القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قصة سميحة للكبار فقط 5_6_في موسوعة القصص والروايات


 الجزء الخامس والسادس 

سميحه

للكبار فقط

بعد ما سميحه دخلت تنام مكنتش عارفه تنام لان تفكيرها كله كان في شبابها اللي بيروح مع واحد قد ابوها  وليه هي وافقت علشان الفلوس ملعون ابو الفلوس اللي تخلي الواحد يدفن نفسه بالحيا كده 

انا ليه متمتعش بالحياه مع شخض بيحبني واكون  معاه اهديه زهرة عمري وشبابي 

اتقلبت علي جمبها شافت جنفي 

اخخخخخخخخ زززززز

اخخخخخخخ ززززززز

فامت طالعه من الشقه ولابسه الروب ووقفت علي السطوح 

كانت بتفكر في الظروف اللي خلتها توافق وتعمل كده في نفسها. اول مرة تحس انها جنت علي روحها 

وهي واقفه تفكر.   كان جمال صحي وهو خارج من الاوضه شاف سميحه واقفه. قرب منها نادي عليها سميحه سميحه. بس هي كانت سرحانه     مالك يا سميحه 

 وحط ايده علي كتفها اتنفضت من مكانها  يوووة 

جمال انا اسفه اني صحيتك 

لا ابدا انا كنت صاحي لقيتك واقفه  قلت اشوفك صاحيه بدري ليه 

مفيش انا منمتش اصلا انا صاحيه من امبارح 

ليه مالك في حاجه تعباكي 

لا ابدا مفيش 

انا هانزل عشان حنفي زمانه صحي نزلت بسرعه وقبل حنفي ما يصحي كانت هي تحت جهزت الاكل وهو فطر ونزل الشغل مع جمال وسميحه خلصت اللي وراها وطلعت تشم هوا تاني بس كانت تعبانه ومنمتش دخلت تنضف اوضه جمال.  اترمت علي السرير ونامت 

جمال علي العصر تعب وقال لحنفي انه مروح يرتاح شويه. راح البيت وطلع علي اوضته يريح دخل لقي سميحه نايمه بالشكل ده 

الروب مفتوح وصدرها باين من القميص وكمان رجليها باينه وقف قدامها مش عارف يعمل ايه. قرب منها عشان يصحيها وقف يتامل فيها وهي نايمه 

انتي جميله اوووي يا سميحه مشي ايده علي وشها ومصحيتش 

قرب من شفايفها ولسه هايبوسها. سميحه فتحت عنيها لقتها في وشها لمت الروب قفلت صدرها وقالت يوة انا اسفه انا مكنتش نمت وانا بنضف الاوضه الهوي خلاني انام 

لا ابدا انا بس تعبت ورجعت اريح جيت لقيتك نايمه قلت اصحيكي بس انتي صحيتي لوحدك 

طب انا هانزل تحت 

سميحه     نعم.   قرب منها وقالها اقفلي الروب عشان الجو برد بمجرد ما ايديه لمست جسمها اتنفضت ونزلت جرررري لتحت 

جمال مش عارف ينام ولا ينسي شكل سميحه وهي نايمه قدامه  بقي يتقلب علي السرير ومش عارف ينام يشيل المخده يحطها علي راسه مفييييش فايده سميحه  رشقت في نافوخه 

اما سميحه حست ان جسمها بيتنفض 

 لا يا سميحه اوعي تفكري في اللي في دماغك ده يبقي اخو جوزك 

بصت لنفسها في المرايه وكانت زي الصورتين اللي بيكلموا بعض 

بقي يا خايبه مش شايفه منظر جوزك وهو راجع من الشغل يادوب بياكل وبينام انتي لسه شباب عايزة شاب زيك يقعد معاكي يلاطفك ويلاعبك يسهر معاكي 

انتي مش شابفه جسمك بصي كده لنفسك انتي كنتي ايه وبقيتي ايه 

خدي الاحمر والاخضر وحطي منه اتمتعي بنفسك وبجسمك مع اللي يستاهله  الوقت بيمر. الوقت بيمر الوقت بيمر 

فاقت سميحه لنفسها لما لقت الصورة صورتها 

اه فعلا لازم اتمتع بنفسي وخساره جسمي ده وحطت احمر واخضر  وبصت لنفسها كانت زي القمر في المرايه 

خلصت الغدا واستنت لما رجع جوزها اتعشي. ولما سال عن جمال قالتله ده رجع تعبان وقال انه هايرتاح وانا شويه كده هاطلعله الاكل. 

بعد ما قعد حنفي وقالها انه هايصحي بدري عشان هايسافر طنطا يجيب قطع غيار لتاكسي  عنده. قالتله طيب نام انت وانا هاطلع الاكل لجمال 

طلعت فوق كان جمال  عامل نفسه نايم دخلت الاوضه  لقته نايم من غير لبس علي جسمه مفيش الا البنطلون 

قربت منه ومشت ايديها علي صدرة وقربت وشها منه ونامت علي صدرة 

وحطت الاكل ولسه هاتمشي لقت جمال بيشدها من دراعها  سميحه.  تعالي لما شدها جسمها لزق في جسمه وحضنها مقدرتش تقاوم. راحت معيطه وسابته وطلعت برا الاوضه وقفت فوق علي السطوح 

جمال لبس وخرج سالها مالك بتعيطي ليه 

قالتله مفيش سيبني في حالي كان القمر منور والدنيا نور بصلها لقاها زي القمر. مسح دموعها وقرب منها وباسها بعدها قالتله جمال انت لازم تسيب البيت انا واحده ضعيفه مش هاقدر  اغلط ابدا 

قالها سميحه انتي شباب وتستاهلي واحد يقدرك مش واحد يدفن شبابك بالحيا   وشدها نحيته وباسها تاني  نزلت تجري علي تحت مش عارفه تعمل ايه 

ولا تتصرف ازاي.  جوزها صحي وسافر الصبح بدري ونادي علي جمال اللي وصاه يتابع الشغل لعند ما يرجع ويخلي باله من السواقين اصلهم طماعين وياكلوا مال النبي 

سميحه هي صاحيه مش عارفه  هاتعمل ايه. لعند الباب ما خبط 

فتحت لقت الست نعيمه.   اهلا.   نعم عايزة ايه 

جري ايه يا سميحه بقي دي مقابله تقابليني بيها  

عايزة ايه انجزي يا ست انتي انا مش فضيالك انجزي 

انا طنت معديه قلت اطلع اطمن واشوفك عايزاني ولا لا 

هاعوز منك ايه يا حسرة 

بقي كده نسيتي خالتك نعيمه اللي مجوزاكي البنكنوت نفسه بقي عايزة تلهفي الجمل بما حمل  وتنسيني 

بصي بقي يا وليه يا قرشانه انتي. مش عايزة اشوف وش امك هنا تاني يا اما ودين محمد  ماهايحصلك كويس 

وهي بتتكلم دخل جمال في وقت هو مابيرجعش اصلا فيه البيت.   فيه ايه يا سميحه بتزعقي ليه  انا قلت ان حد بيزعلك بعد حنفي ما سافر 

نعيمه سمعت كلمه حنفي ساقر وقامت مصمصت شفايفها وقالت.   اااااه عشان كده. سي حنفي مساااافر 

طيب يا سميحه انا هامشي بس هاتجيلي تاني وانتي وبنفسك 

فيه ايه ياسميحه ومين دي 

انت ايه اللي جابك انت عارف ان اخوك مساقر وانت جاي عشان تبليني ببلوة ولا ايه 

سميحه انا ابليكي انتي 

انا من وقت ما شوفتك في اوضتي وانا مبفكرش الا فيكي ولما شوفتك يومها بليل تاني  معرفتش انام كان لازم اتكلم معاكي قبل ما حنفي يرجع 

سميحه انا بحبك. ايووة بحبك 

انا مرات اخوك 

انا مش شايف غيرك ولا عايز غيرك 

دخلت اوضتها دخل وراها ومرة وحده استسلمت لجمال ولقت......... يتبع 


الجزء السادس   

#سميحه

للكبار فقط

بعد ما جمال قالها انا بحبك انا مبقيتش شايف غيرك انتي وبس قالتله انا ابقي مرات اخوك قالها انا بعشقك من اول لحظه شوفتك فيها وانا بحبك 

وكانت غوايه الشيطان اقوي من سميحه  لانها انخرطت وانساقت ورا اهوائها  وغرقت في الرذيله 

بعد ما جمال قام لقاها بتقوله وهي بتصرخ اطلع برا منك لله اطلع برا 

جمال اخد هدومه وهو نص عريان وطلع علي اوضته بسرررررررعه وقفل علي نفسه الباب اما سميحه قعدت تلطم وتعيط لانها ضعفت ومشيت ورا شهوتها 

الباب خبط. مسحت دموعها وفتحت الباب كانت اللي واقفه علي الباب  نعيمه    عايزة ايه. تاني 

انا مش عايزة حاجه منك يااختي انتي  اللي هاتجيلي وتركعي تحت رجليايا سميحه

واركع تحت رجليكي لييه يعني كنتي كاسرة عيني ولا تكونيش كاسرة عيني ولايمكن تكوني كاسره عيني 

ايوووة انا كاسرة عينك بامارة انك مكنتيش بنت بنوت لا مفكراني اني هاسيبك تلهفي الراجل بفلوووسه وتتمتعي بشباب اخوووة يااختي ده بعدك 

انتي بتقولي ايه يا وليه يا خرفانه انتي 

بقول اللي سمعتيه يا سميحه.    انتي ماشيه مع اخو جوزك في الحرام       وادي كمان علبه السجاير بتاعته والسجاره كانت لسه مولعه ومدت ايديها ومسكت جذمه جمال. ولا يكونشي سي حنفي بقي مش ولامؤاخذه من غير ما يلبس جذمته 

انتي عايزة مني ايه 

شوفي بقي انتي هاتشتري سكاتي بكام يا سميحه عشان ما اجرسكمش في الحته ده غير لما جوزك يعرف انك بترفضيه يقرب منك عشان اخوة 

خدي 

ايه دول خمسين جنيه.   هههاووووووو

انا عايزة خمسميت جنيه يا حلوة ومدت ايدها ومسكت سميحه من خدها  ياختي حلوووة 

سميحه قالت مفيش معايا الا مصروف البيت اهو كله خديه وامشي من وشي مش عايزة اشوفك تاني 

 دولا كام  ٢٠٠جنيه حلووووين ما يخسروش بس يكون في معلومك يا بت انتي انا لو جيت وطلبت منك. فلوس وطنشتي هافضحك 

**********

طق طق 

جمال افتح افتح.   سميحه فيه ايه 

عجبك كده انا هاتفضح بسببك. 

ليه حصل ايه 

نعيمه بتاعت القهوة كانت هنا وانت شوفتها الصبح وفضلت مستنيه قدام الباب وسمعتنا واحنا بنتكلم وعرفت انك نمت معايا ودلوقتي بتهددني يا ادفعلها فلوس علشان اشتري سكوتها يا تفضحنا في الحته وتقول لاخووووك 

يا مصيبتي يا مصيبتي شايف انت وصلتنا لايه منك لله منك لله يا شيخ. 

بس اهدي وتعالي انا هاتصرف 

هاتتصرف ازاي 

سميحه انا بحبك ومستحيل اسيب حد يزعلك او يخليكي تدمعي في لحظه  واعرفي ان مفيش حد هايحبك قدي ولا فيه حاجه هاتمنعنا اننا نكون مع بعض فاهمه 

بجد يا جمال اه بجد 

انا هاروح للست دي واتفاهم معاها بنفسي 

**********

كرررررركرررررركرررررر كانت نعيمه قاعده بتشد في الجوزة ولما شافت جمال قرب منها.    اهلا اهلا بالعريس 

هات شاي هنا يا وله وشيشه تانيه.    وعندك واحد شساي وشيشه للمعلمه نعيمه 

انتي عايزة ايه من سميحه يا ست انتي انا بقولك اهو ابعدي عنها احسن ليكي فاهمه 

سحبت جلابيتها من عند صدرها وبخت فيه. ياما تصدق انك خوفتني وانا خلاص كده خوفت منك اقعد كده ما تبقاش حمقي وصوتك عالي علي الفاضي وماتتحمقش عشانها تنت متعرفهاش قدي فاهم 

وانتي بقي تعرفي ايه عنها 

انا اعرف عنها اللي انت واخوك متعرفهوووش 

سميحه دي متجوزة اخوك وهي مش بنت وانا اللي ساعدتها عشان تقنع اخوك انها بنت بنوت  

ده غير    ان جوز امها. هو اللي خلاها مش بنت بنوت يعني ما تضحكش عليك بكلمتين  ودمعتين والاخر تصدقها 

وعلي العموم انا هاطلع جدعه معاك  ومش هافتح بوقي بكلمه بس انت حليلي بوقي 

انت وليه واطيه وبنت كلب  وزق الشاي من ايد القهوجي ومشي 

************

فضل  جمال طول النهار برا البيت ماشي مش عارف هايروح فين ولا هايتصرف ازاي  لعند ما روح البيت لقي سميحه  واقفه في البلكونه 

دخل البيت وهو طالع علي السلم سميحه قابلته. تعالي طمني عملت ايه 

قام رافع ايده وضربها بالقلم.    طخخخخ 

ااااه.   انت بتضربني ليه 

انتي كنتي متجوزة اخويا وانتي مش بنت بنوت ضحكتي علي اخويا ليه يا فاجرة  

انا مضحكتش علي اخوك انا كنت هاقوله بس هي اللي ضحكت عليا وقالتلي ما ابلغهوش  وهي هاتتصرف 

والله انا مضحكتش عليه انا كنت عايزة اقوله 

جمال انا بحبك وانا اللي سلمت ليك نفسي عشان بحبك انا والله اول مرة حد يلمسني وانا راغبه فيه 

انا كنت مخطوبه لمواحد ولما جوز امي رافضه. اتفقت انا وهو اننا نهرب بس جوز امي عرف وبليل دخل اوضتي واغتصبني وقالي لو عايزة تهربي اهربي بقي  مكنش قدامي اي حل غير اني اسيب البلد واجي هنا علي مصر 

صدقني انا مغلطتش مع حد الا انت. والله يا جمال انا بحبك انت 

وهما واقفين. سمعوا صوت الباب بتاع البيت بيتفتح وكان حنفي رجع من  السفر لطنطا 

جمال فتح باب الشقه وطلع جري علي السلم قبل ما تخوة يشوفه. وسميحه دخلت جري علي اوضتها وعملت نفسها نايمه  

حنفي دخل فتح الباب  ولقي سميحه نايمه قرب منها وقالها اصحي انا جيت 

سي حنفي انت جيت امته انا جيت حالا.   خلصت شغل والماموريه اتسهلت قلت ارجع بقي اصلك وحشاني اووووي مقدرتش استني للصبح قومي انا جايب شويه كفته علي كباب هاتاكلي صوابعك وراهم 

 قامت سميحه وجسمها مش علي بعضه. لما لمحت جذمه جمال جمب السرير بسرعه رمت فوطه عليها قبل ما حنفي يشوفها 

كانت خايفه لو عرف حنفي هايشرب من دمها 

تاني يوم جمال نزل فطر وكان بيتلاشي نظرات سميحه ليه وخايف من انها تكون حكت لاخوة اللي جمايله عليه 

نزلوا الشغل   وبالنهار الباب خبط وكانت نعيمه 

انتي جايه ليه وعايزة ايه تاني 

انا جايه اطمن اشوف المحروس جوزك رجع ولا لسه اصلي عايزاه في كلمتين خصوصي 

اسمعي بقي ياست انت انا مجنونه والله اشرب من دمك روحي احكيله وبلغيه اللي انتي عايزاااه انا مبخافش من حد فاهمه  يلا غووووري من هنا 

بقي كده يا سميحه 

طييييييب 

مشيت نعيمه وكان في نيتها الانتقام. بس ياتري هي هاتعمل ايه 


..........يتبع 

البارت السابع والثامن والتاسع الأخير من هنا 

تعليقات

التنقل السريع