدو يتكلمو هوا والام 

الام :يبقا اتفقنا يابني 

ندي دخلت في الوقت ده:اتفقتو علي ايه

الام :هنروح نخطب لعدي بكره

ندي بحزن بتخبيه بابتسامه :مبرووك ودخلت

عدي:طيب انا همشي انا وهكلمكو 

الام :مع السلامه 

ندي في الاوضه فضلت تعيط😭😭

ندي لنفسها انا المفروض مفكرش في خلاص وازاي بيقولى بحبك ومنين هيخطب بجد حراااام 😭🥺💔

تاني يوم عدي راح عند   ندي  

الام :ايه ياندي مش جايه معانا 

ندي 🥺:لا ياماما روحو انتو 

الام :ماشي خلى بالك من نفسك

ندي:حاضر ياماما 

الام:سلام علشان عدي جه 

ندي:سلام

نزلو وركبو العربيه 

عدي:يلاا علشان منتأخرش

الام:يلا وراحو عند العروسه ورجعو وعدي وصلهم وروح 

ندي:حمدلله علي السلامه

الام :الله يسلمك اكلتي

ندي:لاء لسه انتو عملتو ايه

الام :قالو هيردو علينا

ندي:ماشي

#بقلم_شفاء_إمام 

الساعه ٢ بليل موبايل الام بيرن

الام:الووو ايه ياعدي في حاجه بترن ليه الوقت

شاهد أيضًا

شخص:انا مش عدي بس صاحب الموبايل عمل حادثه

الام:حادثه حادثه ايه وهو فين الوقت

الشخص:في مستشفي****

الام :ماشي وقفلت راحت لندي

الام:قومي ياندي 

ندي:ايه ياماما عايزه ايه

الام:قومي عدي عمل حادثه ولازم نروح الوقت المستشفي

ندي بصدمه :مستشفي وحادثه ايه يالا نروح ياماما 

وراحو المستشفي

سألو الممرضه 

الام رنت على الشخص اللى خبرها وقالها انه هو في اوضه العمليات

راحو اوضه العمليات طلع الدكتور

ندي:طمنا يادكتور عدي كويس

الدكتور :الحادثه كانت صعبه البقاء لله

ندي:لااء اكييد مسبنيش

الدكتور :اهدي يابنتي

ندي:ينفع ادخلو يادكتور 

الدكتور :مش هينفع

ندي :معلش يادكتور 

الدكتوور :ماشي 

ندي دخلت

ندي:سبتني ليييه لوحدي انا اسفه انا بحبكك انا قولتلك اني مبحبكش بس انا اقسم بالله بحبك ارجعلي متسبنيش مش هقدر اعيش من غير وبتعيط😭😭😭💔

لقت حد مسك ايدها وبيقول:انتي عبيطه هوا انا اقدر اسيبكندي:عدي انت عايش ازاي الدكتور قال انك مت

عدي :مانا متفق معاه

ندي: متفق معاه ازاي 

عدي: هحكيلك

فلاااااش باك

لما عدي راحلهم البيت وملاقش ندي

عدي:هي ندي مش هنا

الام:ايوا نزلت

عدي:طيب كويس عايزك في موضوع

الام:خير موضوع ايه

عدي:بصراح انا بحب ندي وعايز اتقدملها

الام:طيب وهيا عارفه انك بتحبها

عدي:ايوا بس مش هي مش هترضي تعترف انها بتحبني بس انا عندي خطه

الام:ايه هيا

عدي:انها لما تيجي هتقوليلها ان انا رايح هخطب بكرة بعد كده هنروح المسشفي نجهز لوضه ونا هتفق مع دكتور على كده بعد كده هوصلكو واروح المستشفي والدكتور يرن عليكي ونتي تقولي لندي ان عملت حادثه وهتيجيو المستشفي والدكتور هيقول اني مت وهيا هتدخل واكيد هتقول انها بتحبني بس كده

الام: تمام اتفقنا

نرجع للروايه 

عدي:بس هوا ده كل اللي حصل

ندي:والله وكل ده ليه 😭

عدي:علشان بحبك

ندي:شكرا 

عدي:والله

ندي:خفيف ☺️

عدي:ماشي تقبلي تتجوزيني

ندي بكسوف:موافقه☺️

وبعد شهر كان كتب الكتاب والفرح

المأذوون (بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير )

الام:مبروووك ياحبيبتي 

ندي:الله يبارك فيكى يا ماما

الجده: مبرووك ياحبيبتي 

ندي :الله يبارك فيكى ياتيته وحضنتها عدي من وراهم :ونا مليش نفس في الحضن ده ولا ايه

ندي:لاء

عدي شدها لحضنه وقالها:بحبك ياملاكي

ندي:ونا بحبك♥️

#تمت

#عايز_توصلك_قصص_بسرعه_وكاملة_وبشكل_يومي✋عمل متابعه للمدونه 

لتكن  اول من يشاهد قصص كاملة


 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. جميلة جدا وجذابة جدا جدا جدا جدا جدا جدا

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع